Η εκπομπή«Αλήθειες με τη Ζήνα»με τη Ζήνα Κουτσελίνη αποτύπωσε τη δύσκολη επικαιρότητα του Απριλίου και τις δυσάρεστες εξελίξεις, που συγκλόνισαν την ελληνική κοινωνία, με ολοκληρωμένη δημοσιογραφική έρευνα, αναλυτικά ρεπορτάζ και σπουδαίες αποκλειστικότητες, αξιολογώντας την κάθε πληροφορία πάντα με σεβασμό, ανθρωπιά, αυθεντικό συναίσθημα και με πάθος για την αλήθεια.
Το τηλεοπτικό κοινό εμπιστεύτηκε τη Ζήνα Κουτσελίνη και την έμπειρη δημοσιογραφική της ομάδα για την καθημερινή ενημέρωσή του και για το διάστημα 1-30/4 η εκπομπή “Αλήθειες με τη Ζήνα” ήταν πρώτη στη ζώνη της και σημείωσε μερίδια:
24,2% στο σύνολο κοινού 26% στο δυναμικό κοινό 18-54 28,6% στο γυναικείο κοινό 18-54 20,6% στο ανδρικό κοινό 18 -54
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.