Κατά των ριάλιτι ξέσπασε ο Γρηγόρης Βαλτινός. Ο γνωστός ηθοποιός είπε μεταξύ άλλων πως τέτοιου είδους προγράμματα, πρέπει να επιληφθεί το ΕΣΡ.
Πώς βλέπετε τα πιτσιρίκια που, μέσω ριάλιτι, επιδιώκουν να γίνουν αναγνωρίσιμα για να προωθήσουν τη δουλειά τους; Πόσο ρόλο κιόλας παίζουν τα social media; «Μιλώντας για ηθοποιία, το ζητούμενο δεν είναι να γίνεις γνωστός, αλλά ηθοποιός. Αν τα ριάλιτι, επειδή είναι συχνά στημένα, σε κάνουν καλύτερο ηθοποιό, αξίζουν… για κάνα δυο μήνες. Τα ριάλιτι είναι η ανθρώπινη κατάντια. Για τέτοιου είδους προγράμματα, πρέπει να επιληφθεί το ΕΣΡ. Προάγουν χαμερπή ένστικτα, προβάλλουν το κουτσομπολιό σαν μέσο επιβίωσης, την υποκρισία. Αν οι παίκτες στη διάρκεια ή αφού τελειώσει ο κύκλος τους κυκλοφορήσουν και πέντε κιλοτάκια και γίνουν γνωστοί, αποτελούν «χρυσό» παράδειγμα για τις επόμενες γενιές. Αν κιόλας οι κοπέλες φωτογραφηθούν σε λουσάτο κότερο λ.χ. ή παντρευτούν κανέναν πλούσιο επιχειρηματία, δένει το γλυκό. Το ότι οι συμμετέχοντες σε ριάλιτι μπορεί να γίνουν παραδείγματα για νεότερους είναι το χειρότερο. Και όχι, δεν πιστεύω στην αυτοπροώθηση μέσω social media, δεν με αφορούν γιατί το ταλέντο έτσι κι αλλιώς ξεχωρίζει. Εκεί κάτι γυμνές βλέπω, όχι ηθοποιούς. Ο ανταγωνισμός της κιλότας με ξεπερνάει. Κανείς δεν προάγει την τέχνη του από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και βέβαια, από τη στιγμή που έχεις δημόσιο λόγο, βήμα, οφείλεις να πεις δύο χρήσιμα πράγματα στον κόσμο που σε διαβάζει. Το θεωρώ «επιστρεπτέα προκαταβολή» προς το κοινό», είπε στην εφημερίδα «On Time».
Aπόλαυσε chatting, streaming και scrolling χωρίς δεύτερες σκέψεις! Με το Data Jump της Nova, έχεις περισσότερα data στα προγράμματα κινητής από μόνο 14€/μήνα (συμπεριλαμβανομένων απεριόριστων κλήσεων και SMS). Για σένα που ξέρεις τι αξίζεις!
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!