Μαντώ: «Υπήρχε γνωστός που σημάδευε με το γαρύφαλλο στο μάτι τους τραγουδιστές»
Μαντώ: «Υπήρχε γνωστός που σημάδευε με το γαρύφαλλο στο μάτι τους τραγουδιστές»
Για τις συνεργασίες της με σπουδαίους καλλιτέχνες, τη Eurovision αλλά και τα ευτράπελα επί σκηνής μίλησε η τραγουδίστρια - Δείτε το βίντεο από τη συνέντευξη που παραχώρησε
Μία αναδρομή στην καριέρα της έκανε η Μαντώ σε συνέντευξή της. Πιο συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» και θυμήθηκε τις συνεργασίες της με σπουδαίους μουσικούς, από τα πρώτα βήματα που έκανε στον χώρο του τραγουδιού. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η Μαντώ αποκάλυψε και μερικά από τα ευτράπελα που έχουν συμβεί στην ίδια αλλά και συνάδελφούς της στη σκηνή.
Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της η Μαντώ αποκάλυψε τις «τούμπες» που έχει φάει από τα γαρύφαλλα στην πίστα, αλλά και την άσχημη συμπεριφορά που έχει δεχτεί από άνθρωπο γνωστό όπως είπε στον χώρο.
«Έχω φάει πολλές τούμπες από τα γαρύφαλλα στην πίστα. Έχει τύχει να τραγουδάω τον “Τιτανικό” και να μου ανοίγουν σαμπάνιες. Υπήρξε και κάτι που θα χαρακτήριζα κακοποιητική συμπεριφορά. Υπήρχε κάποιος, δεν θα πω το όνομά του αν και είναι γνωστό, που έπαιρνε ένα γαρύφαλλο και σημάδευε στο μάτι τους τραγουδιστές. Το έκανε πολλές φορές, του κάναμε παρατήρηση και συνέχιζε να το κάνει», ειπε.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cl6qt2unofc1)
Η Μαντώ θυμήθηκε τις συνεργασίες της, ξεκινώντας από την αφετηρία της καριέρας της. «Η επαγγελματική μου αφετηρία έγινε στα 13 στην παράσταση «Jesus Christ Superstar που είχε ανεβάσει ο Μίμης Πλέσσας και ο Δημήτρης Μαλαβέτας. Το ξεκίνημα μου δεν ήταν εύκολο, γιατί οι γονείς μου δεν με ήθελαν τραγουδίστρια ή καλλιτέχνιδα, με ήθελαν δικηγόρο. Η μουσική με διάλεξε δεν την διάλεξα εγώ. Είδα μία αγγελία ότι, έκαναν ακροάσεις για το συγκεκριμένο μιούζικαλ, είπα ψέματα πως πάω να διαβάσω στο σπίτι μίας φίλης μου, με είδε ο κύριος Πλέσσας και ξεκίνησα να δουλεύω», σχολίασε.
«Το πρώτο βιντεοκλίπ ήταν το “Αυτό το καλοκαίρι” το 1989. Είχαμε πάει στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Γυρίστηκε μέσα σε βάρκες, πλοία και σκάφη, τα βιντεοκλίπ ακόμη τότε, δεν ήταν τόσο οργανωμένα. Αν το δείτε στο YouTube, το κλιπ είναι περισσότερο σαν τηλεοπτικό γύρισμα. Eίχα πάρει δικά μου ρούχα μαζί! Το “Στοιχηματίζω” του 1990 ίσως είναι η μεγαλύτερη μου επιτυχία. Το πρώτο βιντεοκλίπ δεν άρεσε στην εταιρεία μου, έλεγαν πως είναι σκοτεινό! Γυρίστηκε δεύτερο με αποτέλεσμα το "Στοιχηματίζω" να έχει 2 βίντεο κλίπ, ένα πιο σκοτεινό και ένα πιο φωτεινό με το στόρι από την ταινία Casablanc. Ήταν μία αναφορά στην τελευταία σκηνή του έργου, πού ο Χάμφρι Μπόγκαρντ φεύγει, και εκείνη τον βλέπει να φεύγει, το “Για δες ποιος μιλάει, εσύ” με τις φοβέρες φράντζες και τα φουσκωτά μαλλιά, τα οποία δεν θέλω να τα βλέπω άλλα τότε ήταν ωραία!», επισήμανε σχετικά με τα βίντεο κλιπ της.
Στην πορεία αναφέρθηκε στην συνεργασία της με τον Φοίβο, για την οποία δήλωσε ότι: «Στο “Φυλάκισε με” δεν υπήρχαν εκείνη την εποχή τα drones και ότι γυρίσματα κάναμε ήταν με ελικόπτερο. Γυρίσαμε όλη τη δυτική ακτή της Πελοποννήσου. Υπάρχουν πλάνα που είναι από πάνω το ελικόπτερο και μου παίρνει τόσο πολύ τα μαλλιά ο αέρας, το ωστικό κύμα με ρίχνει κάτω.
Η συνεργασία μου με τον Φοίβο έγινε μέσω του παράγωγου μου Γιάννη Δουλάμη. Νομίζω πως ο Φοίβος με πήγε παρακάτω στην καριέρα μου και μου άνοιξε καινούργιους ορίζοντες. Είπα περισσότερο ελληνικά τραγούδια άλλα πάνω στη φωνή μου. Είναι μοναδικός σε αυτό: ξέρει να γράφει για τον κάθε τραγουδιστή αυτό που του ταιριάζει. Το βιντεοκλίπ του «φωτιά στα πρέπει» είχε concept να είμαι μέσα σε μία κορνίζα. Κάποια στιγμή λέω του σκηνοθέτη: “τι λες να βάλουμε φωτιά μεσ’ την κορνίζα και να την κάψουμε;”. Δεν ήταν μέσα στο σενάριο! Ποτίσαμε την κορνίζα με βενζίνη και της βάλαμε φωτιά».
Έπειτα, η Μαντώ θυμήθηκε και την εποχή που έλαβε μέρος στην Eurovision. «Δεν ήταν η πιο καλή χρονιά εκείνη που πήγα στη Eurovision. Είχαμε μπροστά μας την Ολυμπιάδα. Πέρασα όμορφα, πήγα για ερμηνεύσω δεν δίνω μεγάλη σημασία στις θέσεις. Εάν ξαναπήγαινα, θα το έκανα με την προϋπόθεση πως θα έβλεπα το αντίστοιχο ενδιαφέρον από τη χώρα μου. Αστειευόμουν όταν δήλωσα ότι θα φορούσα και το ίδιο φόρεμα. Ήταν όμως ένα φόρεμα που άφησε εποχή όπως και να το κάνουμε!», είπε χαρακτηριστικά.
«Είναι περίεργο το 2022 να μιλάμε για κιλά και ζυγαριές έχουν ξεπεραστεί αυτά προ πολλού. Μία εποχή υπήρχε η ζυγαριά που έπρεπε να είναι συγκεκριμένα τα μεγέθη ειδικά στις τραγουδίστριες της πίστας. Κάποια στιγμή ένας επιχειρηματίας μου είπε πως πρέπει να αδυνατίσω πάρα πολύ, για να είμαι πιο αρεστή στο κοινό. Αποφάσισα να αδυνατίσω, έκανα εξαντλητικές δίαιτες. Όταν ήμουν στα κιλά μου ήμουν πολύ καλύτερη απ’ ότι κοκαλιάρα. Το ξεπέρασα αυτό, γιατί μου άφησε και προβλήματα υγείας», αποκάλυψε για το bullying που έχει δεχθεί για τα κιλά της και το μήνυμα που θέλησε να περάσει ήταν: «Να αγαπάμε το σώμα μας όπως είναι».
Ειδήσεις σήμερα:
Υποψήφια με τη Νέα Δημοκρατία στην Α' Αθήνας η Άννα Ροκοφύλλου
Στα 9.360 τα νέα κρούσματα κορωνοϊού, 23 θάνατοι και 102 διασωληνωμένοι
Τέτα Καμπουρέλη για Βαρβάρα Κίρκη: «Την τελευταία φορά φορούσε συνέχεια γυαλιά ηλίου κι έδειχνε πολύ ανήσυχη»
Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της η Μαντώ αποκάλυψε τις «τούμπες» που έχει φάει από τα γαρύφαλλα στην πίστα, αλλά και την άσχημη συμπεριφορά που έχει δεχτεί από άνθρωπο γνωστό όπως είπε στον χώρο.
«Έχω φάει πολλές τούμπες από τα γαρύφαλλα στην πίστα. Έχει τύχει να τραγουδάω τον “Τιτανικό” και να μου ανοίγουν σαμπάνιες. Υπήρξε και κάτι που θα χαρακτήριζα κακοποιητική συμπεριφορά. Υπήρχε κάποιος, δεν θα πω το όνομά του αν και είναι γνωστό, που έπαιρνε ένα γαρύφαλλο και σημάδευε στο μάτι τους τραγουδιστές. Το έκανε πολλές φορές, του κάναμε παρατήρηση και συνέχιζε να το κάνει», ειπε.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Η Μαντώ θυμήθηκε τις συνεργασίες της, ξεκινώντας από την αφετηρία της καριέρας της. «Η επαγγελματική μου αφετηρία έγινε στα 13 στην παράσταση «Jesus Christ Superstar που είχε ανεβάσει ο Μίμης Πλέσσας και ο Δημήτρης Μαλαβέτας. Το ξεκίνημα μου δεν ήταν εύκολο, γιατί οι γονείς μου δεν με ήθελαν τραγουδίστρια ή καλλιτέχνιδα, με ήθελαν δικηγόρο. Η μουσική με διάλεξε δεν την διάλεξα εγώ. Είδα μία αγγελία ότι, έκαναν ακροάσεις για το συγκεκριμένο μιούζικαλ, είπα ψέματα πως πάω να διαβάσω στο σπίτι μίας φίλης μου, με είδε ο κύριος Πλέσσας και ξεκίνησα να δουλεύω», σχολίασε.
«Το πρώτο βιντεοκλίπ ήταν το “Αυτό το καλοκαίρι” το 1989. Είχαμε πάει στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Γυρίστηκε μέσα σε βάρκες, πλοία και σκάφη, τα βιντεοκλίπ ακόμη τότε, δεν ήταν τόσο οργανωμένα. Αν το δείτε στο YouTube, το κλιπ είναι περισσότερο σαν τηλεοπτικό γύρισμα. Eίχα πάρει δικά μου ρούχα μαζί! Το “Στοιχηματίζω” του 1990 ίσως είναι η μεγαλύτερη μου επιτυχία. Το πρώτο βιντεοκλίπ δεν άρεσε στην εταιρεία μου, έλεγαν πως είναι σκοτεινό! Γυρίστηκε δεύτερο με αποτέλεσμα το "Στοιχηματίζω" να έχει 2 βίντεο κλίπ, ένα πιο σκοτεινό και ένα πιο φωτεινό με το στόρι από την ταινία Casablanc. Ήταν μία αναφορά στην τελευταία σκηνή του έργου, πού ο Χάμφρι Μπόγκαρντ φεύγει, και εκείνη τον βλέπει να φεύγει, το “Για δες ποιος μιλάει, εσύ” με τις φοβέρες φράντζες και τα φουσκωτά μαλλιά, τα οποία δεν θέλω να τα βλέπω άλλα τότε ήταν ωραία!», επισήμανε σχετικά με τα βίντεο κλιπ της.
Στην πορεία αναφέρθηκε στην συνεργασία της με τον Φοίβο, για την οποία δήλωσε ότι: «Στο “Φυλάκισε με” δεν υπήρχαν εκείνη την εποχή τα drones και ότι γυρίσματα κάναμε ήταν με ελικόπτερο. Γυρίσαμε όλη τη δυτική ακτή της Πελοποννήσου. Υπάρχουν πλάνα που είναι από πάνω το ελικόπτερο και μου παίρνει τόσο πολύ τα μαλλιά ο αέρας, το ωστικό κύμα με ρίχνει κάτω.
Η συνεργασία μου με τον Φοίβο έγινε μέσω του παράγωγου μου Γιάννη Δουλάμη. Νομίζω πως ο Φοίβος με πήγε παρακάτω στην καριέρα μου και μου άνοιξε καινούργιους ορίζοντες. Είπα περισσότερο ελληνικά τραγούδια άλλα πάνω στη φωνή μου. Είναι μοναδικός σε αυτό: ξέρει να γράφει για τον κάθε τραγουδιστή αυτό που του ταιριάζει. Το βιντεοκλίπ του «φωτιά στα πρέπει» είχε concept να είμαι μέσα σε μία κορνίζα. Κάποια στιγμή λέω του σκηνοθέτη: “τι λες να βάλουμε φωτιά μεσ’ την κορνίζα και να την κάψουμε;”. Δεν ήταν μέσα στο σενάριο! Ποτίσαμε την κορνίζα με βενζίνη και της βάλαμε φωτιά».
Έπειτα, η Μαντώ θυμήθηκε και την εποχή που έλαβε μέρος στην Eurovision. «Δεν ήταν η πιο καλή χρονιά εκείνη που πήγα στη Eurovision. Είχαμε μπροστά μας την Ολυμπιάδα. Πέρασα όμορφα, πήγα για ερμηνεύσω δεν δίνω μεγάλη σημασία στις θέσεις. Εάν ξαναπήγαινα, θα το έκανα με την προϋπόθεση πως θα έβλεπα το αντίστοιχο ενδιαφέρον από τη χώρα μου. Αστειευόμουν όταν δήλωσα ότι θα φορούσα και το ίδιο φόρεμα. Ήταν όμως ένα φόρεμα που άφησε εποχή όπως και να το κάνουμε!», είπε χαρακτηριστικά.
«Είναι περίεργο το 2022 να μιλάμε για κιλά και ζυγαριές έχουν ξεπεραστεί αυτά προ πολλού. Μία εποχή υπήρχε η ζυγαριά που έπρεπε να είναι συγκεκριμένα τα μεγέθη ειδικά στις τραγουδίστριες της πίστας. Κάποια στιγμή ένας επιχειρηματίας μου είπε πως πρέπει να αδυνατίσω πάρα πολύ, για να είμαι πιο αρεστή στο κοινό. Αποφάσισα να αδυνατίσω, έκανα εξαντλητικές δίαιτες. Όταν ήμουν στα κιλά μου ήμουν πολύ καλύτερη απ’ ότι κοκαλιάρα. Το ξεπέρασα αυτό, γιατί μου άφησε και προβλήματα υγείας», αποκάλυψε για το bullying που έχει δεχθεί για τα κιλά της και το μήνυμα που θέλησε να περάσει ήταν: «Να αγαπάμε το σώμα μας όπως είναι».
Ειδήσεις σήμερα:
Υποψήφια με τη Νέα Δημοκρατία στην Α' Αθήνας η Άννα Ροκοφύλλου
Στα 9.360 τα νέα κρούσματα κορωνοϊού, 23 θάνατοι και 102 διασωληνωμένοι
Τέτα Καμπουρέλη για Βαρβάρα Κίρκη: «Την τελευταία φορά φορούσε συνέχεια γυαλιά ηλίου κι έδειχνε πολύ ανήσυχη»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα