Armand de Brignac: Όταν ο Jay Z και οι φυσαλίδες του μάρκετινγκ κάνουν θαύματα

Πώς μια άγνωστη σαμπάνια χωρίς ιστορία έγινε το απόλυτο must από το Hakkasan του Λας Βέγκας μέχρι το Νammos της Μυκόνου όπου ανοίχτηκε μια φιάλη 30 λίτρων αξίας 130.000 ευρώ

Ο Αμερικανός γκουρού το μάρκετινγκ Φίλιπ Κότλερ είπε ότι «η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες». Ενίοτε θα μπορούσε να συμπληρώσει κάποιος, γίνεται από κάποιον πολύ διάσημο ράπερ που με ένα βίντεο κλιπ αναδεικνύει ως must ένα προϊόν χωρίς ιδιαίτερη ιστορία μέχρι εκείνη την στιγμή.

Ο Jay Z αποδείχθηκε ο κατάλληλος άνθρωπος την κατάλληλη στιγμή πριν από δεκαέξι χρόνια όταν κυριαρχούσε ως αγαπημένο ποτό των ράπερ η σαμπάνια Roedere's Crystal.



Φωτογραφίζονταν έχοντας μπροστά τους τις φιάλες στα κλαμπ που έβγαιναν μαζί με καλλονές για συντροφιά ενώ κάποιοι την έδειχναν όταν οπτικοποιούσαν τα τραγούδια τους.

Όταν ο γενικός διευθυντής της Roederer ρωτήθηκε για όλα προέβη σε μια άστοχη δήλωση λέγοντας: «Δεν μπορούμε να απαγορέψουμε στους συγκεκριμένους ανθρώπους να την αγοράζουν».

Η συγκεκριμένη φράση ήταν αρκετή για να προκαλέσει την οργή του Jay Z που την θεώρησε ρατσιστική και με μια δήλωσή του την μποϊκόταρε, συνεπικουρούμενος και από άλλους ράπερ.

Το τελειωτικό χτύπημα του διάσημου μουσικού ήρθε λίγους μήνες αργότερα, στο βίντεο για το τραγούδι του «Show me what you got» όταν η κάμερα τον δείχνει να παίζει χαρτιά.



Ένας σερβιτόρος πλησιάζει και του δείχνει μια Louis Roederer Crystal, την οποία ο ράπερ κοιτάζει και κατόπιν «διώχνει» κάνοντας την χαρακτηριστική κίνηση με το χέρι του.




Δευτερόλεπτα αργότερα άνδρας του προτείνει μια μεταλλική τσάντα, την οποία ο Jay Z ανοίγει και μέσα της «αναπαύεται» μια Armand de Brignac στο περιώνυμο πλέον μεταλλικό μπουκάλι.




Μέχρι τότε ελάχιστοι γνώριζαν την ύπαρξη της νέας σαμπάνιας από μια οικογένεια με ιστορία στο κρασί και αμπελώνες στην Καμπανία της Γαλλίας, την μόνη περιοχή που επιτρέπεται να δίνει το όνομα σαμπάνια στους αφρώδεις οίνους της.

Μόλις 275.000 δολάρια ένα μπουκάλι

Η εκτόξευση της Armand de Brignac την πρώτη χρονιά της κυκλοφορίας της ήταν τέτοια που μέσα σε τρία χρόνια έγινε το απόλυτο συνώνυμο του glamour για Ρώσους εμιγκρέδες, ράπερ και σεΐχηδες.



Τα μπουκάλια της με σήμα κατατεθέν τον Άσσο μπαστούνι, σάρωσαν το Μονακό, το Σεν Τροπέ, την Ίμπιζα και την Μύκονο ενώ η τιμή της πήγε στον Θεό.

Τελικά ο ευφυής Jay Z την αγόρασε από την οικογένεια Cattier έναντι ποσού που δεν δημοσιοποιήθηκε ποτέ, και ο εν λόγω αφρώδης οίνος κυριαρχεί σε δημοφιλία.



Όπως έγινε γνωστό από την οικογένεια «ήταν μια προσφορά που η εταιρία απλώς δεν μπορούσε να αρνηθεί» για έναν αφρώδη οίνο που το 2014 μέτραγε μόλις οχτώ χρόνια στην αγορά.

Το μπαμ είχε γίνει με μια ευφυέστατη κίνηση μάρκετινγκ που έγραψε ένα sucssess story από τα λίγα, για ένα εντελώς καινούργιο προϊόν που ήταν εντελώς άγνωστο στον χώρο.



Τι κι αν γευστικά απέχει παρασάγγας από μια Bollinger του 2009, ή μια Crystal; Αυτό ελάχιστα ενδιαφέρει τους διάσημους πελάτες της και τους λάτρεις της υπερβολής.

Αυτούς που λάτρεψαν το χειροποίητο ροζ μπουκάλι Midas των τριάντα λίτρων με τον ροζέ καμπανίτη το οποίο φιγουράρισε στον τιμοκατάλογο του Hakkasan στο Λας Βέγκας στην τιμή των 275.000 ευρώ!

Στην Μύκονο πριν από επτά χρόνια οι οχτώ σερβιτόροι του Nammos που κουβάλησαν μια Midas -όχι ροζέ- των 130.000 ευρώ την οποία άνοιξε μια μεγάλη παρέα, «γονάτισαν» κουβαλώντας 45 λίτρα αφρώδους οίνου!

Η βραδιά με τον Amr Diab καλεσμένο στο διάσημο sea side restaurant είχε ως χορηγό την σαμπάνια του Jay Z και οι Άραβες στην πλειοψηφία τους θαμώνες στο συγκεκριμένο πάρτι επιδόθηκαν σε τρελό «πόλεμο» ανοίγοντας φιάλες των δέκα και των δεκαπέντε λίτρων!

Μέχρι και ο Μπάρακ Ομπάμα με την Μισέλ την απόλαυσαν μαζί με τον διάσημο ράπερ και την Beyonce σε ένα φιλανθρωπικό event, υποκύπτοντας και αυτοί στο περίφημο χρυσό μπουκάλι της.

Το πάρτι συνεχίζεται

Δεν ήταν οι μόνοι. Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο πριν από οχτώ χρόνια γιόρτασε τα 38α γενέθλιά του με ένα μυθικό πάρτι στο σικ ρεστοράν-καμπαρέ Darby της Νέας Υόρκης.

Λίγες ημέρες αργότερα διέρρευσαν ζουμερές λεπτομέρειες για την συγκέντρωση του Λίο και των φίλων του, ενώ όπως έγινε γνωστό πλήρωσε 3.000.000 ευρώ μόνο για τις Armand de Brignac που άνοιξε εκείνο το βράδυ.



Ένα χρόνο μετά η συλλογή Dynastie που αποτελείται από εννέα διαφορετικού μεγέθους μπουκάλια αγοράστηκε μέσα στο Billionaire Club του Flavio Briatore έναντι 400.000 ευρώ, από τον Βρετανό επιχειρηματία Τσαρλς Σέικερ.

Ήταν ένα πάρτι λίγα 24ωρα πριν από το καθιερωμένο Grand Prix και μέσα στο κατάμεστο κλαμπ, όλο χόρευαν όταν η μουσική σταμάτησε ξαφνικά και οι σερβιτόροι εμφανίστηκαν με τα εννιά μπουκάλια της σειράς Dynastie.

Κάθε ένας κρατούσε από ένα με εξαίρεση την Midas των 30 λίτρων, για την οποία χρειάστηκαν τέσσερις, και ο χαμός από τα φλας και τις επευφημίες ήταν ο αναμενόμενος από τους θαμώνες.



Αυτό που μάλλον δεν περίμεναν ήταν ότι ο Σέϊκερ θα τις άνοιγε επί τόπου και θα κερνούσε κυριολεκτικά όλους τους τυχερούς που βρέθηκαν εκείνο το αλήστου μνήμης βράδυ στο Billionaire.

Εκεί όπου η συγκεκριμένη σαμπάνια είναι εδώ και χρόνια πρώτη σε δημοφιλία αποδεικνύοντας ότι κάποιες φορές η σωστή στρατηγική στο λανσάρισμα και το καλό προμόσιον κάνουν θαύματα αφήνοντας την ποιότητα να ακολουθεί.


Ειδήσεις σήμερα:

Αδιανόητο: Έβγαζε κρυφά τα βράδια τις δόσεις του εμβολίου για τον κορωνοϊό από το ψυγείο για να χαλάσουν!

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr