Η SKY express, η ελληνική αεροπορική με τον νεότερο στόλο αεροσκαφών στην Ελλάδα έχει κερδίσει τη διεθνή αναγνώριση, αλλά και μια θέση στην καρδιά κάθε ταξιδιώτη, αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα τον τουρισμό και την οικονομία της χώρας.
Γόνοι διασήμων που «δίνουν» το δικό τους στίγμα και «χτίζουν» καριέρα
Γόνοι διασήμων που «δίνουν» το δικό τους στίγμα και «χτίζουν» καριέρα
Στη δύσκολη «αναμέτρηση» με τη φήμη των γονιών τους, παρουσιάζουν ταλέντο, γνώσεις και αφήνουν το στίγμα τους σε τηλεόραση, θέατρο, σινεμά και μόδα
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Με τρεις άνδρες ασχοληθήκαμε έντονα τις δύο προηγούμενες δεκαετίες: τον Κωνσταντίνο Καζάκο, τον Αλκι Κούρκουλο και τον Γιάννη Παπαμιχαήλ. Τα επίθετα φανερώνουν τους λόγους ενασχόλησης, ενώ στη δεύτερη και την τρίτη περίπτωση οι λόγοι πετυχαίνουν double score, καθώς τα επίθετα των μαμάδων τους, Καρέζη και Βουγιουκλάκη αντίστοιχα, έκαναν το βάρος για τις πλάτες τους μάλλον ακόμη μεγαλύτερο.
Ολοι τους προσπάθησαν μέσα από συγκρίσεις να σταθούν σε έναν χώρο όπου πολύ νωρίτερα οι γονείς τους άφησαν όχι μόνο άσβηστα χνάρια, αλλά και μια υστεροφημία από την οποία δεν κατάφεραν ποτέ να ξεφύγουν: Είναι τόσο καλός ηθοποιός όσο ο μπαμπάς του και η μαμά του άραγε; Είναι πιο γοητευτικός ο μπαμπάς του; Τι θα κάνει με την περιουσία των γονιών του; Αυτά και άλλα πολλά, με τις συνεντεύξεις κάθε φορά να ελλοχεύουν κινδύνους αυτανάφλεξης των συνεντευξιαζόμενων, οι οποίοι δεν μπορούσαν να ξεπεράσουν τον σκόπελο των αδιάκριτων και άστοχων ερωτήσεων-κλισέ, με κάποιους μάλιστα να βρίσκονται στη θέση να πρέπει να απαντήσουν ακόμη και σε ερώτηση-σύγκριση των παιδιών τους σε σχέση με τους παππούδες τους!
Φέτος όμως η τηλεόραση έδειξε μια πλευρά διαφορετική. Αυτή που θέλει πλήρως συμφιλιωμένα αγόρια και κορίτσια με τον μύθο του διάσημου μπαμπά ή μαμάς, και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει και συμπόρευση ή φανερή συνεργασία για λόγους στήριξης. Ξόρκισαν το κακό οι γόνοι, τουλάχιστον θα γλιτώσουν από ερωτήσεις τύπου «Το γεγονός ότι η μαμά σου είναι σπουδαία ηθοποιός σε επηρέασε στην καριέρα σου;».
Τα ερεθίσματα έρχονται από παντού: πριν από λίγες ημέρες, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας, η Αννίτα Ναθαναήλ έκανε πασαρέλα με την κόρη της Τερέζα Χάμπερτ. Η 17χρονη κοπέλα όχι μόνο δεν έμεινε στη σκιά της πολύ όμορφης και διάσημης μητέρας της, αλλά και δρασκέλισε πασαρέλες με περισσή αυτοπεποίθηση αποδεικνύοντας πως τελικά όταν ο στόχος είναι δικός σου τον βάζεις σημάδι για τα καλά κι ας έχει πετύχει κέντρο ο προηγούμενος.
Η Βίκυ και το κορίτσι της μαμάς
Αυτό που έχει περάσει η Δανάη Μπάρκα δεν το λες και λίγο. Είτε μόνη είτε με παρέα, για έναν ολόκληρο χρόνο όποτε η Δανάη έβγαινε στο γυαλί, όλοι περίμεναν τη στιγμή που θα ξεπεταγόταν πίσω από έναν καναπέ, από μια κάμερα η μητέρα της Βίκυ Σταυροπούλου. Αναλαμβάνοντας την παρουσίαση του πρωινού μαγκαζίνο του MEGA «Πάμε Δανάη», η ίδια δεν σχολιάστηκε ως ταλέντο που μιμείται ή αντιγράφει, αλλά ακόμη χειρότερα ως βύσμα που τρύπωσε στο κανάλι και ανέλαβε κάτι πολύ μεγαλύτερο από τις δυνατότητές της. Σε κάθε εκπομπή όποιος ήταν καλεσμένος, αν σήμερα πρέπει να επιδείξει πιστοποιητικό εμβολιασμού, τότε έπρεπε να αποδείξει ότι τον κάλεσε η Δανάη και όχι η Βίκυ. Σε όλο αυτό ήρθε να προστεθεί και μία όχι και τόσο καλή πορεία στους πίνακες τηλεθέασης, που έκανε τους φιλοσόφους του καναπέ να βγάλουν ετυμηγορία: «Δεν κάνει το βύσμα». Φέτος η Δανάη σαρώνει. Οχι γιατί είναι πρώτη στην πρωινή ζώνη, και μάλιστα με ποσοστά που διατηρούν μια απόσταση ασφαλείας, αλλά και γιατί έχει δώσει πια το στίγμα της ως τηλεοπτικό πρόσωπο, έχει αποδείξει πόσο διαφορετική είναι από τη μαμά της, αλλά και γιατί ποτέ δεν αρνήθηκε πως κάθε φορά που χρειάστηκε βοήθεια εκείνη της την έδωσε, όπως συμβαίνει με όλα τα τυχερά παιδιά αυτού του κόσμου, είτε έχουν διάσημους γονείς είτε όχι.
Family affair στον «Σασμό»
Θα μπορούσε να είναι ο γιος της, ο Ορφέας Αυγουστίδης, το ερέθισμα για να φτιάξει τη βαλίτσα της, να αφήσει το υπέροχο διαμέρισμά της στην Αμερική και να έρθει άρον άρον στην Ελλάδα. Δεν ήταν όμως. Η Μαρία Τζομπανάκη ήρθε γιατί ήθελε να πρωταγωνιστήσει στον «Σασμό». Φυσικά, τι καλύτερο για μια μάνα να μπορεί να παίζει με τον γιο της και μάλιστα να υποδύεται τη μαμά του! Είναι πιο εύκολο σίγουρα ακόμη κι αν πρέπει να δείξει πιο σκληροτράχηλη, όπως απαιτεί η κρητική βεντέτα, και πιο ανελέητη όταν ο γιος της αποφασίζει να ερωτευτεί τον εχθρό της. Εδώ οι καριέρες ήταν στρωμένες και τα λαϊκά δικαστήρια αποσύρθηκαν και αφέθηκαν να απολαύσουν μια ομολογουμένως επιτυχημένη σειρά ξεχνώντας πως μαμά και γιος είναι το πρωταγωνιστικό δίδυμο. Ισως επειδή η γυναίκα διέσχισε ολόκληρο ωκεανό τής δόθηκε άφεση αμαρτιών...
Ολοι τους προσπάθησαν μέσα από συγκρίσεις να σταθούν σε έναν χώρο όπου πολύ νωρίτερα οι γονείς τους άφησαν όχι μόνο άσβηστα χνάρια, αλλά και μια υστεροφημία από την οποία δεν κατάφεραν ποτέ να ξεφύγουν: Είναι τόσο καλός ηθοποιός όσο ο μπαμπάς του και η μαμά του άραγε; Είναι πιο γοητευτικός ο μπαμπάς του; Τι θα κάνει με την περιουσία των γονιών του; Αυτά και άλλα πολλά, με τις συνεντεύξεις κάθε φορά να ελλοχεύουν κινδύνους αυτανάφλεξης των συνεντευξιαζόμενων, οι οποίοι δεν μπορούσαν να ξεπεράσουν τον σκόπελο των αδιάκριτων και άστοχων ερωτήσεων-κλισέ, με κάποιους μάλιστα να βρίσκονται στη θέση να πρέπει να απαντήσουν ακόμη και σε ερώτηση-σύγκριση των παιδιών τους σε σχέση με τους παππούδες τους!
Φέτος όμως η τηλεόραση έδειξε μια πλευρά διαφορετική. Αυτή που θέλει πλήρως συμφιλιωμένα αγόρια και κορίτσια με τον μύθο του διάσημου μπαμπά ή μαμάς, και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει και συμπόρευση ή φανερή συνεργασία για λόγους στήριξης. Ξόρκισαν το κακό οι γόνοι, τουλάχιστον θα γλιτώσουν από ερωτήσεις τύπου «Το γεγονός ότι η μαμά σου είναι σπουδαία ηθοποιός σε επηρέασε στην καριέρα σου;».
Τα ερεθίσματα έρχονται από παντού: πριν από λίγες ημέρες, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας, η Αννίτα Ναθαναήλ έκανε πασαρέλα με την κόρη της Τερέζα Χάμπερτ. Η 17χρονη κοπέλα όχι μόνο δεν έμεινε στη σκιά της πολύ όμορφης και διάσημης μητέρας της, αλλά και δρασκέλισε πασαρέλες με περισσή αυτοπεποίθηση αποδεικνύοντας πως τελικά όταν ο στόχος είναι δικός σου τον βάζεις σημάδι για τα καλά κι ας έχει πετύχει κέντρο ο προηγούμενος.
Η Βίκυ και το κορίτσι της μαμάς
Αυτό που έχει περάσει η Δανάη Μπάρκα δεν το λες και λίγο. Είτε μόνη είτε με παρέα, για έναν ολόκληρο χρόνο όποτε η Δανάη έβγαινε στο γυαλί, όλοι περίμεναν τη στιγμή που θα ξεπεταγόταν πίσω από έναν καναπέ, από μια κάμερα η μητέρα της Βίκυ Σταυροπούλου. Αναλαμβάνοντας την παρουσίαση του πρωινού μαγκαζίνο του MEGA «Πάμε Δανάη», η ίδια δεν σχολιάστηκε ως ταλέντο που μιμείται ή αντιγράφει, αλλά ακόμη χειρότερα ως βύσμα που τρύπωσε στο κανάλι και ανέλαβε κάτι πολύ μεγαλύτερο από τις δυνατότητές της. Σε κάθε εκπομπή όποιος ήταν καλεσμένος, αν σήμερα πρέπει να επιδείξει πιστοποιητικό εμβολιασμού, τότε έπρεπε να αποδείξει ότι τον κάλεσε η Δανάη και όχι η Βίκυ. Σε όλο αυτό ήρθε να προστεθεί και μία όχι και τόσο καλή πορεία στους πίνακες τηλεθέασης, που έκανε τους φιλοσόφους του καναπέ να βγάλουν ετυμηγορία: «Δεν κάνει το βύσμα». Φέτος η Δανάη σαρώνει. Οχι γιατί είναι πρώτη στην πρωινή ζώνη, και μάλιστα με ποσοστά που διατηρούν μια απόσταση ασφαλείας, αλλά και γιατί έχει δώσει πια το στίγμα της ως τηλεοπτικό πρόσωπο, έχει αποδείξει πόσο διαφορετική είναι από τη μαμά της, αλλά και γιατί ποτέ δεν αρνήθηκε πως κάθε φορά που χρειάστηκε βοήθεια εκείνη της την έδωσε, όπως συμβαίνει με όλα τα τυχερά παιδιά αυτού του κόσμου, είτε έχουν διάσημους γονείς είτε όχι.
Family affair στον «Σασμό»
Θα μπορούσε να είναι ο γιος της, ο Ορφέας Αυγουστίδης, το ερέθισμα για να φτιάξει τη βαλίτσα της, να αφήσει το υπέροχο διαμέρισμά της στην Αμερική και να έρθει άρον άρον στην Ελλάδα. Δεν ήταν όμως. Η Μαρία Τζομπανάκη ήρθε γιατί ήθελε να πρωταγωνιστήσει στον «Σασμό». Φυσικά, τι καλύτερο για μια μάνα να μπορεί να παίζει με τον γιο της και μάλιστα να υποδύεται τη μαμά του! Είναι πιο εύκολο σίγουρα ακόμη κι αν πρέπει να δείξει πιο σκληροτράχηλη, όπως απαιτεί η κρητική βεντέτα, και πιο ανελέητη όταν ο γιος της αποφασίζει να ερωτευτεί τον εχθρό της. Εδώ οι καριέρες ήταν στρωμένες και τα λαϊκά δικαστήρια αποσύρθηκαν και αφέθηκαν να απολαύσουν μια ομολογουμένως επιτυχημένη σειρά ξεχνώντας πως μαμά και γιος είναι το πρωταγωνιστικό δίδυμο. Ισως επειδή η γυναίκα διέσχισε ολόκληρο ωκεανό τής δόθηκε άφεση αμαρτιών...
Με DNA πρωταγωνίστριας
Η κόρη της Εβελίνας Παπούλια υποδύεται τη Μυρτάλη Βρεττάκου στην πολύ καλή «Γη της ελιάς». Το σίγουρο είναι πως, ακόμη κι αν δεν το μαρτυρά το επίθετό της, το μαρτυρά το υπέροχο πρόσωπό της. Η Αφροδίτη Λιάντου από την πρώτη στιγμή που είδε τα φώτα της δημοσιότητας έπρεπε να αναμετρηθεί με τη Μαρίνα Κουντουράτου των «Δύο ξένων». Αντί να πει «απεταξάμην τη διάσημη μαμά», η Αφροδίτη την κράτησε από το χέρι. Και αντί να κάνει το χατίρι στις κακές και πάντα ετοιμοπόλεμες γλώσσες, έκανε ξεκάθαρο ότι η Εβελίνα είναι εκεί όπως κάθε γονιός για να στηρίξει και όχι να καπελώσει ή να σκιάσει το παιδί της. Η Αφροδίτη πάτησε στα πόδια της, έσφιξε τα δόντια στις συνεντεύξεις και σιγά-σιγά αρχίζει να βγάζει από πάνω της όλη αυτή τη συζήτηση με θέμα «Η κόρη της Παπούλια έγινε αμέσως πρωταγωνίστρια». Πώς; Απαντώντας με τη δουλειά της: «Ναι, ε και;».
«Με λένε Κόνυ και όχι Πανταζή»
Ιδιαίτερο πλάσμα, με τη δική της ταυτότητα, δουλευταρού και πολύ μακριά από οτιδήποτε mainstream, η Κόνυ επέλεξε να λέγεται Μεταξά και όχι Πανταζή. Αντί να πάρει ένα μικρόφωνο και να τραγουδάει «Το ’πα στον μπαμπά» παραφράζοντας το άσμα του ΛΕΠΑ «Το ’πα στον παπά», χάραξε πορεία διαφορετική και ανεξάρτητη. Δεν απολογήθηκε -ποιος θα τολμούσε άλλωστε να της ζητήσει να το κάνει-, δεν εμφανίστηκε στο πλάι μιας καριέρας που μετράει χιλιόμετρα και διαβαίνει σε ορθάνοιχτες πόρτες και κυρίως δεν θυμίζει σε τίποτα τον Λευτέρη Πανταζή. Ισως σε ένα μόνο: δουλεύει πολύ και είναι άψογη επαγγελματίας. Είναι influencer, είναι performer, είναι ραδιοφωνική παραγωγός, είναι η παρουσιάστρια της μουσικής εκπομπής «Mega Star», ενώ πέρυσι έκανε και μια σύντομη και άδοξη βόλτα από τα πλατό του «Πρωινού». Κάθε φορά που διαβάζεις συνεντεύξεις του μπαμπά της ο καημός του είναι η Κόνυ να είναι μ’ ένα καλό παιδί. Λογικό, για εκείνον είναι «Το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου»... Αθάνατη ελληνική οικογένεια! Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη είναι μία από τις κορυφαίες ερμηνεύτριες που δεν χρειάστηκε ούτε να κρύψει το όνομά της ούτε να αμυνθεί ιδιαίτερα. Συμφιλιώθηκε με αυτή τη συνθήκη που θέλει τα συγκεκριμένα παιδιά να λειτουργήσουν κάπως διπλωματικά προκειμένου να αποφύγουν τις τρικλοποδιές της δημοσιότητας και έκανε απλώς ξεκάθαρα τα όριά της σε σχέση με την ιδιότητά της ως κόρη του Γιάννη Ζουγανέλη.
Ο γιος του αείμνηστου Ανδρέα Μπάρκουλη, Νίκος, συμμετέχει στο σόου του ALPHA «Just the 2 of Us». Φυσικά, αν δεν ήταν γιος Μπάρκουλη, δεν θα δεχόταν πρόταση καθώς είναι πολύ μικρός, δεν κολυμπά στα νερά της σόουμπιζ και αυτό που κλήθηκε να κάνει είναι περισσότερο διασκεδαστικό και λιγότερο μέτρημα ταλέντου. Δυστυχώς για εκείνον, ο μπαμπάς του δεν βρίσκεται πλέον στη ζωή και πρέπει να αναμετρηθεί με πολλά και σίγουρα όχι με το ταλέντο του, καθώς ακόμη δεν έχει χαράξει πορεία με ανάλογη κατεύθυνση. Εχει να αντιμετωπίσει σχόλια, συγκρίσεις και μία καριέρα μεγάλη μεν, αλλά που και ο ίδιος τη γνώρισε, όπως και εμείς, μέσα από το γυαλί. Οι περιπτώσεις απλώνονται και εκτός τηλεόρασης: ο Γιώργος και η Κατερίνα Κακοσαίου, παιδιά του Γιάννη Πλούταρχου, ακολουθούν την καριέρα του μπαμπά τους κρατώντας τον διακριτικά και τρυφερά δίπλα τους, αλλά σε απόσταση, παρά τη φοβερή ομοιότητα που αγγίζει ακόμη και τις φωνητικές χορδές. Η Παυλίνα Βουλγαράκη, κόρη του Γιώργου Βουλγαράκη, απέφυγε την πολιτική και σήμερα είναι μια εξαιρετική ερμηνεύτρια, για την οποία ουδείς τολμά να πει πως κάποιο χέρι την έσπρωξε. Οι κόρες του ζεύγους Γεράσιμου Σκιαδαρέση και Μπέσυς Μάλφα κινούνται επίσης διακριτικά. Η Ηρώ Μπέζου, κόρη του Γιάννη Μπέζου και της Ναταλίας Τσαλίκη, επιθύμησε και εκείνη μια θεατρική καριέρα, αλλά από νωρίς έβαλε τις κόκκινες γραμμές της και απέφυγε με μεγάλη δεξιοτεχνία τη σταύρωση από τα Μέσα και τους αδιάκριτους και κακοπροαίρετους σχολιαστές.
Οσο υπάρχουν διάσημοι γονείς, θα υπάρχουν και διάσημα παιδιά. Και θα ασχολούμαστε πάντα με τους αυτόφωτους σε μια αρένα δημοφιλίας όπου το ετερόφωτο σβήνει σε δευτερόλεπτα, όσο κι αν κάποιος προσπαθεί να κρατά τον διακόπτη ανοιχτό.
Ειδήσεις σήμερα:
Πέθανε ο τραγουδιστής Χρήστος Κυριαζής
Ανοιχτό ενδεχόμενο επιβολής πρόσθετων περιοριστικών μέτρων για ανεμβολίαστους
Αλέξης Κούγιας για το τροχαίο: Με αγαπάει ο Θεός γιατί έχω βοηθήσει πολλούς, έχω κατάγματα στο αριστερό χέρι
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα