«Πια δεν είναι εύκολο κάποιος να μου δημιουργήσει πρόβλημα στην δουλειά. Είμαι πολύ προσεκτικός να μην δημιουργώ προβλήματα με συναδέλφους μου. Ερχόμαστε σε επαφή και με γυναίκες και με παιδιά κι είναι ουσιαστικά θέμα χαρακτήρα. Θεωρώ ότι ο χώρος στα μάτια του κόσμου βάλλεται μαζικά. Όλοι κακοποιούνται, όλοι έχουν πρόβλημα, όλοι γιατί δεν μίλησαν, όλοι τα ήθελε ο κ…ς τους. Τα ακούς πολύ. Θεωρώ ότι είναι κάποια μεμονωμένα περιστατικά και δεν είναι όλοι έτσι… Πλέον τα θύματα θα μπορούν να μιλήσουν».
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.