Στην κορυφή της τηλεθέασηςκαι τον Μάιο βρέθηκε η καθημερινή, επιτυχημένη κοινωνική εκπομπή του Star, «Αλήθειες με τη Ζήνα», με τη Ζήνα Κουτσελίνη. Η εξαιρετικά έμπειρη Ζήνα Κουτσελίνη μαζί με τη δυναμική δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής, καθημερινά αποτυπώνουν την επικαιρότητα, με χαμόγελο, ανθρωπιά, συγκίνηση, σεβασμό, θετική διάθεση και πάντα με ολοκληρωμένη δημοσιογραφική έρευνα, αναλυτικά ρεπορτάζ, σπουδαίες αποκλειστικότητες, αξιολογώντας την κάθε πληροφορία και αναζητώντας με πάθος την αλήθεια.
Το τηλεοπτικό κοινό εμπιστεύτηκε την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» για την καθημερινή ενημέρωσή του και για το διάστημα 1-31/5 ήταν πρώτη στα ακόλουθα κοινά, με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο, σημειώνοντας τα εξής μερίδια τηλεθέασης:
21,8% στο σύνολο κοινού 20,7% στο δυναμικό κοινό 18-54 21,8% στο γυναικείο κοινό 18-54 18,8% στο ανδρικό κοινό 18 -54
Επιμέρους κατηγορίες κοινών, που η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» σημειώνει πρωτιά για το μήνα Μάϊο.
20,6% στο γυναικείο κοινό 18-24 26,1% στο ανδρικό κοινό 35 -44 23,4% στο γυναικείο κοινό 35-44 26,2% στο γυναικείο κοινό 45-54
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.