Jay-Z: Η νέα του διαφημιστική καμπάνια για την σειρά προϊόντων κάνναβης «Monogram» είναι εμπνευσμένη από τον Slim Aarons

Πορτρέτα πλούσιων ανθρώπων της υψηλής κοινωνίας με φόντο υπερπολυτελή τοπία, πρόκειται να γεμίσουν τους πίνακες διαφημίσεων της Νέας Υόρκης

O Jay-Z ξεκίνησε μία νέα διαφημιστική εκστρατεία για τη σειρά προϊόντων κάνναβης, που κυκλοφορεί, εμπνευσμένη από τον Slim Aarons. Ο φωτογράφος ήταν διάσημος για τα πορτρέτα του με τους πολύ πλούσιους και -πάντα- λευκούς της υψηλής κοινωνίας. Αυτά τα πορτρέτα θα χρησιμοποιήσει και ο ράπερ στα πλαίσια της διαφημιστικής του καμπάνιας για την σειρά «Monogram».



Την φωτογράφιση, που πραγματοποιήθηκε στο γνωστό Frank Sinatra House επιμελήθηκε ο Hype Williams. Το project περιλαμβάνει διάσημες φωτογραφίες του Slim Aarons, με τους τίτλους «Keep Your Cool», «Desert House Party», «Poolside Glamour» και «Leisure and Fashion», αλλά και νέες υπό την στυλιστική επιμέλεια του Corey T. Stokes, διευθυντή μόδας της Highsnobiety. Οι πρώτες φωτογραφίες απεικονίζουν την τραγουδίστρια Chika, τον ράπερ Curren$y, την σχεδιάστρια μόδας Aleali May και το μοντέλο Slick Woods.



O Shawn Waldron, επιμελητής του Getty Images και συγγραφέας του «Slim Aarons: Style» δήλωσε σχετικά με την επιλογή αυτών των φωτογραφιών: «Το Slim Aarons καθόρισε έναν τρόπο ζωής και μια εποχή, και αυτή η εκστρατεία είναι απόδειξη ότι οι εικόνες, το στιλ και η γεύση του εξακολουθούν να αντηχούν». Πρόσθεσε σχετικά με την διαφημιστική καμπάνια, στην οποία και συμμετείχε: «Ο Hype Williams αποτίει φόρο τιμής στο απίστευτο ταλέντο του Slim, ενώ αναδεικνύει το σκηνικό και τις προσωπικότητες με έναν πραγματικά εμπνευσμένο τρόπο».



Οι φωτογραφίες κυκλοφόρησαν αμέσως μετά τη νομιμοποίηση της μαριχουάνας από το Empire State στους πίνακες διαφημίσεων της Νέας Υόρκης. Ο Jay-Z δήλωσε σχετικά με το εγχείρημα του: «Στα τακούνια της νομιμοποίησης, το να βλέπεις δημιουργίες σαν αυτή να αποτελεί φυσικό μέρος του υφάσματος της Νέας Υόρκης ενισχύει την ιδέα ότι η κάνναβη δικαιούται να υπάρχει μέσα στα έθιμα, τις τέχνες και τα κοινωνικά μας ιδρύματα. Η απόφαση της Νέας Υόρκης να τη νομιμοποιήσει είναι μια νίκη για ολόκληρη τη βιομηχανία και είμαι ενθουσιασμένος που το Monogram παίζει ρόλο στη ζωή αυτού του μηνύματος».



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr