Η Μπρουκ Σιλντς κατάλαβε στα 56 της ότι η διαφήμιση που είχε κάνει, όταν ήταν ανήλικη, παραήταν προκλητική - «Το σεξ πουλάει»
Η ηθοποιός πρωταγωνιστούσε σε διαφήμιση της Calvin Klein που είχε χαρακτηριστεί ακατάλληλη και προκλητική και απαγορεύτηκε σε αρκετά τηλεοπτικά κανάλια - «Ήμουν παρθένα τότε», αναφέρει μεταξύ άλλων
Μπορεί η διαφήμιση τηςΜπρουκ Σιλντςγια τον οίκο Calvin Klein να ήταν κάποτε iconic, όμως πλέον, η ηθοποιός κατανοεί ότι ήταν εντελώς ακατάλληλη για ένα κορίτσι 15 ετών.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της σε γυναικείο περιοδικό, η γνωστή ηθοποιός και πρωταγωνίστρια της ταινίας «Γαλάζια Λίμνη» εξηγεί πόσο εύκολο είναι για μερικές εταιρείες να αντικειμενοποιήσουν σεξουαλικά ένα νεαρό κορίτσι για διαφημιστικούς σκοπούς.
Κλείσιμο
Της πήρε πολλά χρόνια, όπως είπε, να καταλάβει το νόημα που κρύβεται πίσω από την μία και μοναδική ατάκα της: «Τι μπαίνει ανάμεσα σ’ εμένα και τα Calvins μου; Τίποτα».
Αν και η διαφήμιση εκείνη την εποχή χαρακτηρίστηκε ακατάλληλη και προκλητική και απαγορεύτηκε σε αρκετά τηλεοπτικά κανάλια, η ίδια δεν ήταν καθόλου «πονηρεμένη».
«Το όλο ζήτημα θυμάμαι ότι μου φάνηκε τόσο γελοίο. Ήμουν αφελής, δεν το σκέφτηκα καν ότι μπορεί να φαινόταν έτσι. Δεν σκέφτηκα ότι ίσως είχε να κάνει με εσώρουχα αυτή η ατάκα, δεν κατάλαβα καν ότι ήταν σεξουαλικής φύσης», δηλώνει 41 χρόνια αργότερα.
Brooke Shields Recalls 'Ridiculous' Controversy over Her '80s Calvin Klein Ads: 'I Was Naive' https://t.co/h4S8Eqgi6G
Όπως εξήγησε στην συνέχεια, ο κόσμος σχημάτισε εντελώς λάθος εικόνα για την ίδια μετά από την εν λόγω διαφήμιση. «Ήμουν παρθένα τότε. Και μάλιστα, παρέμεινα παρθένα για πολύ καιρό και μετά από αυτό… Ο κόσμος ασχολήθηκε τόσο πολύ όμως, με αυτό το πράγμα, δεν το πίστευε».
«Η χορογραφία ήταν συγκεκριμένη κι έπρεπε να βγει έτσι. Στα 56 μου, πηγαίνω πίσω, κοιτάζω την κάμερα και σκέφτομαι: “ζουμάρουν στον καβάλο μου και μετά επιστρέφουν στο πρόσωπό μου, εντάξει, το σεξ πουλάει από πάντα”», εξηγεί τελικά η Μπρουκ Σιλντς.
Η κινητικότητα είναι καθολικό δικαίωμα αλλά και όραμα που η TOYOTA υπηρετεί με συνέπεια εδώ και χρόνια. Οι προσπάθειές της κορυφώνονται στους επερχόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, όπου θα εμπνεύσει τους ανθρώπους να υπερνικήσουν τις προκλήσεις, μέσα από τις νέες λύσεις μετακίνησης που θα παρουσιάσει.