O Alpha κρατάει τα ηνία του Σαββατοκύριακου για ακόμα μια φορά, με τέσσερις εκπομπές από το πρόγραμμά του να ξεχωρίζουν στις καρδιές και τα τηλεκοντρόλ του τηλεοπτικού κοινού. Ενημέρωση, επικαιρότητα, ψυχαγωγία και μαγειρική κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στην πίτα της τηλεθέασης του Σαββατοκύριακου, ενώ αποτελούν την πιο αγαπημένη τηλεοπτική συνήθεια του κοινού.
Ο «Οδηγός Καλής Ζωής» του Μιχάλη Κεφαλογιάννη ήρθε πρώτος στο δυναμικό κοινό στη ζώνη προβολής του την Κυριακή, με 14.3% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ έφτασε μέχρι και το 18.9% σε επιμέρους κοινό.
Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» παίρνει τη σκυτάλη και μαζί και τα ηνία της infotainment συντροφιάς του Σαββατοκύριακου. Ο Νίκος Μάνεσης και η εκπομπή του έκανε το Σαββατοκύριακο 22.8% στο σύνολο του κοινού και 22.6% στο δυναμικό κοινό. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1’ κατά μέσο όρο 1.564.000 τηλεθεατές.
Το «Καλύτερα δε γίνεται» συνδυάζει ψυχαγωγία, ενημέρωση, ανατρεπτικές συνεντεύξεις επικαιρότητα, με την Ναταλία Γερμανού και την παρέα της να κερδίζουν τα πρωτεία για ακόμα ένα Σαββατοκύριακο με 19.2% στο σύνολο του κοινού και 15.2% στο δυναμικό. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1’ κατά μέσο όρο 1.933.000 τηλεθεατές.
Κλείσιμο
To «Kitchen Lab» συνεχίζει να είναι η πιο πετυχημένη συνταγή του Άκη Πετρετζίκη, αφού το Σαββατοκύριακο ήρθε πρώτο στη ζώνη προβολής του με 18.2% στο σύνολο του κοινού και το 15.3% στο δυναμικό. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1’ κατά μέσο όρο 1.202.000 τηλεθεατές.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού στις 22/3, την Παγκόσμια Ημέρα Δασών στις 21/3, και την Ημέρα της Αρκούδας στις 23/3 φροντίζουμε για κάθε πολύτιμη σταγόνα νερού και διαφυλάσσουμε την αγνότητα του φυσικού περιβάλλοντος.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!