Εβδομάδα Μόδας: Κατακραυγή στα social media για το κολιέ σε σχήμα αγχόνης του οίκου Givenchy

Οι χρήστες του Twitter «δίκασαν» τον Γαλλικό οίκο μόδας - «Η αυτοκτονία δεν είναι μόδα»

Δύο χρόνια μετά τα προσβλητικά T-shirts σχετικά με την Ταϊβάν και το Χονγκ Κονγκ, ο οίκος μόδας Givenchy αποδεικνύει πως δεν έμαθε τίποτα από το λάθος του.

Τρία από τα μοντέλα, που εμφανίστηκαν στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι, εκπροσωπόντας τον διάσημο Γαλλικό οίκο, φορούσαν χρυσές και ασημένιες παραλλαγές ενός κολιέ, το οποίο θύμισε... θηλιά. Φυσικά, το κόσμημα δεν άργησε να προκαλέσει αντιδράσεις, αφού θεωρήθηκε προσβλητικό. «Η αυτοκτονία δεν είναι μόδα», γράφουν οι χρήστες στα social media.

«Θα νόμιζε κανείς ότι η βιομηχανία μόδας θα είχε μάθει να μην βάζει πράγματα, που μοιάζουν με θηλιές στον λαιμό κάποιου μοντέλου. Αυτό το Givenchy κολιέ, που μόλις κατέβηκε στην πασαρέλα, βαδίζει επικίνδυνα, πραγματικά σε κάνει να αναρωτιέσαι πώς κανένας δεν το παρατήρησε, όμως δυστυχώς, η ιστορία επαναλαμβάνεται», αναφέρει σε ανάρτησή του στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram ο οίκος Diet Prada.

Ο Αμερικανός καλλιτέχνης Τζος Σμιθ, του οποίου δημιούργημα είναι το εν λόγω κολιέ, δήλωσε στην Vogue πως πρόκειται για πραγματική, περίπλοκη και εξαιρετικά δουλεμένη «τέχνη». Βέβαια, δεν έχει απαντήσει ακόμα, στις κριτικές που έχει δεχτεί για το κόσμημα.

Το κολιέ-θηλιά δεν θα μπορούσε φυσικά, να ξεφύγει από τους χρήστες του Twitter, οι οποίοι φρόντισαν να ρίξουν τα «πυρά» τους όχι μόνο στον δημιουργό και τον οίκο μόδας, αλλά και στον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή Μάθιου Γουίλιαμς, ο οποίος επέλεξε αυτό το κόσμημα για την πρώτη του προσωπική επίδειξη.


Δείτε παρακάτω μερικά από τα σχόλια στο Twitter:

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr