Πρωτοφανή ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε η ΕΡΤ1 την ώρα της άφιξης των Rafale στη χώρα μας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Νielsen από της 12:30 που η δημόσια τηλεόραση συνδέθηκε με την Τανάγρα και μετέδωσε την προσγείωση και την τελετή υποδοχής των νέων μαχητικών αεροσκαφών η τηλεθέαση απογειώθηκε στο 18,1%, ξεπερνώντας όλα ανεξαιρέτως τα ιδιωτικά κανάλια, που είχαν εκείνη την ώρα είτε ψυχαγωγικές είτε ενημερωτικές εκπομπές.
Η προσγείωση των Rafale απογείωσε έτσι και το κεντρικό μεσημβρινό δελτίο της ΕΡΤ στις 12 που κατέγραψε μέση τηλεθέαση 15,9%, ενώ και στην επόμενη ώρα η τηλεθέαση παρέμεινε στο 11,8% επιβεβαιώνοντας το μεγάλο ενδιαφέρον των πολιτών να δουν από τις τηλεοράσεις τους το νέο απόκτημα της Πολεμική Αεροπορίας που ενισχύει την άμυνα της χώρας.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.