H Μπιγιονσέ και o Jay-Z είναι τα νέα πρόσωπα του οίκου κοσμημάτων Tiffany & Co.
16.08.2021
13:20
Η εταιρεία αλλάζει στρατηγική marketing και «δίνει το τιμόνι» σε συνεργάτες με δυναμική παρουσία στα social media
Η Beyoncé σε συνέντευξή της στο Harper’s BAZAAR, γνωστοποίησε ότι με τον σύζυγό της Jay-Z αποφάσισαν να συνεργαστούν με τον Tiffany & Co. ως πρέσβεις του brand.
Ο οίκος κοσμημάτων Tiffany and Co. εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand.
Για το εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου του Harper’s BAZAAR η Beyoncé φωτογραφήθηκε, μεταξύ άλλων, με δημιουργία του δικού της brand IVY PARK και τη συνδύασε με σκουλαρίκια και κρεμαστό κόσμημα του οίκου Tiffany & Co.
Η Beyoncé γίνεται 40 ετών τον Σεπτέμβριο και στη συνέντευξή της στο περιοδικό ανατρέχει στις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, ρίχνοντας φως στο απαράμιλλο ταξίδι της, τις πηγές έμπνευσής της και τις μελλοντικές φιλοδοξίες της.
Η τραγουδίστρια και ο σύζυγός της, μεγιστάνας της ραπ και επιχειρηματίας θα πρωταγωνιστούν στην επόμενη διαφημιστική καμπάνια του εμβληματικού Αμερικανικού οίκου κοσμημάτων.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο LVMH εξαγόρασε το 50% των μετοχών της δημοφιλούς μάρκας σαμπάνιας του Jay-Z, Armand de Brignac.
Εν τω μεταξύ, η νέα καμπάνια του Tiffany & Co ξεκινά σε μια ευοίωνη στιγμή για τον οίκο κοσμημάτων. Σύμφωνα με το Forbes, το brand είναι έτοιμo να διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα επόμενα πέντε χρόνια υπό τη διαχείριση του LVMH. Ο πολυτελής όμιλος εκτιμά ότι ο οίκος κοσμημάτων δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις παγκόσμιες δυνατότητές του.
Ο οίκος κοσμημάτων Tiffany and Co. εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand.
Για το εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου του Harper’s BAZAAR η Beyoncé φωτογραφήθηκε, μεταξύ άλλων, με δημιουργία του δικού της brand IVY PARK και τη συνδύασε με σκουλαρίκια και κρεμαστό κόσμημα του οίκου Tiffany & Co.
Η Beyoncé γίνεται 40 ετών τον Σεπτέμβριο και στη συνέντευξή της στο περιοδικό ανατρέχει στις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, ρίχνοντας φως στο απαράμιλλο ταξίδι της, τις πηγές έμπνευσής της και τις μελλοντικές φιλοδοξίες της.
Η τραγουδίστρια και ο σύζυγός της, μεγιστάνας της ραπ και επιχειρηματίας θα πρωταγωνιστούν στην επόμενη διαφημιστική καμπάνια του εμβληματικού Αμερικανικού οίκου κοσμημάτων.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο LVMH εξαγόρασε το 50% των μετοχών της δημοφιλούς μάρκας σαμπάνιας του Jay-Z, Armand de Brignac.
Εν τω μεταξύ, η νέα καμπάνια του Tiffany & Co ξεκινά σε μια ευοίωνη στιγμή για τον οίκο κοσμημάτων. Σύμφωνα με το Forbes, το brand είναι έτοιμo να διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα επόμενα πέντε χρόνια υπό τη διαχείριση του LVMH. Ο πολυτελής όμιλος εκτιμά ότι ο οίκος κοσμημάτων δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις παγκόσμιες δυνατότητές του.
Προς το παρόν το brand εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα έσοδα στις ΗΠΑ, τα οποία αντιπροσώπευαν το 43 % των συνολικών πωλήσεων το 2019. Η αγορά Ασίας-Ειρηνικού συνεισέφερε μόνο κατά 28% στις πωλήσεις. Αυτή είναι μια απόκλιση που ο LVMH, ο οποίος έχει ισχυρή παρουσία στην Ασία, πιστεύει ότι μπορεί να διορθώσει.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ειδήσεις σήμερα:
«Θρίλερ» με Αλγερινό που κατηγορείται για τρομοκρατία - Συνεληφθη σε ξενοδοχείο της Αθήνας
Δικογραφία με δέκα μαρτυρίες-φωτιά για τον Φιλιππίδη
Ο πλήρης οδηγός για τις αποζημιώσεις των πυρόπληκτων
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr