Ο διάσημος οίκος μόδας «Louis Vuitton» έπεισε τους δύο άσους του ποδοσφαίρου να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε μια διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση των προϊόντων της.
«Η νίκη είναι μία κατάσταση του μυαλού. Μία μακρά παράδοση στη χειροτεχνία μπαούλων, μέσω της φωτογράφησης της Annie Leibovitz», αναφέρει η λεζάντα που συνοδεύει την εντυπωσιακή φωτογραφία.
Ο Αργεντινός και ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής φωτογραφήθηκαν στο πλαίσιο της καμπάνιας να παίζουν σκάκι πάνω σε μία βαλίτσα του δημοφιλούς brand. Στη συνέχεια και οι δύο ανάρτησαν τη φωτογραφία στους επίσημους λογαριασμούς τους στο Instagram.
Mέσα σε λίγες μόνο ώρες, η φωτογραφία έγινε viral. Η ανάρτηση του Κριστιάνο Ρονάλντο ξεπέρασε τα 29 εκατ. likes, ενώ του Λάιονελ Μέσι αγγίζει τα 24 εκατ.
Ωστόσο, αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι ότι στην πραγματικότητα, οι δύο αστέρες δεν βρέθηκαν ποτέ μαζί στον ίδιο χώρο για τις ανάγκες της φωτογράφισης.
Αντιθέτως, ο καθένας φωτογραφήθηκε μόνος του και στη συνέχεια, οι εικόνες τους ενώθηκαν με μοντάζ. Τη λεπτομέρεια αυτή πρόδωσαν τα backstage βίντεο που ανάρτησε η Louis Vuitton στον επίσημο λογαριασμό της.
Κλείσιμο
Αν και ο οίκος μόδας διέγραψε τα βίντεο μέσα σε λίγα λεπτά, καθώς όπως αποδείχθηκε, «κατέστρεψαν» τη μαγεία της φωτογραφίας στα μάτια των χιλιάδων θαυμαστών τους, ορισμένα στιγμιότυπα κυκλοφορούν στο Twitter και επιβεβαιώνουν πως δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ κάποια συνάντηση των δύο αστέρων.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!