Αντώνης Καρυστινός για τον Έρωτα Φυγά: «Θεωρώ ότι είναι ευλογία να γίνονται τέτοιες σειρές»
Αντώνης Καρυστινός για τον Έρωτα Φυγά: «Θεωρώ ότι είναι ευλογία να γίνονται τέτοιες σειρές»
«Ο Ιάσωνας γίνεται ο κακός της ιστορίας για να κρατήσει κοντά του τη γυναίκα που αγάπησε » ανέφερε ο ηθοποιός
Πρεμιέρα έκανε τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου η σειρά «Έρωτας Φυγάς» που προβάλλεται στο OPEN.
Ο Αντώνης Καρυστινός ο οποίος πρωταγωνιστεί στη σειρά, παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό 7 Μέρες Tv και έκανε αρκετές αποκαλύψεις τόσο για την εξέλιξη της σειράς, όσο και για τον χαρακτήρα, τον Ιάσωνα, τον οποίο ενσαρκώνει.
Ξεκινώντας τη συνέντευξη ο ηθοποιός μίλησε για τους λόγους που είπε το «ναι» στην καθημερινή σειρά: «Το ιστορικό πλαίσιο της εποχής έπαιξε μεγάλο ρόλο, καθώς αυτά που απασχολούσαν τους ανθρώπους το 1957, όπως η επιβίωση, η φτώχεια και η ελπίδα για μια καλύτερη ζωή, απασχολούν τον κόσμο και σήμερα. Για μένα, αυτό ήταν μεγάλο δέλεαρ, καθώς στο θέατρο έχω παίξει σε έργα εποχής αλλά στην τηλεόραση όχι. Θα σταθώ και στο σκηνοθέτη Βασίλη Τσελεμέγκο- είναι η δεύτερη φορά που συνεργάζομαι μαζί του και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό, γιατί τον θαυμάζω για την άρτια δουλειά του. Είμαι πολλαπλά χαρούμενος καθώς έχω συνεργαστεί με τον Σταύρο· Σβήγκο στον «Αστέρα Ραχούλας», άρα τον ξέρω υποκριτικά, και με την Πέμη Ζούνη έχω δουλέψει στο θέατρο. Με τον Σταύρο Ζαλμά και την Ντάνη Γιαννακοπούλου συναντιόμαστε πρώτη φορά, αλλά έχουμε μια άψογη συνεργασία, επειδή αντιμετωπίζουμε τη δουλειά από την ίδια οπτική γωνία. Δεν είναι θέμα χημείας, αλλά οπτικής. Θεωρώ ότι είναι ευλογία να γίνονται τέτοιες σειρές».
Σε συνέχεια της συνέντευξής του μίλησε για τον ρόλο του στη σειρά: «Ο Ιάσονας είναι κληρονόμος του μεγαλύτερου κτήματος της περιοχής. Ως πρώτη εντύπωση, στους έξω φαίνεται καλός και ευγενικός. Όμως ταυτόχρονα είναι άνθρωπος που μπορεί να γίνει πολύ σκληρός με όποιον δεν είναι σωστός απέναντι του. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, γίνεται ο κακός της ιστορίας για να κρατήσει κοντά του τη γυναίκα που αγάπησε από την πρώτη ημέρα που την είδε. Μπορεί να ζει σε μια πατριαρχική κοινωνία, αλλά δεν είναι ο άντρας-αφέντης. Έχει ζήσει στο εξωτερικό, έχει άλλες ιδέες και θέλει μια καλύτερη κοινωνία για άντρες και γυναίκες. Για τον Ιάσονα, η Αλεξάνδρά είναι σαν κάρμα, κισμέτ. Τη βλέπει στην Αθήνα να βγαίνει από ένα σπίτι και την ερωτεύεται ως ιδεατή θηλυκή εικόνα. Αυτή, λοιπόν, η κοπέλα που ονειρεύεται τα βράδια εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά του και του ζητά δουλειά. Άρα, πρόκειται για μια συγκλονιστική συγκυρία. Είναι ο έρωτας της ζωής του».
Όσον αφορά στην «Αλεξάνδρα», την οποία ενσαρκώνει η Ντάνη Γιαννακοπούλου, ανέφερε: «Η Αλεξάνδρα ζει σε μια εποχή που η γυναίκα δεν είχε λόγο στις ερωτικές της επιλογές, παρόλο που εκείνη το έσκασε με τον άντρα που αγαπούσε, τον Μάρκο. Για να σώσει τον Μάρκο, παντρεύεται τον Ιάσονα, πληρώνει ένα τίμημα και τον παίρνει με προξενιό».
Τέλος, ο Αντώνης Καρυστινός σχολίασε αν ο έρωτας μια επαναστατική πράξη: «Δεν θα το έλεγα. Ως επαναστατική θα χαρακτήριζα μόνο μια συλλογική πολιτική πράξη για την πρόοδο της κοινωνίας και όχι κάτι ατομικό, που ουσιαστικά αποτελεί συναισθηματική επιλογή. Η επανάσταση είναι μια αλλαγή κοινωνική και όχι ατομική».
Η υπόθεση της σειράς
Ο έρωτας του Μάρκου, ενός μηχανικού αυτοκινήτων, και της Αλεξάνδρας, μιας ράφτρας, που αρχίζει στην Αθήνα το 1955 με τις πιο απλές, καθημερινές και ευοίωνες προοπτικές, φτάνει να γίνει η αιτία μιας τεράστιας αντιπαράθεσης κάπου στη Μεσσηνία, σε αγροτική περιοχή με μεγάλα τσιφλίκια. Όλη η περιοχή συγκλονίζεται από τον πόλεμο που ξεσπάει εξαιτίας αυτού του έρωτα.
Μια δολοφονία για λόγους τιμής φέρνει το ζευγάρι σε μια απόμακρη επαρχία. Κρύβονται σ’ ένα μεγάλο τσιφλίκι ως εργάτες γης. Κανείς δεν ξέρει ότι είναι ζευγάρι. Αυτό οδηγεί σε παρεξηγήσεις και στην προοπτική λάθος σχέσεων. Γεννιούνται ίντριγκες και υπόγειες κόντρες. Ο άρχοντας της περιοχής Ιάσονας Δεμερτζής ερωτεύεται με πάθος την Αλεξάνδρα. Όταν εκείνη χάνει τον Μάρκο, που καταδικάζεται για δολοφονία, την παντρεύεται αγνοώντας ότι εκείνη είναι έγκυος.
Ο Μάρκος, βγαίνοντας από τη φυλακή, βάζει σκοπό της ζωής του να εκδικηθεί. Για να το πετύχει αυτό, θα καταφέρει να γίνει εξίσου ισχυρός με τον αντίπαλό του. Ο πόλεμος μεταξύ τους θα είναι πόλεμος ως το τέλος. Όταν τα όνειρα γκρεμίζονται και όταν οι αθώοι αδικούνται, η εκδίκηση είναι ο μόνος δρόμος.
Ο Αντώνης Καρυστινός ο οποίος πρωταγωνιστεί στη σειρά, παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό 7 Μέρες Tv και έκανε αρκετές αποκαλύψεις τόσο για την εξέλιξη της σειράς, όσο και για τον χαρακτήρα, τον Ιάσωνα, τον οποίο ενσαρκώνει.
Ξεκινώντας τη συνέντευξη ο ηθοποιός μίλησε για τους λόγους που είπε το «ναι» στην καθημερινή σειρά: «Το ιστορικό πλαίσιο της εποχής έπαιξε μεγάλο ρόλο, καθώς αυτά που απασχολούσαν τους ανθρώπους το 1957, όπως η επιβίωση, η φτώχεια και η ελπίδα για μια καλύτερη ζωή, απασχολούν τον κόσμο και σήμερα. Για μένα, αυτό ήταν μεγάλο δέλεαρ, καθώς στο θέατρο έχω παίξει σε έργα εποχής αλλά στην τηλεόραση όχι. Θα σταθώ και στο σκηνοθέτη Βασίλη Τσελεμέγκο- είναι η δεύτερη φορά που συνεργάζομαι μαζί του και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό, γιατί τον θαυμάζω για την άρτια δουλειά του. Είμαι πολλαπλά χαρούμενος καθώς έχω συνεργαστεί με τον Σταύρο· Σβήγκο στον «Αστέρα Ραχούλας», άρα τον ξέρω υποκριτικά, και με την Πέμη Ζούνη έχω δουλέψει στο θέατρο. Με τον Σταύρο Ζαλμά και την Ντάνη Γιαννακοπούλου συναντιόμαστε πρώτη φορά, αλλά έχουμε μια άψογη συνεργασία, επειδή αντιμετωπίζουμε τη δουλειά από την ίδια οπτική γωνία. Δεν είναι θέμα χημείας, αλλά οπτικής. Θεωρώ ότι είναι ευλογία να γίνονται τέτοιες σειρές».
Σε συνέχεια της συνέντευξής του μίλησε για τον ρόλο του στη σειρά: «Ο Ιάσονας είναι κληρονόμος του μεγαλύτερου κτήματος της περιοχής. Ως πρώτη εντύπωση, στους έξω φαίνεται καλός και ευγενικός. Όμως ταυτόχρονα είναι άνθρωπος που μπορεί να γίνει πολύ σκληρός με όποιον δεν είναι σωστός απέναντι του. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, γίνεται ο κακός της ιστορίας για να κρατήσει κοντά του τη γυναίκα που αγάπησε από την πρώτη ημέρα που την είδε. Μπορεί να ζει σε μια πατριαρχική κοινωνία, αλλά δεν είναι ο άντρας-αφέντης. Έχει ζήσει στο εξωτερικό, έχει άλλες ιδέες και θέλει μια καλύτερη κοινωνία για άντρες και γυναίκες. Για τον Ιάσονα, η Αλεξάνδρά είναι σαν κάρμα, κισμέτ. Τη βλέπει στην Αθήνα να βγαίνει από ένα σπίτι και την ερωτεύεται ως ιδεατή θηλυκή εικόνα. Αυτή, λοιπόν, η κοπέλα που ονειρεύεται τα βράδια εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά του και του ζητά δουλειά. Άρα, πρόκειται για μια συγκλονιστική συγκυρία. Είναι ο έρωτας της ζωής του».
Όσον αφορά στην «Αλεξάνδρα», την οποία ενσαρκώνει η Ντάνη Γιαννακοπούλου, ανέφερε: «Η Αλεξάνδρα ζει σε μια εποχή που η γυναίκα δεν είχε λόγο στις ερωτικές της επιλογές, παρόλο που εκείνη το έσκασε με τον άντρα που αγαπούσε, τον Μάρκο. Για να σώσει τον Μάρκο, παντρεύεται τον Ιάσονα, πληρώνει ένα τίμημα και τον παίρνει με προξενιό».
Τέλος, ο Αντώνης Καρυστινός σχολίασε αν ο έρωτας μια επαναστατική πράξη: «Δεν θα το έλεγα. Ως επαναστατική θα χαρακτήριζα μόνο μια συλλογική πολιτική πράξη για την πρόοδο της κοινωνίας και όχι κάτι ατομικό, που ουσιαστικά αποτελεί συναισθηματική επιλογή. Η επανάσταση είναι μια αλλαγή κοινωνική και όχι ατομική».
Η υπόθεση της σειράς
Ο έρωτας του Μάρκου, ενός μηχανικού αυτοκινήτων, και της Αλεξάνδρας, μιας ράφτρας, που αρχίζει στην Αθήνα το 1955 με τις πιο απλές, καθημερινές και ευοίωνες προοπτικές, φτάνει να γίνει η αιτία μιας τεράστιας αντιπαράθεσης κάπου στη Μεσσηνία, σε αγροτική περιοχή με μεγάλα τσιφλίκια. Όλη η περιοχή συγκλονίζεται από τον πόλεμο που ξεσπάει εξαιτίας αυτού του έρωτα.
Μια δολοφονία για λόγους τιμής φέρνει το ζευγάρι σε μια απόμακρη επαρχία. Κρύβονται σ’ ένα μεγάλο τσιφλίκι ως εργάτες γης. Κανείς δεν ξέρει ότι είναι ζευγάρι. Αυτό οδηγεί σε παρεξηγήσεις και στην προοπτική λάθος σχέσεων. Γεννιούνται ίντριγκες και υπόγειες κόντρες. Ο άρχοντας της περιοχής Ιάσονας Δεμερτζής ερωτεύεται με πάθος την Αλεξάνδρα. Όταν εκείνη χάνει τον Μάρκο, που καταδικάζεται για δολοφονία, την παντρεύεται αγνοώντας ότι εκείνη είναι έγκυος.
Ο Μάρκος, βγαίνοντας από τη φυλακή, βάζει σκοπό της ζωής του να εκδικηθεί. Για να το πετύχει αυτό, θα καταφέρει να γίνει εξίσου ισχυρός με τον αντίπαλό του. Ο πόλεμος μεταξύ τους θα είναι πόλεμος ως το τέλος. Όταν τα όνειρα γκρεμίζονται και όταν οι αθώοι αδικούνται, η εκδίκηση είναι ο μόνος δρόμος.
Παίζουν: Πέμη Ζούνη, Αντώνης Καρυστινός, Ντάνη Γιαννακοπούλου, Σταύρος Σβήγκος, Σταύρος Ζαλμάς, Έφη Παπαθεοδώρου, Γεράσιμος Γεννατάς, Μαρία Κωνσταντάκη, Μαριάννα Πολυχρονίδη, Κώστας Κάππας, Κώστας Καζανάς, Αρετή Πασχάλη, Λεωνίδας Καλφαγιάννης, Λίλη Τσεσματζόγλου, Μαρία Καβουκίδου, Δένια Μιμερίνη, Χρύσα Κλούβα.
Σκηνοθεσία: Βασίλης Τσελεμέγκος, Παναγιώτης Πορτοκαλάκης
Διασκευή Σεναρίου: Ρένα Ρίγγα
Επιμέλεια Σεναρίου: Δημήτρης Αποστόλου
Παραγωγή: Αργοναύτες Α.Ε.
Ειδήσεις σήμερα:
Κηδεία βασίλισσας Ελισάβετ: Ο τελευταίος αποχαιρετισμός της βασιλικής οικογένειας με μια άγνωστη φωτογραφία
Kηδεία της Βασίλισσας Ελισάβετ: Στα πίσω καθίσματα ο Μπάιντεν - Τον τρολάρει ο Τραμπ
Μορί Σακό: Ο νέος σταρ της γαλλικής κουζίνας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα