Πες «ναι στο παιχνίδι» απολαμβάνοντας σούπερ προσφορές σε ένα σύγχρονο, γρήγορο και φιλικό περιβάλλον, με απόλυτη ασφάλεια για τις συναλλαγές σου και άμεση διευθέτηση
Η ΕΡΤ στην εποχή του... ERTFLIX - Πώς διαμορφώνονται τα νούμερα τηλεθέασης της δημόσιας τηλεόρασης
Η ΕΡΤ στην εποχή του... ERTFLIX - Πώς διαμορφώνονται τα νούμερα τηλεθέασης της δημόσιας τηλεόρασης
Μόνο τον Οκτώβριο, η πλατφόρμα δέχθηκε 9,7 εκατομμύρια επισκέψεις - Δείτε πίνακες
Το ΕRTFLIX αναδεικνύεται στην πιο επιτυχημένη στρατηγική επιλογή της ΕΡΤ. Τα επίσημα στοιχεία για την επισκεψιμότητα της ψηφιακής πλατφόρμας έδωσε ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας σε συνάντηση με δημοσιογράφους, καθώς στην ουσία υπερδιπλασιάζουν την πραγματική τηλεθέαση των τριών καναλιών της ΕΡΤ.
Τα τρία κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1, 2, 3) έχουν συνολικά -βάσει της Νielsen- μια μέση τηλεθέαση που στο λεγόμενο μερίδιο αντιστοιχεί στο 9% με 10% της συνολικής τηλεθέασης. Το ποσοστό αυτό αναλογεί μεσοσταθμικά σε περίπου 200.000 τηλεθεατές κάθε ημέρα. Σε αυτούς λοιπόν, έρχονται να προστεθούν άλλες 295.000 ημερήσιες επισκέψεις στο ΕRTFLIX.
Ακόμη, το 66% των χρηστών του ΕRTFLIX δεν μπαίνουν στην πλατφόρμα της ΕΡΤ από τις τηλεοράσεις τους, αλλά από υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και tablet, στοιχείο που μέχρι σήμερα δεν είχε αποτυπωθεί σε καμία έρευνα τηλεθέασης, καθώς αυτές που γίνονται στη χώρα μας αφορούν μόνο στις τηλεοπτικές συσκευές.
Αναλυτικά οι πίνακες που παρουσίασε για πρώτη φορά σήμερα η ΕΡΤ
Τον Οκτώβριο ένας τεράστιος αριθμός τηλεθεατών 8.865.000 on demand, επέλεξαν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι όταν μεταδίδονται από την τηλεόραση.
Περίπου 900.000 live streaming είναι και ο αριθμός όσων τηλεθεατών παρακολούθησαν μέσω του ΕRTFLIX σε ζωντανή μετάδοση τα κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1,2,3 Ertnews, Ertworld), είτε και τα ιντερνετικά κανάλια της (ERTSPORTS1,2,3).
Είναι αποκαλυπτικό το στοιχείο ότι 66% των τηλεθεατών βλέπουν ERTFLIX από άλλες συσκευές και όχι από την TV τους και αυτό δεν προσμετράται σε καμία έρευνα τηλεθέασης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς λογισμικού συστήματος YOUBORA που χρησιμοποιούν και πολλές διεθνείς πλατφόρμες, το 28% των τηλεθεατών μπαίνει στο ERTFLIX από κινητό τηλέφωνο, το 25% από υπολογιστές και το 13% από τάμπλετ.
Σε αριθμούς από τις 2 εκ. επισκέψεις που δέχεται κάθε εβδομάδα το ERTFLIX μόνον οι 700.000 γίνονται μέσα από την τηλεόραση. Οι «υπόλοιπες» 1,3 εκ. γίνονται μέσα από άλλες συσκευές και δεν είχαν καταγραφεί ποτέ έως τώρα. Είναι δε πραγματικά εντυπωσιακό για τον νέο τρόπο θέασης τηλεοπτικών προγραμμάτων ότι όσοι βλέπουν on demand μια σειρά της ΕΡΤ μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο (28%) είναι σχεδόν όσοι τη βλέπουν on demand και μέσω smart TV (34%).
Το Σαββατοκύριακο η αύξηση των επισκέψεων στο ERTFLIX αυξάνεται κατά 38,5% ενώ στον ίδιο πίνακα εμφανίζεται φέτος και μια απροσδόκητα αύξηση τις Τρίτες. Η εξήγηση είναι απλή. Η πιο δημοφιλής φέτος σειρά της ΕΡΤ, το «Kάνε ότι κοιμάσαι» προβάλλεται κάθε Δευτέρα βράδυ και η επόμενη μέρα είναι αυτοί που πολλοί επιλέγουν να παρακολουθήσουν τα νέα της επεισόδια.
Ως γνωστόν, από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν η Nielsen έδωσε για πρώτη φορά τη δυνατότητα στα κανάλια της μέτρησης ετεροχρονισμένης θέασης των προγραμμάτων τους για τις 7 πρώτες μέρες από την ημέρα προβολής τους. Η παραδοχή αυτή έγινε, καθώς η Cosmote και η Νova προσφέρουν τη δυνατότητα στους συνδρομητές τους να παρακολουθήσουν τα προγράμματα όλων των καναλιών μόνον για 7 μέρες μετά την προβολή τους. Το ERTFLIX, ωστόσο, δεν ανήκει σ’ αυτή την κατηγορία, καθώς τα προγράμματα της ΕΡΤ μένουν για όλη τη σεζόν στην πλατφόρμα και όχι βέβαια μόνον για 7 μέρες.
Επίσης, σ’ αυτό το ανακοινώσιμο top 10 της Nielsen για 9 εβδομάδες από τις 13/9-7/11, οι έξι σειρές στις δέκα είναι παραγωγές της ΕΡΤ. Ωστόσο, ακόμη και αυτή η μεγάλη αύξηση που καταγράφεται της τάξης του 20% ή 30% αφορά μόνον στις τηλεοράσεις και όχι στους υπολογιστές, στα κινητά τηλέφωνα και στα τάμπλετ. Αν κάποιος δεν παρακολουθεί ετεροχρονισμένα από την τηλεόραση, δεν προσμετράται σ’ αυτό στο ποσοστό του 32%.
Ο Πρόεδρος της ΕΡΤ έδωσε και στοιχεία αντίστοιχα για τις πρώτες θέσεις δημοτικότητας στο ERTFLIX στο ίδιο διάστημα των 9 εβδομάδων (από 12/9 έως 13/11) που προήλθαν μέσα από το YOUBORA. Εδώ φαίνεται και η μεγάλη επιτυχία των φετινών σειρών μυθοπλασίας της ΕΡΤ με αριθμούς ρεκόρ. Τα 9 διπλά επεισόδια του «Κάνε ότι κοιμάσαι» που προβλήθηκαν σ’ αυτό το διάστημα δέχθηκαν περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια επισκέψεις και ακολουθεί το «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» με 1,4 εκ., τα «Καλύτερά μας χρόνια» με 1,1 εκ., «Τα Νούμερα» με 840.000 προβολές, η «Φλόγα και άνεμος», η «Νύχτα του Αυγούστου» με περισσότερες από 500.000 προβολές.
Για τη Δημόσια Τηλεόραση ήταν πολύ μεγάλη η ικανοποίηση ότι ήδη στο top 10 αυτού του πίνακα υπάρχει και το live stream του ERTNEWS, το νέο ενημερωτικό κανάλι το οποίο χιλιάδες τηλεθεατές παρακολουθούν όχι μόνον μέσα από τη γραμμική τηλεόραση αλλά και μέσα από το ERTFLIX.
H επισκεψιμότητα του «ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΚΟΙΜΑΣΑΙ» στo ERTFLIX
Σε μια πιο λεπτομερή παρουσίαση ενός παραδείγματος για την ετεροχρονισμένη θέαση της σειράς «Κάνε ότι κοιμάσαι» επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία του YOUBORA ότι η τηλεθέαση όχι μόνον δεν εξαντλείται μέσα σε 7 μέρες από τον χρόνο προβολής τους, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις υπερδιπλασιάζεται στις εβδομάδες που ακολουθούν. Το επεισόδιο που προβλήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου δέχθηκε περισσότερες από 226.000 επισκέψεις μέσα σε έναν μήνα. Και από αυτές τις επισκέψεις το 73,4% έγιναν μετά τις 7 πρώτες μέρες, στοιχείο που δείχνει και τη δυναμική αυτής της σειράς. Αν μάλιστα επεκτείνουμε την περίοδο μέτρησης για τις 9 εβδομάδες που αντλήθηκαν τα στοιχεία είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά τα αποτελέσματα, καθώς δείχνουν ότι η τηλεθέασή του υπερβαίνει το 100% μετά την πρώτη εβδομάδα, φτάνοντας συνολικά τις 275.000 προβολές.
Τα τρία κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1, 2, 3) έχουν συνολικά -βάσει της Νielsen- μια μέση τηλεθέαση που στο λεγόμενο μερίδιο αντιστοιχεί στο 9% με 10% της συνολικής τηλεθέασης. Το ποσοστό αυτό αναλογεί μεσοσταθμικά σε περίπου 200.000 τηλεθεατές κάθε ημέρα. Σε αυτούς λοιπόν, έρχονται να προστεθούν άλλες 295.000 ημερήσιες επισκέψεις στο ΕRTFLIX.
Ακόμη, το 66% των χρηστών του ΕRTFLIX δεν μπαίνουν στην πλατφόρμα της ΕΡΤ από τις τηλεοράσεις τους, αλλά από υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και tablet, στοιχείο που μέχρι σήμερα δεν είχε αποτυπωθεί σε καμία έρευνα τηλεθέασης, καθώς αυτές που γίνονται στη χώρα μας αφορούν μόνο στις τηλεοπτικές συσκευές.
Αναλυτικά οι πίνακες που παρουσίασε για πρώτη φορά σήμερα η ΕΡΤ
Τον Οκτώβριο ένας τεράστιος αριθμός τηλεθεατών 8.865.000 on demand, επέλεξαν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι όταν μεταδίδονται από την τηλεόραση.
Περίπου 900.000 live streaming είναι και ο αριθμός όσων τηλεθεατών παρακολούθησαν μέσω του ΕRTFLIX σε ζωντανή μετάδοση τα κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1,2,3 Ertnews, Ertworld), είτε και τα ιντερνετικά κανάλια της (ERTSPORTS1,2,3).
Είναι αποκαλυπτικό το στοιχείο ότι 66% των τηλεθεατών βλέπουν ERTFLIX από άλλες συσκευές και όχι από την TV τους και αυτό δεν προσμετράται σε καμία έρευνα τηλεθέασης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς λογισμικού συστήματος YOUBORA που χρησιμοποιούν και πολλές διεθνείς πλατφόρμες, το 28% των τηλεθεατών μπαίνει στο ERTFLIX από κινητό τηλέφωνο, το 25% από υπολογιστές και το 13% από τάμπλετ.
Σε αριθμούς από τις 2 εκ. επισκέψεις που δέχεται κάθε εβδομάδα το ERTFLIX μόνον οι 700.000 γίνονται μέσα από την τηλεόραση. Οι «υπόλοιπες» 1,3 εκ. γίνονται μέσα από άλλες συσκευές και δεν είχαν καταγραφεί ποτέ έως τώρα. Είναι δε πραγματικά εντυπωσιακό για τον νέο τρόπο θέασης τηλεοπτικών προγραμμάτων ότι όσοι βλέπουν on demand μια σειρά της ΕΡΤ μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο (28%) είναι σχεδόν όσοι τη βλέπουν on demand και μέσω smart TV (34%).
Το Σαββατοκύριακο η αύξηση των επισκέψεων στο ERTFLIX αυξάνεται κατά 38,5% ενώ στον ίδιο πίνακα εμφανίζεται φέτος και μια απροσδόκητα αύξηση τις Τρίτες. Η εξήγηση είναι απλή. Η πιο δημοφιλής φέτος σειρά της ΕΡΤ, το «Kάνε ότι κοιμάσαι» προβάλλεται κάθε Δευτέρα βράδυ και η επόμενη μέρα είναι αυτοί που πολλοί επιλέγουν να παρακολουθήσουν τα νέα της επεισόδια.
Ως γνωστόν, από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν η Nielsen έδωσε για πρώτη φορά τη δυνατότητα στα κανάλια της μέτρησης ετεροχρονισμένης θέασης των προγραμμάτων τους για τις 7 πρώτες μέρες από την ημέρα προβολής τους. Η παραδοχή αυτή έγινε, καθώς η Cosmote και η Νova προσφέρουν τη δυνατότητα στους συνδρομητές τους να παρακολουθήσουν τα προγράμματα όλων των καναλιών μόνον για 7 μέρες μετά την προβολή τους. Το ERTFLIX, ωστόσο, δεν ανήκει σ’ αυτή την κατηγορία, καθώς τα προγράμματα της ΕΡΤ μένουν για όλη τη σεζόν στην πλατφόρμα και όχι βέβαια μόνον για 7 μέρες.
Επίσης, σ’ αυτό το ανακοινώσιμο top 10 της Nielsen για 9 εβδομάδες από τις 13/9-7/11, οι έξι σειρές στις δέκα είναι παραγωγές της ΕΡΤ. Ωστόσο, ακόμη και αυτή η μεγάλη αύξηση που καταγράφεται της τάξης του 20% ή 30% αφορά μόνον στις τηλεοράσεις και όχι στους υπολογιστές, στα κινητά τηλέφωνα και στα τάμπλετ. Αν κάποιος δεν παρακολουθεί ετεροχρονισμένα από την τηλεόραση, δεν προσμετράται σ’ αυτό στο ποσοστό του 32%.
Ο Πρόεδρος της ΕΡΤ έδωσε και στοιχεία αντίστοιχα για τις πρώτες θέσεις δημοτικότητας στο ERTFLIX στο ίδιο διάστημα των 9 εβδομάδων (από 12/9 έως 13/11) που προήλθαν μέσα από το YOUBORA. Εδώ φαίνεται και η μεγάλη επιτυχία των φετινών σειρών μυθοπλασίας της ΕΡΤ με αριθμούς ρεκόρ. Τα 9 διπλά επεισόδια του «Κάνε ότι κοιμάσαι» που προβλήθηκαν σ’ αυτό το διάστημα δέχθηκαν περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια επισκέψεις και ακολουθεί το «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» με 1,4 εκ., τα «Καλύτερά μας χρόνια» με 1,1 εκ., «Τα Νούμερα» με 840.000 προβολές, η «Φλόγα και άνεμος», η «Νύχτα του Αυγούστου» με περισσότερες από 500.000 προβολές.
Για τη Δημόσια Τηλεόραση ήταν πολύ μεγάλη η ικανοποίηση ότι ήδη στο top 10 αυτού του πίνακα υπάρχει και το live stream του ERTNEWS, το νέο ενημερωτικό κανάλι το οποίο χιλιάδες τηλεθεατές παρακολουθούν όχι μόνον μέσα από τη γραμμική τηλεόραση αλλά και μέσα από το ERTFLIX.
H επισκεψιμότητα του «ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΚΟΙΜΑΣΑΙ» στo ERTFLIX
Σε μια πιο λεπτομερή παρουσίαση ενός παραδείγματος για την ετεροχρονισμένη θέαση της σειράς «Κάνε ότι κοιμάσαι» επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία του YOUBORA ότι η τηλεθέαση όχι μόνον δεν εξαντλείται μέσα σε 7 μέρες από τον χρόνο προβολής τους, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις υπερδιπλασιάζεται στις εβδομάδες που ακολουθούν. Το επεισόδιο που προβλήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου δέχθηκε περισσότερες από 226.000 επισκέψεις μέσα σε έναν μήνα. Και από αυτές τις επισκέψεις το 73,4% έγιναν μετά τις 7 πρώτες μέρες, στοιχείο που δείχνει και τη δυναμική αυτής της σειράς. Αν μάλιστα επεκτείνουμε την περίοδο μέτρησης για τις 9 εβδομάδες που αντλήθηκαν τα στοιχεία είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά τα αποτελέσματα, καθώς δείχνουν ότι η τηλεθέασή του υπερβαίνει το 100% μετά την πρώτη εβδομάδα, φτάνοντας συνολικά τις 275.000 προβολές.
Όπως ανέφερε καταληκτικά ο πρόεδρος της ΕΡΤ, «η σημερινή παρουσίαση εκτός από αποκαλυπτική για την επιτυχία του ΕΡΤFLIX πρέπει να μας προβληματίσει όλους σε σχέση με τον τρόπο που αποτυπώνονται σήμερα οι περιβόητες μετρήσεις τηλεθέασης. Διότι είναι πλέον προφανές ότι αυτές οι μετρήσεις έχουν από τις συνθήκες πια ξεπεραστεί, καθώς αποτυπώνουν τις συνήθειες ενός μέρους μόνον των τηλεθεατών, όταν εκατοντάδες χιλιάδες προτιμούν πλέον να βλέπουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι κατ’ ανάγκην από την τηλεόραση».
Ας σημειωθεί τέλος, ότι ο ίδιος έκανε και μια πρόβλεψη. «Δεν αργεί ο καιρός», είπε, «που όλοι θα μιλάμε για παραγωγές του ERTFLIX», ενώ έδωσε και την είδηση: «η επόμενη σειρά μυθοπλασίας της ΕΡΤ, το “Βραχιόλι της Φωτιάς”, θα ανέβει πρώτα στο ΕRTFLIX και μετά θα μεταδοθεί στην ΕΡΤ1».
Ειδήσεις σήμερα:
Κιβωτός του Κόσμου: Η πρεσβυτέρα άδειασε τη θυρίδα και έβαλε 500.000 ευρώ σε λογαριασμό της ΜΚΟ
Κακοκαιρία Άριελ: Επί ποδός η Πολιτική Προστασία - Οδηγίες προς τους πολίτες
ΕΛ.ΑΣ: Συνελήφθησαν θείος και ανιψιά που «έσπρωχναν» στις πιάτσες των ναρκωτικών μεγάλες ποσότητες κοκαΐνης
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα