«Εκπληκτικό σκουπίδι. Και ατάλαντο. Δεν έχει ψήγματα ταλέντου μέσα αυτό. Έχω την εντύπωση ότι και για να γίνεις ένα πολύ επιτυχημένο σκουπίδι, πρέπει κάτι να έχεις», είπε ο Μιχάλης Τσαουσόπουλος για το «Τhe Bacelor».
«Υπάρχουν τέτοιοι χαρακτήρες στη ζωή. Και στους άντρες και στις γυναίκες συμβαίνουν πράγματα τριγύρω. Τώρα, να το προβάλεις αυτό τι νόημα έχει;», αναρωτήθηκε.
Ακόμη, παραχωρώντας σήμερα συνέντευξη στο «Πρωινό», δέχτηκε ερώτηση για το τελευταίο trend στον χώρο της μουσικής, την τραπ. Σχετικά με αυτό το μουσικό είδος, ο δημοφιλής ραδιοφωνικός παραγωγός τόνισε:
«Η μουσική είναι ένα μεγάλο πέλαγος, μία θάλασσα. Όταν μιλάμε με τους φίλους μου, γελάμε και λέμε “να τους υπενθυμίσουμε ότι δεν είμαστε στο Μπρονξ εδώ”. Και ακόμα και το Μπρονξ, από όπου ξεκίνησε όλο αυτό, πλέον έχει τελειώσει. Εδώ το trap είναι να κουνήσω τα οπίσθια, το στήθος. Είναι fake, είναι ψεύτικο».
Κλείσιμο
Ωστόσο, υποστήριξε: «Υπάρχουν καλλιτέχνες που είναι γνωστοί trappers και όταν πάνε σε ένα κλαμπ της Αθήνας, κόβουν 150 εισιτήρια».
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.