Η Χάιντι Κλουμ έχει ασφαλίσει τα πόδια της για $2 εκατ. και εξηγεί γιατί το ένα είναι... ακριβότερο
Το σούπερ μόντελ εξήγησε πως το ένα της πόδι κοστίζει παραπάνω από το άλλο, λόγω ενός ατυχήματος που είχε - Στα 48 της μετανιώνει που δεν ασφάλισε και το στήθος της
ΗΧάιντι Κλουμείχε ανέκαθεν τη φήμη της γυναίκας με τα ωραιότερα πόδια στην παγκόσμια showbiz και φροντίζει φυσικά, να τη διατηρήσει.
Το σούπερ μόντελ βρέθηκε καλεσμένο στην εκπομπή της Έλεν ΝτεΤζενέρις και αποκάλυψε πως έχει ασφαλίσει τα πόδια της, αφού είναι ένα από τα μέρη του σώματός της που ευθύνεται για την τεράστια επιτυχία της στην πασαρέλα.
Heidi Klum's Legs Were Insured for $2 Million — And One Is 'More Expensive Than the Other,' She Says https://t.co/NoogXNHhbT
«Είναι περίεργο το τι φτάνουν να κάνουν καμιά φορά οι άνθρωποι», είπε αρχικά ηΧάιντι Κλουμ, προσθέτοντας στην συνέχεια πως το πιο τρελό πράγμα που έχει κάνει η ίδια είναι να ασφαλίσει τα πόδια της για 2 εκατ. δολάρια.
Μάλιστα, δήλωσε χιουμοριστικά πως τώρα που το σκέφτηκε καλύτερα, μάλλον αδίκησε το στήθος της, αφού το άφησε... ανασφάλιστο.
«Τα πόδια μου αξίζουν 2 εκατ. δολάρια. Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι μάλλον με αδίκησα. Μάντεψε ποιο άλλο μέρος του σώματός μου θα έπρεπε να ασφαλίσω...», είπε χαρακτηριστικά το μοντέλο δείχνοντας το στήθος της.
Όπως εξήγησε αργότερα, το ένα της πόδι «κοστίζει» περισσότερα χρήματα από το άλλο και γι' αυτό ευθύνεται μία χειρουργική επέμβαση, στην οποία είχε υποβληθεί κατά τα παιδικά της χρόνια.
«Το ένα μου πόδι είναι πιο ακριβό, γιατί όταν ήμουν μικρή έπεσα πάνω σε κάτι γυαλιά, με αποτέλεσμα να αποκτήσω μία τεράστια ουλή από την επέμβαση που έκανα. Προφανώς δεν την έχετε προσέξει ποτέ, γιατί την καλύπτω συνεχώς με σπρέι μαυρίσματος», είπε η Χάιντι Κλουμ, εξηγώντας ύστερα πως το ένα της πόδι είναι ασφαλισμένο για 1,2 εκατ. δολάρια, ενώ εκείνο με την ουλή για 1.
Το πρόγραμμα της Groupama Ασφαλιστικής για τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία συνδυάζοντας καλύψεις για αστική ευθύνη και περιουσία.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.
Δύο ελληνικές startups είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Hubraum Tech Incubator Center στην Κρακοβία, όπου παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη γνώση για το πώς αναπτύσσεται μία νεοφυείς επιχείρηση