«Γη της ελιάς», «Σασμός», «Συμπέθεροι από τα Τίρανα», «Άγριες Μέλισσες»: Ερωτευμένα κορίτσια... απογειώνουν τα σίριαλ

Ποιες σειρές «σαρώνουν» στους πίνακες τηλεθέασης - Τα πρόσωπα που έγιναν πρωταγωνιστές της καθημερινότητας και οι ιστορίες που έχουν καθηλώσει το κοινό

Η χρονιά ανήκει οριστικά στα σίριαλ. Είναι στην κορυφή της προτίμησης του κοινού, άρα και στον πίνακα τηλεθέασης. Αν και δέχονται πιέσεις, δεν χάνουν έδαφος, έχουν πιέσει αφόρητα τα ριάλιτι σε άτακτη υποχώρηση και έχουν δημιουργήσει ήρωες τους οποίους το κοινό και μισεί και λατρεύει ταυτόχρονα, άρα ταυτίζεται μαζί τους.

Στο prime time κυριαρχούν τέσσερις σειρές σε τρία κανάλια και μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί format το οποίο να δείχνει ότι μπορεί να τις μετακινήσει από την κορυφή. Αμετακίνητος στην πρώτη θέση ο «Σασμός» του ALPHA με ποσοστά τηλεθέασης από 27% ως και 33% και προβολή από Δευτέρα ως Πέμπτη.

Την ίδια ώρα στο MEGA, η σειρά που έσπασε ήδη το φράγμα των 100 επεισοδίων, η «Γη της ελιάς», είναι η πιο ισχυρή σειρά του σταθμού στο prime time και καταφέρνει να εξαφανίσει από τις πρώτες θέσεις του πίνακα τηλεθέασης σόου και ριάλιτι την ημέρα προβολής της. Αήττητοι και οι «Συμπέθεροι από τα Τίρανα» κάθε Παρασκευή, οι οποίοι είναι η κορυφαία κωμωδία της χρονιάς. Σταθερή για εννέα χρόνια η «Μουρμούρα», η οποία δεν φθείρεται ούτε γι’՚αστείο. Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει η σειρά του Θοδωρή Παπαδουλάκη «Κομάντα και Δράκοι» με εξαιρετικό σενάριο και ιδιαίτερους ρόλους.

Στον ΑΝΤ1 για τρίτη χρονιά οι «Αγριες Μέλισσες» διδάσκουν Ιστορία και καταφέρνουν, παρά τον μεγάλο όγκο επεισοδίων, να μην επαναλαμβάνονται και να μη φλυαρούν σεναριακά, κάτι που φυσικά αποτυπώνεται και στα νούμερα. Στον σταθμό του Αμαρουσίου προβάλλεται και η μοναδική σαπουνόπερα στην απογευματινή ζώνη, η οποία σημειώνει καλή τηλεθέαση, ο «Ηλιος», για δεύτερη χρονιά.
Στην ΕΡΤ η προσπάθεια είναι μεγάλη, αλλά τα νούμερα μικρά.

Παρά την πληθώρα παραγωγών και μάλιστα με μεγάλα ονόματα, όχι μόνο σε επίπεδο ηθοποιών αλλά και σεναριογράφων και σκηνοθετών, η τηλεθέαση δεν είναι η αναμενόμενη. Το αποτύπωμα, ωστόσο, μόνο θετικό μπορεί να χαρακτηριστεί και σίγουρα χρειάζεται χρόνος για να ανθήσει ένα τόσο δύσκολο εγχείρημα.



Οι πρωταγωνιστές
Ολες ονειρεύονται έναν Μαθιό να έρθει καβάλα στ’ άλογο, κάποιοι θυμούνται δύσκολα χρόνια με τη χούντα να ξαναζωντανεύουν στην οθόνη, άλλοι νιώθουν πως ο Ντόντος άργησε να πρωταγωνιστήσει στις καρδιές μας, ενώ αρκετοί από αυτούς που γελούν με τα καμώματα των Συμπέθερων… ίσως να έχουν πρωταγωνιστήσει σε ανάλογες ιστορίες. Αυτός όμως είναι ο στόχος της μυθοπλασίας.

Να βρεθούν τα στοιχεία της πλοκής και, κυρίως, οι χαρακτήρες με τους οποίους θα συμπορευτεί ο τηλεθεατής, είτε στο όνειρο είτε στην πραγματικότητα.

Οι πιο επιδραστικοί ρόλοι, με τη μεγαλύτερη απήχηση τη φετινή σεζόν ήδη μετράνε ακολούθους στο Instagram, πολλά tweets και σίγουρα αρκετά εξώφυλλα.

Μυρτάλη
«Γη της ελιάς»
Είναι η αποκάλυψη της σεζόν, είναι ένα κορίτσι αερικό. Η Αφροδίτη Λιάντου ερμηνεύει τη Μυρτάλη στη σειρά του Ανδρέα Γεωργίου και ενδεικτικό για την επιτυχία της είναι το γεγονός που αποκάλυψε πως ο κόσμος πλέον τη φωνάζει Μυρτάλη στον δρόμο. «Ολα έγιναν τυχαία. Ο Ανδρέας Γεωργίου μου έκανε την πρόταση πριν από έναν χρόνο. Με πήρε στις 11 το βράδυ, ήμουν έξω, και μου είπε πως θέλει να γίνω η πρωταγωνίστρια. Επαθα σοκ. Στο πρώτο γύρισμα ήμουν με τον Liam και υπήρχε άγχος, αλλά ήμασταν όλοι ενθουσιασμένοι. Στηρίξαμε ο ένας τον άλλο και δέσαμε αμέσως». Τίποτα τελικά δεν είναι τυχαίο…

Ντόντος
«Κομάντα και Δράκοι»
Εδώ έρωτα δεν έχουμε. Εχουμε αγάπη πολλή. Εχουμε έναν υπέροχο ήρωα ΑμεΑ, ο οποίος επιτέλους κατακτά ένα δικό του όνειρο, έναν ρόλο σε μια πολύ καλή σειρά και ευτυχώς γι’ αυτό υπήρχε ο Θοδωρής Παπαδουλάκης. Ο Λευτέρης Κοκογιαννάκης είναι βέρος Κρητικός και είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του παζλ σε αυτή την ιδιαίτερη σειρά. Ο κόσμος τον αγαπά, αγωνιά για το μέλλον του, στενοχωριέται να ταλαιπωρείται και χαίρεται όταν χαμογελά. Θες κι άλλα, Ντόντο μας;



Μαθιός
«Σασμός»
Ο γιος της σκληροτράχηλης Καλλιόπης σκότωσε τον άνδρα του παιδικού έρωτά του, της Βασιλικής, και εκβιάζει τον μοναδικό μάρτυρα του εγκλήματος, έναν νεαρό φοιτητή. Αυτή είναι μια ρεαλιστική περιγραφή, η οποία, ωστόσο, όσο σκληρή και αν φαίνεται, δεν εμπόδισε τα γυναικεία πλήθη να λατρέψουν τον Δημήτρη Λάλο σε αυτό τον ρόλο.
Γιατί η πορεία του είναι μεγάλη στο θέατρο, ενώ σίγουρα τον θυμόμαστε και από τον «Σιωπηλό δρόμο». Ομως ο Μαθιός έμελλε να είναι ο κομβικός ρόλος που θα έκανε τον Λάλο ένα δημοφιλή ζεν πρεμιέ, για τη χάρη του οποίου οι τηλεθεάτριες παρακάμπτουν φόνους, εκβιασμούς και όπλα.

Μπουκουράν
«Συμπέθεροι από τα Τίρανα»
Ο Κώστας Καζάκας, ο Μπουκουράν, ήρθε στην Ελλάδα από την Αλβανία για να αναζητήσει μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Εχει συνάψει παράνομο και για την ακρίβεια ξεκαρδιστικό δεσμό με την Πένη, την οποία υποδύεται η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, με τη σχέση τους να περνάει από 40 κύματα, καθώς είναι και οι δύο παντρεμένοι. Για χάρη της θα μεταμφιεστεί σε γυναίκα, θα ρισκάρει, θα κοιμηθεί κάτω από τα κρεβάτια και φυσικά θα μπει σε πορτμπαγκάζ για να συνταξιδέψει με τον μεγάλο του έρωτα. Η μεγαλύτερη ανατροπή έρχεται όταν ο γιος του συναντάει την κόρη της, Λίζα Νταλαούρα.

Λάμπρος
«Αγριες Μέλισσες»
Ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά. Κυριολεκτικά. Μέχρι πέρυσι ήταν ο ερωτοχτυπημένος εραστής, ο σκληρός σύζυγος που πρόδωσε τη γυναίκα του για χάρη του αγιάτρευτου έρωτά του και φέτος έχει γίνει σύμβολο αντίστασης. Εξόριστος, φυλακισμένος, βασανισμένος και κακοποιημένος, ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος παίζει έναν ρόλο-σύμβολο. Η σεζόν που διανύει φέτος είναι στη Λέρο και όχι στο Διαφάνι, και εκεί που μέχρι πρότινος εμφανιζόταν ατσαλάκωτος και τυφλός από έρωτα, φέτος είναι ο αντιστασιακός ήρωας που όλοι θαυμάζουν.

Κυρα-Καίτη
«Μην αρχίζεις τη μουρμούρα»
Είναι μια γυναίκα που τα έχει όλα. Ντοπιολαλιά που την κάνει χαριτωμένη, ανάστημα που την κάνει γοητευτική, ομορφιά ασύλληπτη και είναι τόσο αθώα σέξι για χάρη του εφοριακού της καρδιάς της.
Η Κλέλια Ρένεση αποδομείται δίχως ενδοιασμούς, προσεγγίζει εύστοχα μια ιδιαίτερη περσόνα, η οποία είναι ευέλικτη και τσαούσα, θηλυκή και δεν αφήνει καμία να πλησιάσει τον συμβίο της. Από τους πιο ωραίους ρόλους της καριέρας της, κόντρα σε αυτό που η ίδια είναι - αλλά Κλέλια είναι αυτή, όλα μπορεί να τα κάνει με τσαγανό.

Οι έρωτες
Ανεκπλήρωτοι στο παρελθόν, στο παρόν ή στο μέλλον οι έρωτες στην Κρήτη έτσι όπως αποτυπώνονται στην επιτυχία της σεζόν είναι -αν μη τι άλλο- παράφοροι. Ο Αστέρης και η Αργυρώ δεν πρέπει να είναι μαζί λόγω βεντέτας, αλλά εκείνοι έχουν αποφασίσει να πάνε κόντρα σε όλους και σε όλα. Ο Μαθιός και η Βασιλική ζουν τη ζωή που δεν έζησαν, μετ’ εμποδίων, κόπων και βασάνων και η Μαρίνα και ο Αντώνης, μετά από πολυετή αναμονή, αρχίζουν να βλέπουν κάποιο φως στο τούνελ, το οποίο πότε φέγγει και πότε χάνεται. Σε κάθε περίπτωση, προσπάθειες καταβάλλονται, αγκαλιές, φιλιά και έρωτας υπάρχουν, αλλά οι βεντέτες και η κλειστή κοινωνία καραδοκούν να δυναμιτίσουν τις παράφορες και τις παράνομες σχέσεις στο «Σασμό».

Ο Πασχάλης Τσαρούχας έχει μακρά πορεία σε ρόλους αμιγώς ερωτικούς και στη σειρά του Ανδρέα Γεωργίου ζει και ερμηνεύει τον πιο έντονο έρωτα που έχουμε δει από τηλεοράσεως με τον ίδιο πρωταγωνιστή. Ο ένας δεν ζει μακριά από τον άλλο, σε κάθε χωρισμό ή απομάκρυνση το Twitter αναστενάζει. Οταν εκείνος της ζητά να συνεχίσει τη ζωή της κι εκείνη του απαντά ότι χωρίς αυτόν τίποτα δεν είναι ίδιο, τα κοινωνικά δίκτυα βογκούν από καημό. Ο Στάθης θα το ρίξει στο ποτό, καθώς δεν αντέχει να περιμένει να γίνει καλά η Αρετή για να βρεθεί κοντά στην αγαπημένη του Ιουλία στη «Γη της ελιάς».



Ειδήσεις σήμερα:

Στις 3 Ιανουαρίου οι παραδόσεις παιδικών εμβολίων της Pfizer

Η επένδυση σε τουβλάκια Lego είναι πιο κερδοφόρα από την επένδυση σε χρυσό, διαπιστώνει έρευνα

Δύο παιδιά σκοτώθηκαν και τέσσερα τραυματίστηκαν από οδηγό που έπεσε πάνω σε στάση λεωφορείου στη Φλόριντα

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr