Μένουμε σπίτι και βλέπουμε Netflix: Οι έξι προτάσεις του Δημήτρη Δανίκα
Μένουμε σπίτι και βλέπουμε Netflix: Οι έξι προτάσεις του Δημήτρη Δανίκα
Οσο για το... μενού του επταήμερου, τέσσερις επιλογές από Netfilx και δύο από HBO
Το τοπίο αλλάζει δραματικά. Οι πλατφόρμες θριαμβεύουν. Οι αίθουσες υποφέρουν. Και όταν, Covid θέλoντος, ανοίξουν τότε οι μισές θα κατεβάσουν ρολά και οι άλλες μισές θα αναγκαστούν να εκσυγχρονιστούν για να επιβιώσουν. Οσο για το μενού του επταήμερου, τέσσερις επιλογές από Netfilx και δύο από HBO.
Όπως υποσχέθηκα επιστρέφω με «Undoing». Με Νικόλ Κίντμαν, Χιού Γκραντ, Ντόναλντ Σάδερλαντ και με ένα θηλυκό from Italy που θα σας κόψει την ανάσα. Φυσικά πρόκειται για μίνι σειρά μόνο επτά επεισοδίων. Διάρκειας πέντε ωρών και κάτι ψιλά. Εμπνεύσεως και σεναριακής γραφής από τον Ντέιβιντ Κέλι του «Big Little Lies» και με την Σουζάν Μπίερ στο πιλοτήριο της σκηνοθεσίας
Αν η διάρκεια είχε περιοριστεί κατά εξήντα λεπτά και αν το περιεχόμενο ήταν ασφαλέστερα συμπυκνωμένο, τότε θα μιλούσαμε για ένα σχεδόν αριστοτεχνικά φτιαγμένο κινηματογραφικό αφήγημα.
Τα δεδομένα κλασικά. Δηλαδή τριμελής οικογένεια. Δηλαδή ο σύζυγος υποδειγματικός ογκολόγος μικρών παιδιών. Η σύζυγος θεραπευτής ψυχών δηλαδή κλινική ψυχολόγος. Και ο μικρός γιός παιδί-θαύμα στο βιολί, μαθητής πρωτοκλασάτου μουσικού σχολείου με δίδακτρα πενήντα χιλιάδες δολάρια τον χρόνο. Περίφημα. Όλα καλά και όλα στον αφρό
Όμως από την αρχή η παμπόνηρη και ευφυής Μπίερ, (από Δανία) περιορίζει τον φωτισμό, χαμηλώνει τα φώτα, εκτοπίζει κάθε ίχνος λάμψης και λούστρου και υπογείως εκπέμπει σήματα κινδύνου
Ο κίνδυνος ονομάζεται Ελενα. Ο κίνδυνος προέρχεται από τους ασυγκράτητους χυμούς της. Ο κίνδυνος εκφράζεται με την ασυμμετρία της. Ο κίνδυνος η ελευθερία της, η χειραφέτησή της, η καλλιτεχνική της προσωπικότητα και η αναστάτωση που προκαλεί σ αυτόν τον αριστοκρατικό, τον βολεμένο, τον συμμετρικό περίγυρο. Η Ελενα είναι η πρόκληση. Η πρόκληση καταλήγει σε πράξεις. Και οι πράξεις καταλήγουν σε ανατροπές
Πρώτη προειδοποίηση κινδύνου η «απουσία» του συζύγου. Η Νικόλ τον ψάχνει. Εκείνος δεν απαντάει. Τελικά τον εντοπίζει και από το τηλέφωνο του δωματίου, σε κάποιο ξενοδοχείο, ακούει γυναικεία φωνή. Τόμπολα!
Δεύτερη προειδοποίηση κινδύνου η απόλυση του συζύγου. Η Νικόλ δεν ήξερε. Ο Χιου Γκραντ δεν της το είχε πει. Μα πως έγινε; Ο άντρας μου που τόσο πολύ αγαπάει τα μικρά παιδιά; Κι όμως αυτός ο ευαίσθητος και φιλάνθρωπος πιάστηκε να συνάπτει περίεργες και ακατάλληλες, με το πρωτόκολλο σχέσεις. Με κάποια μητέρα κάποιου ασθενούς
Τρίτη προειδοποίηση κινδύνου το πτώμα της Ελενα. Με πολτοποιημένο κρανίο. Αποτέλεσμα; Δύο αστυνομικοί χτυπάνε την πόρτα αυτής της ευυπόληπτης οικογένειας. Η Νικόλ τα χάνει. Εκείνοι ψάχνουν και στην συνέχεια την ρωτάνε «που είναι ο σύζυγός σας, μπας και τον κρύβεται;»
Από εκεί και πέρα τα πράγματα ξεφεύγουν. Η βολική συμμετρία γίνεται συντρίμμια. Ο σύζυγος εμφανίζεται και επιμένει πως είναι αθώος. Η αστυνομία σκιαγραφεί το πορτραίτο του δολοφόνου με την γνωμάτευση «ναρκισιστική διαταραχή προσωπικότητας που πάσχει από μεγαλομανία». Και ο σύζυγος καταλήγει πίσω από τα σίδερα της φυλακής
Τώρα η Νικόλ πρέπει από τη μια να τον εγκαταλείψει. Λόγω απιστίας. Όμως από την άλλη πρέπει να τον βοηθήσει. Πως; Με δύο εκατομμύρια δολάρια που καταθέτει ως εγγύηση ο ζάπλουτος πατέρας της. Ετσι όλοι μαζί με την βοήθεια της καλύτερης δικηγόρου της Νέας Υόρκης, σχεδιάζουν την τακτική που θα ακολουθήσουν ώστε ο σύζυγος να απαλλαχθεί απ όλες τις κατηγορίες. Γιατί εκτός όλων των άλλων, το δεύτερο παιδί της νεκρής Ελενα, είναι δικό του. Όλα στον αέρα.
Η Μπίερ οδηγεί τον θεατή στην τραμπάλα αμφισβήτησης και αγωνίας. Μπας και δολοφόνος είναι η Νικόλ; Μήπως είναι ο πανίσχυρος και ζάπλουτος πατέρας της; Μπας και την δολοφόνησε ο άντρας της, αυτός ο σκουρόχρωμος μετανάστης; Ισως κάποιος άλλος. Αλλωστε ήταν ελεύθερη. Αλλωστε έχει πάει με τόσους και τόσους. Ποιος ξέρει
Οι φωτισμοί, σε όλη την διαδρομή, εξακολουθούν να είναι χαμηλοί. Το Μανχάταν χωρίς ίχνος γκλαμουριάς και δόξας. Τα εσωτερικά στάζουν από χλιδή. Το πτώμα δεν έχει φωνή. Φίλες και φίλοι όλοι καχύποπτοι και υποψήφιοι δολοφόνοι. Ο πατέρας της να ομολογεί «είμαι παραδοσιακός σάπιος». Οι αστυνομικοί να βρίσκουν πορτραίτο της Νικόλ Κίντμαν στο στούντιο της Ελενα. Και κάπου στα μισά της διαδρομής, όσο ο Χιού Γκραντ βάζει τα δυνατά του να την πείσει για τα αγνά ασθήματά του, ζητώντας συγχώρεση και άφεση αμαρτιών, εκείνη να του λέει «το μυαλό μου είναι πιο δυνατό από την καρδιά μου»
Όπως υποσχέθηκα επιστρέφω με «Undoing». Με Νικόλ Κίντμαν, Χιού Γκραντ, Ντόναλντ Σάδερλαντ και με ένα θηλυκό from Italy που θα σας κόψει την ανάσα. Φυσικά πρόκειται για μίνι σειρά μόνο επτά επεισοδίων. Διάρκειας πέντε ωρών και κάτι ψιλά. Εμπνεύσεως και σεναριακής γραφής από τον Ντέιβιντ Κέλι του «Big Little Lies» και με την Σουζάν Μπίερ στο πιλοτήριο της σκηνοθεσίας
Αν η διάρκεια είχε περιοριστεί κατά εξήντα λεπτά και αν το περιεχόμενο ήταν ασφαλέστερα συμπυκνωμένο, τότε θα μιλούσαμε για ένα σχεδόν αριστοτεχνικά φτιαγμένο κινηματογραφικό αφήγημα.
Τα δεδομένα κλασικά. Δηλαδή τριμελής οικογένεια. Δηλαδή ο σύζυγος υποδειγματικός ογκολόγος μικρών παιδιών. Η σύζυγος θεραπευτής ψυχών δηλαδή κλινική ψυχολόγος. Και ο μικρός γιός παιδί-θαύμα στο βιολί, μαθητής πρωτοκλασάτου μουσικού σχολείου με δίδακτρα πενήντα χιλιάδες δολάρια τον χρόνο. Περίφημα. Όλα καλά και όλα στον αφρό
Όμως από την αρχή η παμπόνηρη και ευφυής Μπίερ, (από Δανία) περιορίζει τον φωτισμό, χαμηλώνει τα φώτα, εκτοπίζει κάθε ίχνος λάμψης και λούστρου και υπογείως εκπέμπει σήματα κινδύνου
Ο κίνδυνος ονομάζεται Ελενα. Ο κίνδυνος προέρχεται από τους ασυγκράτητους χυμούς της. Ο κίνδυνος εκφράζεται με την ασυμμετρία της. Ο κίνδυνος η ελευθερία της, η χειραφέτησή της, η καλλιτεχνική της προσωπικότητα και η αναστάτωση που προκαλεί σ αυτόν τον αριστοκρατικό, τον βολεμένο, τον συμμετρικό περίγυρο. Η Ελενα είναι η πρόκληση. Η πρόκληση καταλήγει σε πράξεις. Και οι πράξεις καταλήγουν σε ανατροπές
Πρώτη προειδοποίηση κινδύνου η «απουσία» του συζύγου. Η Νικόλ τον ψάχνει. Εκείνος δεν απαντάει. Τελικά τον εντοπίζει και από το τηλέφωνο του δωματίου, σε κάποιο ξενοδοχείο, ακούει γυναικεία φωνή. Τόμπολα!
Δεύτερη προειδοποίηση κινδύνου η απόλυση του συζύγου. Η Νικόλ δεν ήξερε. Ο Χιου Γκραντ δεν της το είχε πει. Μα πως έγινε; Ο άντρας μου που τόσο πολύ αγαπάει τα μικρά παιδιά; Κι όμως αυτός ο ευαίσθητος και φιλάνθρωπος πιάστηκε να συνάπτει περίεργες και ακατάλληλες, με το πρωτόκολλο σχέσεις. Με κάποια μητέρα κάποιου ασθενούς
Τρίτη προειδοποίηση κινδύνου το πτώμα της Ελενα. Με πολτοποιημένο κρανίο. Αποτέλεσμα; Δύο αστυνομικοί χτυπάνε την πόρτα αυτής της ευυπόληπτης οικογένειας. Η Νικόλ τα χάνει. Εκείνοι ψάχνουν και στην συνέχεια την ρωτάνε «που είναι ο σύζυγός σας, μπας και τον κρύβεται;»
Από εκεί και πέρα τα πράγματα ξεφεύγουν. Η βολική συμμετρία γίνεται συντρίμμια. Ο σύζυγος εμφανίζεται και επιμένει πως είναι αθώος. Η αστυνομία σκιαγραφεί το πορτραίτο του δολοφόνου με την γνωμάτευση «ναρκισιστική διαταραχή προσωπικότητας που πάσχει από μεγαλομανία». Και ο σύζυγος καταλήγει πίσω από τα σίδερα της φυλακής
Τώρα η Νικόλ πρέπει από τη μια να τον εγκαταλείψει. Λόγω απιστίας. Όμως από την άλλη πρέπει να τον βοηθήσει. Πως; Με δύο εκατομμύρια δολάρια που καταθέτει ως εγγύηση ο ζάπλουτος πατέρας της. Ετσι όλοι μαζί με την βοήθεια της καλύτερης δικηγόρου της Νέας Υόρκης, σχεδιάζουν την τακτική που θα ακολουθήσουν ώστε ο σύζυγος να απαλλαχθεί απ όλες τις κατηγορίες. Γιατί εκτός όλων των άλλων, το δεύτερο παιδί της νεκρής Ελενα, είναι δικό του. Όλα στον αέρα.
Η Μπίερ οδηγεί τον θεατή στην τραμπάλα αμφισβήτησης και αγωνίας. Μπας και δολοφόνος είναι η Νικόλ; Μήπως είναι ο πανίσχυρος και ζάπλουτος πατέρας της; Μπας και την δολοφόνησε ο άντρας της, αυτός ο σκουρόχρωμος μετανάστης; Ισως κάποιος άλλος. Αλλωστε ήταν ελεύθερη. Αλλωστε έχει πάει με τόσους και τόσους. Ποιος ξέρει
Οι φωτισμοί, σε όλη την διαδρομή, εξακολουθούν να είναι χαμηλοί. Το Μανχάταν χωρίς ίχνος γκλαμουριάς και δόξας. Τα εσωτερικά στάζουν από χλιδή. Το πτώμα δεν έχει φωνή. Φίλες και φίλοι όλοι καχύποπτοι και υποψήφιοι δολοφόνοι. Ο πατέρας της να ομολογεί «είμαι παραδοσιακός σάπιος». Οι αστυνομικοί να βρίσκουν πορτραίτο της Νικόλ Κίντμαν στο στούντιο της Ελενα. Και κάπου στα μισά της διαδρομής, όσο ο Χιού Γκραντ βάζει τα δυνατά του να την πείσει για τα αγνά ασθήματά του, ζητώντας συγχώρεση και άφεση αμαρτιών, εκείνη να του λέει «το μυαλό μου είναι πιο δυνατό από την καρδιά μου»
Ολοι έχουν τους λόγους τους να σκοτώσουν. Όμως ένας ο δολοφόνος. Προερχόμενος από την καρδιά του σκότους!
«Undoing»
Σκηνοθεσία: Σουζάν Μπίερ
Cast: Νικόλ Κίντμαν, Χιού Γκραντ, Ντόναλντ Σάδερλαντ, Ματίλντα Ντε Αντζέλις
Ακόμα πέντε επιλογές. Ολων των ειδών. Μία εξ αυτών από την πλατφόρμα HBO. Είναι ντοκιμαντέρ. Και είναι αποκαλυπτικό. Οι υπόλοιπες από Netflix. Χείμαρρος. Τι να πρωτοδείς και τι να προτείνεις. Παίζει και ο Τζορτζ Κλούνι με δική του σκηνοθεσία σε οικολογικού τύπου ιστορία. Ασε που εντός ολίγου θα μπει στη λίστα και ο Τομ Χανκς στην τελευταία του ταινία.
«Πράκτορες του Χάους» (Agents of Chaos)
Σκηνοθεσία: Αλεξ Γκίμπνει, Χαβιέ Αλμπέρτο Μποτέρο
Cast: Ντόναλντ Τραμπ, Βλαντίμιρ Πούτιν
Κι όμως είναι αλήθεια. Κι όμως οι Ρώσοι πριμοδότησαν Ντόναλντ Τραμπ. Κι όμως όλα χαλκεύτηκαν. Απίστευτο. Αν είναι αλήθεια. Πάντως οι μαρτυρίες και τα ντοκουμέντα είναι καταλυτικά. Δύο δίωρα επεισόδια ενός ντοκιμαντέρ που «σταυρώνει» τον πλανητάρχη των ΗΠΑ. Πρωτοφανές. Σκηνές «τρόμου». Σκηνές αποκαλυπτικές. Και σχέσεις εξωφρενικές. Και με τον διάβολο; Και με τον διάβολο. Όλα τούμπα. Που να ήξεραν όλοι αυτοί οι ψηφοφόροι του!
«Η ώρα της πτώσης» (The Fall)
Δημιουργός: Αλαν Γκάμπιτ
Cast: Γκίλιαν Αντερσον, Τζέιμι Ντόρμαν, Τζον Λιντς
Παλιά ιστορία. Πλην υποδειγματική. Από τις top σειρές στο Netflix. Ένα χαρμάνι από «πενήντα αποχρώσεις του γκρι» με «Seven». Οπου στη Βόρεια Ιρλανδία κάποιος σίριαλ κίλερ δίνει ρέστα. Οπου ο γοητευτικός Τζέιμι Ντόρμαν είναι ο σίριαλ κίλερ. Από την πρώτη στιγμή. Οπου αξιωματούχοι της Αστυνομίας κολυμπάνε στη διαφθορά. Και όπου μια ικανή ντετέκτιβ προσπαθεί να βάλει σε τάξη τα κομμάτια του παζλ. Και το χειρότερο; Μια Βόρεια Ιρλανδία με φονικά!
«Μυστικοί πράκτορες» (Undercover)
Δημιουργοί: Εσρεφ Ρέιμπουκ, Φρανκ Ντεβός
Cast: Τομ Γουάς, Φρανκ Λάμερς, Μανού Κέρστινγκ
Γεωγραφική πολυμορφία. Μια σειρά συνεργασίας Ολλανδίας-Βελγίου. Αληθινή ιστορία. Με τροποποιημένα τα ονόματα. Το μεγάλο έγκλημα από μεγάλο κεφάλι. Οι αστυνομικές αρχές των δύο χωρών συνεργάζονται και αποφασίζουν να «τοποθετήσουν» στο κέντρο του εγκληματικού σύμπαντος δύο μυστικούς πράκτορες. Που παίζουν τα κεφάλια τους κορώνα γράμματα. Και που σε κάθε βήμα τους ελοχεύει ο κίνδυνος. Κανείς δεν ξέρει ποιος είναι ποιος
«Η μάστιγα του Βρότσλαβ» (The Plagues of Breslan)
Σκηνοθεσία: Πάτρικ Βέγκα
Cast: Μαλγκορζάτα Κοζουκόφκσα, Ντάρια Βινάφσκα
Κι όμως αυτή η ταινία του Netflix προέρχεται από την Πολωνία. Να δούμε πότε θα προκύψει και από Ελλάδα. Τέλος πάντων. Είναι θρίλερ. Είναι σίριαλ κίλερ. Και όλοι οι φόνοι, ο ένας μετά τον άλλον, συντελούνται σκηνοθετημένα με θεαματικό τρόπο. Όπως ας πούμε δύο άλογα κούρσας, αντίθετα το ένα από το άλλο, ξεσχίζουν ένα πτώμα. Φρίκη. Η υπόθεση στα χέρια δύο γυναικών. Η πρώτη, η ανάποδη, από την τοπική αστυνομία, η άλλη από την πρωτεύουσα την Βσρσοβία!
«Ο ουρανός του μεσονυχτίου» (The Midnight Sky)
Σκηνοθεσία: Τζορτζ Κλούνι
Cast: Τζορτζ Κλούνι, Φελίσιτι Τζόουνς
Φρέσκιας παραγωγής. Του 2020. Αγνώριστος ο Τζορτζ Κλούνι. Αξύριστος. Γενειοφόρος. Μοναχικός. Ερημίτης. Μόνος σε ερευνητικό κέντρο κάπου χωμένος και χαμένος στην Αρκτική. Τα γεγονότα προφητικά. Προερχόμενα από το σκοτεινό μέλλον του έτους 2948. Ενας πλανήτης, ο Κ23 θερμαίνεται από τα μέσα προς τα έξω. Η καταστροφή είναι συμπαντική. Apocalpse Now. Όλα κρέμονται από μία κλωστή. Ο Κλούνι θυμάται. Δυστυχώς ουδέν το νεώτερον. Βαρέθηκα!
Ειδήσεις σήμερα:
Επιστρέφουν στα θρανία οι μαθητές - Πώς θα ανοίξουν τα σχολεία τη Δευτέρα
Μέχρι τη Δευτέρα οι αιτήσεις για το επίδομα θέρμανσης - Τα SOS για τη διαδικασία
Το twitter «κατέβασε» μόνιμα τον λογαριασμό του Τραμπ
«Undoing»
Σκηνοθεσία: Σουζάν Μπίερ
Cast: Νικόλ Κίντμαν, Χιού Γκραντ, Ντόναλντ Σάδερλαντ, Ματίλντα Ντε Αντζέλις
Ακόμα πέντε επιλογές. Ολων των ειδών. Μία εξ αυτών από την πλατφόρμα HBO. Είναι ντοκιμαντέρ. Και είναι αποκαλυπτικό. Οι υπόλοιπες από Netflix. Χείμαρρος. Τι να πρωτοδείς και τι να προτείνεις. Παίζει και ο Τζορτζ Κλούνι με δική του σκηνοθεσία σε οικολογικού τύπου ιστορία. Ασε που εντός ολίγου θα μπει στη λίστα και ο Τομ Χανκς στην τελευταία του ταινία.
«Πράκτορες του Χάους» (Agents of Chaos)
Σκηνοθεσία: Αλεξ Γκίμπνει, Χαβιέ Αλμπέρτο Μποτέρο
Cast: Ντόναλντ Τραμπ, Βλαντίμιρ Πούτιν
Κι όμως είναι αλήθεια. Κι όμως οι Ρώσοι πριμοδότησαν Ντόναλντ Τραμπ. Κι όμως όλα χαλκεύτηκαν. Απίστευτο. Αν είναι αλήθεια. Πάντως οι μαρτυρίες και τα ντοκουμέντα είναι καταλυτικά. Δύο δίωρα επεισόδια ενός ντοκιμαντέρ που «σταυρώνει» τον πλανητάρχη των ΗΠΑ. Πρωτοφανές. Σκηνές «τρόμου». Σκηνές αποκαλυπτικές. Και σχέσεις εξωφρενικές. Και με τον διάβολο; Και με τον διάβολο. Όλα τούμπα. Που να ήξεραν όλοι αυτοί οι ψηφοφόροι του!
«Η ώρα της πτώσης» (The Fall)
Δημιουργός: Αλαν Γκάμπιτ
Cast: Γκίλιαν Αντερσον, Τζέιμι Ντόρμαν, Τζον Λιντς
Παλιά ιστορία. Πλην υποδειγματική. Από τις top σειρές στο Netflix. Ένα χαρμάνι από «πενήντα αποχρώσεις του γκρι» με «Seven». Οπου στη Βόρεια Ιρλανδία κάποιος σίριαλ κίλερ δίνει ρέστα. Οπου ο γοητευτικός Τζέιμι Ντόρμαν είναι ο σίριαλ κίλερ. Από την πρώτη στιγμή. Οπου αξιωματούχοι της Αστυνομίας κολυμπάνε στη διαφθορά. Και όπου μια ικανή ντετέκτιβ προσπαθεί να βάλει σε τάξη τα κομμάτια του παζλ. Και το χειρότερο; Μια Βόρεια Ιρλανδία με φονικά!
«Μυστικοί πράκτορες» (Undercover)
Δημιουργοί: Εσρεφ Ρέιμπουκ, Φρανκ Ντεβός
Cast: Τομ Γουάς, Φρανκ Λάμερς, Μανού Κέρστινγκ
Γεωγραφική πολυμορφία. Μια σειρά συνεργασίας Ολλανδίας-Βελγίου. Αληθινή ιστορία. Με τροποποιημένα τα ονόματα. Το μεγάλο έγκλημα από μεγάλο κεφάλι. Οι αστυνομικές αρχές των δύο χωρών συνεργάζονται και αποφασίζουν να «τοποθετήσουν» στο κέντρο του εγκληματικού σύμπαντος δύο μυστικούς πράκτορες. Που παίζουν τα κεφάλια τους κορώνα γράμματα. Και που σε κάθε βήμα τους ελοχεύει ο κίνδυνος. Κανείς δεν ξέρει ποιος είναι ποιος
«Η μάστιγα του Βρότσλαβ» (The Plagues of Breslan)
Σκηνοθεσία: Πάτρικ Βέγκα
Cast: Μαλγκορζάτα Κοζουκόφκσα, Ντάρια Βινάφσκα
Κι όμως αυτή η ταινία του Netflix προέρχεται από την Πολωνία. Να δούμε πότε θα προκύψει και από Ελλάδα. Τέλος πάντων. Είναι θρίλερ. Είναι σίριαλ κίλερ. Και όλοι οι φόνοι, ο ένας μετά τον άλλον, συντελούνται σκηνοθετημένα με θεαματικό τρόπο. Όπως ας πούμε δύο άλογα κούρσας, αντίθετα το ένα από το άλλο, ξεσχίζουν ένα πτώμα. Φρίκη. Η υπόθεση στα χέρια δύο γυναικών. Η πρώτη, η ανάποδη, από την τοπική αστυνομία, η άλλη από την πρωτεύουσα την Βσρσοβία!
«Ο ουρανός του μεσονυχτίου» (The Midnight Sky)
Σκηνοθεσία: Τζορτζ Κλούνι
Cast: Τζορτζ Κλούνι, Φελίσιτι Τζόουνς
Φρέσκιας παραγωγής. Του 2020. Αγνώριστος ο Τζορτζ Κλούνι. Αξύριστος. Γενειοφόρος. Μοναχικός. Ερημίτης. Μόνος σε ερευνητικό κέντρο κάπου χωμένος και χαμένος στην Αρκτική. Τα γεγονότα προφητικά. Προερχόμενα από το σκοτεινό μέλλον του έτους 2948. Ενας πλανήτης, ο Κ23 θερμαίνεται από τα μέσα προς τα έξω. Η καταστροφή είναι συμπαντική. Apocalpse Now. Όλα κρέμονται από μία κλωστή. Ο Κλούνι θυμάται. Δυστυχώς ουδέν το νεώτερον. Βαρέθηκα!
Ειδήσεις σήμερα:
Επιστρέφουν στα θρανία οι μαθητές - Πώς θα ανοίξουν τα σχολεία τη Δευτέρα
Μέχρι τη Δευτέρα οι αιτήσεις για το επίδομα θέρμανσης - Τα SOS για τη διαδικασία
Το twitter «κατέβασε» μόνιμα τον λογαριασμό του Τραμπ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα