Τζέιν Φόντα: «Αν κάποιος μου έλεγε ότι σχεδόν στα 85 μου, θα εξακολουθούσα να δουλεύω και να νιώθω τόσο καλά, δεν θα τον πίστευα»
08.05.2022
20:57
Η σταρ του Χόλιγουντ ποζάρει μετά από 60 χρόνια στο εξώφυλλο του Glamour και αποκαλύπτει όσα νιώθει για τα χρόνια που περνούν
Η Τζέιν Φόντα, στην πιο ώριμη φάση της, ποζάρει ξανά στο εξώφυλλο του περιοδικού «Glamour» και γράφει ιστορία. Είναι η πρώτη φορά που η 84χρονη σταρ του Χόλιγουντ φωτογραφίζεται στο γνωστό περιοδικό, με το ντεμπούτο της να είχε γίνει το μακρινό 1959, τότε ως απλό μοντέλο.
Ποζάροντας στον φακό ένα high-fashion supermodel, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός κάνει τον δικό της απολογισμό, με αφορμή την επιστροφή της στο εξώφυλλο του περιοδικού που της έδωσε πριν από 60 χρόνια, την ευκαιρία να αναδειχθεί ως μοντέλο μόδας.
«Όταν είδα το εξώφυλλο, που είχαμε κάνει πριν 60 χρόνια, το πρώτο πράγμα που θυμήθηκα, ήταν πόσο πολύ έχουν αλλάξει τα πράγματα. Δεν ήμουν διάσημη. Εκείνη την εποχή, τα περιοδικά απλώς έβαζαν μοντέλα στο εξώφυλλο και εγώ ήμουν μοντέλο», αναφέρει στη Yara Shahidi όσο συγκρίνει το εξώφυλλο του 1959 με αυτό του Μαΐου.
Η κουβέντα συνεχίζεται με την Τζέιν Φόντα να εκμυστηρεύεται πως δεν περίμενε ότι θα έφτανε τα 85 και θα συνέχιζε να δουλεύει.
«Αν κάποιος μου είχε πει ότι, σχεδόν στα 85 μου, θα εξακολουθούσα να δουλεύω και να νιώθω τόσο καλά όσο εγώ, δεν θα τον πίστευα. Εκείνη τη στιγμή της ζωής μου, αμφέβαλα ότι θα ζούσα μετά τα 30. Και μόνο που το σκέφτηκα αυτό με γέμισε ελπίδα. Δεν τα παράτησα. Συνέχισα. Προσπάθησα να βελτιώνομαι συνεχώς, να γίνομαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου. Και το έκανα», συμπληρώνοντας ότι η περιέργεια, αυτό το δαιμόνιο που την κυριεύει και την οδηγεί στο να μαθαίνει νέα πράγματα είναι και αυτό που την κάνει να αισθάνεται πιο νέα από ότι όταν ήταν 20.
«Περίεργος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα κάνεις στους ανθρώπους πολλές ερωτήσεις, σημαίνει ότι θα διαβάσεις πολλά βιβλία, σημαίνει ότι σε κάθε κατάσταση που βρίσκεσαι, θα θέλεις να βρεις το θετικό. Για τους μεγαλύτερους, αν παραμείνετε περίεργοι, θα μείνετε νέοι για πολύ καιρό. Τώρα είμαι νεότερη από ό,τι όταν ήμουν 20. Και το εννοώ» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η εκπαίδευση της και ο φεμινισμός
Υποστηρίζοντας ότι η εκπαίδευση δεν περιορίζεται εντός της Ακαδημαϊκής Κοινότητας, η ίδια φροντίζει, από τότε που πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με την υποκριτική, να θέτει τον εαυτό της σε μία διαδικασία συνεχούς μάθησης. Μία διαδικασία που μεγάλωσε την αγάπη της προς τις άλλες γυναίκες και καλλιέργησε μέσα της φεμινιστικές αρχές.
«Ένα από τα σημαντικότερα ιδεώδη, μου ήρθε μέσα από τα βιβλία, αλλά και παρακολουθώντας το «Αιδίων Μονόλογοι», το θεατρικό έργο της Eve Ensler το 1996. Πριν από αυτό, ήμουν θεωρητική φεμινίστρια. Ήταν στο μυαλό μου, είχα φίλες που ήταν φεμινίστριες, έκανα ταινίες με επίκεντρο τη γυναίκα. Τίποτα, όμως, δεν μπορείς να το κατανοήσεις πλήρως, αν δεν το βιώσεις ή μπεις μέσα του. Εγώ παρακολούθησα το «Αιδίων Μονόλογοι» σε μία φάση χωρισμού. Έκλαιγα όλη μέρα και το έργο αυτό με βοήθησε, μεταξύ άλλων, να αισθανθώ καλά. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα τις φεμινιστικές του ιδέες να με κυριεύουν. Πρόκειται για μία συγκλονιστική στιγμή που θυμάμαι ακόμα και σήμερα»
Η Φόντα μίλησε επίσης για τον ρόλο της στο Grace and Frankie και στο πόσα μαθήματα πήρε από εκεί για τη γυναικεία φύση, τη φιλία και την προδοσία.
«Θέτει ερωτήματα για την ταυτότητά σου», αναφέρει η ίδια για την πλοκή, με τη δύναμη της φιλίας που χαρακτηρίζει τις δύο βασικές ηρωίδες να την κάνει να νιώθει χαρούμενη, αφού, όπως υποστηρίζει και η ίδια, «είναι κάτι που δεν το συναντάς συχνά».
Ποζάροντας στον φακό ένα high-fashion supermodel, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός κάνει τον δικό της απολογισμό, με αφορμή την επιστροφή της στο εξώφυλλο του περιοδικού που της έδωσε πριν από 60 χρόνια, την ευκαιρία να αναδειχθεί ως μοντέλο μόδας.
«Όταν είδα το εξώφυλλο, που είχαμε κάνει πριν 60 χρόνια, το πρώτο πράγμα που θυμήθηκα, ήταν πόσο πολύ έχουν αλλάξει τα πράγματα. Δεν ήμουν διάσημη. Εκείνη την εποχή, τα περιοδικά απλώς έβαζαν μοντέλα στο εξώφυλλο και εγώ ήμουν μοντέλο», αναφέρει στη Yara Shahidi όσο συγκρίνει το εξώφυλλο του 1959 με αυτό του Μαΐου.
Η κουβέντα συνεχίζεται με την Τζέιν Φόντα να εκμυστηρεύεται πως δεν περίμενε ότι θα έφτανε τα 85 και θα συνέχιζε να δουλεύει.
«Αν κάποιος μου είχε πει ότι, σχεδόν στα 85 μου, θα εξακολουθούσα να δουλεύω και να νιώθω τόσο καλά όσο εγώ, δεν θα τον πίστευα. Εκείνη τη στιγμή της ζωής μου, αμφέβαλα ότι θα ζούσα μετά τα 30. Και μόνο που το σκέφτηκα αυτό με γέμισε ελπίδα. Δεν τα παράτησα. Συνέχισα. Προσπάθησα να βελτιώνομαι συνεχώς, να γίνομαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου. Και το έκανα», συμπληρώνοντας ότι η περιέργεια, αυτό το δαιμόνιο που την κυριεύει και την οδηγεί στο να μαθαίνει νέα πράγματα είναι και αυτό που την κάνει να αισθάνεται πιο νέα από ότι όταν ήταν 20.
«Περίεργος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα κάνεις στους ανθρώπους πολλές ερωτήσεις, σημαίνει ότι θα διαβάσεις πολλά βιβλία, σημαίνει ότι σε κάθε κατάσταση που βρίσκεσαι, θα θέλεις να βρεις το θετικό. Για τους μεγαλύτερους, αν παραμείνετε περίεργοι, θα μείνετε νέοι για πολύ καιρό. Τώρα είμαι νεότερη από ό,τι όταν ήμουν 20. Και το εννοώ» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η εκπαίδευση της και ο φεμινισμός
Υποστηρίζοντας ότι η εκπαίδευση δεν περιορίζεται εντός της Ακαδημαϊκής Κοινότητας, η ίδια φροντίζει, από τότε που πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με την υποκριτική, να θέτει τον εαυτό της σε μία διαδικασία συνεχούς μάθησης. Μία διαδικασία που μεγάλωσε την αγάπη της προς τις άλλες γυναίκες και καλλιέργησε μέσα της φεμινιστικές αρχές.
«Ένα από τα σημαντικότερα ιδεώδη, μου ήρθε μέσα από τα βιβλία, αλλά και παρακολουθώντας το «Αιδίων Μονόλογοι», το θεατρικό έργο της Eve Ensler το 1996. Πριν από αυτό, ήμουν θεωρητική φεμινίστρια. Ήταν στο μυαλό μου, είχα φίλες που ήταν φεμινίστριες, έκανα ταινίες με επίκεντρο τη γυναίκα. Τίποτα, όμως, δεν μπορείς να το κατανοήσεις πλήρως, αν δεν το βιώσεις ή μπεις μέσα του. Εγώ παρακολούθησα το «Αιδίων Μονόλογοι» σε μία φάση χωρισμού. Έκλαιγα όλη μέρα και το έργο αυτό με βοήθησε, μεταξύ άλλων, να αισθανθώ καλά. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα τις φεμινιστικές του ιδέες να με κυριεύουν. Πρόκειται για μία συγκλονιστική στιγμή που θυμάμαι ακόμα και σήμερα»
Η Φόντα μίλησε επίσης για τον ρόλο της στο Grace and Frankie και στο πόσα μαθήματα πήρε από εκεί για τη γυναικεία φύση, τη φιλία και την προδοσία.
«Θέτει ερωτήματα για την ταυτότητά σου», αναφέρει η ίδια για την πλοκή, με τη δύναμη της φιλίας που χαρακτηρίζει τις δύο βασικές ηρωίδες να την κάνει να νιώθει χαρούμενη, αφού, όπως υποστηρίζει και η ίδια, «είναι κάτι που δεν το συναντάς συχνά».
Το ιδιαίτερο μέντορινγκ της Κάθριν Χέπμπορν
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η Τζέιν Φόντα αναφέρεται στους μέντορες που γνώρισε στο χώρο της βιομηχανίας, συγκαταλέγοντας ανάμεσα τους και την Κάθριν Χέπμπορν.
«Ήμουν κοντά στα 40 όταν γυρίζαμε το On Golden Pond το 1981 και ήξερα ότι δεν με συμπαθούσε. Με άφηνε βασικά να το ξέρω. Έμαθε να με θαυμάζει, όπως μου είχε πει αλλά στην πραγματικότητα δεν με συμπαθούσε. Με είχε υπό στην προστασία της με έναν συγκεκριμένο τρόπο και αυτό ήταν πολύ σημαντικό για εμένα» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Όσο προετοιμάζεται για τον ρόλο της στην ταινία «Luck» η Τζέιν Φόντα, δηλώνει ότι θα συνεχίσει την κοινωνική και ακτιβιστική της δράση, βοηθώντας όσους το έχουν ανάγκη.
Ειδήσεις σήμερα:
Σε κίνδυνο φτώχειας οι μονογονεϊκές οικογένειες στην Ελλάδα
Συνέδριο νέας εποχής ετοιμάζει το ΠΑΣΟΚ/Κίνημα Αλλαγής
«Ρωγμές» στην Ορθοδοξία από τον «φιλοπόλεμο» Κύριλλο και τα σχέδια για την «Τρίτη Ρώμη»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr