Θέλοντας να δώσει στιλ και λάμψη στις εμφανίσεις των θαυμαστών της, η Τζένιφερ Λόπεζ δημιούργησε σειρά με παπούτσια σε προσιτές τιμές.
Για τη νέα της καμπάνια για την DSW, η σταρ θέλησε να τραβήξει όλα τα βλέμματα.
Κλείσιμο
Στην καμπάνια για τη σειρά παπουτσιών της, η Λόπεζ διάλεξε να φορέσει δημιουργία δια χειρός Βρεττού Βρεττάκου, καθώς επιθυμούσε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Η τραγουδίστρια επέλεξε τον Βρεττό Βρεττάκο για να δημιουργήσει για την ίδια μια κρυστάλλινη φούξια φόρμα κεντημένη με 250,000 κρύσταλλα Swarovski σε φούξια όμπρε τεχνική.
Ο Βρεττός Βρεττάκος, άλλωστε, είναι ένας σχεδιαστής που εμπιστεύονται οι σταρς, όπως η Μπιγιονσέ, καθώς πάντα σχεδιάζει μοναδικά ρούχα, που ξεχωρίζουν.
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.