Τον Σεπτέμβριο, πρώτο μήνα της νέας τηλεοπτικής σεζόν, η καθημερινή εκπομπή του Star «Αλήθειες με τη Ζήνα», ήταν για μία ακόμα φορά, η Νο 1 επιλογή των τηλεθεατών.
Η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» με τη Ζήνα Κουτσελίνη, μπήκε δυναμικά και στη νέα τηλεοπτική σεζόν, σχολιάζοντας την επικαιρότητα του Σεπτεμβρίου, και όλες τις εξελίξεις, ευχάριστες ή δυσάρεστες που απασχόλησαν την ελληνική κοινωνία.
Με ένα πάνελ έγκυρων σχολιαστών, με αποκλειστικά ρεπορτάζ, και τη Ζήνα Κουτσελίνη, να «διευθύνει» άψογα την «ορχήστρα» της εκπομπής, η εκπομπή κατέκτησε ξανά τις προτιμήσεις των τηλεθεατών. Πάντα με ανθρωπιά, αυθεντικό συναίσθημα, θετικά μηνύματα και σεβασμό στην αλήθεια.
Το διάστημα 1-30/9 η εκπομπή “Αλήθειες με τη Ζήνα” ήταν πρώτη στη ζώνη της και σημείωσε μερίδια:
15,9% στο σύνολο κοινού 14,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 18,7% στο σύνολο του γυναικείου κοινού 16,4% στο γυναικείο κοινό 18 -54
Η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», η Ζήνα Κουτσελίνη και η ομάδα των συνεργατών της, συνεχίζουν με το ίδιο πάθος, την αναζήτηση της αλήθειας που τους καθιέρωσε ως πρώτη επιλογή στις μεσημεριανές συνήθειες του τηλεοπτικού κοινού. Ειδήσεις σήμερα:
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.