Τηλεθέαση: Οι πιο αγαπημένες τηλεοπτικές σου συνήθειες είναι στον Alpha
Ενημέρωση, επικαιρότητα, ψυχαγωγία και μαγειρική ξεχωρίζουν στην πίτα της τηλεθέασης και της περασμένης εβδομάδας
Το πρόγραμμα του Alpha κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στις καρδιές και τα τηλεκοντρόλ των τηλεθεατών, με επτά εκπομπές του να βρίσκονται στην κορυφή της προτίμησης του τηλεοπτικού κοινού την εβδομάδα που μας πέρασε. Ενημέρωση, επικαιρότητα, ψυχαγωγία και μαγειρική ξεχωρίζουν στην πίτα της τηλεθέασης και της περασμένης εβδομάδας, με τους τηλεθεατές να βρίσκουν πλέον στον Alpha τις πιο αγαπημένες τους τηλεοπτικές συνήθειες και τις επτά ημέρες της εβδομάδας.
Happy Day
Με την εκπομπή να διανύει τον 8ο χρόνο συνεχούς παρουσίας, το «Happy Day» με την Σταματίνα Τσιμτσιλήσυνεχίζει δυναμικά με επιτυχία που αποτυπώνεται στα ποσοστά τηλεθέασης. Συγκεκριμένα, για την εβδομάδα 10-14 Μαΐου 2021 ήρθε για ακόμη μία φορά πρώτο σε τηλεθέαση, με μέσο όρο 17,3% στο δυναμικό κοινό (18-54) και με περισσότερους από 743,000 τηλεθεατές να παρακολουθούν την εκπομπή για τουλάχιστον 1 λεπτό.
Οικογενειακές Ιστορίες
Με νέα επεισόδια καθημερινά, και σενάρια βγαλμένα από τη ζωή, οι «Οικογενειακές Ιστορίες» ήρθαν πρώτες στη προτίμηση του κοινού με μέσο όρο τηλεθέασης 16,1% στο δυναμικό κοινό (18-54).
Φως στο Τούνελ
Οι αποκαλύψεις για την άγρια δολοφονία στα Γλυκά Νερά, αλλά και μια πολύκροτη εξαφάνιση που ερευνούσε το «Φως στο Τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη, καθήλωσαν τους τηλεθεατές την Παρασκευή 14 Μαΐου και χάρισαν την πρωτιά στην εκπομπή, με 17,2% στο σύνολο κοινού και 14,6% στο δυναμικό κοινό (18-54).
Κλείσιμο
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση
Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» κρατά σταθερά τα ηνία της infotainment συντροφιάς του Σαββατοκύριακου. Ο Νίκος Μάνεσηςκαι η εκπομπή του έκανε το Σαββατοκύριακο κατά μέσο όρο 20,1% στο σύνολο του κοινού και 17,8% στο δυναμικό κοινό, γεγονός που τον κράτησε για ακόμα ένα Σ/Κ στην πρώτη θέση της τηλεθέασης. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1’ κατά μέσο όρο το Σαββατοκύριακο, 1.253.000 τηλεθεατές.
Καλύτερα δε γίνεται
Το «Καλύτερα δε γίνεται» είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός του Σαββατοκύριακου, αφού δεν του λείπει τίποτα: συνδυάζει ψυχαγωγία, ενημέρωση, ανατρεπτικές συνεντεύξεις και επικαιρότητα, με τη Ναταλία Γερμανούκαι την παρέα της να κερδίζουν τα πρωτεία με 19,4% στο σύνολο του κοινού και 18,9% στο δυναμικό. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1’ κατά μέσο όρο το Σαββατοκύριακο, 1.551.000 τηλεθεατές.
Η τέλεια απόδραση
Το τηλεοπτικό κοινό έχει αγκαλιάσει το νέο τηλεπαιχνίδι του Alpha ήδη από τα πρώτα επεισόδια προβολής του. «Η τέλεια απόδραση» με παρουσιαστή τον Χρήστο Φερεντίνο και μαζί του την Άννα Πρέλεβιτς, ξεχώρισαν για ένα ακόμα Σαββατόβραδο, κερδίζοντας την πρωτιά στην τηλεθέαση. Συγκεκριμένα, το τηλεπαιχνίδι σημείωσε 14% στο συνόλου του κοινού και 13,3% στο δυναμικό κοινό. Την «Τέλεια απόδραση» που μοιράζει υπέροχα δώρα και στιγμές γέλιου και αδρεναλίνης, παρακολούθησαν έστω και για 1’ κατά μέσο όρο το Σαββατοκύριακο, 1.158.000 τηλεθεατές.
Kitchen Lab
To «Kitchen Lab» παραμένει η πιο πετυχημένη και αγαπητή συνταγή του Άκη Πετρετζίκη. Την Κυριακή, χάρη στο «γιαννιώτικο κανταΐφι» του ήρθε πρώτος στους πίνακες της τηλεθέασης με 16.3% στο σύνολο του κοινού. Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1’, 921.000 τηλεθεατές.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.