Γκρέτα Γκάρμπο: To ιερό τέρας του Χόλιγουντ είχε αχαλίνωτο πάθος στο κρεβάτι
Γκρέτα Γκάρμπο: To ιερό τέρας του Χόλιγουντ είχε αχαλίνωτο πάθος στο κρεβάτι
Το ντροπαλό κορίτσι που είχε χαρακτηριστεί από πολλούς ως η «Μόνα Λίζα του 20ου αιώνα», ήταν μία ερωτική... βόμβα
Η Γκρέτα Γκάρμπο δεν παντρεύτηκε ποτέ. Όχι επειδή ήταν κατά του γάμου. Απλά δεν μπορούσε να νιώσει πλήρη ικανοποίηση από τους συντρόφους της.
Το ντροπαλό κορίτσι που είχε χαρακτηριστεί από πολλούς ως η «Μόνα Λίζα του 20ου αιώνα», ήταν μία ερωτική... βόμβα.
Η Γκάρμπο ήταν ένα από τα πλέον αινιγματικά πρόσωπα της χρυσής εποχής του Χόλιγουντ, κυρίως σε ότι αφορά την προσωπική της ζωή.
Η σταρ του Χόλιγουντ τα είχε δοκιμάσει «όλα». Έβγαινε και με άντρες αλλά και με γυναίκες, και με ομοφυλόφιλους αλλά και με αμφιφυλόφιλους και με ανύπαντρους αλλά και με παντρεμένους. Πάντως όμως υπό έναν όρο .Να κάνει αυτή ότι θέλει και όπως το θέλει.
Τα ερωτικά κατορθώματα της μεγάλης ηθοποιού περιγράφονται λεπτομερώς στο νέο βιβλίο «Garbo» του Αμερικανού συγγραφέα και εκδότη, Ρόμπερτ Γκότλιμπ , που έρχεται να ρίξει φως στη θυελλώδη ζωή του κοριτσιού από τη Στοκχόλμη που εξελίχθηκε σε ιερό τέρας του Χόλιγουντ.
Σε ηλικία μόλις 15 ετών η Γκρέτα έγινε γυναίκα. Ο πρώτος εραστής της ήταν ο Μαξ Γκούμπελ, Σουηδός Ολυμπιονίκης.
«Πολλές νύχτες περπατούσε έξω από τα βασιλικά ανάκτορα μήπως τη δει κάποιος πρίγκιπας», είχε εκμυστηρευτεί η ίδια στη φίλη της Εύα Μπλόμγκρεν.
Το 1920, η 15χρονη τότε Γκάρμπο συμμετείχε σε διαφήμιση για ένα πολυκατάστημα της Στοκχόλμης με τον παραγωγό να λιποθυμά μόλις την είδε. «Είναι τόσο όμορφη που πραγματικά με πονάει η καρδιά μου και μόνο που τη βλέπω», είχε πει.
Μόλις ξεκίνησε ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος, ο Αμερικανός ηθοποιός Γκίλμπερτ Ρόλαντ κατετάγη στο στρατό με τον ίδιο να αναφέρει στα απομνημονεύματά του ότι βρέθηκε στο κρεβάτι της Γκρέτα Γκάρμπο για να το γιορτάσει...
Εκείνη του έδωσε ένα ζευγάρι εσώρουχα ως ενθύμιο.
Το ντροπαλό κορίτσι που είχε χαρακτηριστεί από πολλούς ως η «Μόνα Λίζα του 20ου αιώνα», ήταν μία ερωτική... βόμβα.
Η Γκάρμπο ήταν ένα από τα πλέον αινιγματικά πρόσωπα της χρυσής εποχής του Χόλιγουντ, κυρίως σε ότι αφορά την προσωπική της ζωή.
Η σταρ του Χόλιγουντ τα είχε δοκιμάσει «όλα». Έβγαινε και με άντρες αλλά και με γυναίκες, και με ομοφυλόφιλους αλλά και με αμφιφυλόφιλους και με ανύπαντρους αλλά και με παντρεμένους. Πάντως όμως υπό έναν όρο .Να κάνει αυτή ότι θέλει και όπως το θέλει.
Τα ερωτικά κατορθώματα της μεγάλης ηθοποιού περιγράφονται λεπτομερώς στο νέο βιβλίο «Garbo» του Αμερικανού συγγραφέα και εκδότη, Ρόμπερτ Γκότλιμπ , που έρχεται να ρίξει φως στη θυελλώδη ζωή του κοριτσιού από τη Στοκχόλμη που εξελίχθηκε σε ιερό τέρας του Χόλιγουντ.
Σε ηλικία μόλις 15 ετών η Γκρέτα έγινε γυναίκα. Ο πρώτος εραστής της ήταν ο Μαξ Γκούμπελ, Σουηδός Ολυμπιονίκης.
«Πολλές νύχτες περπατούσε έξω από τα βασιλικά ανάκτορα μήπως τη δει κάποιος πρίγκιπας», είχε εκμυστηρευτεί η ίδια στη φίλη της Εύα Μπλόμγκρεν.
Το 1920, η 15χρονη τότε Γκάρμπο συμμετείχε σε διαφήμιση για ένα πολυκατάστημα της Στοκχόλμης με τον παραγωγό να λιποθυμά μόλις την είδε. «Είναι τόσο όμορφη που πραγματικά με πονάει η καρδιά μου και μόνο που τη βλέπω», είχε πει.
Μόλις ξεκίνησε ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος, ο Αμερικανός ηθοποιός Γκίλμπερτ Ρόλαντ κατετάγη στο στρατό με τον ίδιο να αναφέρει στα απομνημονεύματά του ότι βρέθηκε στο κρεβάτι της Γκρέτα Γκάρμπο για να το γιορτάσει...
Εκείνη του έδωσε ένα ζευγάρι εσώρουχα ως ενθύμιο.
Στην πρώτη άδεια που έλαβε από το στρατό, την αναζήτησε, εκείνη όμως τον αγνόησε επιδεικτικά. Στις ταινίες που συμπρωταγωνίστησαν, το συνεργείο πολλές φορές αποχωρούσε... «Γκάρμπο και Γκίλμπερτ αντάλλασσαν ερωτικά φιλιά. Έκαναν έρωτα οριζόντια! Ήταν ξαπλωμένη από πάνω του! γράφει ο Γκότλιμπ σχολιάζοντας τις προκλητικές τους πόζες.
Ωστόσο, το πάθος ανάμεσά τους άρχισε να ξεθυμαίνει όταν η ίδια απέρριψε όλες τις προτάσεις γάμου που τις είχε κάνει.
Σ΄ένα πάρτι παραμονή Πρωτοχρονιάς το 1941, η Γκάρμπο συνάντησε για πρώτη φορά τον Έριχ Μαρία Ριμάρκ, συγγραφέα του βιβλίου «All Quiet on the Western Front», ο οποίος, αν και παντρεμένος, ήταν γνωστός playboy.
Στη γυναίκα του παραδέχθηκε ότι είχε σχέση με τη Σουηδή ηθοποιό λέγοντάς της ότι δεν ήταν καθόλου καλή στο κρεβάτι.
Όσον αφορά τις λεσβιακές της τάσεις, η Γκάρμπο φέρεται να είχε σχέση με την Αμερικανίδα ποιήτρια Μερσέντες ντε Ακόστα.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1920, η Γκάρμπο κυκλοφορούσε στο Βερολίνο με μία άγνωστη τότε ηθοποιό, Μάρλεν Ντίτριχ.Από το κρεβάτι της Γκάρμπο πέρασε και ο ομοφυλόφιλος φωτογράφος μόδας, Σεσίλ Μπίτον. Στα μέσα της δεκαετίας του ' 40, Γκάρμπο και Μπίτον διασκέδαζαν σε καμπαρέ στη Νέα Υόρκη, την Καλιφόρνια, το Λονδίνο και το Παρίσι απολαμβάνοντας τον έρωτά τους.
Ο Μπίτον δεν δίσταζε να μιλάει δεξιά κι αριστερά για την τρυφερή σχέση τους. «Η Γκάρμπο ήταν διάσημη επειδή έβγαζε τα ρούχα της για να κολυμπήσει — στην πισίνα της, στον ωκεανό, οπουδήποτε», γράφει ο Γκοτλιμπ . «Δεν ντρεπόταν ποτέ που ήταν γυμνή».
Η Γκρέτα Γκούσταβσον γεννήθηκε το 1905 σε μια φτωχή σουηδική οικογένεια ο πατέρας της ήταν ένας ανειδίκευτος εργάτης». Όπως στις περισσότερες περιπτώσεις των σταρ, έτσι και η Γκρέτα άρχισε να ασχολείται με την υποκριτική σε νεαρή ηλικία, για να καλύψει το συναισθηματικό κενό που της άφησε ο θάνατός του πατέρα της.
Η ίδια απεχθανόταν το σχολείο αλλά αγαπούσε το θέατρο. Τα βράδια πήγε έξω από τα θέατρα στη Στοκχόλμη μόνο και μόνο για να βλέπει τους ηθοποιούς να μπαινοβγαίνουν. Όλα ήταν μέρος του σχεδίου της. Ήθελε πάση θυσία να γίνει διάσημη.
Εγκατέλειψε το σχολείο για να εργαστεί και να βοηθήσει οικονομικά την οικογένειά της. Δούλεψε σε κουρείο, έπειτα σε ένα πολυκατάστημα και αργότερα ως μοντέλο για διαφημίσεις.
«Ήταν τόσο αποφασιστική που ήθελε όχι μόνο να γίνει ηθοποιός αλλά και σπουδαία σταρ», γράφει ο Γκότλιμπ.
Μία από τις καλύτερες ταινίες της Γκάρμπο ήταν η ταινία «Μάτα Χάρι» (1931). Με την ταινία αυτή και την ίδια ως κατάσκοπο του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, εδραιώθηκε ως η πιο μυστηριώδης και γοητευτική γυναίκα ηθοποιός του Χόλιγουντ.
Επιπλέον, ο ρόλος της ως καταδικασμένη εταίρα στην ταινία ««Η κυρία με τις καμέλιες» το 1936, σε σκηνοθεσία του Τζορτζ Κιούκορ, θεωρήθηκε ο καλύτερος ρόλος της.
Ωστόσο, το πάθος ανάμεσά τους άρχισε να ξεθυμαίνει όταν η ίδια απέρριψε όλες τις προτάσεις γάμου που τις είχε κάνει.
Σ΄ένα πάρτι παραμονή Πρωτοχρονιάς το 1941, η Γκάρμπο συνάντησε για πρώτη φορά τον Έριχ Μαρία Ριμάρκ, συγγραφέα του βιβλίου «All Quiet on the Western Front», ο οποίος, αν και παντρεμένος, ήταν γνωστός playboy.
Στη γυναίκα του παραδέχθηκε ότι είχε σχέση με τη Σουηδή ηθοποιό λέγοντάς της ότι δεν ήταν καθόλου καλή στο κρεβάτι.
Όσον αφορά τις λεσβιακές της τάσεις, η Γκάρμπο φέρεται να είχε σχέση με την Αμερικανίδα ποιήτρια Μερσέντες ντε Ακόστα.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1920, η Γκάρμπο κυκλοφορούσε στο Βερολίνο με μία άγνωστη τότε ηθοποιό, Μάρλεν Ντίτριχ.Από το κρεβάτι της Γκάρμπο πέρασε και ο ομοφυλόφιλος φωτογράφος μόδας, Σεσίλ Μπίτον. Στα μέσα της δεκαετίας του ' 40, Γκάρμπο και Μπίτον διασκέδαζαν σε καμπαρέ στη Νέα Υόρκη, την Καλιφόρνια, το Λονδίνο και το Παρίσι απολαμβάνοντας τον έρωτά τους.
Ο Μπίτον δεν δίσταζε να μιλάει δεξιά κι αριστερά για την τρυφερή σχέση τους. «Η Γκάρμπο ήταν διάσημη επειδή έβγαζε τα ρούχα της για να κολυμπήσει — στην πισίνα της, στον ωκεανό, οπουδήποτε», γράφει ο Γκοτλιμπ . «Δεν ντρεπόταν ποτέ που ήταν γυμνή».
Η Γκρέτα Γκούσταβσον γεννήθηκε το 1905 σε μια φτωχή σουηδική οικογένεια ο πατέρας της ήταν ένας ανειδίκευτος εργάτης». Όπως στις περισσότερες περιπτώσεις των σταρ, έτσι και η Γκρέτα άρχισε να ασχολείται με την υποκριτική σε νεαρή ηλικία, για να καλύψει το συναισθηματικό κενό που της άφησε ο θάνατός του πατέρα της.
Η ίδια απεχθανόταν το σχολείο αλλά αγαπούσε το θέατρο. Τα βράδια πήγε έξω από τα θέατρα στη Στοκχόλμη μόνο και μόνο για να βλέπει τους ηθοποιούς να μπαινοβγαίνουν. Όλα ήταν μέρος του σχεδίου της. Ήθελε πάση θυσία να γίνει διάσημη.
Εγκατέλειψε το σχολείο για να εργαστεί και να βοηθήσει οικονομικά την οικογένειά της. Δούλεψε σε κουρείο, έπειτα σε ένα πολυκατάστημα και αργότερα ως μοντέλο για διαφημίσεις.
«Ήταν τόσο αποφασιστική που ήθελε όχι μόνο να γίνει ηθοποιός αλλά και σπουδαία σταρ», γράφει ο Γκότλιμπ.
Μία από τις καλύτερες ταινίες της Γκάρμπο ήταν η ταινία «Μάτα Χάρι» (1931). Με την ταινία αυτή και την ίδια ως κατάσκοπο του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, εδραιώθηκε ως η πιο μυστηριώδης και γοητευτική γυναίκα ηθοποιός του Χόλιγουντ.
Επιπλέον, ο ρόλος της ως καταδικασμένη εταίρα στην ταινία ««Η κυρία με τις καμέλιες» το 1936, σε σκηνοθεσία του Τζορτζ Κιούκορ, θεωρήθηκε ο καλύτερος ρόλος της.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα