«Nammos Dubai»: Το «success story» του Εμιράτου έχει... άρωμα Μυκόνου
«Nammos Dubai»: Το «success story» του Εμιράτου έχει... άρωμα Μυκόνου
Το λογότυπο του «Nammos Dubai», που άνοιξε επισήμως πριν από έναν χρόνο, ήταν αρκετό για να συνεχιστεί εκτός συνόρων ένα glam παραμύθι, που ξεκίνησε από το «φιδίσιο» μονοπάτι της Ψαρούς και εξελίχθηκε σε ένα διεθνές brand
«Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, Έλληνα θα βρεις από κάτω» λέει ο θυμόσοφος ελληνικός λαός και δύσκολα θα πει κανείς ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει -το αντίθετο. Ακόμη και σε έναν κοσμοπολίτικο προορισμό όπως το Ντουμπάι, όπου έχουν ανοίξει ηχηρά brands διάσημων εστιατορίων, το ελληνικό δαιμόνιο θριαμβεύει.
Η κοσμοσυρροή τα φετινά Χριστούγεννα ήταν αναμενόμενη για το «Nammos Dubai», δημιούργημα των Ζαννή Φραντζέσκου, Σάμι Ιμπραήμ και Πέτρου Στάθη, που συμμετέχει με ποσοστό 50% στο συγκεκριμένο project για λογαριασμό του fund που εκπροσωπεί. Μόνο τυχαία δεν ήταν, λένε οι καλά γνωρίζοντες, η επιτυχία για το αδελφάκι του μυκονιάτικου spot που πήγε το Νησί των Ανέμων σε άλλο level από τη στιγμή που άνοιξε το 2003 στον πιο απάνεμο κόλπο του νησιού.
Πρόκειται, φυσικά, για το... αδερφάκι του μυκονιάτικου «Nammos», που δείχνει ότι έγινε το απόλυτο trend στο Εμιράτο από τις πρώτες εβδομάδες λειτουργίας του μέσα στο «Four Seasons» στην παραλία της Τζουμέιρα.
Υπάρχουν μάλιστα εβδομάδες όπου, σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν, οι εισπράξεις ξεπερνάνε το 1,5 εκατ. στο «Nammos» του Ντουμπάι, κάτι που, αν ισχύει, δείχνει τη δυναμική του συγκεκριμένου ονόματος.
Με τέτοια νούμερα, τα οποία δύσκολα μπορεί να γνωρίζει κάποιος αν είναι όντως τόσο μεγάλα, φέρεται να έχει αφήσει πίσω του διάσημα brands που έχουν ανοίξει στο συγκρότημα του «Four Seasons», όπως το «Coya» και το «Nusret».
Πλέον φαίνεται ότι βιώνει ακόμα ένα success story στο Εμιράτο της υπερβολής, σε έναν χώρο που θυμίζει πολύ έντονα Μύκονο όταν εισέρχεσαι σε αυτό, με το λευκό και τα γήινα χρώματα να κυριαρχούν παντού. Πρoτού φτάσεις στον κύριο χώρο του εστιατορίου, δεσπόζουν στα δεξιά δύο τεράστιες βιτρίνες, στην πρώτη εκ των οποίων αναπαύονται στις κατάλληλες θερμοκρασίες τα εκλεκτά κρασιά από τη Γαλλία και την Ιταλία μαζί με τις Crystal, Moet, Armand de Brignac, Veuve Clicquot και Dom Perignon σαμπάνιες. Ακριβώς απέναντι στη δεύτερη είναι αποθηκευμένα σε κοινή θέα τα κρέατα ιδιαίτερης κοπής που απολαμβάνουν οι διάσημοι πελάτες του «Nammos», όπως ο σεΐχης του Ντουμπάι και αντιπρόεδρος των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ. Εσχάτως τα απόλαυσαν και κάποιοι Ελληνες που επέλεξαν το Ντουμπάι για να αλλάξουν χρονιά, ανάμεσά τους και ο Πέτρος Κωστόπουλος που φωτογραφήθηκε δίπλα στον Πέτρο Στάθη στο πάρτυ του «Nammos».
Τι έκανε ο Κωστόπουλος
Το γκράφιτι που απεικονίζει τον Πέτρο Κωστόπουλο με μαύρο κοστούμι και βλοσυρό βλέμμα σε κάποιον δρόμο της Αθήνας, στο οποίο περιλαμβάνεται η φράση «Κουράγιο Πετράν», είχε ζωγραφιστεί λίγο καιρό μετά την κατάρρευση της IMAKO και η ατάκα μάλλον συνάδει αρκετά με την ψυχολογία του πρώην εκδότη, ο οποίος άκουσε πολλά τα τελευταία 24ωρα επειδή βρέθηκε μαζί με τη νέα του σύντροφο στο Ντουμπάι για την έλευση του νέου έτους.
Η κοσμοσυρροή τα φετινά Χριστούγεννα ήταν αναμενόμενη για το «Nammos Dubai», δημιούργημα των Ζαννή Φραντζέσκου, Σάμι Ιμπραήμ και Πέτρου Στάθη, που συμμετέχει με ποσοστό 50% στο συγκεκριμένο project για λογαριασμό του fund που εκπροσωπεί. Μόνο τυχαία δεν ήταν, λένε οι καλά γνωρίζοντες, η επιτυχία για το αδελφάκι του μυκονιάτικου spot που πήγε το Νησί των Ανέμων σε άλλο level από τη στιγμή που άνοιξε το 2003 στον πιο απάνεμο κόλπο του νησιού.
Πρόκειται, φυσικά, για το... αδερφάκι του μυκονιάτικου «Nammos», που δείχνει ότι έγινε το απόλυτο trend στο Εμιράτο από τις πρώτες εβδομάδες λειτουργίας του μέσα στο «Four Seasons» στην παραλία της Τζουμέιρα.
Υπάρχουν μάλιστα εβδομάδες όπου, σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν, οι εισπράξεις ξεπερνάνε το 1,5 εκατ. στο «Nammos» του Ντουμπάι, κάτι που, αν ισχύει, δείχνει τη δυναμική του συγκεκριμένου ονόματος.
Με τέτοια νούμερα, τα οποία δύσκολα μπορεί να γνωρίζει κάποιος αν είναι όντως τόσο μεγάλα, φέρεται να έχει αφήσει πίσω του διάσημα brands που έχουν ανοίξει στο συγκρότημα του «Four Seasons», όπως το «Coya» και το «Nusret».
Πλέον φαίνεται ότι βιώνει ακόμα ένα success story στο Εμιράτο της υπερβολής, σε έναν χώρο που θυμίζει πολύ έντονα Μύκονο όταν εισέρχεσαι σε αυτό, με το λευκό και τα γήινα χρώματα να κυριαρχούν παντού. Πρoτού φτάσεις στον κύριο χώρο του εστιατορίου, δεσπόζουν στα δεξιά δύο τεράστιες βιτρίνες, στην πρώτη εκ των οποίων αναπαύονται στις κατάλληλες θερμοκρασίες τα εκλεκτά κρασιά από τη Γαλλία και την Ιταλία μαζί με τις Crystal, Moet, Armand de Brignac, Veuve Clicquot και Dom Perignon σαμπάνιες. Ακριβώς απέναντι στη δεύτερη είναι αποθηκευμένα σε κοινή θέα τα κρέατα ιδιαίτερης κοπής που απολαμβάνουν οι διάσημοι πελάτες του «Nammos», όπως ο σεΐχης του Ντουμπάι και αντιπρόεδρος των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ. Εσχάτως τα απόλαυσαν και κάποιοι Ελληνες που επέλεξαν το Ντουμπάι για να αλλάξουν χρονιά, ανάμεσά τους και ο Πέτρος Κωστόπουλος που φωτογραφήθηκε δίπλα στον Πέτρο Στάθη στο πάρτυ του «Nammos».
Τι έκανε ο Κωστόπουλος
Το γκράφιτι που απεικονίζει τον Πέτρο Κωστόπουλο με μαύρο κοστούμι και βλοσυρό βλέμμα σε κάποιον δρόμο της Αθήνας, στο οποίο περιλαμβάνεται η φράση «Κουράγιο Πετράν», είχε ζωγραφιστεί λίγο καιρό μετά την κατάρρευση της IMAKO και η ατάκα μάλλον συνάδει αρκετά με την ψυχολογία του πρώην εκδότη, ο οποίος άκουσε πολλά τα τελευταία 24ωρα επειδή βρέθηκε μαζί με τη νέα του σύντροφο στο Ντουμπάι για την έλευση του νέου έτους.
Ηταν ένα ταξίδι για δουλειά και λίγη αναψυχή, σύμφωνα με το περιβάλλον του, ενώ, όπως είπε ο ίδιος, εδώ και λίγους μήνες συνεργάζεται με ένα επενδυτικό fund που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με ξενοδοχεία, εστιατόρια, το οποίο έχει ηχηρό brand name και συμφωνίες που συζητιούνται δεόντως. Ο Κωστόπουλος έχει αναλάβει την εταιρική επικοινωνία του συγκεκριμένου fund που σε επίπεδο στελέχωσης παραμένει ένα μεγάλο μυστήριο, με εξαίρεση τον Πέτρο Στάθη που το εκπροσωπεί. Η πλευρά του Ελληνα επιχειρηματία διατείνεται ότι οι επενδυτές είναι ισχυροί επιχειρηματίες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα -κυρίως από το Ντουμπάι- ενώ υπάρχουν και αυτοί που ισχυρίζονται ότι ο επενδυτής είναι ο Μαλαισιανός Πολ Πούα. Ισχυρισμό που η πλευρά του Πέτρου Στάθη αρνείται κατηγορηματικά ότι αληθεύει, παρά τη στενή επαγγελματική σχέση που διατηρεί ο πρώην πρόεδρος της ΑΕΚ με τον Μαλαισιανό εκατομμυριούχο. Είναι κάτι που έχει πει και σε κατά καιρούς συνεντεύξεις του, αναφερόμενος στη συμμετοχή του Πούα σε ξενοδοχειακά projects στο Μαυροβούνιο, όπου ο Στάθης δραστηριοποιείται εδώ και 13 χρόνια.
Ο Μαλαισιανός τυγχάνει να είναι ένας από τους κορυφαίους παίκτες πόκερ στον κόσμο, που δρα και στο επιχειρείν επενδύοντας στο real estate και στο luxury hospitality με εμφανή περιουσιακά στοιχεία ύψους 400 εκατ. Σε ό,τι αφορά το «Nammos Dubai», πρόκειται για ένα μόνο από τα εστιατόρια στο οποίο κατέχει άγνωστο ποσοστό το συγκεκριμένο fund των Αράβων επιχειρηματιών, όπου διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο ο Πέτρος Στάθης. Η επένδυση στο συγκεκριμένο project άγγιξε τα 8 εκατ. ευρώ και το ποσοστό ιδιοκτησίας είναι 50% για το δίδυμο Ζαννής Φραντζέσκος - Σάμι Ιμπραήμ και 50% για τον Πέτρο Στάθη. Μέχρι να αποπληρωθεί το συγκεκριμένο ποσό όλες οι εισπράξεις και τα κέρδη από το «Nammos Dubai», που κάποιες εβδομάδες ξεπερνάνε το 1,5 εκατ., καταλήγουν στον πρώην πρόεδρο της Ενωσης.
Αυτόν που από το 2008 και μετά ασχολήθηκε δεόντως με το real estate, αρχικά στο Μαυροβούνιο και κατόπιν στην Ελλάδα, ειδικότερα στη Μύκονο, εκπροσωπώντας το συγκεκριμένο επιχειρηματικό fund. Οι δύο άνδρες υποδέχθηκαν μαζί τη νέα χρονιά στο «Nammos Dubai», όπου ο Πέτρος Κωστόπουλος έμεινε μέχρι την Τετάρτη το πρωί λόγω δουλειάς, τονίζοντας όμως στο περιβάλλον του ότι δεν έχει καμία επαγγελματική σχέση με το συγκεκριμένο seaside restaurant.
Βρέθηκε εκεί καλεσμένος του Πέτρου Στάθη μαζί με τη σύντροφό του Κατερίνα Λιόλιου, επέστρεψε και παραμένει σχετικά ψύχραιμος μετά τα όσα άκουσε για πολλοστή φορά στα social media. Απάντησε με μια λιτή δήλωση στην οποία είπε: «Δεν είμαι στο Ντουμπάι για διακοπές. Εδώ είναι τα κεντρικά της εταιρείας που δουλεύω εδώ και καιρό, μια εταιρεία επενδύσεων με ξενοδοχεία και εστιατόρια σε όλη την Ευρώπη. Είναι μάλιστα και βασικός μέτοχος στο “Nammos Dubai”, ενώ σύντομα θα επενδύσει και στην Ελλάδα. Hρθα καλεσμένος για δουλειά και για Πρωτοχρονιά. Αυτή είναι η μόνη αλήθεια. Οπότε ό,τι κακόβουλο γράφεται με αφήνει αδιάφορο. Déjà vu!». Μιλώντας με φίλους του ξεκαθάρισε ότι ήταν προσκεκλημένος του Πέτρου Στάθη και πέρυσι το Πάσχα, αλλά δεν πήγε λόγω κορωνοϊού, αφού οι συνθήκες τότε ήταν εντελώς διαφορετικές και δεν θέλησε να το ρισκάρει.
Συμφωνίες-χρυσάφι
Στον αντίποδα, ο Πέτρος Στάθης δεν έχει διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο μόνο στο project του «Nammos Dubai», αφού ήταν αυτός που φέρεται να έσυρε τον χορό εκατομμυρίων που στήθηκε πέρυσι το καλοκαίρι στη Μύκονο με big deals ακινήτων-χρυσάφι. Ανάμεσα σε αυτά ήταν η παλιά ταβέρνα του Φιλιππή στα Ματογιάννια που στέγαζε το «Hakkasan» και μετά το «Coya», τα κτίρια-φιλέτα του «Nammos» στην Ψαρού αλλά και το ποσοστό του brand name.
Το πρώτο πουλήθηκε στον Ζαννή Φραντζέσκο με κύριο διαμεσολαβητή τον Πέτρο Στάθη, ενώ τα ακίνητα του «Nammos» που είχε αγοράσει ο Γιάννης Παπαλέκας φέρονται να κατέληξαν στo fund που εκπροσωπεί, αντί τιμήματος που έφτασε τα 45 εκατ. ευρώ. Οι Φραντζέσκος και Ιμπραήμ επανέκτησαν επίσης το ποσοστό του brand Nammos που είχε αποκτήσει ο Γιάννης Παπαλέκας αντί ποσού που δεν έγινε γνωστό.
Μετά τη συμφωνία στην οποία φέρεται να διαδραμάτισε σημαίνοντα ρόλο ο πρώην προέδρος της ΑΕΚ υπήρχε μόνο ένα υπόλοιπο περίπου 4 εκατ. για να εξοφληθεί πλήρως ο πολυσυζητημένος επιχειρηματίας που ενέσκηψε στην ελληνική πραγματικότητα όταν αγόρασε το 2014 τα ακίνητα του «Nammos». Μετά τις συμφωνίες ο Ζαννής Φραντζέσκος με τον Σάμι Ιμπραήμ είχαν κάθε λόγο να είναι ικανοποιημένοι με τις εξελίξεις στην επιχείρησή τους.
Οσο για την αγορά του κτιρίου που στέγαζε το «Linq Ling Hakkasan», το δίδυμο του «Nammos» εμφανίζεται το πλέον κερδισμένο από την όλη υπόθεση, αφού θα εισπράττει περί τα 300.000 ευρώ κάθε σεζόν από το εμβληματικό ακίνητο που θα στεγάζει πλέον το «Coya». Πρόκειται για την αλυσίδα των διάσημων εστιατορίων που ανήκουν στον όμιλο Dogus που μέχρι τώρα υπήρχαν σε Λονδίνο, Αμπού Ντάμπι, Μόντε Κάρλο και Παρίσι.
Εκτός από το ενοίκιο, οι Φραντζέσκος και Ιμπραήμ θα εισπράττουν και ένα ποσοστό της τάξης του 5% των εσόδων από το νέο περουβιανό εστιατόριο. Το τίμημα της συμφωνίας ξεπέρασε, όπως λένε οι καλά γνωρίζοντες, τα 8 εκατ. ευρώ, κάτι απόλυτα λογικό για ένα τέτοιο ακίνητο-φιλέτο, που θεωρείται από τα καλύτερα και μεγαλύτερα μέσα στη Χώρα. Εκεί όπου παρά την κρίση, ο χορός των εκατομμυρίων συνεχίστηκε ακόμη και στην πιο κακή σεζόν για το νησί, ειδικά όταν αφορά «χρυσή γη», χαρακτηρισμό που ταιριάζει απόλυτα στα ακίνητα της Ψαρούς τα οποία στεγάζουν το seaside restaurant και το «Nammos Village», το εντυπωσιακό mall με τις διάσημες μπουτίκ που λειτουργεί τα τελευταία δύο χρόνια. Η αγορά των κτιρίων από τον Γιάννη Παπαλέκα, έναν «απρόσωπο» γύπα της αγοράς του real estate, πριν από εφτά χρόνια αντί ποσού 11 εκατ. ευρώ, συζητήθηκε δεόντως.
Το 2019 άρχισαν οι ψίθυροι και λίγο μετά έγινε γνωστό ότι ο Παπαλέκας πουλάει τα ακίνητα, κάτι που επιβεβαίωνε και ο ίδιος στο πολύ στενό φιλικό περιβάλλον του, όχι όμως για λιγότερο από 55-60 εκατ. ευρώ. Τελικά οι πληροφορίες λένε ότι έδωσε τα ακίνητα-φιλέτα με τίμημα που έφτασε τα 45 εκατ. ευρώ στο ξένο επενδυτικό fund που εκπροσωπεί ο Πέτρος Στάθης, όπως επιμένουν πηγές που γνωρίζουν λεπτομέρειες για το deal.
Ειδήσεις σήμερα:
Στις 25 Ιανουαρίου ξεκινούν οι διερευνητικές με την Τουρκία
«Κόκκινος συναγερμός» από το FBI: Σχεδιάζονται ένοπλες κινητοποιήσεις σε όλα τα Καπιτώλια!
Σκληρό lockdown στη Βοιωτία - Έκτακτα περιοριστικά μέτρα για όλο το νομό
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα