«Tuscan Wildflowers»: Έξι καλλιτέχνες συνεργάστηκαν για το πρότζεκτ του Salvatore Ferragamo

«Tuscan Wildflowers»: Έξι καλλιτέχνες συνεργάστηκαν για το πρότζεκτ του Salvatore Ferragamo

Κοσμούν με floral σχέδια ενδύματα και αξεσουάρ και εξυμνούν την αναγέννηση, την ελπίδα, την ενέργεια, την απόδραση

«Tuscan Wildflowers»: Έξι καλλιτέχνες συνεργάστηκαν για το πρότζεκτ του Salvatore Ferragamo
Ο πολυτελής οίκος μόδας Salvatore Ferragamo παρουσίασε το νέο του πολυμεσικό project Tuscan Wildflowers, το οποίο συνδυάζει διαφορετικές προοπτικές ενός τόπου - της Τοσκάνης, όπως την βλέπουν τα μάτια ανθρώπων από διαφορετικούς πολιτισμούς και υπόβαθρα.

Για το πρότζεκτ – καμπάνια για την προώθηση της κολεξιόν Pre-Fall 2021 ο Ferragamo συνεργάστηκε με έξι εικαστικούς δημιουργούς, τον Γάλλο ζωγράφο και σχεδιαστή Λούκα Μπουφόρ, τον Ισπανό γλύπτη Ντιέγκο Γκαμπέζας, τη Βραζιλιάνα εικονογράφο και ζωγράφο Μαρίνα Πάπι, τη ζωγράφο από τη Νότια Κορέα, Μπορί Χορ, την ομάδα του Italian Art που ειδικεύεται εγκαταστάσεις φωτός και την Αμερικανίδα εικονογράφο Μπιζού Κάρμαν.

Η συλλογή Ferragamo υμνεί τα αγριολούλουδα της Τοσκάνης με floral σχέδια σε ενδύματα και αξεσουάρ. Παπαρούνες, μαργαρίτες, ηλίανθοι σε έντονα χρώματα ανθίζουν στα νέα σχέδια της Tuscan Wildflowers για να ερμηνευθούν από δημιουργούς διαφόρων εθνικοτήτων σε ένα ταξιδιωτικό ημερολόγιο φτιαγμένο από αποκλειστικές εικόνες, κολάζ, φωτογραφίες και κινούμενα σχέδια, αναφέρεται στον ιστότοπο του οίκου, όπου παρουσιάζονται το πρότζεκτ και η κολεξιόν.

Η συναρπαστική μαγεία της υπαίθρου της Τοσκάνης φανερώνεται σε διάφορα μέρη και πολιτισμούς εμπλουτίζοντας το συνεχή διάλογο του Ferragamo με τον κόσμο της τέχνης, σημειώνεται.

Η άνοιξη είναι ακριβώς η στιγμή του έτους που συμβολίζει την αναγέννηση, ενσταλάζει νέα ελπίδα και ενέργεια και φέρνει μαζί του μια ασταμάτητη επιθυμία για απόδραση. Το ταξίδι είναι πάντα μια ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης, ο φακός μέσω του οποίου γνωρίζουμε τον κόσμο, το όνειρο που πραγματοποιείται, αναφέρεται.

Τα έργα των καλλιτεχνών συγκεντρώνονται σε ένα ταξιδιωτικό φυλλάδιο που προβάλλεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπο του οίκου. Μέσα από τις δημιουργίες τους εξυμνούν τα σχέδια του οίκου και καταθέτουν την προσωπική τους άποψη για τα ταξίδια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ειδήσεις σήμερα: 

Τυφλό χτύπημα με εμπρηστικούς μηχανισμούς στις επιχειρήσεις της συζύγου του Νίκου Χαρδαλιά

Στα «μαλακά» οικογένεια που έκανε delivery ηρωΐνης με πολυτελείς Mercedes

Ντουμπάι: Νέο θρίλερ με τη «φυλακισμένη» πριγκίπισσα Λατίφα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης