«Γελάω με την αντίληψη «εγώ και ο θίασος μου». Το μισό ελληνικό θέατρο ξέρει πάρα πολύ καλά. Οι άνθρωποι που τον έχουν καταγγείλει είναι αξιέπαινοι 100% και μάλιστα χωρίς να γνωρίζω μερικούς τους πήρα τηλέφωνο και τους έλεγα μπράβο».
«Να μπει μια κόκκινη γραμμή στο ότι μπορείς να έρθεις, αλλά ως εκεί. Με ενδιαφέρει πάρα πολύ να σταματήσει αυτή η αρχή του ενός. Δεν είναι προσωπικό, είναι ομαδικό το σπορ».
«Αν ερχόταν και σε μένα μήνυση πάλι θα γέλαγα! Δεν υπάρχει άνθρωπος στο θέατρο που να μην ξέρει το πρόβλημα. Αν λάμβανα και εγώ μια αγωγή, όπου έχω λάβει τουλάχιστον 20, θα πήγαινα στον πρόεδρο της έδρας και θα έλεγα με αλήθεια και ειλικρίνεια την εμπειρία μου. Η εμπειρία μου είναι απτή και την έζησαν δεκαπέντε άνθρωποι που ήμασταν στο θέατρο. Η εμπειρία μου όμως είναι πολύ μικρή μπροστά σε αυτά που συμβαίνουν σήμερα. Δηλαδή έχει πέσει ο ουρανός να μας πλακώσει και εμείς ασχολούμαστε με ένα μυρμήγκι».
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.