Άλεκ Μπάλντουιν: Ποιος έβαλε τη σφαίρα στο όπλο
Άλεκ Μπάλντουιν: Ποιος έβαλε τη σφαίρα στο όπλο
Παγκόσμιο σοκ από τον εξ αμελείας φόνο της 42χρονης διευθύντριας Φωτογραφίας με δράστη τον Αλεκ Μπάλντουιν στα γυρίσματα ταινίας - Ποια είναι τα μέτρα ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται σύμφωνα με τους ειδικούς - Φλας μπακ στην Ιστορία για τα χρυσά συμβόλαια που έγιναν μεροκάματα θανάτου
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Απίστευτο, παρανοϊκό, εξωφρενικό και πάνω απ’ όλα τραγικό. Το Χόλιγουντ θρηνεί. Η μεγάλη οικογένεια των κινηματογραφιστών, όλων των ειδικοτήτων, να παραμιλάει και να μην το πιστεύει. Και ο Αλεκ Μπάλντουιν σε ατελείωτο σπαραγμό. Ιστορία που θυμίζει ταινία τρόμου. Ελα όμως που είναι αληθινή. Νεκρή από σφαίρα η Χαλίνα Χάτσινς.
Μόλις 42, πάνω στην επαγγελματική της απογείωση ως διευθύντρια Φωτογραφίας, ρόλος σπάνιος για γυναίκα. Σε κρίσιμη κατάσταση ο Τζόελ Σόουζα.
Κοντά στα 48, με δύο παιδιά, παντρεμένος φυσικά, συγγραφέας, σκηνοθέτης θεάτρου και κινηματογράφου. Είναι ζήτημα αν τη βγάζει ή δεν τη βγάζει (όταν έγραφα αυτές τις γραμμές ήταν σχεδόν ημιθανής).
Τα γυρίσματα, φυσικά, σταμάτησαν. Το θρυλικό ράντζο «Μπονάντζα» εκεί κοντά στη Σάντα Φε, η τοποθεσία των γυρισμάτων ενός γουέστερν με την προσωρινή ονομασία «Rust» (σκουριά) έχει μεταβληθεί σε νεκροταφείο χωρίς τάφους.
Το μυαλό όλων σε κατάσταση flashback. Θυμήθηκαν τον γιο του Μπρους Λι που πάνω σε εναέρια σκηνή δράσης «εγκατέλειψε» και πήγε να βρει τον πατέρα του στον άλλο κόσμο.
Θυμήθηκαν τις πολλές ανθρώπινες κινηματογραφικές απώλειες στα γυρίσματα του «Αποκάλυψη τώρα» του μεγαλομανούς Φράνσις Φορντ Κόπολα.
Οταν στα πυκνά δάση των Φιλιππίνων και όταν από τις αβάσταχτες ταλαιπωρίες κάποιοι δεν άντεξαν. Θυμήθηκαν τον μακαρίτη Μάρλον Μπράντο, στην ίδια ταινία, να πλακώνεται με τον Κόπολα. Θυμήθηκαν ακόμα την ως εκ θαύματος σωτηρία του Τζορτζ Κλούνεϊ στα γυρίσματα της κατασκοπευτικής ταινίας «Syriana». Τότε που τη γλίτωσε με σοβαρό τραύμα στον λαιμό του.
Θυμήθηκαν πολλούς κασκαντέρ να παίζουν τη ζωή τους κορόνα-γράμματα, καβάλα πάνω σε μηχανές που κάνουν σλάλομ σε μικρούς σκοτεινούς δρόμους αναπτύσσοντας ιλιγγιώδη ταχύτητα ή όταν «γκρεμίζονται» από πολυώροφα κτίρια.
Θυμήθηκαν και τον τραυματισμό του Τομ Κρουζ στα γυρίσματα ενός εκ των πολλών επεισοδίων των «Επικίνδυνων αποστολών».
Μόλις 42, πάνω στην επαγγελματική της απογείωση ως διευθύντρια Φωτογραφίας, ρόλος σπάνιος για γυναίκα. Σε κρίσιμη κατάσταση ο Τζόελ Σόουζα.
Κοντά στα 48, με δύο παιδιά, παντρεμένος φυσικά, συγγραφέας, σκηνοθέτης θεάτρου και κινηματογράφου. Είναι ζήτημα αν τη βγάζει ή δεν τη βγάζει (όταν έγραφα αυτές τις γραμμές ήταν σχεδόν ημιθανής).
Τα γυρίσματα, φυσικά, σταμάτησαν. Το θρυλικό ράντζο «Μπονάντζα» εκεί κοντά στη Σάντα Φε, η τοποθεσία των γυρισμάτων ενός γουέστερν με την προσωρινή ονομασία «Rust» (σκουριά) έχει μεταβληθεί σε νεκροταφείο χωρίς τάφους.
Το μυαλό όλων σε κατάσταση flashback. Θυμήθηκαν τον γιο του Μπρους Λι που πάνω σε εναέρια σκηνή δράσης «εγκατέλειψε» και πήγε να βρει τον πατέρα του στον άλλο κόσμο.
Θυμήθηκαν τις πολλές ανθρώπινες κινηματογραφικές απώλειες στα γυρίσματα του «Αποκάλυψη τώρα» του μεγαλομανούς Φράνσις Φορντ Κόπολα.
Οταν στα πυκνά δάση των Φιλιππίνων και όταν από τις αβάσταχτες ταλαιπωρίες κάποιοι δεν άντεξαν. Θυμήθηκαν τον μακαρίτη Μάρλον Μπράντο, στην ίδια ταινία, να πλακώνεται με τον Κόπολα. Θυμήθηκαν ακόμα την ως εκ θαύματος σωτηρία του Τζορτζ Κλούνεϊ στα γυρίσματα της κατασκοπευτικής ταινίας «Syriana». Τότε που τη γλίτωσε με σοβαρό τραύμα στον λαιμό του.
Θυμήθηκαν πολλούς κασκαντέρ να παίζουν τη ζωή τους κορόνα-γράμματα, καβάλα πάνω σε μηχανές που κάνουν σλάλομ σε μικρούς σκοτεινούς δρόμους αναπτύσσοντας ιλιγγιώδη ταχύτητα ή όταν «γκρεμίζονται» από πολυώροφα κτίρια.
Θυμήθηκαν και τον τραυματισμό του Τομ Κρουζ στα γυρίσματα ενός εκ των πολλών επεισοδίων των «Επικίνδυνων αποστολών».
Τα θυμήθηκαν όλα. Ωστόσο τέτοιο πράγμα πρώτη φορά. Και φυσικά όλοι ελπίζουν και εύχονται «πρώτη και τελευταία». Τα κινηματογραφικά μεροκάματα είναι για μερικούς παχυλά.
Κάποιες φορές όμως μετατρέπονται σε μεροκάματα θανάτου. Τελικά, ποιος ο υπεύθυνος, ο ένοχος, ο δολοφόνος; Ποιος τοποθέτησε στο σετ ένα τέτοιο αληθινό όπλο; Ποιος έβαλε στη θαλάμη του όπλου αληθινές σφαίρες;
Και γιατί ο Αλέκ Μπάλντουιν, ένας εκ των πολλών παραγωγών αλλά και πρωταγωνιστής αυτής της ταινίας, άρχισε στα γυρίσματα να παίζει με αυτό το όπλο;
Για όλα φταίει ο φροντιστής
Ο Διονύσης Σαμιώτης είναι ο πιο επιτυχημένος παραγωγός στο ελληνικό σινεμά. Μνημειώδεις οι παραγωγές που οργάνωσε, επιμελήθηκε και επέβλεψε. Η υπογραφή του σε ταινίες που έγραψαν τόσο στα ταμεία όσο και στους θεατές και στους κριτικούς.
Οπως (σκόρπια τις αναφέρω) «Ευτυχία», «Βαλκανιζατέρ», «Πολίτικη κουζίνα», «Μόλις χώρισα». Και από τις 23 Δεκεμβρίου «Σμύρνη μου αγαπημένη». Μια παραγωγή της τάξεως των 5 σχεδόν εκατ. ευρώ.
Ισως η πιο ακριβή από συστάσεως ελληνικού κινηματογράφου. Το σενάριο της Μιμής Ντενίση, από το ομότιτλο δικό της θεατρικό και η σκηνοθεσία του Γρηγόρη Καραντινάκη. Ο Διονύσης λοιπόν ο πιο αρμόδιος να εξηγήσει και να λύσει το μυστήριο του φονικού που έλαβε χώρα πριν από μερικά 24ωρα με «δράστη», εξ αμελείας, τον Αλεκ Μπάλντουιν. Ο Διονύσης Σαμιώτης σε ρόλο Ηρακλή Πουαρό:
- Μερικοί με θεωρίες συνωμοσίας ισχυρίζονται ότι πρόκειται περί δολιοφθοράς εναντίον του Netflix από αντίπαλη εταιρεία. «Αστεία πράγματα. Δηλαδή κάποιος δόλιος τρύπωσε στο σετ και αντικατέστησε το ψεύτικο όπλο με αληθινό με την ελπίδα ο Μπάλντουιν ή άλλος ηθοποιός να το πάρει, να παίξει μ’ αυτό κι έτσι να σκοτώσει».
- Τότε τι έγινε, ποια η δική σου ερμηνεία; «Οι τελευταίες μαρτυρίες μιλάνε για prop gun. Που σημαίνει ότι το συγκεκριμένο όπλο δεν ήταν από εκείνα της δράσης που έχει μαζί του ο οπλουργός. Τα prop guns είναι μέρος του σκηνικού και τα φέρνει ο φροντιστής. Είναι ενοικιαζόμενα και φυσικά ψεύτικα».
- Τι σημαίνει φροντιστής; «Είναι ο άνθρωπος που φέρνει τα αντικείμενα του σκηνικού. Oπως έπιπλα, βάζα, ένα ειδικό στυλό, σημειωματάρια, πολυέλαιους και πάει λέγοντας, Oλα αυτά που έχουν σχεδιάσει οι σκηνογράφοι».
- Για παράδειγμα; «Ας πούμε ότι έχεις ένα σκηνικό και στον τοίχο έχεις κρεμασμένη μια καραμπίνα. Αυτή η καραμπίνα δεν παίζει, είναι διακοσμητική. Είναι prop gun και είναι ψεύτικη. Αρα ο Αλεκ Μπάλντουιν, αυτό και το πιθανότερο σενάριο, ξεκρέμασε ή το σήκωσε από το τραπέζι και στη συνέχεια άρχισε να παίζει με αυτό πιστεύοντας φυσικά ότι είναι ψεύτικο. Κι όμως ήταν αληθινό. Απίστευτο και ανατριχιαστικό».
- Επομένως η ευθύνη πέφτει πάνω στους ώμους του φροντιστή. «Προφανώς είναι λάθος του φροντιστή. Τραγικό λάθος. Αν επρόκειτο για κανονικό όπλο δράσης, η ευθύνη θα ήταν του οπλουργού και το περιεχόμενο θα ήταν άσφαιρο».
- Μα καλά ο φροντιστής δεν έπρεπε να είχε τοποθετήσει ψεύτικο όπλο; «Επρεπε αλλά προφανώς δεν πρόσεξε, ούτε σκέφτηκε την πιθανότητα να παίξει κάποιος με αυτό το αληθινό όπλο και να σκοτώσει... Τα όπλα τα νοικιάζουν και συνήθως είναι ρέπλικες. Το πώς αυτό το όπλο βρέθηκε αληθινό είναι τεράστια εγκληματική αμέλεια του φροντιστή. Πήρε στον λαιμό του αθώους ανθρώπους».
- Υπάρχει ειδικότητα οπλουργός; «Φυσικά υπάρχει. Ο οπλουργός είναι μέλος της ομάδας των ειδικών εφέ. Και κάθε οπλουργός, όπως και στην Ελλάδα, λειτουργεί με ειδική άδεια. Αυτός βάζει άσφαιρα. Μόνο αυτός. Και μάλιστα απαγορεύεται στις πρόβες οι ηθοποιοί να χρησιμοποιούν τέτοια όπλα. Μόνο ο οπλουργός τα δίνει στους ηθοποιούς στη διάρκεια των αληθινών λήψεων των συγκεκριμένων σκηνών».
Το επεισοδιακό διαζύγιο
Το «Rust» (Σκουριά) είναι γουέστερν με σκηνοθέτη τον άτυχο Τζόελ Σόουζα και διευθύντρια Φωτογραφίας την τραγική περίπτωση της Χαλίνα Χάτσινς που άφησε την τελευταία της πνοή πάνω στα γυρίσματα. Ο Αλεκ Μπάλντουιν, ένας εκ των πολλών συμπαραγωγών και των πολλών ηθοποιών της εν λόγω... σκουριάς.
Το περιστατικό είναι η αφορμή για επαναφορά του δικού του βιογραφικού. Μια λίστα από άφθονες αληθινές ιστορίες βίας, προπηλακισμών, παρεκτροπών και κακοποιημένων γυναικών. Ανάμεσά τους η γοητευτική Κιμ Μπάσιντζερ. Το κορίτσι που κάποτε κυριαρχούσε στις ονειρώξεις εκατομμυρίων αρσενικών. Παντού.
Το 1993 η Κιμ 40 ετών και ο Αλεκ πέντε χρόνια μικρότερός της. Τι σημασία έχει. Η Κιμ ήταν και εξακολουθεί να είναι γυναικάρα με τα όλα της.
Τα «βαθιά λαρύγγια» του Χόλιγουντ έχουν να λένε, να αφηγούνται και να χαχανίζουν. Οτι δηλαδή την κακοποιούσε και ενίοτε την ξυλοφόρτωνε. Τα «μπατσάκια» το ορεκτικό τού κυρίως «πιάτου» που ακολουθούσε. Τελικά το κορίτσι δεν άντεξε. Εννέα χρόνια αργότερα έφυγε με το διαζύγιο στο χέρι.
Στο δικαστήριο για την επιμέλεια της κορούλας τους εκτυλίχθηκαν σκηνές απείρου κάλλους. Και πρωτοφανούς βαρβαρότητας. Εκ μέρους του φυσικά. Εφτασε στο σημείο να αποκαλέσει το παιδί του «γουρούνι»!
Ούτε λίγο ούτε πολύ είπε: «Είσαι ένα αγενές, απερίσκεπτο μικρό γουρούνι. Δεν δίνω δεκάρα που είσαι 12 ή 11 ετών, ή ότι είσαι παιδί, ή ότι ευθύνεται η μάνα σου για τη συμπεριφορά σου, αλλά με ταπείνωσες για τελευταία φορά με αυτό το τηλέφωνο». Φυσικά τα media τον έστειλαν στην κόλαση.
Και φυσικά εκείνος αναγκάστηκε να ζητήσει δημοσίως συγγνώμη, κάτι που επανέλαβε αργότερα σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τότε προς τιμήν του. Τότε ομολόγησε τα «εγκλήματά» του και έκανε δημοσίως την αυτοκριτική του: «Εχω αντιμετωπίσει τις γυναίκες με πολύ σεξιστικό τρόπο. Τους έχω κάνει bullying. Τις έχω υποτιμήσει. Κατά καιρούς, έχω κάνει αυτό που κάνουν πολλοί άντρες. Δεν έχω συμπεριφερθεί στις γυναίκες με τον ίδιο τρόπο που έχω συμπεριφερθεί στους άνδρες».
Ασταμάτητος ο Αλεκ. Πριν από εννέα χρόνια, για δεύτερη φορά, πάλι νυμφευμένος. Με κάποια Χιλάρια. Η οποία διαθέτει δύο προσόντα. Το πρώτο η ομορφιά της. Το δεύτερο η ηλικία της.
Ανάμεσά τους μεσολαβεί χάσμα 24 χρόνων. Ο Αλεκ σήμερα μετράει εφτά απογόνους. Eνα από την Κιμ και έξι από Χιλάρια. Καρπερός ο τύπος. Να τα... χιλιάσει. Α, να μην ξεχάσω τις ενδιάμεσες περιπέτειές του. Αφθονία θηλυκών. Ανάμεσά τους και του σινεμά και του θεάτρου και της μουσικής και των εικαστικών και των θαυμαστριών.
Είπαμε, ασταμάτητος. Ασταμάτητες και οι βίαιες επιδόσεις του. Και αυτές άφθονες. Οπως, ας πούμε, τον Απρίλιο του 2006, όπου συλλαμβάνεται για κατοχή κοκαΐνης. Συνέβη ύστερα από ένα επεισόδιο σε ξενοδοχείο της Σάντα Μόνικα. Στην Καλιφόρνια εννοείται. Οι κατηγορίες δεν προχώρησαν.
Γιατί; Ποιος ξέρει... Τον Δεκέμβριο του 2011 κατά τη διάρκεια επιβίβασής του σε αεροπλάνο στο αεροδρόμιο του Λος Αντζελες, κάποια αεροσυνοδός τού ζητάει, ευγενικά, να απενεργοποιήσει το κινητό του. Εκείνος τα παίρνει στο κρανίο. Και αρχίζει τα γαμοσταυρίδια. Καβγατζής με τα όλα του. Τελικά τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει το σκάφος.
Το 2014 τον τσάκωσαν στα πράσα να οδηγεί ανάποδα με το ποδήλατό του στην 5η Λεωφόρο. Εχασε την ψυχραιμία του και έβρισε τους αστυνομικούς. Εκείνοι τον μπαγλάρωσαν επειδή δεν τον αναγνώρισαν.
Ασε που δεν είχε ταυτότητα. Πταίσμα φυσικά. Τρία χρόνια πριν, δηλαδή το 2018, πιάστηκε στα χέρια με έναν άγνωστο για μια θέση στο πάρκινγκ. Ο Αλεκ θύμωσε, εξοργίστηκε. Να μου κλέψεις εσύ τη δική μου θέση; Ξέρεις, ρε, ποιος είμαι εγώ; Να μια γροθιά στο σαγόνι. Οδηγήθηκε πίσω από τα σίδερα της φυλακής για απόπειρα επίθεσης τρίτου βαθμού και παρενόχληση δεύτερου βαθμού.
Κι όμως, στην οθόνη πρωταθλητής
Για να είμαι αντικειμενικός οφείλω να αναφερθώ και στις ερμηνευτικές του επιδόσεις. Παρά το γεγονός ότι τελευταία έχει φορτώσει τον οργανισμό του με άπειρα κιλά και με πολλές στρώσεις λίπους.
Ο Αλεκ ένα από τα πιο πολυμορφικά «εργαλεία» του αμερικανικού κινηματογράφου. Συνήθως σε πρωτοδεύτερους ρόλους. Ακόμα και σε τρίτους.
Οπως στην υποδειγματική ιστορία του Γούντι Αλεν «Αλις: Απιστη ή Απατημένη» με τη Μία Φάροου. Εξαιρετική η λίστα μερικών ταινιών του. Καθώς και σκηνοθετών που διαχειρίστηκαν το ταλέντο του. Οπως «Θλιμμένη Τζάσμιν», πάλι του Γούντι Αλεν. Οπως «Still Alice» με την Τζούλιαν Μουρ.
Οπως «Ο καθοδηγητής» του Ρόμπερτ Ντε Νίρο, μία από τις καλύτερες ιστορίες κατασκοπείας όλων των εποχών. Οπως «Αναζητώντας τον Ρίτσαρντ», αναφορά στον Σαίξπηρ. Οπως «Είναι μπερδεμένο» με τη Μέριλ Στριπ.
Οπως «Το κυνήγι του Κόκκινου Οκτώβρη» με Σον Κόνερι. Το καλλιτεχνικό και μορφωτικό βιογραφικό του με πολλές επιδόσεις. Και πτυχιούχος. Και καλλιεργημένος. Και από εξαιρετική οικογένεια (έχει ακόμα τρία αδέρφια, όλοι ηθοποιοί, αλλά μπροστά του καταλήγουν μετεξεταστέοι).
Ειδήσεις σήμερα
Φοροδιαφυγή ύψους... 950.000 ευρώ από συνταξιούχο που έκανε πωλήσεις μέσω Ίντερνετ - Δεν είχε κόψει 55.000 αποδείξεις!
Μιχάλης Οικονόμου - Γιώργος Μακρής: Βάφτισαν τον μονάκριβο γιο τους
Έρχονται αυξήσεις στις συντάξεις παλαιών συνταξιούχων
Κάποιες φορές όμως μετατρέπονται σε μεροκάματα θανάτου. Τελικά, ποιος ο υπεύθυνος, ο ένοχος, ο δολοφόνος; Ποιος τοποθέτησε στο σετ ένα τέτοιο αληθινό όπλο; Ποιος έβαλε στη θαλάμη του όπλου αληθινές σφαίρες;
Και γιατί ο Αλέκ Μπάλντουιν, ένας εκ των πολλών παραγωγών αλλά και πρωταγωνιστής αυτής της ταινίας, άρχισε στα γυρίσματα να παίζει με αυτό το όπλο;
Για όλα φταίει ο φροντιστής
Ο Διονύσης Σαμιώτης είναι ο πιο επιτυχημένος παραγωγός στο ελληνικό σινεμά. Μνημειώδεις οι παραγωγές που οργάνωσε, επιμελήθηκε και επέβλεψε. Η υπογραφή του σε ταινίες που έγραψαν τόσο στα ταμεία όσο και στους θεατές και στους κριτικούς.
Οπως (σκόρπια τις αναφέρω) «Ευτυχία», «Βαλκανιζατέρ», «Πολίτικη κουζίνα», «Μόλις χώρισα». Και από τις 23 Δεκεμβρίου «Σμύρνη μου αγαπημένη». Μια παραγωγή της τάξεως των 5 σχεδόν εκατ. ευρώ.
Ισως η πιο ακριβή από συστάσεως ελληνικού κινηματογράφου. Το σενάριο της Μιμής Ντενίση, από το ομότιτλο δικό της θεατρικό και η σκηνοθεσία του Γρηγόρη Καραντινάκη. Ο Διονύσης λοιπόν ο πιο αρμόδιος να εξηγήσει και να λύσει το μυστήριο του φονικού που έλαβε χώρα πριν από μερικά 24ωρα με «δράστη», εξ αμελείας, τον Αλεκ Μπάλντουιν. Ο Διονύσης Σαμιώτης σε ρόλο Ηρακλή Πουαρό:
- Μερικοί με θεωρίες συνωμοσίας ισχυρίζονται ότι πρόκειται περί δολιοφθοράς εναντίον του Netflix από αντίπαλη εταιρεία. «Αστεία πράγματα. Δηλαδή κάποιος δόλιος τρύπωσε στο σετ και αντικατέστησε το ψεύτικο όπλο με αληθινό με την ελπίδα ο Μπάλντουιν ή άλλος ηθοποιός να το πάρει, να παίξει μ’ αυτό κι έτσι να σκοτώσει».
- Τότε τι έγινε, ποια η δική σου ερμηνεία; «Οι τελευταίες μαρτυρίες μιλάνε για prop gun. Που σημαίνει ότι το συγκεκριμένο όπλο δεν ήταν από εκείνα της δράσης που έχει μαζί του ο οπλουργός. Τα prop guns είναι μέρος του σκηνικού και τα φέρνει ο φροντιστής. Είναι ενοικιαζόμενα και φυσικά ψεύτικα».
- Τι σημαίνει φροντιστής; «Είναι ο άνθρωπος που φέρνει τα αντικείμενα του σκηνικού. Oπως έπιπλα, βάζα, ένα ειδικό στυλό, σημειωματάρια, πολυέλαιους και πάει λέγοντας, Oλα αυτά που έχουν σχεδιάσει οι σκηνογράφοι».
- Για παράδειγμα; «Ας πούμε ότι έχεις ένα σκηνικό και στον τοίχο έχεις κρεμασμένη μια καραμπίνα. Αυτή η καραμπίνα δεν παίζει, είναι διακοσμητική. Είναι prop gun και είναι ψεύτικη. Αρα ο Αλεκ Μπάλντουιν, αυτό και το πιθανότερο σενάριο, ξεκρέμασε ή το σήκωσε από το τραπέζι και στη συνέχεια άρχισε να παίζει με αυτό πιστεύοντας φυσικά ότι είναι ψεύτικο. Κι όμως ήταν αληθινό. Απίστευτο και ανατριχιαστικό».
- Επομένως η ευθύνη πέφτει πάνω στους ώμους του φροντιστή. «Προφανώς είναι λάθος του φροντιστή. Τραγικό λάθος. Αν επρόκειτο για κανονικό όπλο δράσης, η ευθύνη θα ήταν του οπλουργού και το περιεχόμενο θα ήταν άσφαιρο».
- Μα καλά ο φροντιστής δεν έπρεπε να είχε τοποθετήσει ψεύτικο όπλο; «Επρεπε αλλά προφανώς δεν πρόσεξε, ούτε σκέφτηκε την πιθανότητα να παίξει κάποιος με αυτό το αληθινό όπλο και να σκοτώσει... Τα όπλα τα νοικιάζουν και συνήθως είναι ρέπλικες. Το πώς αυτό το όπλο βρέθηκε αληθινό είναι τεράστια εγκληματική αμέλεια του φροντιστή. Πήρε στον λαιμό του αθώους ανθρώπους».
- Υπάρχει ειδικότητα οπλουργός; «Φυσικά υπάρχει. Ο οπλουργός είναι μέλος της ομάδας των ειδικών εφέ. Και κάθε οπλουργός, όπως και στην Ελλάδα, λειτουργεί με ειδική άδεια. Αυτός βάζει άσφαιρα. Μόνο αυτός. Και μάλιστα απαγορεύεται στις πρόβες οι ηθοποιοί να χρησιμοποιούν τέτοια όπλα. Μόνο ο οπλουργός τα δίνει στους ηθοποιούς στη διάρκεια των αληθινών λήψεων των συγκεκριμένων σκηνών».
Το επεισοδιακό διαζύγιο
Το «Rust» (Σκουριά) είναι γουέστερν με σκηνοθέτη τον άτυχο Τζόελ Σόουζα και διευθύντρια Φωτογραφίας την τραγική περίπτωση της Χαλίνα Χάτσινς που άφησε την τελευταία της πνοή πάνω στα γυρίσματα. Ο Αλεκ Μπάλντουιν, ένας εκ των πολλών συμπαραγωγών και των πολλών ηθοποιών της εν λόγω... σκουριάς.
Το περιστατικό είναι η αφορμή για επαναφορά του δικού του βιογραφικού. Μια λίστα από άφθονες αληθινές ιστορίες βίας, προπηλακισμών, παρεκτροπών και κακοποιημένων γυναικών. Ανάμεσά τους η γοητευτική Κιμ Μπάσιντζερ. Το κορίτσι που κάποτε κυριαρχούσε στις ονειρώξεις εκατομμυρίων αρσενικών. Παντού.
Το 1993 η Κιμ 40 ετών και ο Αλεκ πέντε χρόνια μικρότερός της. Τι σημασία έχει. Η Κιμ ήταν και εξακολουθεί να είναι γυναικάρα με τα όλα της.
Τα «βαθιά λαρύγγια» του Χόλιγουντ έχουν να λένε, να αφηγούνται και να χαχανίζουν. Οτι δηλαδή την κακοποιούσε και ενίοτε την ξυλοφόρτωνε. Τα «μπατσάκια» το ορεκτικό τού κυρίως «πιάτου» που ακολουθούσε. Τελικά το κορίτσι δεν άντεξε. Εννέα χρόνια αργότερα έφυγε με το διαζύγιο στο χέρι.
Στο δικαστήριο για την επιμέλεια της κορούλας τους εκτυλίχθηκαν σκηνές απείρου κάλλους. Και πρωτοφανούς βαρβαρότητας. Εκ μέρους του φυσικά. Εφτασε στο σημείο να αποκαλέσει το παιδί του «γουρούνι»!
Ούτε λίγο ούτε πολύ είπε: «Είσαι ένα αγενές, απερίσκεπτο μικρό γουρούνι. Δεν δίνω δεκάρα που είσαι 12 ή 11 ετών, ή ότι είσαι παιδί, ή ότι ευθύνεται η μάνα σου για τη συμπεριφορά σου, αλλά με ταπείνωσες για τελευταία φορά με αυτό το τηλέφωνο». Φυσικά τα media τον έστειλαν στην κόλαση.
Και φυσικά εκείνος αναγκάστηκε να ζητήσει δημοσίως συγγνώμη, κάτι που επανέλαβε αργότερα σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τότε προς τιμήν του. Τότε ομολόγησε τα «εγκλήματά» του και έκανε δημοσίως την αυτοκριτική του: «Εχω αντιμετωπίσει τις γυναίκες με πολύ σεξιστικό τρόπο. Τους έχω κάνει bullying. Τις έχω υποτιμήσει. Κατά καιρούς, έχω κάνει αυτό που κάνουν πολλοί άντρες. Δεν έχω συμπεριφερθεί στις γυναίκες με τον ίδιο τρόπο που έχω συμπεριφερθεί στους άνδρες».
Ασταμάτητος ο Αλεκ. Πριν από εννέα χρόνια, για δεύτερη φορά, πάλι νυμφευμένος. Με κάποια Χιλάρια. Η οποία διαθέτει δύο προσόντα. Το πρώτο η ομορφιά της. Το δεύτερο η ηλικία της.
Ανάμεσά τους μεσολαβεί χάσμα 24 χρόνων. Ο Αλεκ σήμερα μετράει εφτά απογόνους. Eνα από την Κιμ και έξι από Χιλάρια. Καρπερός ο τύπος. Να τα... χιλιάσει. Α, να μην ξεχάσω τις ενδιάμεσες περιπέτειές του. Αφθονία θηλυκών. Ανάμεσά τους και του σινεμά και του θεάτρου και της μουσικής και των εικαστικών και των θαυμαστριών.
Είπαμε, ασταμάτητος. Ασταμάτητες και οι βίαιες επιδόσεις του. Και αυτές άφθονες. Οπως, ας πούμε, τον Απρίλιο του 2006, όπου συλλαμβάνεται για κατοχή κοκαΐνης. Συνέβη ύστερα από ένα επεισόδιο σε ξενοδοχείο της Σάντα Μόνικα. Στην Καλιφόρνια εννοείται. Οι κατηγορίες δεν προχώρησαν.
Γιατί; Ποιος ξέρει... Τον Δεκέμβριο του 2011 κατά τη διάρκεια επιβίβασής του σε αεροπλάνο στο αεροδρόμιο του Λος Αντζελες, κάποια αεροσυνοδός τού ζητάει, ευγενικά, να απενεργοποιήσει το κινητό του. Εκείνος τα παίρνει στο κρανίο. Και αρχίζει τα γαμοσταυρίδια. Καβγατζής με τα όλα του. Τελικά τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει το σκάφος.
Το 2014 τον τσάκωσαν στα πράσα να οδηγεί ανάποδα με το ποδήλατό του στην 5η Λεωφόρο. Εχασε την ψυχραιμία του και έβρισε τους αστυνομικούς. Εκείνοι τον μπαγλάρωσαν επειδή δεν τον αναγνώρισαν.
Ασε που δεν είχε ταυτότητα. Πταίσμα φυσικά. Τρία χρόνια πριν, δηλαδή το 2018, πιάστηκε στα χέρια με έναν άγνωστο για μια θέση στο πάρκινγκ. Ο Αλεκ θύμωσε, εξοργίστηκε. Να μου κλέψεις εσύ τη δική μου θέση; Ξέρεις, ρε, ποιος είμαι εγώ; Να μια γροθιά στο σαγόνι. Οδηγήθηκε πίσω από τα σίδερα της φυλακής για απόπειρα επίθεσης τρίτου βαθμού και παρενόχληση δεύτερου βαθμού.
Κι όμως, στην οθόνη πρωταθλητής
Για να είμαι αντικειμενικός οφείλω να αναφερθώ και στις ερμηνευτικές του επιδόσεις. Παρά το γεγονός ότι τελευταία έχει φορτώσει τον οργανισμό του με άπειρα κιλά και με πολλές στρώσεις λίπους.
Ο Αλεκ ένα από τα πιο πολυμορφικά «εργαλεία» του αμερικανικού κινηματογράφου. Συνήθως σε πρωτοδεύτερους ρόλους. Ακόμα και σε τρίτους.
Οπως στην υποδειγματική ιστορία του Γούντι Αλεν «Αλις: Απιστη ή Απατημένη» με τη Μία Φάροου. Εξαιρετική η λίστα μερικών ταινιών του. Καθώς και σκηνοθετών που διαχειρίστηκαν το ταλέντο του. Οπως «Θλιμμένη Τζάσμιν», πάλι του Γούντι Αλεν. Οπως «Still Alice» με την Τζούλιαν Μουρ.
Οπως «Ο καθοδηγητής» του Ρόμπερτ Ντε Νίρο, μία από τις καλύτερες ιστορίες κατασκοπείας όλων των εποχών. Οπως «Αναζητώντας τον Ρίτσαρντ», αναφορά στον Σαίξπηρ. Οπως «Είναι μπερδεμένο» με τη Μέριλ Στριπ.
Οπως «Το κυνήγι του Κόκκινου Οκτώβρη» με Σον Κόνερι. Το καλλιτεχνικό και μορφωτικό βιογραφικό του με πολλές επιδόσεις. Και πτυχιούχος. Και καλλιεργημένος. Και από εξαιρετική οικογένεια (έχει ακόμα τρία αδέρφια, όλοι ηθοποιοί, αλλά μπροστά του καταλήγουν μετεξεταστέοι).
Ειδήσεις σήμερα
Φοροδιαφυγή ύψους... 950.000 ευρώ από συνταξιούχο που έκανε πωλήσεις μέσω Ίντερνετ - Δεν είχε κόψει 55.000 αποδείξεις!
Μιχάλης Οικονόμου - Γιώργος Μακρής: Βάφτισαν τον μονάκριβο γιο τους
Έρχονται αυξήσεις στις συντάξεις παλαιών συνταξιούχων
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα