Τεράστια προβολή από την επίδειξη του Dior στο Καλλιμάρμαρο: Πάνω από 80 εκατ. views σε όλον τον κόσμο
21.06.2021
21:50
Το 50% των views είναι από την Ασία - Μέσω των πλατφόρμων κοινωνικής δικτύωσης προβάλλονται η Ακρόπολη, οι Δελφοί, η Κνωσσός και γενικότερα ο μεγάλος Πολιτισμός της Ελλάδας
Το φαντασμαγορικό θέαμα από την επίδειξη του Dior στο Καλλιμάρμαρο έκανε τον γύρο του κόσμου, προβάλλοντας τη χώρα μας και τον πανάρχαιο Πολιτισμό της, ο οποίος αποτελεί πόλο έλξης για εκατομμύρια επισκέπτες. Αρκετές ημέρες μετά, οι ομορφιές της Ελλάδας εξακολουθούν να προβάλλονται μέσω της μεγάλης αυτής εκδήλωσης, καθώς τις φωτογραφίες και τα βίντεο που «ανέβασε» η Dior σε 12 διαδικτυακές πλατφόρμες (youtube, instagram, facebook, tik tok, twitter, Vk, We chat, αλλά και οι κινεζικές Weibo και Doyuin), έχουν δει πάνω από 80 εκατ. χρήστες από κάθε άκρη της Γης.
Η επίδειξη μόδας αποδείχθηκε ότι πρόσφερε τεράστια προβολή για την Ελλάδα και τον πολιτισμό της και δη σε αγορές ανερχόμενες και με εκατομμύρια ενδιαφερόμενους. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα μισά (50%) από τα 80 και πλέον εκατ. views, προέρχονται από την Ασία και ιδιαίτερα την Κίνα, με την οποία η Ελλάδα έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς τα τελευταία χρόνια και έχει συνάψει τεράστιες εμπορικές συμφωνίες.
Η προβολή δεν αφορά μόνο το Καλλιμάρμαρο, καθώς θα ακολουθήσουν εικόνες από την Ακρόπολη, τους Δελφούς, την Κνωσσό και άλλους πολιτισμικούς προορισμούς, οι οποίοι αποτελούν όνειρο ζωής για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον πλανήτη.
Το Backstage της φαντασμαγορικής επίδειξης Μόδας
Σε ένα μαρμάρινο στάδιο-μνημείο, χωρητικότητας 45.000 θεατών, ο Dior ήθελε μόνο 400 εκλεκτούς προσκεκλημένους. Ταυτόχρονα, όμως, οι υπεύθυνοι του ντεφιλέ για τη συλλογή «Cruise 2022» οργάνωσαν μια μινιμαλιστική αλλά μεγαλειώδη ημίωρη παράσταση υψηλής αισθητικής, με στόχο να μεταδοθεί σε ολόκληρο τον πλανήτη μέσω τηλεόρασης και live streaming. Οσοι θα ήθελαν να βρεθούν στο ελληνικό fashion show του Dior προκειμένου να δουν ζωντανά πώς ενσωματώνονται στη σύγχρονη υψηλή ραπτική στοιχεία λαϊκής παραδοσιακής ή ακόμη και αρχαίας τέχνης, θα μπορούσαν να γεμίσουν ασφυκτικά το Καλλιμάρμαρο. Αλλά αυτό είναι το τελευταίο που θα επιθυμούσαν οι άνθρωποι του Dior. Διότι το παιχνίδι της προσέλκυσης ενδιαφέροντος για κάθε καινούρια συλλογή έχει να κάνει με το πώς διεγείρονται η περιέργεια και η επιθυμία του κοινού. Εκατομμύρια άνθρωποι -και όχι μόνο γυναίκες- πρέπει να ζουν με τον πόθο να δουν, ει δυνατόν να αγγίξουν και, ιδανικά, να αποκτήσουν τα ρούχα και τα αξεσουάρ του Dior.
Το μυστικό, όμως, είναι το πώς αυτή η έξαψη της επιθυμίας συντρίβεται από την αυστηρή απαγόρευση εισόδου. Τα στελέχη του Dior ξέρουν πολύ καλά ότι όσο περισσότερο διαφημίζουν μια επίδειξη τόσο ξεχωριστή όπως αυτή της Αθήνας, δημιουργώντας επιπλέον προσδοκίες με αναφορές σε συστατικά όπως «Phos» και «Kallos», άλλο τόσο απότομο και δρακόντειο θα πρέπει να είναι το face control. Το δικαίωμα εισόδου στο Καλλιμάρμαρο έπρεπε να είναι εξαιρετικά δυσεύρετο, κάτι σαν δοκιμασία πίστης για τους θαυμαστές του οίκου, ένας έλεγχος για το πόσο μακριά θα έφτανε κάποια ή κάποιος προκειμένου να γίνει ένας από τους προνομιούχους θεατές της επίδειξης.
Το τέχνασμα πέτυχε απόλυτα για άλλη μια φορά. Η επίδειξη του Dior συζητήθηκε όσο ελάχιστα γεγονότα που επρόκειτο να συμβούν στην Ελλάδα, τον τελευταίο χρόνο τουλάχιστον. Αρχικά για το εάν θα έπρεπε να γίνει δεκτό το αίτημα του οίκου να χρησιμοποιήσει ως φόντο φωτογραφήσεων μόδας εμβληματικούς αρχαιολογικούς χώρους - και κυρίως την Ακρόπολη. Αλλά αμέσως μετά, το διακαές ενδιαφέρον άρχισε να περιστρέφεται γύρω από τον κατάλογο των καλεσμένων. Θα έρθουν στην Αθήνα προσωπικότητες του μεγέθους Μπριζίτ Μακρόν και Σαρλίζ Θέρον; Ποιοι θα είναι οι VIP και πόσοι από το εξωτερικό και την Ελλάδα; Το σαφάρι για την εξασφάλιση πρόσκλησης αναδείχθηκε σε ευγενές σπορ, κατ' ανάγκην εντός των τάξεων μιας ελίτ η οποία θεωρεί κάτι σαν ζήτημα γοήτρου το να λάβει πρόσκληση για ένα fashion event του Dior. Το παράδοξο είναι, βέβαια, ότι η συλλογή «Cruise 2022», όπως και κάθε συλλογή τύπου cruise, δεν είναι ποτέ η κορυφαία ενός οίκου υψηλής ραπτικής. Είναι μάλλον κάπου στη μέση, μεταξύ του εμπορικού pret-a-porter από τη μία και μιας εντελώς εκκεντρικής, ριζοσπαστικής και αρτιστίκ κολεξιόν.
Η επίδειξη μόδας αποδείχθηκε ότι πρόσφερε τεράστια προβολή για την Ελλάδα και τον πολιτισμό της και δη σε αγορές ανερχόμενες και με εκατομμύρια ενδιαφερόμενους. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα μισά (50%) από τα 80 και πλέον εκατ. views, προέρχονται από την Ασία και ιδιαίτερα την Κίνα, με την οποία η Ελλάδα έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς τα τελευταία χρόνια και έχει συνάψει τεράστιες εμπορικές συμφωνίες.
Η προβολή δεν αφορά μόνο το Καλλιμάρμαρο, καθώς θα ακολουθήσουν εικόνες από την Ακρόπολη, τους Δελφούς, την Κνωσσό και άλλους πολιτισμικούς προορισμούς, οι οποίοι αποτελούν όνειρο ζωής για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον πλανήτη.
Το Backstage της φαντασμαγορικής επίδειξης Μόδας
Σε ένα μαρμάρινο στάδιο-μνημείο, χωρητικότητας 45.000 θεατών, ο Dior ήθελε μόνο 400 εκλεκτούς προσκεκλημένους. Ταυτόχρονα, όμως, οι υπεύθυνοι του ντεφιλέ για τη συλλογή «Cruise 2022» οργάνωσαν μια μινιμαλιστική αλλά μεγαλειώδη ημίωρη παράσταση υψηλής αισθητικής, με στόχο να μεταδοθεί σε ολόκληρο τον πλανήτη μέσω τηλεόρασης και live streaming. Οσοι θα ήθελαν να βρεθούν στο ελληνικό fashion show του Dior προκειμένου να δουν ζωντανά πώς ενσωματώνονται στη σύγχρονη υψηλή ραπτική στοιχεία λαϊκής παραδοσιακής ή ακόμη και αρχαίας τέχνης, θα μπορούσαν να γεμίσουν ασφυκτικά το Καλλιμάρμαρο. Αλλά αυτό είναι το τελευταίο που θα επιθυμούσαν οι άνθρωποι του Dior. Διότι το παιχνίδι της προσέλκυσης ενδιαφέροντος για κάθε καινούρια συλλογή έχει να κάνει με το πώς διεγείρονται η περιέργεια και η επιθυμία του κοινού. Εκατομμύρια άνθρωποι -και όχι μόνο γυναίκες- πρέπει να ζουν με τον πόθο να δουν, ει δυνατόν να αγγίξουν και, ιδανικά, να αποκτήσουν τα ρούχα και τα αξεσουάρ του Dior.
Το μυστικό, όμως, είναι το πώς αυτή η έξαψη της επιθυμίας συντρίβεται από την αυστηρή απαγόρευση εισόδου. Τα στελέχη του Dior ξέρουν πολύ καλά ότι όσο περισσότερο διαφημίζουν μια επίδειξη τόσο ξεχωριστή όπως αυτή της Αθήνας, δημιουργώντας επιπλέον προσδοκίες με αναφορές σε συστατικά όπως «Phos» και «Kallos», άλλο τόσο απότομο και δρακόντειο θα πρέπει να είναι το face control. Το δικαίωμα εισόδου στο Καλλιμάρμαρο έπρεπε να είναι εξαιρετικά δυσεύρετο, κάτι σαν δοκιμασία πίστης για τους θαυμαστές του οίκου, ένας έλεγχος για το πόσο μακριά θα έφτανε κάποια ή κάποιος προκειμένου να γίνει ένας από τους προνομιούχους θεατές της επίδειξης.
Το τέχνασμα πέτυχε απόλυτα για άλλη μια φορά. Η επίδειξη του Dior συζητήθηκε όσο ελάχιστα γεγονότα που επρόκειτο να συμβούν στην Ελλάδα, τον τελευταίο χρόνο τουλάχιστον. Αρχικά για το εάν θα έπρεπε να γίνει δεκτό το αίτημα του οίκου να χρησιμοποιήσει ως φόντο φωτογραφήσεων μόδας εμβληματικούς αρχαιολογικούς χώρους - και κυρίως την Ακρόπολη. Αλλά αμέσως μετά, το διακαές ενδιαφέρον άρχισε να περιστρέφεται γύρω από τον κατάλογο των καλεσμένων. Θα έρθουν στην Αθήνα προσωπικότητες του μεγέθους Μπριζίτ Μακρόν και Σαρλίζ Θέρον; Ποιοι θα είναι οι VIP και πόσοι από το εξωτερικό και την Ελλάδα; Το σαφάρι για την εξασφάλιση πρόσκλησης αναδείχθηκε σε ευγενές σπορ, κατ' ανάγκην εντός των τάξεων μιας ελίτ η οποία θεωρεί κάτι σαν ζήτημα γοήτρου το να λάβει πρόσκληση για ένα fashion event του Dior. Το παράδοξο είναι, βέβαια, ότι η συλλογή «Cruise 2022», όπως και κάθε συλλογή τύπου cruise, δεν είναι ποτέ η κορυφαία ενός οίκου υψηλής ραπτικής. Είναι μάλλον κάπου στη μέση, μεταξύ του εμπορικού pret-a-porter από τη μία και μιας εντελώς εκκεντρικής, ριζοσπαστικής και αρτιστίκ κολεξιόν.
Μια συλλογή cruise απαρτίζεται από ενδύματα και αξεσουάρ τα οποία ταιριάζουν σε μια γυναίκα κοσμοπολίτισσα που ταξιδεύει πολύ και συχνά. Παρ' όλαʼαυτά, η «Cruise 2022» του Dior δεν ήταν συνηθισμένη, ακριβώς επειδή συνδυάστηκε με δύο ιστορικά γεγονότα: αφενός την επέτειο των 70 χρόνων από τη μνημειώδη φωτογράφηση του Dior στην Ακρόπολη το 1951. Αφετέρου την πρόθεση του οίκου να τιμήσει τη 200ή επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης - και μάλιστα με μια σειρά από ρούχα και αντικείμενα που θα προέκυπταν με «γονιμοποίηση» του σύγχρονου design από το ελληνικό στοιχείο. Επομένως, αυτό που έκανε τους κοσμικούς ανά την Ευρώπη και τον κόσμο να διαγκωνίζονται για τις 400 προσκλήσεις ήταν σαφέστατα η Ελλάδα.
Οι VIP στο Στάδιο
Τελικά ούτε η Πρώτη Κυρία της Γαλλικής Δημοκρατίας, ούτε η σούπερ σταρ Σαρλίζ Θέρον ήρθαν στην Αθήνα για χάρη του Dior. Ηρθαν όμως πολλά άλλα πρωτοκλασάτα μέλη «του διεθνούς τζετ σετ» όπως έγραφαν παλαιότερα οι κοσμικογράφοι. Δίπλα στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και τη σύζυγο του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη (η οποία διαδραμάτισε, αν και διακριτικά, καίριας σημασίας ρόλο στην προετοιμασία και την τελική επιτυχία της εκδήλωσης), στις κερκίδες του Παναθηναϊκού Σταδίου βρέθηκαν προσωπικότητες όπως η «εθνική σταρ» της Γαλλίας Κατρίν Ντενέβ, o υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης μετά της συζύγου του ως εκπρόσωπος της ελληνικής κυβέρνησης, η Γιάννα Αγγελοπούλου, η Μαριάννα Βαρδινογιάννη, η Ευγενία Νιάρχου, η Μαρία Σάκκαρη μαζί με τη μητέρα της Αγγελική Κανελλοπούλου, ο Πιερ Κασιράγκι του Μονακό, η εγγονή του Τζιάνι Ανιέλι της FIAT, Μπιάνκα Μπραντολίνι, η Τατιάνα Μπλάτνικ, ο fashionista Λάκης Γαβαλάς και η πρωταγωνίστρια της σειράς «Το γκαμπί της βασίλισσας» (Netflix) Ανια Τέιλορ Τζόι μεταξύ άλλων διασημοτήτων.
Ομως, ο αληθινός πρωταγωνιστής της εκδήλωσης ήταν η Ελλάδα. Οχι τόσο επειδή αυτά που έδειξαν τα 85 μοντέλα βαδίζοντας στα κουλουάρ του Καλλιμάρμαρου κραύγαζαν την ελληνικότητά τους. Εξάλλου, η καλλιτεχνική διευθύντρια του Dior Μαρία Γκράτσια Κιούρι δεν είχε σκοπό να παρουσιάσει μια κολεξιόν με μεταμοντέρνα ευζωνάκια και βλαχοπούλες, ούτε να επιχειρήσει νεκρανάσταση της αρχαιοελληνικής χλαμύδας. Αποφεύγοντας ακόμη και την παραμικρή υπόνοια γραφικότητας, φολκλόρ και κιτς παρεκτροπών, η ελληνολάτρης Κιούρι σκηνοθέτησε μια σύγχρονη επίδειξη, στην οποία εμφύσησε μια ελληνική αύρα χωρίς χτυπητές αναφορές. Οπως είχε πει η ίδια πριν από το σόου, «είναι μεγάλο σφάλμα να κοπιάρεις στοιχεία από μεγάλους πολιτισμούς όπως ο ελληνικός για να δημιουργήσεις θεατρικά κοστούμια».
Η αισθητική και η πρωτοτυπία των ενδυμάτων τα οποία τελικά παρουσιάστηκαν μπορεί να απογοήτευσαν τους ειδικούς περί τη μόδα. Και όσοι προσπάθησαν να ξεχωρίσουν τα ελληνικά κομμάτια, ίσως να δυσκολεύτηκαν περισσότερο απ' ό,τι περίμεναν. Αν και υπήρχαν τα περίφημα μεταξωτά υφάσματα από το Σουφλί, με το χρυσοκέντητο λογότυπο του Dior, σύμφωνα με την ειδική παραγγελία της Κιούρι. Το ίδιο και για το σακάκι που ράφτηκε με έντονες επιρροές από τους ντουλαμάδες του σύγχρονου μάστορα Αριστείδη Τζονευράκη από το Αργος.
Ωστόσο, ο Dior τίμησε την Ελλάδα κυρίως με την όλη σκηνοθεσία της επίδειξης, η οποία παρέπεμπε σε αρχαιοελληνική μυσταγωγία, σε μια τελετουργία με ιέρειες και δεήσεις προς κάποια Ολύμπια θεότητα, με μια διάχυτη σιωπή και την παρέλαση κινούμενων αγαλμάτων. Σίγουρα ορισμένες υπερβολικά σπορ εμφανίσεις ξένισαν, όμως οι εφαρμοστές, αιθέριες βραδινές τουαλέτες σε στυλ χιτώνα, στα τελευταία λεπτά της επίδειξης, κατέστησαν σαφές το όραμα της σινιόρα Κιούρι για τη συλλογή «Cruise 2022». Το κιαροσκούρο, η αντίθεση του φωτός με τις σκιές του Σταδίου, οι υποβλητικά φωτισμένες άδειες εξέδρες, η μινιμαλιστική μουσική από τη ζωντανή ορχήστρα υπό τη διεύθυνση του αντισυμβατικού τσελίστα Ολιβερ Κόουτς και τα μακρόσυρτα φωνητικά της Ιωάννας Γκίκα, όλα συνέθεταν μια ατμόσφαιρα αρχαίων μυστηρίων. Η ευφυής αξιοποίηση των όγκων στο ημίφως των πυρσών και η χορογράφηση των μοντέλων παρέσυρε τον θεατή σε μια πομπή, φερ' ειπείν σαν αυτή που μπορεί να φαντάζεται κάποιος διαβάζοντας για τις τελετές των Ελευσινίων Μυστηρίων.
Ο Dior δεν φεύγει
Μετά από τα πυροτεχνήματα και το κλείσιμο της επίδειξης, ως είθισται με την εμφάνιση της Μαρίας Γκράτσια Κιούρι, η αποστολή του Dior θα παραμείνει στην Ελλάδα.
Οι φωτογραφήσεις των μοντέλων με τις νέες δημιουργίες του οίκου συνεχίζονται τις επόμενες ημέρες και έως τις 22 Ιουνίου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, την Αρχαία Αγορά των Αθηνών, στον αρχαιολογικό χώρο της Νεμέας και τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο.
Οι εικόνες μερικών από τα πιο σπουδαία και χαρακτηριστικά μνημεία της Ελλάδας, τραβηγμένες μάλιστα από Ελληνες φωτογράφους που επελέγησαν ειδικά για να απαθανατίσουν τη συγκεκριμένη συλλογή, θα μείνουν μάρτυρες όσων συνέβησαν κατά την παραμονή του Dior στη χώρα μας.
Μια υπερδύναμη της παγκόσμιας μόδας, τόσο από δημιουργικής όσο και από εμπορικής άποψης, γράφει ιστορία με κάθε επίδειξη καινούριας κολεξιόν. Και ασχέτως επιφυλάξεων και ενστάσεων, το ίδιο έκανε την Πέμπτη 17 Ιουνίου στο Καλλιμάρμαρο.
Δείτε τι ανέβασε στο instagram ο οίκος Dior
Οι VIP στο Στάδιο
Τελικά ούτε η Πρώτη Κυρία της Γαλλικής Δημοκρατίας, ούτε η σούπερ σταρ Σαρλίζ Θέρον ήρθαν στην Αθήνα για χάρη του Dior. Ηρθαν όμως πολλά άλλα πρωτοκλασάτα μέλη «του διεθνούς τζετ σετ» όπως έγραφαν παλαιότερα οι κοσμικογράφοι. Δίπλα στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και τη σύζυγο του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη (η οποία διαδραμάτισε, αν και διακριτικά, καίριας σημασίας ρόλο στην προετοιμασία και την τελική επιτυχία της εκδήλωσης), στις κερκίδες του Παναθηναϊκού Σταδίου βρέθηκαν προσωπικότητες όπως η «εθνική σταρ» της Γαλλίας Κατρίν Ντενέβ, o υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης μετά της συζύγου του ως εκπρόσωπος της ελληνικής κυβέρνησης, η Γιάννα Αγγελοπούλου, η Μαριάννα Βαρδινογιάννη, η Ευγενία Νιάρχου, η Μαρία Σάκκαρη μαζί με τη μητέρα της Αγγελική Κανελλοπούλου, ο Πιερ Κασιράγκι του Μονακό, η εγγονή του Τζιάνι Ανιέλι της FIAT, Μπιάνκα Μπραντολίνι, η Τατιάνα Μπλάτνικ, ο fashionista Λάκης Γαβαλάς και η πρωταγωνίστρια της σειράς «Το γκαμπί της βασίλισσας» (Netflix) Ανια Τέιλορ Τζόι μεταξύ άλλων διασημοτήτων.
Ομως, ο αληθινός πρωταγωνιστής της εκδήλωσης ήταν η Ελλάδα. Οχι τόσο επειδή αυτά που έδειξαν τα 85 μοντέλα βαδίζοντας στα κουλουάρ του Καλλιμάρμαρου κραύγαζαν την ελληνικότητά τους. Εξάλλου, η καλλιτεχνική διευθύντρια του Dior Μαρία Γκράτσια Κιούρι δεν είχε σκοπό να παρουσιάσει μια κολεξιόν με μεταμοντέρνα ευζωνάκια και βλαχοπούλες, ούτε να επιχειρήσει νεκρανάσταση της αρχαιοελληνικής χλαμύδας. Αποφεύγοντας ακόμη και την παραμικρή υπόνοια γραφικότητας, φολκλόρ και κιτς παρεκτροπών, η ελληνολάτρης Κιούρι σκηνοθέτησε μια σύγχρονη επίδειξη, στην οποία εμφύσησε μια ελληνική αύρα χωρίς χτυπητές αναφορές. Οπως είχε πει η ίδια πριν από το σόου, «είναι μεγάλο σφάλμα να κοπιάρεις στοιχεία από μεγάλους πολιτισμούς όπως ο ελληνικός για να δημιουργήσεις θεατρικά κοστούμια».
Η αισθητική και η πρωτοτυπία των ενδυμάτων τα οποία τελικά παρουσιάστηκαν μπορεί να απογοήτευσαν τους ειδικούς περί τη μόδα. Και όσοι προσπάθησαν να ξεχωρίσουν τα ελληνικά κομμάτια, ίσως να δυσκολεύτηκαν περισσότερο απ' ό,τι περίμεναν. Αν και υπήρχαν τα περίφημα μεταξωτά υφάσματα από το Σουφλί, με το χρυσοκέντητο λογότυπο του Dior, σύμφωνα με την ειδική παραγγελία της Κιούρι. Το ίδιο και για το σακάκι που ράφτηκε με έντονες επιρροές από τους ντουλαμάδες του σύγχρονου μάστορα Αριστείδη Τζονευράκη από το Αργος.
Ωστόσο, ο Dior τίμησε την Ελλάδα κυρίως με την όλη σκηνοθεσία της επίδειξης, η οποία παρέπεμπε σε αρχαιοελληνική μυσταγωγία, σε μια τελετουργία με ιέρειες και δεήσεις προς κάποια Ολύμπια θεότητα, με μια διάχυτη σιωπή και την παρέλαση κινούμενων αγαλμάτων. Σίγουρα ορισμένες υπερβολικά σπορ εμφανίσεις ξένισαν, όμως οι εφαρμοστές, αιθέριες βραδινές τουαλέτες σε στυλ χιτώνα, στα τελευταία λεπτά της επίδειξης, κατέστησαν σαφές το όραμα της σινιόρα Κιούρι για τη συλλογή «Cruise 2022». Το κιαροσκούρο, η αντίθεση του φωτός με τις σκιές του Σταδίου, οι υποβλητικά φωτισμένες άδειες εξέδρες, η μινιμαλιστική μουσική από τη ζωντανή ορχήστρα υπό τη διεύθυνση του αντισυμβατικού τσελίστα Ολιβερ Κόουτς και τα μακρόσυρτα φωνητικά της Ιωάννας Γκίκα, όλα συνέθεταν μια ατμόσφαιρα αρχαίων μυστηρίων. Η ευφυής αξιοποίηση των όγκων στο ημίφως των πυρσών και η χορογράφηση των μοντέλων παρέσυρε τον θεατή σε μια πομπή, φερ' ειπείν σαν αυτή που μπορεί να φαντάζεται κάποιος διαβάζοντας για τις τελετές των Ελευσινίων Μυστηρίων.
Ο Dior δεν φεύγει
Μετά από τα πυροτεχνήματα και το κλείσιμο της επίδειξης, ως είθισται με την εμφάνιση της Μαρίας Γκράτσια Κιούρι, η αποστολή του Dior θα παραμείνει στην Ελλάδα.
Οι φωτογραφήσεις των μοντέλων με τις νέες δημιουργίες του οίκου συνεχίζονται τις επόμενες ημέρες και έως τις 22 Ιουνίου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, την Αρχαία Αγορά των Αθηνών, στον αρχαιολογικό χώρο της Νεμέας και τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο.
Οι εικόνες μερικών από τα πιο σπουδαία και χαρακτηριστικά μνημεία της Ελλάδας, τραβηγμένες μάλιστα από Ελληνες φωτογράφους που επελέγησαν ειδικά για να απαθανατίσουν τη συγκεκριμένη συλλογή, θα μείνουν μάρτυρες όσων συνέβησαν κατά την παραμονή του Dior στη χώρα μας.
Μια υπερδύναμη της παγκόσμιας μόδας, τόσο από δημιουργικής όσο και από εμπορικής άποψης, γράφει ιστορία με κάθε επίδειξη καινούριας κολεξιόν. Και ασχέτως επιφυλάξεων και ενστάσεων, το ίδιο έκανε την Πέμπτη 17 Ιουνίου στο Καλλιμάρμαρο.
Δείτε τι ανέβασε στο instagram ο οίκος Dior
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr