Δανάη Μιχαλάκη: «Έβαζα ειδικό στικ για να κλαίω στις "Άγριες Μέλισσες"»
Η ηθοποιός μίλησε για το «κόλπο» που έκανε για να κλαίει στις σκηνές, αλλά και στην περίοδο που εργαζόταν ως πωλήτρια
H Δανάη Μιχαλάκηπαραχώρησε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης και αναφέρθηκε στην περίοδο που εργαζόταν ως πωλήτρια, αλλά και στις «Άγριες Μέλισσες».
Η ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Στούντιο 4» και αρχικά, αναφέρθηκε στο κόλπο που τη βοηθούσε να «κλάψει» στις σκηνές που γυρνούσε στις Άγριες Μέλισσες.
«Άργησα να βάλω στη ζωή μου το tear's stick. Είναι σαν κραγιόν, το οποίο είτε το βάζεις σε μια μπατονέτα και το ακουμπάς στο ματάκι, είτε το ακουμπάς απευθείας. Δεν κάνει καλό να το βάζουμε συνέχεια. Μυρίζει σαν ευκάλυπτος και το βάζεις, σου καίει το μάτι και κοκκινίζει. Και τσουπ... αρχίζεις και κλαις», εξήγησε.
«Δεν το κάνω συνέχεια, αλλά είναι και φορές που οι συνθήκες είναι πιεστικές στο γύρισμα, τρέχεις, δεν έχεις χρόνο να ζητήσεις δυο λεπτά… Οπότε φερ' το εδώ και να 'μαι», συμπλήρωσε.
Glomex Player(40599v1wl82wi2dg, v-cn9s9jhwi2td)
Κλείσιμο
Όπως είπε στη συνέχεια, μπορεί καμιά φορά οι σκηνές που γυρνούσε στις «Άγριες Μέλισσες» να ήταν στενάχωρες, όμως στα γυρίσματα, το κλίμα μεταξύ των ηθοποιών έφερνε γέλιο.
«Αφού δεν είχα κατάθλιψη κάποια στιγμή, ήταν θαύμα. Ναι. Μέσα σε όλο αυτό, γελάγαμε πάρα πολύ. Δηλαδή και σε πολύ βαριά σκηνή, που υπήρχαν κλάματα, γελάγαμε. Αλλιώς δεν γίνεται», είπε.
Όσο για την περίοδο που εργαζόταν ως πωλήτρια, η Δανάη Μιχαλάκη είπε: «Είχα πάει να δω το La-La-Land και τότε δούλευα ως πωλήτρια. Ήμουν στη φάση που ήθελα να φύγω, έψαχνα να βρω δουλειά όπως στην ταινί,α που μια ηθοποιός που περνούσε από κάστινγκ έκανε την σκηνή και την έπιαναν τα κλάματα και την σταματούσαν για να πάνε τους καφέδες, έχω ζήσει κάτι παρόμοιο».
Glomex Player(40599v1wl82wi2dg, v-cn9s59fgqgh5)
«Είπα θα παραιτηθώ, θα το κάνω. Φρόντισα να μη μείνω χωρίς χρήματα και το κυνήγησα. Είμαι πολύ της οργάνωσης και πάω με πρόγραμμα», συμπλήρωσε κλείνοντας.
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.