Η Τάιρα Μπανκς ποζάρει για το brand της Καρντάσιαν και το κοινό «καταδικάζει» το photoshop στο σώμα της
11.04.2022
11:12
«Δεν χρειαζόταν να επεξεργαστείτε το σώμα της Τάιρα Μπανκς, είναι πολύ καλύτερη χωρίς το photoshop», έγραψαν οι θαυμαστές της
Η Τάιρα Μπανκς επέστρεψε στο μόντελινγκ μετά από πολλά χρόνια και έχει σκοπό να μην αφήσει κανέναν να της το «χαλάσει».
Η παρουσιάστρια του αμερικανικού «Dancing with the stars» εμφανίστηκε αυτή την εβδομάδα στο show «Today» μαζί με την Κιμ Καρντάσιαν κι εξήγησε τον ρόλο που έπαιξε η διάσημη τηλεπερσόνα στην «επιστροφή» της για τη νέα καμπάνια της Skims, ενώ δεν δίστασε να απαντήσει σε όλους όσους σχολιάζουν το σώμα της.
Η γυναίκα που έγραψε ιστορία ως η «πρώτη μαύρη που έγινε εξώφυλλο στο Sports Illustrated το 1997» είχε αποσυρθεί εδώ και χρόνια από το μόντελινγκ, όμως η Κιμ Καρντάσιαν ήταν αυτή που την έπεισε να το ξανασκεφτεί.
Ήταν μάλιστα, η ίδια που της ζήτησε να συμμετάσχει στην καμπάνια της για τη νέα σειρά μαγιό της εταιρείας της, Skims.
Όπως ανέφερε η Τάιρα Μπανκς στο Today: «Ήταν κάτι που ήθελα να κάνω εδώ και κάποια χρόνια και το σκεφτόμουν. Οπότε, δείτε με, με περισσότερες καμπύλες από ποτέ, κοντά στα 50 μου χρόνια και συμμετέχω σε καμπάνια. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δίνει δύναμη σε πολλές γυναίκες».
Στη συνέχεια, εξήγησε πώς την προσέγγισε η Κιμ για την καμπάνια του brand της. Όπως είπε χαρακτηριστικά, το «δυνατό της σημείο» είναι το στήθος της.
«Η Κιμ μου είπε πως όταν έκανα το εξώφυλλο για το Sports Illustrated, δεν είχε δει ξανά μεγάλο στήθος, που να είναι και αληθινό. Μου είπε πως το σώμα μου ήταν που την έκανε να νιώθει αυτοπεποίθηση για το δικό της. Οπότε, είχαμε μία μεγάλη συζήτηση σχετικά με αυτό και στο τέλος είπαμε "ας το κάνουμε"», δήλωσε η Τάιρα.
Η παρουσιάστρια του αμερικανικού «Dancing with the stars» εμφανίστηκε αυτή την εβδομάδα στο show «Today» μαζί με την Κιμ Καρντάσιαν κι εξήγησε τον ρόλο που έπαιξε η διάσημη τηλεπερσόνα στην «επιστροφή» της για τη νέα καμπάνια της Skims, ενώ δεν δίστασε να απαντήσει σε όλους όσους σχολιάζουν το σώμα της.
Η γυναίκα που έγραψε ιστορία ως η «πρώτη μαύρη που έγινε εξώφυλλο στο Sports Illustrated το 1997» είχε αποσυρθεί εδώ και χρόνια από το μόντελινγκ, όμως η Κιμ Καρντάσιαν ήταν αυτή που την έπεισε να το ξανασκεφτεί.
Ήταν μάλιστα, η ίδια που της ζήτησε να συμμετάσχει στην καμπάνια της για τη νέα σειρά μαγιό της εταιρείας της, Skims.
Όπως ανέφερε η Τάιρα Μπανκς στο Today: «Ήταν κάτι που ήθελα να κάνω εδώ και κάποια χρόνια και το σκεφτόμουν. Οπότε, δείτε με, με περισσότερες καμπύλες από ποτέ, κοντά στα 50 μου χρόνια και συμμετέχω σε καμπάνια. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δίνει δύναμη σε πολλές γυναίκες».
Στη συνέχεια, εξήγησε πώς την προσέγγισε η Κιμ για την καμπάνια του brand της. Όπως είπε χαρακτηριστικά, το «δυνατό της σημείο» είναι το στήθος της.
«Η Κιμ μου είπε πως όταν έκανα το εξώφυλλο για το Sports Illustrated, δεν είχε δει ξανά μεγάλο στήθος, που να είναι και αληθινό. Μου είπε πως το σώμα μου ήταν που την έκανε να νιώθει αυτοπεποίθηση για το δικό της. Οπότε, είχαμε μία μεγάλη συζήτηση σχετικά με αυτό και στο τέλος είπαμε "ας το κάνουμε"», δήλωσε η Τάιρα.
Η Κιμ Καρντάσιαν τότε, πρόσθεσε: «Είχαμε μία ειλικρινή, από καρδιάς συζήτηση. Άκουσε τι πρεσβεύει το brand μου και γιατί το ξεκίνησα, εξήγησα ότι στόχος μου είναι να στηρίζω με κάθε τρόπο τις γυναίκες».
Αν και οι φωτογραφίες για την καμπάνια είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές, με διάσημα μοντέλα όπως η Χάιντι Κλουμ κι η Αλεσάντρα Αμπρόσιο να ποζάρουν για την νέα κολεξιόν, το κοινό δεν φάνηκε ευχαριστημένο, λόγω του Photoshop που ήταν εμφανές.
«Γιατί επεξεργαστήκατε το σώμα της Τάιρα Μπανκς; Είναι πολύ καλύτερη χωρίς το Photoshop», ανέφερε ένας θαυμαστής στο Twitter.
Το brand δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα σχετικά, όμως και οι δύο γυναίκες παρόλο που μίλησαν για την καμπάνια, απέφυγαν να κάνουν κάποιο σχόλιο.
Ειδήσεις σήμερα:
Γαλλικές εκλογές: Νίκη Μακρόν στον α' γύρο με 27,6% έναντι 23,4% της Λεπέν
Γιάννης Λεβεντάκης: Ο λουλουδοπόλεμος στον Μαζωνάκη
Ρούλα Πισπιρίγκου: Μόνιτορ, επεισόδια και αναισθητικά στο στόχαστρο των ερευνών
Αν και οι φωτογραφίες για την καμπάνια είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές, με διάσημα μοντέλα όπως η Χάιντι Κλουμ κι η Αλεσάντρα Αμπρόσιο να ποζάρουν για την νέα κολεξιόν, το κοινό δεν φάνηκε ευχαριστημένο, λόγω του Photoshop που ήταν εμφανές.
«Γιατί επεξεργαστήκατε το σώμα της Τάιρα Μπανκς; Είναι πολύ καλύτερη χωρίς το Photoshop», ανέφερε ένας θαυμαστής στο Twitter.
Το brand δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα σχετικά, όμως και οι δύο γυναίκες παρόλο που μίλησαν για την καμπάνια, απέφυγαν να κάνουν κάποιο σχόλιο.
Ειδήσεις σήμερα:
Γαλλικές εκλογές: Νίκη Μακρόν στον α' γύρο με 27,6% έναντι 23,4% της Λεπέν
Γιάννης Λεβεντάκης: Ο λουλουδοπόλεμος στον Μαζωνάκη
Ρούλα Πισπιρίγκου: Μόνιτορ, επεισόδια και αναισθητικά στο στόχαστρο των ερευνών
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr