Super Mammy: Η Χαρίκλεια γνωρίζει για πρώτη φορά τον Πωλ, τον σύντροφο της Ζέτας
Απόψε, Κυριακή 17 Απριλίου στις 22:00, στον ΑΝΤ1 - Δείτε το τρέιλερ
Αθάνατη Ελληνίδα μάνα: υπερπροστατευτική, πανταχού παρούσα και τα πάντα πληρούσα και ανέκαθεν στα… κάγκελα!
Ο Μάρκος Σεφερλής, στη «Super Mammy», τη νέα κωμική σειρά του ΑΝΤ1, που προβάλλεται κάθε Κυριακή στις 22:00, μεταμορφώνεται στη Χαρίκλεια, στο απόλυτο mama-symbol, για να μιλήσει την αξεπέραστη γλώσσα της κλασικής μάνας σε μια κλασική οικογένεια!
Όσα θα δούμε στο 3ο επεισόδιο, απόψε:
«Δείξε μου τον φίλο σου...»
Ο Σωφρόνης, ο σύζυγος της Μίνας, μεταφέρεται εσπευσμένα στο νοσοκομείο με σοβαρό πρόβλημα καρδιάς και πρέπει να κάνει bypass. Η Μίνα, όμως, δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να γίνει άμεσα η επέμβαση. H Χαρίκλεια παραλαμβάνει τα προϊόντα που παρήγγειλε από το TELEPACKETING. Ο Θάνος θέλει ο καλύτερος φίλος του, Τζίμης Αγγέλου, να είναι ο κουμπάρος στον γάμο του.
Ο Τζίμης εμπλέκει τον Θάνο σε μια απάτη λαχειοφόρου αγοράς. Με αφορμή μία συζήτηση που κάνουν οι γυναίκες στην pub για τη σημασία της φιλίας, η Χαρίκλεια ανακοινώνει στη Μαρία ότι ο Θάνος έχει επιλέξει τον Τζίμη για κουμπάρο στον γάμο τους, όμως η Μαρία διαφωνεί με αυτή την απόφαση. Η Χαρίκλεια γνωρίζει για πρώτη φορά τον Πωλ, με τον οποίο βγαίνει ραντεβού τον τελευταίο καιρό η Ζέτα. Στο τέλος, μια πράξη καλοσύνης από την οικογένεια Μπιρμπίλη προς τη Μίνα θα συγκινήσει.
Δείτε το τρέιλερ:
Στον ρόλο του Πωλ, ο Αντώνης Βλάσης.
Κλείσιμο
H «Super Mammy» βασίζεται στην τηλεοπτική κωμική σειρά του BBC «MRS BROWN'S BOYS» και αποτελείται από αυτοτελή επεισόδια.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!