Σίντι Κρόφορντ: Πόζαρε ξανά με τζιν σορτσάκι για την «αναπαράσταση» της διάσημης διαφήμισης της Pepsi του 1992
09.09.2021
10:41
Φωτογραφήθηκε απολαμβάνοντας το αναψυκτικό της υπό το βλέμμα δύο... λύκων, στο ίδιο ακριβώς σημείο όπου είχε γυριστεί το εμβληματικό σποτ του Super Bowl
Εντυπωσιακή παραμένει στα 55 της χρόνια η Σίντι Κρόφοντ, όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει από πρόσφατη φωτογράφιση στην οποία συμμετείχε, όπου «αναβιώνει» το εμβληματικό look της από τη διάσημη διαφήμιση της Pepsi των αρχών της δεκαετίας του '90.
Φορώντας κοντό τζιν σορτσάκι, λευκό εφαρμοστό κορμάκι και κόκκινες γόβες, η καλλονή πόζαρε στον φακό του Ντέιβιντ Γιάροου, σε ένα πρότζεκτ εμπνευσμένο από τη πασίγνωστη διαφήμιση του Super Bowl για το δημοφιλές αναψυκτικό.
Σύμφωνα με την αμερικανική Sun, το σκηνικό της φωτογράφισης ήταν το ίδιο με την τοποθεσία όπου είχε γυριστεί το spot της Pepsi το 1992: το Halfway House Cafe στη Σάντα Κλαρίτα της Καλιφόρνια.
Στον λογαριασμό της στο Instagram η εντυπωσιακή Κρόφορντ εξήγησε ότι σκοπός του συγκεκριμένου πρότζεκτ ήταν η συγκέντρωση χρημάτων για το νοσοκομείο παίδων American Family Children's Hospital στο Μάντισον του Γουισκόνσιν, όπου ο αδελφός της είχε υποβληθεί σε θεραπεία για λευχαιμία. Υπενθυμίζεται ότι το μοντέλο έχασε τον μικρότερο αδελφό της Τζέφρι από τη συγκεκριμένη νόσο όταν το αγοράκι ήταν μόλις 3 ετών.
«Είναι πάντα απολαυστικό και συναρπαστικό να συνεργάζομαι με τον φίλο μου Ντέιβιντ Γιάροου... ακόμα περισσότερο όταν γίνεται για καλό σκοπό», γράφει η 55χρονη στην ανάρτησή της στο Instagram.
«Επιστρέψαμε στο αυθεντικό Halfway House από τη διάσημη διαφήμιση της Pepsi που έκανα το 1992 για να αναπαραστήσουμε τη σκηνή (σε εκδοχή Ντ. Γιάροου) ελπίζοντας να συγκεντρώσουμε χρήματα για το American Family Children's Hospital στο Μάντισον, όπου ο αδελφός μου είχε υποβληθεί σε θεραπεία για λευχαιμία».
Μία από τις «πινελιές» που πρόσθεσε ο διακεκριμένος φωτογράφος, εμπλουτίζοντας το σκηνικό της διαφήμισης, ήταν δύο λύκοι που βρίσκονται στο κάμπριο αυτοκίνητο πίσω από την Κρόφορντ, καθώς εκείνη απολαμβάνει το αναψυκτικό της.
«Ως τώρα, με τη βοήθεια του δικτύου γκαλερί του Ντέιβιντ ανά την υφήλιο... έχουμε ήδη συγκεντρώσει 1 εκατομμύριο δολάρια για αυτόν τον σκοπό», συμπληρώνει το μοντέλο, ευχαριστώντας την ομάδα που βοήθησε στην αναδημιουργία του look της, συμπεριλαμβανομένου του hair stylist Πίτερ Σάβιτς που είχε επιμεληθεί τα μαλλιά της και το 1992.
Φορώντας κοντό τζιν σορτσάκι, λευκό εφαρμοστό κορμάκι και κόκκινες γόβες, η καλλονή πόζαρε στον φακό του Ντέιβιντ Γιάροου, σε ένα πρότζεκτ εμπνευσμένο από τη πασίγνωστη διαφήμιση του Super Bowl για το δημοφιλές αναψυκτικό.
Σύμφωνα με την αμερικανική Sun, το σκηνικό της φωτογράφισης ήταν το ίδιο με την τοποθεσία όπου είχε γυριστεί το spot της Pepsi το 1992: το Halfway House Cafe στη Σάντα Κλαρίτα της Καλιφόρνια.
Στον λογαριασμό της στο Instagram η εντυπωσιακή Κρόφορντ εξήγησε ότι σκοπός του συγκεκριμένου πρότζεκτ ήταν η συγκέντρωση χρημάτων για το νοσοκομείο παίδων American Family Children's Hospital στο Μάντισον του Γουισκόνσιν, όπου ο αδελφός της είχε υποβληθεί σε θεραπεία για λευχαιμία. Υπενθυμίζεται ότι το μοντέλο έχασε τον μικρότερο αδελφό της Τζέφρι από τη συγκεκριμένη νόσο όταν το αγοράκι ήταν μόλις 3 ετών.
«Είναι πάντα απολαυστικό και συναρπαστικό να συνεργάζομαι με τον φίλο μου Ντέιβιντ Γιάροου... ακόμα περισσότερο όταν γίνεται για καλό σκοπό», γράφει η 55χρονη στην ανάρτησή της στο Instagram.
«Επιστρέψαμε στο αυθεντικό Halfway House από τη διάσημη διαφήμιση της Pepsi που έκανα το 1992 για να αναπαραστήσουμε τη σκηνή (σε εκδοχή Ντ. Γιάροου) ελπίζοντας να συγκεντρώσουμε χρήματα για το American Family Children's Hospital στο Μάντισον, όπου ο αδελφός μου είχε υποβληθεί σε θεραπεία για λευχαιμία».
Μία από τις «πινελιές» που πρόσθεσε ο διακεκριμένος φωτογράφος, εμπλουτίζοντας το σκηνικό της διαφήμισης, ήταν δύο λύκοι που βρίσκονται στο κάμπριο αυτοκίνητο πίσω από την Κρόφορντ, καθώς εκείνη απολαμβάνει το αναψυκτικό της.
«Ως τώρα, με τη βοήθεια του δικτύου γκαλερί του Ντέιβιντ ανά την υφήλιο... έχουμε ήδη συγκεντρώσει 1 εκατομμύριο δολάρια για αυτόν τον σκοπό», συμπληρώνει το μοντέλο, ευχαριστώντας την ομάδα που βοήθησε στην αναδημιουργία του look της, συμπεριλαμβανομένου του hair stylist Πίτερ Σάβιτς που είχε επιμεληθεί τα μαλλιά της και το 1992.
Υπενθυμίζεται ότι η διαφήμιση της Pepsi από το 1992 έδειχνε το μοντέλο να καταφθάνει στο βενζινάδικο με μια κόκκινη Φεράρι και να αγοράζει ένα κουτάκι αναψυκτικού από το μηχάνημα αυτόματης πώλησης για να ξεδιψάσει. Δύο μικρά αγόρια στην απέναντι πλευρά του δρόμου την κοιτάζουν αποσβολωμένα, και το ένα από αυτά εκφράζει τον θαυμασμό του για την τότε καινούργια συσκευασία της Pepsi.
Η ανάρτηση της Κρόφοντ συγκέντρωσε δεκάδες χιλιάδες like μέσα σε μια μέρα, με πολλές σελέμπριτι φίλες της να σπεύδουν να τη συγχαρούν για την πρωτοβουλία και να εκφράσουν τον θαυμασμό τους. «Cool από όλες τις απόψεις» έγραψε εντυπωσιασμένη η Ρις Γουίδερσπουν, ενώ η Έλενα Κρίστενσεν χαρακτήρισε τη φίλη της «πραγματικά πανέμορφη».
Η Σίντι Κρόφορντ είναι παντρεμένη με τον Ράντι Γκέρμπερ, 59 ετών, από το 1998. Το ζευγάρι έχει αποκτήσει μαζί δύο παιδιά, τον 22χρονο Πρίσλεϊ και την 20χρονη Κάια, που επίσης ασχολούνται με το μόντελινγκ.
Ειδήσεις σήμερα
Πέθανε ο Γκας Πορτοκάλος – Ο αγαπημένος Έλληνας μπαμπάς από το «Γάμος αλά ελληνικά»
Κορωνοϊός: Αποκλιμάκωση παρουσιάζουν τα κρούσματα - Ανησυχία για τους νέους
Σφίγγει ο κλοιός των ερευνών για τους εικονικούς εμβολιασμούς – Στον Παλαμά Καρδίτσας κλιμάκιο της ΕΛ.ΑΣ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr