Την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2021 το Happy Day σάρωσε στην τηλεθέασησημειώνοντας στο δυναμικό κοινό (18-54) μέσο όρο 18,1% με τουλάχιστον 694.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν έστω για 1’ λεπτό.
Το Happy Day αποτελεί τοπ επιλογή του γυναικείου τηλεοπτικού κοινού για πρωινή ενημέρωση και ψυχαγωγία. Μάλιστα, στο γυναικείο δυναμικό κοινό (18-54) τερμάτισε πρώτο στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 23,2%, ενώ πρωτιές σημείωσε και σε επιμέρους γυναικεία κοινά (25-44 και 45-64) με 20,2% και 20,5% αντίστοιχα.
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.