Αλήθειες με τη Ζήνα: Στην κορυφή της τηλεθέασης και τον Οκτώβριο η εκπομπή
Άγγιξε το 18,7% στο σύνολο κοινού
Και τον Οκτώβριο η καθημερινή, κοινωνική εκπομπή του Star «Αλήθειες με τη Ζήνα», κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης και ήταν, για μία ακόμα φορά, η Νο 1 επιλογή των τηλεθεατών. Η Ζήνα Κουτσελίνη, η έμπειρη «μαέστρος» της δυνατής δημοσιογραφικής ομάδας της εκπομπής, ανέδειξε στην εκπομπή τα «καυτά» θέματα της επικαιρότητας, που απασχόλησαν την ελληνική κοινωνία, αποκαλύπτοντας το παρασκήνιο, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένη δημοσιογραφική έρευνα, αποκλειστικές πληροφορίες και ρεπορτάζ, με πάθος και σεβασμό στην αλήθεια, με ανθρωπιά, αυθεντικό συναίσθημα, θετική προσέγγιση. Το διάστημα 1-31/10 η εκπομπή “Αλήθειες με τη Ζήνα” ήταν πρώτη στη ζώνη της και σημείωσε μερίδια: - 18,7% στο σύνολο κοινού - 16% στο δυναμικό κοινό 18-54 - 21,6% στο σύνολο του γυναικείου κοινού - 19,4% στο γυναικείο κοινό 18 -54 Και φέτος οι καθημερινές αποκαλύψεις συνεχίζονται στο στούντιο από τους δυναμικούς δημοσιογράφους Πέτρο Κουσουλό, Δημήτρη Μαρέδη, Ρούλα Κουσκουρή και Μαρία Παναγοπούλου.
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.