MasterChef: Μαγειρικά αριστουργήματα με θέα τον Ναό του Ποσειδώνα
Δείτε φωτογραφίες από τα πιάτα που ετοίμασαν οι παίκτες - Κριτές και καλεσμένοι, δήλωσαν ικανοποιημένοι από το γευστικό αποτέλεσμα που παρουσίασαν οι δύο ομάδες
Ο μεγαλύτερος διαγωνισμός μαγειρικής φιλοξενήθηκε στο Grecotel Cape Sounio, με καλεσμένους δύο διακεκριμένους executive chefs. Τον Σωτήρη Ευαγγέλου και τον Αστέριο Κουστούδη.
Το ζητούμενο για τις δύο ομάδες ήταν να ετοιμάσουν ένα μενού τεσσάρων πιάτων (σούπα-ορεκτικό-κυρίως - γλυκό) σε δύο εκδοχές.
Για κάθε πιάτο, οι μπλε και οι κόκκινοι έπρεπε να παρουσιάσουν μία «μοναστηριακή» και μία «σύγχρονη» εκδοχή. Για το κυρίως έπρεπε υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσουν ψάρι. Για τα υπόλοιπα ο περιορισμός ήταν ότι και στις δύο εκδοχές (μοναστηριακή και σύγχρονη) το βασικό υλικό έπρεπε να είναι το ίδιο, αλλά η επιλογή του υλικού, ελεύθερη.
Τόσο οι κριτές όσο και οι δύο καλεσμένοι, δήλωσαν πολύ ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις των παικτών των δύο ομάδων και είπαν στα παιδιά να συνεχίσουν να προσπαθούν γιατί τους περιμένει λαμπρό μέλλον στη μαγειρική.
Στις ομάδες υπήρχαν αλλαγές και ανακατατάξεις
Η Μαργαρίτα αποδεικνύεται «μαργαριτάρι», η οποία πάλι πήρε μεταγραφή για την μπλε ομάδα.
Αλλά είχαν και οι παίκτες αστείες στιγμές, ο Νίκος Σκορδάκης από την μπλε ομάδα αντί Ποσειδώνα είπε… Παρθενώνα. «Θα είμαι στο δημιουργικό κομμάτι του ψαριού και πάμε για τη νίκη. Είναι τιμή να μαγειρεύουμε απέναντι από τον ναό του Παρθενώνα», είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος, προκαλώντας την άμεση αντίδραση της Ανούς, η οποία έσπευσε να τον διορθώσει.
Οι παίκτες παρουσίασαν πιάτα με ωραίες, έξυπνες ιδέες, κρίνοντας από τις αντιδράσεις και τον ενθουσιασμό των κριτών.
Ο καλεσμένος σεφ Αστέριος Κουστούδης, ήταν ο «τυχερός», που βρήκε το κόκκαλο στο πιάτο του παίκτη.
Για την υλοποίηση αυτής της εξωτερικής δοκιμασίας, η παραγωγή του MasterChef έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Παίκτες, κριτές, συνεργείο, καλεσμένοι αλλά και προσωπικό του ξενοδοχείου κινήθηκαν και εργάστηκαν σε ασφαλές περιβάλλον, ύστερα από τους σχετικούς ελέγχους. Παράλληλα, οι χώροι του ξενοδοχείου απολυμάνθηκαν και ήταν 100% ασφαλείς.
Για να δούμε ποια ομάδα θα κερδίσει στο σημερινό συμβούλιο. Πάντως το κοινό ψήφισε τους μπλε.
Τηλεθέαση στα ύψη...
Ιδιαίτερα ικανοποιητικές είναι και οι αποδόσεις στους πίνακες τηλεθέασης. Το MasterChef τον Μάρτιο (1-9/3/2021) σημειώνει μέσο όρο 29%, καταγράφοντας μέση κάλυψη 2,8 εκατομμύρια του κοινού. Σε τέταρτο έχει αγγίξει το 40% (18-54).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr