Εκπομπή της RAI δείχνει στις γυναίκες πώς να ψωνίζουν με σέξι τρόπο στο... σούπερ μάρκετ!
Η εκπομπή προέτρεπε τις γυναίκες να... «κάνουν πιο ενδιαφέρουσα την κατάσταση» - Νεαρή γυναίκα με καυτό σορτς και ψηλοτάκουνα παρουσίασε τον... ενδεδειγμένο τρόπο, για να «ανάψουν» τα ψώνια
Η δημόσια τηλεόραση τηςΙταλίας έχει αναστείλει μία από τις εκπομπές της επειδή έδειξε στους τηλεθεατές «πώς να ψωνίσουν με σέξι τρόπο».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της RAI, Fabrizio Salini, δήλωσε ότι το θέμα που παρουσιάστηκε στην εκπομπή Detto Fatto ήταν μια «εξαιρετικά σοβαρή» περίπτωση προβολής σεξιστικών στερεοτύπων.
Στο βίντεο, μια νεαρή γυναίκα ντυμένη με ψηλά τακούνια και καυτό σορτς, δείχνει στις τηλεθεάτριες πως να ψωνίζουν σε σούπερ μάρκετ και ταυτόχρονα να είναι σέξι.
Η εκπομπή προέτρεπε τις γυναίκες να κάνουν... «αψίδα την πλάτη τους» για να φτάσουν τα προϊόντα στα ψηλότερα ράφια και να σηκώσουν το γόνατό τους «για να κάνουν πιο ενδιαφέρουσα την κατάσταση».
Όταν ρωτήθηκε η γυναίκα στο βίντεο πώς θα πάρει κάτι που έχει πέσει στο πάτωμα, εκείνη απάντά: «Θα καθίσω με το ένα γόνατο πιο λυγισμένο από το άλλο, κρατώντας τα πόδια μου κλειστά, ώστε να μην κάνω την κατάσταση πιο χυδαία». Στο τέλος του βίντεο, μάλιστα, η κοπέλα με το καροτσάκι για τα ψώνια αρχίζει να χορεύει σαγηνευτικά.
Ο Salini είπε ότι θα ξεκινήσει έρευνα για να διαπιστωθεί εάν η εκπομπή παραβίασε τις οδηγίες του αρχισυντάκτη. «Προφανώς ξεκίνησα μια έρευνα για να διαπιστώσω την ευθύνη και αξιολογούμε το μέλλον αυτού του προγράμματος» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Το καινοτόμο workstation laptop MSI Prestige A16 AI+ και ικανοποιεί ακόμα και τις πιο απαιτητικές ανάγκες των σύγχρονων επαγγελματιών και δημιουργών περιεχομένου.
Στις μέρες μας θα συναντήσει κανείς συχνά συζητήσεις γύρω από το ζήτημα της υπογονιμότητας και των υπηρεσιών υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Αδιαμφισβήτητα, αποτελεί ένα σύγχρονο πρόβλημα - που όλο και περισσότεροι μιλούν ανοιχτά για αυτό - με μια ευτυχώς, σύγχρονη λύση, αυτήν της εξωσωματικής. Το καμπανάκι από το “βιολογικό ρολόι” που συνοδεύεται με άγχος, αναστάτωση και ανησυχία, μετατρέπεται με τη βοήθεια της εξωσωματικής σε ευκαιρία, και απτή πραγματικότητα ως προς τον οικογενειακό προγραμματισμό, τη διατήρηση της γονιμότητας και τελικά το όνειρο της τεκνοποίησης.
Η Protergia επιβραβεύει τους πελάτες της με δώρα που δεν έχουν ξαναγίνει - Η επόμενη κλήρωση του Protergia PowerGiving θα γίνει στις 7 Μαρτίου και όσο πλησιάζει, η αγωνία κορυφώνεται!