Δέσποινα Βανδή - Βασίλης Μπισμπίκης: Τα μυστικά ενός έρωτα που ξεκίνησε από το Διαφάνι
11.10.2021
18:59
Η πρώτη γνωριμία της δημοφιλούς τραγουδίστριας με τον «Βόσκαρη» στα γυρίσματα των «Αγριων Μελισσών», τα μαθήματα υποκριτικής, οι σχεδόν παράλληλοι χωρισμοί και τα κοινά ενδιαφέροντα για πολιτική, ανθρωπισμό και ποδόσφαιρο - Πώς με τις κοινές δημόσιες εμφανίσεις τους επιβεβαίωσαν το φλογερό love story
Η φήμη που ήθελε τη Δέσποινα Βανδή ζευγάρι με τον περίφημο Βόσκαρη από τις «Μέλισσες» πλανιόταν για καιρό πάνω από την πόλη, αν και το ειδύλλιο φαίνεται να έχει αναπτυχθεί πολύ πιο πριν: έπρεπε, όμως, να βγει πρώτα το διαζύγιο, να τακτοποιηθούν οι εκκρεμότητες και να αποκατασταθούν οι χαμένες ισορροπίες ώστε να καταφέρουν οι δυο τους να μπορούν να κυκλοφορούν ανενόχλητοι στο κέντρο της Αθήνας.
Από την κάθοδό τους στην Ερμού για ψώνια και μετά για ποτό στο αγαπημένο μπαρ στην είσοδο της Πλάκας έως τη βόλτα τους σε γνωστό στέκι του ηθοποιού στα Εξάρχεια, ήταν αρκετή μία εβδομάδα για να λυθεί το μυστήριο και να γίνει πλέον γνωστό ότι είναι ζευγάρι.
Είχε, βέβαια, προηγηθεί η κοινή τους περιήγηση σε περιοχές της Βόρειας Εύβοιας που δεν ήταν και τόσο συμπτωματική, αφού και οι δύο φρόντιζαν να τροφοδοτούν από κοινούς λογαριασμούς τους στο Ιnstagram με άμεση ανταπόκριση από τις πληγείσες περιοχές.
Αν σε όλα αυτά υπολογίσει κανείς τα ίδια μέρη στα οποία απαθανατίζονταν, ήταν πλέον δεδομένο ότι θα ακολουθούσε κοινή δημόσια εμφάνισή τους. Αλλά επειδή δεν υπήρχε έως τότε καμία κοινή φωτογραφία, ούτε δήλωση, ούτε χειρονομία, κανείς δεν μπορούσε να αποκαλύψει όσα οι ίδιοι πάσχιζαν με κάθε τρόπο να κρατήσουν κρυφά.
Μέχρι που οι διαχύσεις τους σε δημόσιο χώρο στην καρδιά των Εξαρχείων κινητοποίησαν μια σειρά από δημοσιεύματα που μιλούσαν για το νέο romance στον χώρο της σόουμπιζ -μόνο που, όπως όλες οι ρομαντικές ιστορίες που σέβονται τον εαυτό τους, έτσι και αυτή είχε πολλά κεφάλαια να διανύσει για να φτάσει στο σημαντικό χρυσό κεφάλαιο των ρομαντικών περιπλανήσεων στην πόλη.
Κρατάει μήνες αυτή η κολόνια
Η έντονη ομίχλη είχε σχεδόν σκεπάσει τα στούντιο ΚΑΠΠΑ στα Σπάτα, αλλά αυτό δεν έκανε τους κατοίκους στο Διαφάνι, το περίφημο χωριό όπου διεξάγονται τα δραματικά γεγονότα στις «Αγριες Μέλισσες», να σταματήσουν, αφού τα γυρίσματα επιβαλλόταν να ολοκληρωθούν -για διαφορετικά μάλιστα επεισόδια- μέχρι αργά το βράδυ. Η κινητικότητα έντονη, οι βοηθοί παραγωγής στη θέση τους, όλα έτοιμα ώστε να υποδεχτούν τις αγριάδες του Βόσκαρη και την ένταση του Δούκα. Την ίδια ακριβώς στιγμή, σε ένα γειτονικό στούντιο οι μουσικές και τα γέλια δεν έλεγαν να κοπάσουν: οι κριτές και οι υποψήφιοι από το «Just the 2 of Us», σε αντίθεση με τους συντελεστές των «Μελισσών» δεν είχαν κανέναν λόγο να αγχώνονται και να μην απολαμβάνουν το διάλειμμά τους.
Αλλωστε ακόμα και ο αγριεμένος Βόσκαρης έπρεπε να περιμένει πολύ παραπάνω από το κανονικό για να πάρει τη θέση του πίσω από το σκονισμένο ανακριτικό του γραφείο, κάτι που δεν φαινόταν να τον απασχολεί ιδιαίτερα, αφού μπορούσε να του κρατάει ωραία παρέα η πάντοτε cool, ανοιχτή και πρόσχαρη Δέσποινα Βανδή.
Κάπως έτσι λέγεται ότι ξεκίνησαν όλα, από τα στούντιο ΚΑΠΠΑ, όπου γράφτηκε το πρώτο κεφάλαιο μια ισχυρής φιλίας που όλα δείχνουν ότι έχει εξελιχθεί σε έναν μοιραίο έρωτα και μια κοινή συνεύρεση που κρύβει πολλαπλές συμπτώσεις: δεν ήταν τυχαίο ότι τόσο η Δέσποινα Βανδή, με ολόκληρο το καστ της τηλεοπτικής της εκπομπής «My Greece», όσο και ο Βασίλης Μπισμπίκης, με τα γυρίσματα της νέας σειράς «Κομάντα και Δράκοι» του Θοδωρή Παπαδουλάκη, που προβάλλει το MEGA, φρόντισαν να βρίσκονται το ίδιο διάστημα την περασμένη άνοιξη στην Κρήτη, με το αμόρε να διάγει, καθώς φαίνεται, την καλύτερη φάση του.
Τα απάτητα χωριά των Χανίων, ο Ψηλορείτης, τα Σφακιά, όλη αυτή η πρωτόγονη έκφραση του απέραντου νησιού που ο Μπισμπίκης δεν σταματά να εξυμνεί στις συνεντεύξεις του δεν έγιναν μόνο το ιδανικό σκηνικό για τα νέα τηλεοπτικά πλάνα της Βανδή, αλλά και το καταφύγιο δύο ανθρώπων που πάσχιζαν να κουμαντάρουν με τον δικό τους τρόπο τα αδιέξοδά τους: εκείνος ενός γάμου που προσπαθούσε εδώ και καιρό μάταια να σώσει και εκείνη αναζητώντας τον καλύτερο τρόπο για να ανακοινώσει, μαζί με τον μέχρι τότε σύζυγό της, το κοινή συναινέσει τέλος του έγγαμου βίου στον κόσμο, χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο στα παιδιά της.
Μια μάνα με μεγάλη αδυναμία τόσο στη Μελίνα όσο και στον Γιώργο, τα δυο παιδιά που δεν έπαψαν ποτέ να αποτελούν προτεραιότητα, δεν μπορούσε να μην την απασχολεί το γεγονός ότι εκείνα, μετά την επερχόμενη δημοσιοποίηση του χωρισμού, θα ήταν αυτομάτως έκθετα στα αδιάκριτα βλέμματα όλων όσοι με επιμονή θα στρέφονταν προς τους δύο εν διαστάσει πρωταγωνιστές του εγχώριου lifestyle.
Από την κάθοδό τους στην Ερμού για ψώνια και μετά για ποτό στο αγαπημένο μπαρ στην είσοδο της Πλάκας έως τη βόλτα τους σε γνωστό στέκι του ηθοποιού στα Εξάρχεια, ήταν αρκετή μία εβδομάδα για να λυθεί το μυστήριο και να γίνει πλέον γνωστό ότι είναι ζευγάρι.
Είχε, βέβαια, προηγηθεί η κοινή τους περιήγηση σε περιοχές της Βόρειας Εύβοιας που δεν ήταν και τόσο συμπτωματική, αφού και οι δύο φρόντιζαν να τροφοδοτούν από κοινούς λογαριασμούς τους στο Ιnstagram με άμεση ανταπόκριση από τις πληγείσες περιοχές.
Αν σε όλα αυτά υπολογίσει κανείς τα ίδια μέρη στα οποία απαθανατίζονταν, ήταν πλέον δεδομένο ότι θα ακολουθούσε κοινή δημόσια εμφάνισή τους. Αλλά επειδή δεν υπήρχε έως τότε καμία κοινή φωτογραφία, ούτε δήλωση, ούτε χειρονομία, κανείς δεν μπορούσε να αποκαλύψει όσα οι ίδιοι πάσχιζαν με κάθε τρόπο να κρατήσουν κρυφά.
Μέχρι που οι διαχύσεις τους σε δημόσιο χώρο στην καρδιά των Εξαρχείων κινητοποίησαν μια σειρά από δημοσιεύματα που μιλούσαν για το νέο romance στον χώρο της σόουμπιζ -μόνο που, όπως όλες οι ρομαντικές ιστορίες που σέβονται τον εαυτό τους, έτσι και αυτή είχε πολλά κεφάλαια να διανύσει για να φτάσει στο σημαντικό χρυσό κεφάλαιο των ρομαντικών περιπλανήσεων στην πόλη.
Κρατάει μήνες αυτή η κολόνια
Η έντονη ομίχλη είχε σχεδόν σκεπάσει τα στούντιο ΚΑΠΠΑ στα Σπάτα, αλλά αυτό δεν έκανε τους κατοίκους στο Διαφάνι, το περίφημο χωριό όπου διεξάγονται τα δραματικά γεγονότα στις «Αγριες Μέλισσες», να σταματήσουν, αφού τα γυρίσματα επιβαλλόταν να ολοκληρωθούν -για διαφορετικά μάλιστα επεισόδια- μέχρι αργά το βράδυ. Η κινητικότητα έντονη, οι βοηθοί παραγωγής στη θέση τους, όλα έτοιμα ώστε να υποδεχτούν τις αγριάδες του Βόσκαρη και την ένταση του Δούκα. Την ίδια ακριβώς στιγμή, σε ένα γειτονικό στούντιο οι μουσικές και τα γέλια δεν έλεγαν να κοπάσουν: οι κριτές και οι υποψήφιοι από το «Just the 2 of Us», σε αντίθεση με τους συντελεστές των «Μελισσών» δεν είχαν κανέναν λόγο να αγχώνονται και να μην απολαμβάνουν το διάλειμμά τους.
Αλλωστε ακόμα και ο αγριεμένος Βόσκαρης έπρεπε να περιμένει πολύ παραπάνω από το κανονικό για να πάρει τη θέση του πίσω από το σκονισμένο ανακριτικό του γραφείο, κάτι που δεν φαινόταν να τον απασχολεί ιδιαίτερα, αφού μπορούσε να του κρατάει ωραία παρέα η πάντοτε cool, ανοιχτή και πρόσχαρη Δέσποινα Βανδή.
Κάπως έτσι λέγεται ότι ξεκίνησαν όλα, από τα στούντιο ΚΑΠΠΑ, όπου γράφτηκε το πρώτο κεφάλαιο μια ισχυρής φιλίας που όλα δείχνουν ότι έχει εξελιχθεί σε έναν μοιραίο έρωτα και μια κοινή συνεύρεση που κρύβει πολλαπλές συμπτώσεις: δεν ήταν τυχαίο ότι τόσο η Δέσποινα Βανδή, με ολόκληρο το καστ της τηλεοπτικής της εκπομπής «My Greece», όσο και ο Βασίλης Μπισμπίκης, με τα γυρίσματα της νέας σειράς «Κομάντα και Δράκοι» του Θοδωρή Παπαδουλάκη, που προβάλλει το MEGA, φρόντισαν να βρίσκονται το ίδιο διάστημα την περασμένη άνοιξη στην Κρήτη, με το αμόρε να διάγει, καθώς φαίνεται, την καλύτερη φάση του.
Τα απάτητα χωριά των Χανίων, ο Ψηλορείτης, τα Σφακιά, όλη αυτή η πρωτόγονη έκφραση του απέραντου νησιού που ο Μπισμπίκης δεν σταματά να εξυμνεί στις συνεντεύξεις του δεν έγιναν μόνο το ιδανικό σκηνικό για τα νέα τηλεοπτικά πλάνα της Βανδή, αλλά και το καταφύγιο δύο ανθρώπων που πάσχιζαν να κουμαντάρουν με τον δικό τους τρόπο τα αδιέξοδά τους: εκείνος ενός γάμου που προσπαθούσε εδώ και καιρό μάταια να σώσει και εκείνη αναζητώντας τον καλύτερο τρόπο για να ανακοινώσει, μαζί με τον μέχρι τότε σύζυγό της, το κοινή συναινέσει τέλος του έγγαμου βίου στον κόσμο, χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο στα παιδιά της.
Μια μάνα με μεγάλη αδυναμία τόσο στη Μελίνα όσο και στον Γιώργο, τα δυο παιδιά που δεν έπαψαν ποτέ να αποτελούν προτεραιότητα, δεν μπορούσε να μην την απασχολεί το γεγονός ότι εκείνα, μετά την επερχόμενη δημοσιοποίηση του χωρισμού, θα ήταν αυτομάτως έκθετα στα αδιάκριτα βλέμματα όλων όσοι με επιμονή θα στρέφονταν προς τους δύο εν διαστάσει πρωταγωνιστές του εγχώριου lifestyle.
Αλλά και για τον πατέρα Μπισμπίκη οι πολύτιμες ώρες που θα περνούσε με τον γιο του δεν ήθελε να περιοριστούν εξαιτίας ενός προαναγγελλόμενου χωρισμού. Συν τοις άλλοις, ο ίδιος δεν σταματούσε ποτέ με κάθε τρόπο να τονίζει στις συνεντεύξεις του ότι η Κωνσταντίνα Μπεκιάρη ήταν η γυναίκα που τον έσωσε και του χάρισε μια όμορφη οικογένεια και ως εκ τούτου όφειλε να την προστατεύσει και να τη σεβαστεί.
Αλλά όσο κι αν τα προβλήματα έμοιαζαν αξεπέραστα και οι δεύτερες σκέψεις έμπαιναν διαρκώς στο τραπέζι, τόσο μεγάλωνε το πάθος. Με τους δυο τους να θυμίζουν πρωταγωνιστές από ταινίες με βαρύγδουπους τίτλους όπως «Ερωτας δίχως αύριο» (όπου το παράνομο πρωταγωνιστικό δίδυμο Τζεφ Μπρίτζες και Ρέιτσελ Γουορντ ήξερε ότι δεν είχε κοινό μέλλον), διαμόρφωσαν μια πραγματικότητα που θα μπορούσε επάξια να ανταγωνίζεται, ενδεχομένως και να ξεπερνά, τα πιο υπερβολικά σενάρια.
Ηξεραν, άλλωστε, ότι οι ζωές τους, τακτοποιημένες έως τότε σε ιδανικά περιβάλλοντα -ο ένας στα βόρεια προάστια και η άλλη στα νότια- δεν μπορούσαν να ορίζονται στα ασφυχτικά όρια ενός σπιτιού. Ο Μπισμπίκης ήταν εξαρχής φτιαγμένος για να ζει τα μεγάλα πάθη μέχρι τέλους και η Βανδή για να δοκιμάζει νέες πορείες και νέους ρόλους, ακόμα και αυτόν της ηθοποιού.
Τα μαθήματα υποκριτικής
Λέγεται, μάλιστα, ότι καταλυτικό ρόλο στη νέα γνωριμία, που τείνει να εξελιχθεί στη νέα μεγάλη ιστορία πάθους, έπαιξε το έντονο ενδιαφέρον που έκρυβε πάντα η Βανδή για την υποκριτική.
Εξάλλου η εμφάνιση που την έκανε διάσημη στο κοινό δεν ήταν σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί, αλλά στο πλατό της θρυλικής σειράς των 90s «Δυο ξένοι», όπου η όμορφη, υπερβολικά αδύνατη, μελαχρινή Δέσποινα κατάφερε, για τις ανάγκες του ρόλου, να κάνει ακόμα και τον γκέι πρωταγωνιστή να λυγίσει στη γοητεία της.
Εκτοτε η υποκριτική υπήρχε πάντοτε με κάποιον τρόπο στο μυαλό της και σε αυτήν επέστρεφε οπότε οι συνθήκες τής το επέτρεπαν.
Η ανάγκη της, λοιπόν, να ζητήσει επιπλέον συμβουλές από τον ηθοποιό Βασίλη Μπισμπίκη αναφορικά με τις υποκριτικές τεχνικές και τα σχέδια που είχε στο μυαλό της για μεγάλα μιούζικαλ έγιναν η αφορμή για περαιτέρω συζητήσεις στο σπίτι που διατηρούσε ο ηθοποιός στο κέντρο της Αθήνας, αφού η μετακόμιση από τη συζυγική εστία λέγεται ότι συνέπεσε με τη γνωριμία τους.
Η απόφασή του να κρατήσει αποστάσεις για ένα διάστημα από την εν διαστάσει σύζυγό του αλλά και οι πολλές ώρες που περνούσε με πρόβες στον νέο του χώρο «Cartel» στου Ρέντη τον ανάγκασαν να αναζητήσει νέα στέγη όχι στα προάστια, αλλά στο κέντρο της πόλης, το οποίο έτσι κι αλλιώς πάντοτε προτιμούσε, αφού δεν έπαψε ποτέ να συχνάζει στα διάφορα μπαρ των Εξαρχείων.
Εξ ου και ότι οι φήμες για απανωτές συναντήσεις της Δέσποινας Βανδή στο νέο σπίτι του ηθοποιού στο κέντρο δεν ήταν καπνός χωρίς φωτιά, όσο κι αν φίλα προσκείμενες στον ηθοποιό πηγές ισχυρίζονταν ότι η διάσημη τραγουδίστρια επισκεπτόταν τον χώρο του για να συναντήσει κολλητό του φίλο - ή τουλάχιστον αυτή η πληροφορία διέρρευσε αρχικά στο Διαδίκτυο.
Η ανακοίνωση του επίσημου χωρισμού από πλευράς Βανδή και τα δημοσιεύματα για τα σύννεφα στον γάμο του Μπισμπίκη ήταν απλώς μία ακόμα σύμπτωση στο κύμα των απανωτών συζητήσεων για το νέο ζευγάρι που έμελλε να απασχολήσει για τα καλά τη σόουμπιζ.
Λένε λοιπόν ότι ο λόγος που η Δέσποινα έδειξε αρχικά έντονο ενδιαφέρον για την παρέα του Βασίλη ήταν επειδή ήθελε η στροφή στην καριέρα της να συνοδεύεται και από εξαιρετικές υποκριτικές επιδόσεις, καθώς δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που η λαοφιλής τραγουδίστρια πρωταγωνίστησε στο μιούζικαλ «Mamma Mia!».
Ηταν η εποχή που της καρφώθηκε η ιδέα -ειδικά μετά την πετυχημένη περιοδεία που συνοδεύτηκε από ρεκόρ εισιτηρίων που ξεπέρασαν τις 200.000- ότι θα της ταίριαζε περισσότερο ο μαγικός κόσμος του θεάτρου από αυτόν της νύχτας. Είχε κουραστεί, άλλωστε, από τα απανωτά ξενύχτια, αλλά και από τη διαρκή διαδικασία αναζήτησης του ιδανικού σχήματος.
Δεν είναι τυχαίο ότι μόλις το 2013 είχε τινάξει στον αέρα την επικείμενη συνεργασία της με τον Νότη Σφακιανάκη εξαιτίας των δηλώσεων που είχε κάνει αυτός υπέρ της Χρυσής Αυγής. Την κίνησή της αυτή την είχε προσέξει ο πάντοτε ευαίσθητος με την πολιτική Βασίλης Μπισμπίκης, ο οποίος έκτοτε ενέταξε τη Δέσποινα Βανδή στα δημόσια πρόσωπα που θα εκτιμούσε για πάντα.
Ολα αυτά έπαιξαν τον δικό τους θετικό ρόλο στη σειρά των διαρκών συνευρέσεων που δεν άργησαν να εξελιχθούν αρχικά σε φιλία και τελικά σε δυνατό έρωτα. Για τη Βανδή, που είχε ήδη πάρει αποστάσεις από τον γάμο της, αφού εδώ και καιρό είχαν χαράξει αμφότεροι διαφορετική πορεία, η έντονη παρουσία του περίφημου Βόσκαρη στη ζωή της ενδεχομένως να επιτάχυνε ακόμα περισσότερο τις εξελίξεις σαν το κερασάκι σε μια τούρτα που είχε αρχίσει να λιώνει προ πολλού.
Ο Ντέμης Νικολαΐδης είχε ήδη φύγει από το σπίτι και αναζητούσε ένα νέο διαμέρισμα στα νότια προάστια ώστε να είναι κοντά στα παιδιά, ενώ η Βανδή, από την πλευρά της, επέμενε να επιστρέφει στο σπίτι στη Βούλα, αφού είχε κάνει ένα πέρασμα από το κέντρο της Αθήνας.
Παρότι ο διάσημος παράγοντας του ποδοσφαίρου δεν είχε ιδέα για την παρουσία του ηθοποιού, δεν μπορούσε να μην επιτρέπει στη σύζυγό του να κινείται ελεύθερα σε οποιοδήποτε χρονικό περιθώριο όριζε η ίδια για τον εαυτό της ή να επιλέξει έναν άλλο σύντροφο στην ανάγκη της να προσδιορίσει ξανά τη νέα της ζωή. Κανείς, όμως, από τους εμπλεκόμενους σε αυτό το παράξενο τρίγωνο δεν ήθελε αυτό να γίνει η αφορμή για να εκτεθούν όλοι σε αδιάκριτα βλέμματα, γεγονός που θα έβλαπτε όλες τις πλευρές καθώς υπήρχαν στη μέση και παιδιά.
Ως εκ τούτου, η Βανδή φρόντιζε οι επισκέψεις στο σπίτι του Μπισμπίκη να είναι σε ώρες προχωρημένες και αποσπασματικές, ενώ οι δυο τους δεν εμφανίζονταν συχνά σε μέρη με πολύ κόσμο.
Ωστόσο η φωτιά που φάνηκε να ανάβει για τα καλά δεν άργησε να καθρεφτιστεί και στην εξωτερική εμφάνιση της ερωτευμένης Δέσποινας, η οποία άρχισε να γίνεται όλο και πιο ενεργή στο Instagram και να λάμπει σε κάθε της φωτογραφία. Είχαν προηγηθεί τόσο η άκρως πετυχημένη «συμφιλίωση» με την Αννα Βίσση σε μια τηλεοπτική εμφάνιση που έσπασε ρεκόρ θεαματικότητας, αλλά και η πετυχημένη κυκλοφορία του τραγουδιού «Πέτρα» σε μουσική Γιώργου Θεοφάνους και στίχους Νίκου Μωραΐτη.
Ιδια ενδιαφέροντα
Ωστόσο δεν είναι μόνο η δημοτικότητα που συνδέει τα δύο πρόσωπα, τα οποία έδειξαν να ξεκινούν από το μηδέν για να διακριθούν σε άκρως ανταγωνιστικά περιβάλλοντα: είναι και η κοινή τους πίστη στους αγώνες των απλών ανθρώπων, η αγάπη τους γι’ αυτό που κάνουν, η κοινωνική ευαισθησία τους, την οποία έχουν αποδείξει με διαφορετικούς τρόπους.
Είναι γνωστό ότι το 2008 σε μια στιγμή ανάπαυλας από τις νυχτερινές εμφανίσεις η Δέσποινα Βανδή πραγματοποίησε μια σειρά από εμφανίσεις στην Κύπρο διαθέτοντας τις εισπράξεις σε φιλανθρωπικό έργο, κάτι που δεν συνηθίζει, ωστόσο, να διαφημίζει. Το ίδιο έκανε όταν χρειάστηκε να διασωθεί ο Απόλλων Καλαμαριάς, οπότε και πραγματοποίησε συναυλία με σκοπό να διαθέσει τα έσοδα για τις υποχρεώσεις της ομάδας.
Το ίδιο και ο Βασίλης Μπισμπίκης, ο οποίος σπεύδει με κάθε τρόπο να βοηθήσει κάθε φορά που ένας φίλος το έχει ανάγκη πιστεύοντας, από τον καιρό που διοργάνωνε θεατρικές ομάδες στο Λουτράκι, στις συλλογικότητες και το κοινό καλό.
Εννοείται πως το ποδόσφαιρο είναι μια κοινή αγάπη και των δύο, άσχετα αν η ΑΕΚ αναγκαστικά αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για την οικογένεια Νικολαΐδη - Βανδή, ενώ ο Παναθηναϊκός θεωρείται για τον Μπισμπίκη κάτι σαν δεύτερό του σπίτι.
Για έναν θερμόαιμο πρώην χούλιγκαν όπως ο Βασίλης, του οποίου ο δεύτερος χαρακτηρισμός είναι «βάζελος», είναι ίσως απαραίτητο ο έρως να έχει κοινό σημείο αναφοράς το χορτάρι και τις ενίοτε επιθετικές τακτικές του.
Η αδρεναλίνη μαζί και η τεστοστερόνη που χαρακτηρίζει τον κόσμο της μπάλας είναι, αντίστοιχα, άκρως οικεία στη Βανδή που έμαθε από νωρίς να συνδυάζει την αβρότητα της καλής της ανατροφής με την αμεσότητα του κόσμου του ποδοσφαίρου.
Αν και μεγαλωμένη με καλούς τρόπους και από μια οικογένεια που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί συντηρητική, δεν φοβήθηκε να ταυτιστεί με τις προτιμήσεις των φιλάθλων, να εμφανιστεί σε γήπεδα και να δηλώσει τυχερή που βρίσκεται μέσα στον κόσμο του Ντέμη Νικολαΐδη - και τώρα του άκρως ποδοσφαιρόφιλου Βασίλη Μπισμπίκη.
Αρκεί αυτό το πάθος να συνοδεύεται από μια ευαισθησία που στην περίπτωση τη δική της και του Μπισμπίκη είναι άκρως καλλιτεχνικ, με την ίδια να μη σταματά ποτέ να επισκέπτεται το θέατρο, να πηγαίνει σε πρεμιέρες και να την απασχολεί η θεατρική σκηνή της Αθήνας - άσχετα αν μέχρι τώρα δεν έτυχε να δει τις δύο παραστάσεις του Μπισμπίκη με τα απανωτά sold out: το «Ανθρωποι και Ποντίκια» και ο «Πατέρας».
Την είχαν, ωστόσο, κερδίσει ο δυναμικός τρόπος με τον οποίο έπειθε τον τηλεοπτικό κόσμο ως άγριος και αδυσώπητος Βόσκαρης, η αρρενωπότητα και ο άμεσος χαρακτήρας του. Για γυναίκες όπως η Βανδή τα αρσενικά οφείλουν να εκπληρώνουν τις ανάγκες όχι μόνο του υποκριτικού αλλά και του κοινωνικού τους ρόλου - και αυτό στην περίπτωση του Μπισμπίκη, ο οποίος μεγάλωσε δοκιμάζοντας διαφορετικά επαγγέλματα και αμέτρητα ζόρια από μικρός, ισχύει απόλυτα.
Κοινές αναμνήσεις, σκληρός αγώνας
Την εποχή που η ίδια τέσταρε τις αντοχές της στην πίστα, στα διάφορα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, κρυφά από τους γονείς της, οι οποίοι επέμεναν ότι η κόρη τους, μια αριστούχος της Φιλοσοφικής Σχολής, δεν είναι για τέτοιες ιστορίες, ο Μπισμπίκης εγκατέλειπε το σχολείο για να πάρει το «πτυχίο» του στη ζωή: δούλεψε ως μπάρμπαν, ως πορτιέρης, ως κρουπιέρης σε καζίνο, εκεί όπου είδε πολλές ζωές να καταστρέφονται και περιουσίες να τινάζονται στον αέρα εν μια νυκτί.
«Ημουν βουτηγμένος στο περιθώριο. Με πουτάνες, τραβεστί, τσόλια, πρεζάκηδες, γύφτους, Ρομά, αλλά και εφοπλιστές», δήλωνε σε συνέντευξή του στο «ΘΕΜΑ» και τον Δημήτρη Δανίκα, επιβεβαιώνοντας την προτίμησή του σε εντελώς ετερόκλητους κύκλους, από περιθωριακούς και χούλιγκαν μέχρι πετυχημένους επιχειρηματίες και πλούσιους φίλους, κάτι που αποδεικνύει την ανάγκη του να μη μένει σε ταμπέλες: άλλο ένα σημείο σύγκλισης με την αρκετά πιο λακωνική Δέσποινα Βανδή.
Και οι δύο, πάντως, προέρχονται από οικογένειες με αξίες, που τους έμαθαν τα καλά του αγωνίζεσθαι και δεν τους άφησαν κανένα περιθώριο να μην πιστέψουν ότι οι δυσκολίες είναι για τους λεβέντες.
Οι γονείς της Βανδή είχαν αγωνιστεί πολύ σκληρά στη Γερμανία, που είχε υποδεχτεί τους σκληρά εργαζόμενους Ελληνες. Εκεί είδε για πρώτη φορά το φως του κόσμου, μια υγρή νύχτα του 1970, στις 22 Ιουλίου, και έμαθε τις πρώτες γερμανικές λέξεις. Τα πρώτα γράμματα όμως τα έμαθε στην Ελλάδα, αφού οι γονείς της θα επέστρεφαν οριστικά στη χώρα μετά την πτώση της χούντας. Περνώντας δύσκολα παιδικά χρόνια είχε αρχίσει, ωστόσο, να ονειρεύεται ότι η ζωή της θα μπορούσε να είναι διαφορετική από αυτήν της οικογένειάς της.
Παρότι έλεγε ότι ξεκίνησε να τραγουδάει για να έχει έξτρα χρήματα ως φοιτήτρια, η αλήθεια είναι ότι άντεξε σε υψηλές συνθήκες πίεσης που είχε μάθει από το σπίτι της. Ξεπέρασε τη μεγάλη ανασφάλειά της με την εξωτερική της εμφάνιση, καθώς έλεγε ότι ένιωθε αρκετά άσχημα όταν ήταν μικρή. Το παράξενο λεπιδόπτερο είχε αρχίσει πλέον να μεταμορφώνεται σε πρωταγωνίστρια της νύχτας.
Κομπλεξικοί
Αντίστοιχα ο Βασίλης Μπισμπίκης, αφού πέρασε διά πυρός και σιδήρου και επιβίωσε από ακραίες, όπως ομολογεί ο ίδιος, καταστάσεις, αποφάσισε να πάει σε σχολή και να ασχοληθεί σοβαρά με την ηθοποιία. Εγινε το αγαπημένο παιδί της Αννας Συνοδινού, αργότερα του ΚΘΒΕ και όλων όσοι πόνταραν στη μεγάλη ορμή και τη δύναμη της υποκριτικής του.
Και έτσι με σταθερά βήματα κατάφερε να διακριθεί ως πρωταγωνιστής αλλά και ως σκηνοθέτης με παραστάσεις που εξήραν οι πιο δύσκολοι κριτικοί και αγάπησε το κοινό.
Ταυτόχρονα πρωταγωνίστησε στον κινηματογράφο στην ταινία του Γιάννη Οικονομίδη «Η μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς» και δεν είπε όχι σε συνεργασίες με άγνωστους αλλά δυναμικούς σκηνοθέτες, ενώ δέχτηκε να παίξει και στην τηλεόραση.
Οπως υποστήριξε σε συνέντευξή του, θεωρεί κομπλεξικούς όλους όσοι κατηγοριοποιούν τα είδη και δεν καταλαβαίνουν, σε αντίθεση με το εξωτερικό, ότι δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στους ηθοποιούς του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Σπάζοντας, άλλωστε, το φράγμα που θέλει τα πράγματα διαχωρισμένα ανάμεσα στην «κολτουριάρικη» συνθήκη και το «ευρύ κοινό», έφτιαξε έναν δικό του κόσμο, όπου κάλλιστα χωράνε οι «Ανθρωποι και Ποντίκια» του Στάινμπεκ και οι «Αγριες Μέλισσες».
Και παρότι ροκ και πανκ, τόσο στη θεωρία όσο και στα ακούσματα, δεν σνόμπαρε ποτέ τα λαϊκά άσματα ή τα μπουζούκια, δοκιμάζοντας με κάθε τρόπο τις αντοχές του κόσμου της νύχτας. Κάπου εκεί τον έφερε ο δρόμος κοντά στη Δέσποινα Βανδή, η οποία δεν έλεγε όχι σε εξόδους, αλλά φρόντιζε πάντα, όπως και ο ίδιος ο Μπισμπίκης με τον μοναχογιό του, να μπορεί να έχει χρόνο για τα παιδιά της στο σπίτι.
Τώρα που οι δρόμοι τους τελικά, έστω και μέσω τρίτων όπως θέλουν να διατείνονται οι ίδιοι, συναντιούνται, θα έχουν πολλά να πουν σχετικά με το πώς φαντάζονται και σχεδιάζουν το μέλλον τους.
Αν αυτό το μέλλον θα είναι κοινό μένει να αποδειχθεί, το σίγουρο πάντως είναι ότι τελικά όπου υπάρχει καπνός από δύο ανθρώπους που δεν φοβήθηκαν ποτέ τη φωτιά, τότε υπάρχει και το αναγκαίο πάθος. Το θέμα είναι ότι η λάμψη, η αντοχή και το ταλέντο περισσεύουν σίγουρα και για τους δύο - όπως και η απόφαση ότι μπορούν ακόμα και τώρα να αλλάξουν (και πάλι) τη ζωή τους.
Ειδήσεις σήμερα:
Θεσσαλονίκη: Πτώσεις δέντρων και προβλήματα στην ηλεκτροδότηση λόγω της κακοκαιρίας
Ο Γιώργος Παπαδάκης έστειλε δύο τούρτες στον Χασαπόπουλο και την Βούλγαρη
Ζαούτης (ΕΟΔΥ): Ο εμβολιασμός είναι ο δρόμος για να τελειώσουμε με την πανδημία
Αλλά όσο κι αν τα προβλήματα έμοιαζαν αξεπέραστα και οι δεύτερες σκέψεις έμπαιναν διαρκώς στο τραπέζι, τόσο μεγάλωνε το πάθος. Με τους δυο τους να θυμίζουν πρωταγωνιστές από ταινίες με βαρύγδουπους τίτλους όπως «Ερωτας δίχως αύριο» (όπου το παράνομο πρωταγωνιστικό δίδυμο Τζεφ Μπρίτζες και Ρέιτσελ Γουορντ ήξερε ότι δεν είχε κοινό μέλλον), διαμόρφωσαν μια πραγματικότητα που θα μπορούσε επάξια να ανταγωνίζεται, ενδεχομένως και να ξεπερνά, τα πιο υπερβολικά σενάρια.
Ηξεραν, άλλωστε, ότι οι ζωές τους, τακτοποιημένες έως τότε σε ιδανικά περιβάλλοντα -ο ένας στα βόρεια προάστια και η άλλη στα νότια- δεν μπορούσαν να ορίζονται στα ασφυχτικά όρια ενός σπιτιού. Ο Μπισμπίκης ήταν εξαρχής φτιαγμένος για να ζει τα μεγάλα πάθη μέχρι τέλους και η Βανδή για να δοκιμάζει νέες πορείες και νέους ρόλους, ακόμα και αυτόν της ηθοποιού.
Τα μαθήματα υποκριτικής
Λέγεται, μάλιστα, ότι καταλυτικό ρόλο στη νέα γνωριμία, που τείνει να εξελιχθεί στη νέα μεγάλη ιστορία πάθους, έπαιξε το έντονο ενδιαφέρον που έκρυβε πάντα η Βανδή για την υποκριτική.
Εξάλλου η εμφάνιση που την έκανε διάσημη στο κοινό δεν ήταν σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί, αλλά στο πλατό της θρυλικής σειράς των 90s «Δυο ξένοι», όπου η όμορφη, υπερβολικά αδύνατη, μελαχρινή Δέσποινα κατάφερε, για τις ανάγκες του ρόλου, να κάνει ακόμα και τον γκέι πρωταγωνιστή να λυγίσει στη γοητεία της.
Εκτοτε η υποκριτική υπήρχε πάντοτε με κάποιον τρόπο στο μυαλό της και σε αυτήν επέστρεφε οπότε οι συνθήκες τής το επέτρεπαν.
Η ανάγκη της, λοιπόν, να ζητήσει επιπλέον συμβουλές από τον ηθοποιό Βασίλη Μπισμπίκη αναφορικά με τις υποκριτικές τεχνικές και τα σχέδια που είχε στο μυαλό της για μεγάλα μιούζικαλ έγιναν η αφορμή για περαιτέρω συζητήσεις στο σπίτι που διατηρούσε ο ηθοποιός στο κέντρο της Αθήνας, αφού η μετακόμιση από τη συζυγική εστία λέγεται ότι συνέπεσε με τη γνωριμία τους.
Η απόφασή του να κρατήσει αποστάσεις για ένα διάστημα από την εν διαστάσει σύζυγό του αλλά και οι πολλές ώρες που περνούσε με πρόβες στον νέο του χώρο «Cartel» στου Ρέντη τον ανάγκασαν να αναζητήσει νέα στέγη όχι στα προάστια, αλλά στο κέντρο της πόλης, το οποίο έτσι κι αλλιώς πάντοτε προτιμούσε, αφού δεν έπαψε ποτέ να συχνάζει στα διάφορα μπαρ των Εξαρχείων.
Εξ ου και ότι οι φήμες για απανωτές συναντήσεις της Δέσποινας Βανδή στο νέο σπίτι του ηθοποιού στο κέντρο δεν ήταν καπνός χωρίς φωτιά, όσο κι αν φίλα προσκείμενες στον ηθοποιό πηγές ισχυρίζονταν ότι η διάσημη τραγουδίστρια επισκεπτόταν τον χώρο του για να συναντήσει κολλητό του φίλο - ή τουλάχιστον αυτή η πληροφορία διέρρευσε αρχικά στο Διαδίκτυο.
Η ανακοίνωση του επίσημου χωρισμού από πλευράς Βανδή και τα δημοσιεύματα για τα σύννεφα στον γάμο του Μπισμπίκη ήταν απλώς μία ακόμα σύμπτωση στο κύμα των απανωτών συζητήσεων για το νέο ζευγάρι που έμελλε να απασχολήσει για τα καλά τη σόουμπιζ.
Λένε λοιπόν ότι ο λόγος που η Δέσποινα έδειξε αρχικά έντονο ενδιαφέρον για την παρέα του Βασίλη ήταν επειδή ήθελε η στροφή στην καριέρα της να συνοδεύεται και από εξαιρετικές υποκριτικές επιδόσεις, καθώς δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που η λαοφιλής τραγουδίστρια πρωταγωνίστησε στο μιούζικαλ «Mamma Mia!».
Ηταν η εποχή που της καρφώθηκε η ιδέα -ειδικά μετά την πετυχημένη περιοδεία που συνοδεύτηκε από ρεκόρ εισιτηρίων που ξεπέρασαν τις 200.000- ότι θα της ταίριαζε περισσότερο ο μαγικός κόσμος του θεάτρου από αυτόν της νύχτας. Είχε κουραστεί, άλλωστε, από τα απανωτά ξενύχτια, αλλά και από τη διαρκή διαδικασία αναζήτησης του ιδανικού σχήματος.
Δεν είναι τυχαίο ότι μόλις το 2013 είχε τινάξει στον αέρα την επικείμενη συνεργασία της με τον Νότη Σφακιανάκη εξαιτίας των δηλώσεων που είχε κάνει αυτός υπέρ της Χρυσής Αυγής. Την κίνησή της αυτή την είχε προσέξει ο πάντοτε ευαίσθητος με την πολιτική Βασίλης Μπισμπίκης, ο οποίος έκτοτε ενέταξε τη Δέσποινα Βανδή στα δημόσια πρόσωπα που θα εκτιμούσε για πάντα.
Ολα αυτά έπαιξαν τον δικό τους θετικό ρόλο στη σειρά των διαρκών συνευρέσεων που δεν άργησαν να εξελιχθούν αρχικά σε φιλία και τελικά σε δυνατό έρωτα. Για τη Βανδή, που είχε ήδη πάρει αποστάσεις από τον γάμο της, αφού εδώ και καιρό είχαν χαράξει αμφότεροι διαφορετική πορεία, η έντονη παρουσία του περίφημου Βόσκαρη στη ζωή της ενδεχομένως να επιτάχυνε ακόμα περισσότερο τις εξελίξεις σαν το κερασάκι σε μια τούρτα που είχε αρχίσει να λιώνει προ πολλού.
Ο Ντέμης Νικολαΐδης είχε ήδη φύγει από το σπίτι και αναζητούσε ένα νέο διαμέρισμα στα νότια προάστια ώστε να είναι κοντά στα παιδιά, ενώ η Βανδή, από την πλευρά της, επέμενε να επιστρέφει στο σπίτι στη Βούλα, αφού είχε κάνει ένα πέρασμα από το κέντρο της Αθήνας.
Παρότι ο διάσημος παράγοντας του ποδοσφαίρου δεν είχε ιδέα για την παρουσία του ηθοποιού, δεν μπορούσε να μην επιτρέπει στη σύζυγό του να κινείται ελεύθερα σε οποιοδήποτε χρονικό περιθώριο όριζε η ίδια για τον εαυτό της ή να επιλέξει έναν άλλο σύντροφο στην ανάγκη της να προσδιορίσει ξανά τη νέα της ζωή. Κανείς, όμως, από τους εμπλεκόμενους σε αυτό το παράξενο τρίγωνο δεν ήθελε αυτό να γίνει η αφορμή για να εκτεθούν όλοι σε αδιάκριτα βλέμματα, γεγονός που θα έβλαπτε όλες τις πλευρές καθώς υπήρχαν στη μέση και παιδιά.
Ως εκ τούτου, η Βανδή φρόντιζε οι επισκέψεις στο σπίτι του Μπισμπίκη να είναι σε ώρες προχωρημένες και αποσπασματικές, ενώ οι δυο τους δεν εμφανίζονταν συχνά σε μέρη με πολύ κόσμο.
Ωστόσο η φωτιά που φάνηκε να ανάβει για τα καλά δεν άργησε να καθρεφτιστεί και στην εξωτερική εμφάνιση της ερωτευμένης Δέσποινας, η οποία άρχισε να γίνεται όλο και πιο ενεργή στο Instagram και να λάμπει σε κάθε της φωτογραφία. Είχαν προηγηθεί τόσο η άκρως πετυχημένη «συμφιλίωση» με την Αννα Βίσση σε μια τηλεοπτική εμφάνιση που έσπασε ρεκόρ θεαματικότητας, αλλά και η πετυχημένη κυκλοφορία του τραγουδιού «Πέτρα» σε μουσική Γιώργου Θεοφάνους και στίχους Νίκου Μωραΐτη.
Ιδια ενδιαφέροντα
Ωστόσο δεν είναι μόνο η δημοτικότητα που συνδέει τα δύο πρόσωπα, τα οποία έδειξαν να ξεκινούν από το μηδέν για να διακριθούν σε άκρως ανταγωνιστικά περιβάλλοντα: είναι και η κοινή τους πίστη στους αγώνες των απλών ανθρώπων, η αγάπη τους γι’ αυτό που κάνουν, η κοινωνική ευαισθησία τους, την οποία έχουν αποδείξει με διαφορετικούς τρόπους.
Είναι γνωστό ότι το 2008 σε μια στιγμή ανάπαυλας από τις νυχτερινές εμφανίσεις η Δέσποινα Βανδή πραγματοποίησε μια σειρά από εμφανίσεις στην Κύπρο διαθέτοντας τις εισπράξεις σε φιλανθρωπικό έργο, κάτι που δεν συνηθίζει, ωστόσο, να διαφημίζει. Το ίδιο έκανε όταν χρειάστηκε να διασωθεί ο Απόλλων Καλαμαριάς, οπότε και πραγματοποίησε συναυλία με σκοπό να διαθέσει τα έσοδα για τις υποχρεώσεις της ομάδας.
Το ίδιο και ο Βασίλης Μπισμπίκης, ο οποίος σπεύδει με κάθε τρόπο να βοηθήσει κάθε φορά που ένας φίλος το έχει ανάγκη πιστεύοντας, από τον καιρό που διοργάνωνε θεατρικές ομάδες στο Λουτράκι, στις συλλογικότητες και το κοινό καλό.
Εννοείται πως το ποδόσφαιρο είναι μια κοινή αγάπη και των δύο, άσχετα αν η ΑΕΚ αναγκαστικά αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για την οικογένεια Νικολαΐδη - Βανδή, ενώ ο Παναθηναϊκός θεωρείται για τον Μπισμπίκη κάτι σαν δεύτερό του σπίτι.
Για έναν θερμόαιμο πρώην χούλιγκαν όπως ο Βασίλης, του οποίου ο δεύτερος χαρακτηρισμός είναι «βάζελος», είναι ίσως απαραίτητο ο έρως να έχει κοινό σημείο αναφοράς το χορτάρι και τις ενίοτε επιθετικές τακτικές του.
Η αδρεναλίνη μαζί και η τεστοστερόνη που χαρακτηρίζει τον κόσμο της μπάλας είναι, αντίστοιχα, άκρως οικεία στη Βανδή που έμαθε από νωρίς να συνδυάζει την αβρότητα της καλής της ανατροφής με την αμεσότητα του κόσμου του ποδοσφαίρου.
Αν και μεγαλωμένη με καλούς τρόπους και από μια οικογένεια που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί συντηρητική, δεν φοβήθηκε να ταυτιστεί με τις προτιμήσεις των φιλάθλων, να εμφανιστεί σε γήπεδα και να δηλώσει τυχερή που βρίσκεται μέσα στον κόσμο του Ντέμη Νικολαΐδη - και τώρα του άκρως ποδοσφαιρόφιλου Βασίλη Μπισμπίκη.
Αρκεί αυτό το πάθος να συνοδεύεται από μια ευαισθησία που στην περίπτωση τη δική της και του Μπισμπίκη είναι άκρως καλλιτεχνικ, με την ίδια να μη σταματά ποτέ να επισκέπτεται το θέατρο, να πηγαίνει σε πρεμιέρες και να την απασχολεί η θεατρική σκηνή της Αθήνας - άσχετα αν μέχρι τώρα δεν έτυχε να δει τις δύο παραστάσεις του Μπισμπίκη με τα απανωτά sold out: το «Ανθρωποι και Ποντίκια» και ο «Πατέρας».
Την είχαν, ωστόσο, κερδίσει ο δυναμικός τρόπος με τον οποίο έπειθε τον τηλεοπτικό κόσμο ως άγριος και αδυσώπητος Βόσκαρης, η αρρενωπότητα και ο άμεσος χαρακτήρας του. Για γυναίκες όπως η Βανδή τα αρσενικά οφείλουν να εκπληρώνουν τις ανάγκες όχι μόνο του υποκριτικού αλλά και του κοινωνικού τους ρόλου - και αυτό στην περίπτωση του Μπισμπίκη, ο οποίος μεγάλωσε δοκιμάζοντας διαφορετικά επαγγέλματα και αμέτρητα ζόρια από μικρός, ισχύει απόλυτα.
Κοινές αναμνήσεις, σκληρός αγώνας
Την εποχή που η ίδια τέσταρε τις αντοχές της στην πίστα, στα διάφορα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, κρυφά από τους γονείς της, οι οποίοι επέμεναν ότι η κόρη τους, μια αριστούχος της Φιλοσοφικής Σχολής, δεν είναι για τέτοιες ιστορίες, ο Μπισμπίκης εγκατέλειπε το σχολείο για να πάρει το «πτυχίο» του στη ζωή: δούλεψε ως μπάρμπαν, ως πορτιέρης, ως κρουπιέρης σε καζίνο, εκεί όπου είδε πολλές ζωές να καταστρέφονται και περιουσίες να τινάζονται στον αέρα εν μια νυκτί.
«Ημουν βουτηγμένος στο περιθώριο. Με πουτάνες, τραβεστί, τσόλια, πρεζάκηδες, γύφτους, Ρομά, αλλά και εφοπλιστές», δήλωνε σε συνέντευξή του στο «ΘΕΜΑ» και τον Δημήτρη Δανίκα, επιβεβαιώνοντας την προτίμησή του σε εντελώς ετερόκλητους κύκλους, από περιθωριακούς και χούλιγκαν μέχρι πετυχημένους επιχειρηματίες και πλούσιους φίλους, κάτι που αποδεικνύει την ανάγκη του να μη μένει σε ταμπέλες: άλλο ένα σημείο σύγκλισης με την αρκετά πιο λακωνική Δέσποινα Βανδή.
Και οι δύο, πάντως, προέρχονται από οικογένειες με αξίες, που τους έμαθαν τα καλά του αγωνίζεσθαι και δεν τους άφησαν κανένα περιθώριο να μην πιστέψουν ότι οι δυσκολίες είναι για τους λεβέντες.
Οι γονείς της Βανδή είχαν αγωνιστεί πολύ σκληρά στη Γερμανία, που είχε υποδεχτεί τους σκληρά εργαζόμενους Ελληνες. Εκεί είδε για πρώτη φορά το φως του κόσμου, μια υγρή νύχτα του 1970, στις 22 Ιουλίου, και έμαθε τις πρώτες γερμανικές λέξεις. Τα πρώτα γράμματα όμως τα έμαθε στην Ελλάδα, αφού οι γονείς της θα επέστρεφαν οριστικά στη χώρα μετά την πτώση της χούντας. Περνώντας δύσκολα παιδικά χρόνια είχε αρχίσει, ωστόσο, να ονειρεύεται ότι η ζωή της θα μπορούσε να είναι διαφορετική από αυτήν της οικογένειάς της.
Παρότι έλεγε ότι ξεκίνησε να τραγουδάει για να έχει έξτρα χρήματα ως φοιτήτρια, η αλήθεια είναι ότι άντεξε σε υψηλές συνθήκες πίεσης που είχε μάθει από το σπίτι της. Ξεπέρασε τη μεγάλη ανασφάλειά της με την εξωτερική της εμφάνιση, καθώς έλεγε ότι ένιωθε αρκετά άσχημα όταν ήταν μικρή. Το παράξενο λεπιδόπτερο είχε αρχίσει πλέον να μεταμορφώνεται σε πρωταγωνίστρια της νύχτας.
Κομπλεξικοί
Αντίστοιχα ο Βασίλης Μπισμπίκης, αφού πέρασε διά πυρός και σιδήρου και επιβίωσε από ακραίες, όπως ομολογεί ο ίδιος, καταστάσεις, αποφάσισε να πάει σε σχολή και να ασχοληθεί σοβαρά με την ηθοποιία. Εγινε το αγαπημένο παιδί της Αννας Συνοδινού, αργότερα του ΚΘΒΕ και όλων όσοι πόνταραν στη μεγάλη ορμή και τη δύναμη της υποκριτικής του.
Και έτσι με σταθερά βήματα κατάφερε να διακριθεί ως πρωταγωνιστής αλλά και ως σκηνοθέτης με παραστάσεις που εξήραν οι πιο δύσκολοι κριτικοί και αγάπησε το κοινό.
Ταυτόχρονα πρωταγωνίστησε στον κινηματογράφο στην ταινία του Γιάννη Οικονομίδη «Η μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς» και δεν είπε όχι σε συνεργασίες με άγνωστους αλλά δυναμικούς σκηνοθέτες, ενώ δέχτηκε να παίξει και στην τηλεόραση.
Οπως υποστήριξε σε συνέντευξή του, θεωρεί κομπλεξικούς όλους όσοι κατηγοριοποιούν τα είδη και δεν καταλαβαίνουν, σε αντίθεση με το εξωτερικό, ότι δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στους ηθοποιούς του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Σπάζοντας, άλλωστε, το φράγμα που θέλει τα πράγματα διαχωρισμένα ανάμεσα στην «κολτουριάρικη» συνθήκη και το «ευρύ κοινό», έφτιαξε έναν δικό του κόσμο, όπου κάλλιστα χωράνε οι «Ανθρωποι και Ποντίκια» του Στάινμπεκ και οι «Αγριες Μέλισσες».
Και παρότι ροκ και πανκ, τόσο στη θεωρία όσο και στα ακούσματα, δεν σνόμπαρε ποτέ τα λαϊκά άσματα ή τα μπουζούκια, δοκιμάζοντας με κάθε τρόπο τις αντοχές του κόσμου της νύχτας. Κάπου εκεί τον έφερε ο δρόμος κοντά στη Δέσποινα Βανδή, η οποία δεν έλεγε όχι σε εξόδους, αλλά φρόντιζε πάντα, όπως και ο ίδιος ο Μπισμπίκης με τον μοναχογιό του, να μπορεί να έχει χρόνο για τα παιδιά της στο σπίτι.
Τώρα που οι δρόμοι τους τελικά, έστω και μέσω τρίτων όπως θέλουν να διατείνονται οι ίδιοι, συναντιούνται, θα έχουν πολλά να πουν σχετικά με το πώς φαντάζονται και σχεδιάζουν το μέλλον τους.
Αν αυτό το μέλλον θα είναι κοινό μένει να αποδειχθεί, το σίγουρο πάντως είναι ότι τελικά όπου υπάρχει καπνός από δύο ανθρώπους που δεν φοβήθηκαν ποτέ τη φωτιά, τότε υπάρχει και το αναγκαίο πάθος. Το θέμα είναι ότι η λάμψη, η αντοχή και το ταλέντο περισσεύουν σίγουρα και για τους δύο - όπως και η απόφαση ότι μπορούν ακόμα και τώρα να αλλάξουν (και πάλι) τη ζωή τους.
Ειδήσεις σήμερα:
Θεσσαλονίκη: Πτώσεις δέντρων και προβλήματα στην ηλεκτροδότηση λόγω της κακοκαιρίας
Ο Γιώργος Παπαδάκης έστειλε δύο τούρτες στον Χασαπόπουλο και την Βούλγαρη
Ζαούτης (ΕΟΔΥ): Ο εμβολιασμός είναι ο δρόμος για να τελειώσουμε με την πανδημία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr