Το φινάλε της σειράς «The Outlaws» δεν ήταν αυτό ακριβώς που περίμεναν οι φανς.
Στην τελευταία σκηνή της σειράς, ο χαρακτήρας του Κρίστοφερ Γουόκεν φαίνεται να καλύπτει με μπογιά ορισμένα γκραφίτι, ανάμεσα σε αυτά κι ένα από τα διασημότερα, «ο αρουραίος-διαδηλωτής του Banksy».
Κι ενώ όλοι περίμεναν ότι ο τοίχος πιθανότατα δεν θα ήταν πραγματικός και το σχέδιο όχι το πρωτότυπο του διάσημου street artist, ενας εκπρόσωπος της παραγωγής επιβεβαίωσε στο BBC αυτό που φοβούνταν όλοι οι «φίλοι της τέχνης». Ήταν το αυθεντικό έργο του Banksy!
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε με σιγουριά ότι το σχέδιο που φαίνεται στο τέλος της σειράς The Outlaws ήταν αυθεντικό του Banksy. Ο Κρίστοφερ Γουόκεν το έβαψε κατά την διάρκεια του γυρίσματος αυτής της σκηνής και δυστυχώς, το κατέστρεψε παντελώς», δήλωσε.
Κι ενώ πολλοί αναρωτιούνται πώς βρέθηκε ένα αυθεντικό σχέδιο του συγκεκριμένου καλλιτέχνη στην σειρά, καμία εντύπωση δεν προκαλεί, καθώς το «The Outlaws» είναι εξ' ολοκλήρου γυρισμένο στην πατρίδα του καλλιτέχνη, το Μπρίστολ.
Μάλιστα, το συγκεκριμένο σχέδιο ήταν ένα από τα πρώτα του Banksyστο Μπρίστολ, μαζί με αυτό που απεικονίζει έναν μασκοφόρο γορίλα, ένα δεύτερο που δείχνει έναν αρκούδο-διαδηλωτή και ένα τελευταίο που αναπαριστά μία σκηνή «απιστίας», με τον εραστή της γυναίκας να κρέμεται από το παράθυρο, ενώ ο σύζυγός της τον αναζητά.
Κλείσιμο
Όπως αναφέρει ο Στίβεν Μέρσαντ στο New York Post, η παραγωγή πρώτα πήρε την άδεια του καλλιτέχνη για να «καταστρέψει» έργο του. «Δεν υπήρχε περίπτωση να το αγγίζαμε διαφορετικά, είναι τέχνη», δήλωσε.
Σε δημοπρασία που είχε πραγματοποιηθεί νωρίτερα μέσα στην χρονιά από τον οίκο δημοπρασιών Sotheby's στο Λονδίνο, το συγκεκριμένο σχέδιο είχε ξεπεράσει τα 700.000 δολάρια.
Ο υπερσύγχρονος στόλος της Superfast Ferries μας προσφέρει μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία, με προνομιακή έκπτωση για όλο το 2025 – Πώς να την αποκτήσουμε.
Η Bayer Ελλάς, με σταθερή δέσμευση στην καινοτομία, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική υπευθυνότητα, αποδεικνύει έμπρακτα πως ο κόσμος μπορεί να γίνει πιο ανθρώπινος, πιο δίκαιος και πιο φωτεινός