Η
Beyoncé σε συνέντευξή της στο Harper’s BAZAAR, γνωστοποίησε ότι με τον σύζυγό της
Jay-Z αποφάσισαν να συνεργαστούν με τον
Tiffany & Co. ως πρέσβεις του brand.
Ο οίκος κοσμημάτων
Tiffany and Co. εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand.
Για το εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου του Harper’s BAZAAR η
Beyoncé φωτογραφήθηκε, μεταξύ άλλων, με δημιουργία του δικού της brand
IVY PARK και τη συνδύασε με σκουλαρίκια και κρεμαστό κόσμημα του οίκου
Tiffany & Co.
Η
Beyoncé γίνεται 40 ετών τον Σεπτέμβριο και στη συνέντευξή της στο περιοδικό ανατρέχει στις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, ρίχνοντας φως στο απαράμιλλο ταξίδι της, τις πηγές έμπνευσής της και τις μελλοντικές φιλοδοξίες της.
Η τραγουδίστρια και ο σύζυγός της, μεγιστάνας της ραπ και επιχειρηματίας θα πρωταγωνιστούν στην επόμενη διαφημιστική καμπάνια του εμβληματικού Αμερικανικού οίκου κοσμημάτων.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο
LVMH εξαγόρασε το 50% των μετοχών της δημοφιλούς μάρκας σαμπάνιας του
Jay-Z, Armand de Brignac.