Maestro: Οι δυνατές ερμηνείες, το σεξ στην παραλία και τα σχόλια στα social media

Maestro: Οι δυνατές ερμηνείες, το σεξ στην παραλία και τα σχόλια στα social media

Στο όγδοο επεισόδιο που είναι και το προτελευταίο του κύκλου, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης έβαλε όλη του τη «μαεστρία» και σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως στο Twitter

Maestro: Οι δυνατές ερμηνείες, το σεξ στην παραλία και τα σχόλια στα social media
Στο όγδοο επεισόδιο του «Maestro», αφηγητής ήταν ο Μιχάλης, τον οποίο υποδύεται ο Αντίνοος Αλμπάνης. Είναι ο ευγενικός και διακριτικός γιατρός του νησιού, ο οποίος ζει με το σκυλάκι του, τη Μαρίκα.

Πρόκειται για έναν άντρα χαμηλών τόνων, ευαίσθητο, παρατηρητικό, που ξέρει όλα τα μυστικά των ηρώων, αλλά ποτέ δεν μιλάει για αυτά. Βοηθάει τους πάντες, τους αφουγκράζεται, τους φροντίζει, τους προσέχει, αλλά κρατά μία απόσταση, σε μία προσπάθεια να διασφαλίσει τη δική του ηρεμία και υγεία του. «Πάντα μου άρεσε να φτιάχνω τους άλλους. Έγινα γιατρός. Από εδώ περνάνε όλοι. Ξέρω τα πάντα για αυτούς, δεν ξέρουν πολλά για μένα. Ζω μοναχικά, στην ησυχία μου» αναφέρει.

Σε αυτό το επεισόδιο, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης κάνει αναφορά στα αυτοάνοσα νοσήματα, που εμφανίζονται όταν το ανοσολογικό ανθρώπινο σύστημα αντιδρά και στρέφεται εναντίον του ίδιου του οργανισμού.

Στο όγδοο επεισόδιο που είναι και το προτελευταίο του κύκλου, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης έβαλε όλη του τη «μαεστρία» και εντυπωσίασε το κοινό, ενώ σχολιάστηκε για ακόμη μία φορά στο Twitter.
 
Τα αυτοάνοσα 
Ο Μιχάλης πάσχει από διαβήτη, κάτι που έγινε γνωστό από τα πρώτα κιόλας επεισόδια, όταν φανερώθηκε να κάνει μία ένεση ινσουλίνης. Χθες, ο ίδιος μίλησε για την ασθένειά του, ενώ τόνισε πως, λόγω της υγείας του, προσπαθεί να αποφεύγει τις εντάσεις και να ζει ήρεμα, πειθαρχημένα και χωρίς να πιέζει τον εαυτό του.

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που χώρισαν με τη Σοφία (Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου), αφού δεν μπορούσε να διαχειριστεί τις δικές της εντάσεις και τα αδιέξοδα της σχέσης τους. Σημειώνεται πως ο ήρωας είχε πάει στους Παξούς πριν από πέντε χρόνια, για να κάνει το αγροτικό του, αλλά τελικά έμεινε, λόγω του έρωτά του.

Παράλληλα ο Σπύρος (Γιώργος Μπένος) πάσχει από ψωρίαση και όπως φαίνεται η ένταση στο σπίτι του και το άγχος της καθημερινότητας ενίσχυσαν και διόγκωσαν το πρόβλημά του. 

Η σκηνή της σεξουαλικής επίθεσης 
Η εγκληματική συμπεριφορά του Χαράλαμπου (Γιάννης Τσορτέκης), ο οποίος ασκεί για άλλη μία φορά σωματική βία στη Μαρία (Μαρία Καβογιάννη), κλιμακώνεται.

Κλείσιμο
Ένα βράδυ, ακολουθεί τη σύντροφο του γιου του, τη Γιάννα (Τόνια Μαράκη), η οποία επιστρέφει στο σπίτι της με τα πόδια μετά από έξοδο και της επιτίθεται σεξουαλικά, λέγοντας:«Η γενιά σας έχει αλλάξει. Παλιότερα δεν αφήναμε ένα κορίτσι να κυκλοφορεί μόνο του έξω, βράδυ, έτσι. Προκλητικά ντυμένη. Δεν είναι σωστό. Αν κάποιος σε δει, μπορεί να νομίσει πως θες να...». Η κοπέλα καταφέρνει να ξεφύγει από τα χέρια του και να τρέξει μακριά, μέχρι που φτάνει στο σπίτι της και ξεσπά σε κλάματα, φανερώνοντας τον φόβο που αισθάνεται.

Οι δυνατές ερμηνείες
Μαρία Καβογιάννη και Χάρις Αλεξίου, εντυπωσίασαν και σε αυτό το επεισόδιο τους τηλεθεατές, με τις ερμηνείες τους. Η Μαρία ανακαλύπτει την πράξη του Χαράλαμπου και ξεσπά εναντίον του, αποκαλώντας τον «κτήνος». Εκείνος αντιδρά και της επιτίθεται άγρια.

Η Μαρία καταφεύγει στο τμήμα γεμάτη δύναμη, αποφασιστικότητα και θάρρος, για να καταγγείλει τον σύζυγό της, σε μια σκηνή που καθήλωσε τους τηλεθεατές και απέσπασε διθυραμβικά σχόλια. Παράλληλα η σκηνή που ακολούθησε με την Χάριν Αλεξίου εισέπραξε επίσης τον θαυμασμό των χρηστών. 








Τα γυμνά καρέ και το σεξ στην παραλία
Ο έρωτας του Ορέστη και της Κλέλιας έχει πια εκδηλωθεί, με τους δύο ήρωες να αφήνονται στα συναισθήματά τους μετά από έναν καβγά και να χαρίζουν στο τηλεοπτικό κοινό μία ερωτική σκηνή που εκτυλίχθηκε στην ακτή της παραλίας. Στο όγδοο επεισόδιο, το ζευγάρι έκανε ξανά έρωτα σε μια απομονωμένη παραλία του νησιού.

Οι δύο πρωταγωνιστές περνούν το βράδυ τους στην παραλία, την επόμενη μέρα κάνουν μπάνιο γυμνοί στα καταγάλανα νερά του νησιού. Μάλιστα πλήθος πλάνων κατέγραψε το στήθος της Κλέλιας, την οποία ενσαρκώνει η Κλέλια Ανδριολάτου, τη στιγμή που το σκηνικό θύμιζε κάτι από τη δημοφιλή ταινία «Γαλάζια Λίμνη».

Δείτε μερικές από τις αντιδράσεις 









Η σκηνή που απογοήτευσε 
Τη δυσαρέσκειά τους για μία συγκεκριμένη του «Maestro» εξέφρασαν οι χρήστες του Twitter. Πρόκειται για τη σκηνή που ο Ορέστης βρισκόταν στην παραλία με την Κλέλια και οι φωνές τους δεν συμβάδιζαν με την εικόνα. Επί της ουσίας η τηλεθατές ήρθαν αντιμέτωποι με έναν κακό ήχο που έδινε την εικόνα ενός voice over. Όπως ήταν φανερό οι φωνές των ηρώων δεν κατάφεραν να συγχρονιστούν σωστά με τα πλάνα και κανείς «δεν συγχώρεσε» το λάθος του Χριστόφορου Παπακαλιάτη.

Δείτε τη σκηνή 




Δείτε τις αντιδράσεις στο Twitter



Τα γαλλικά της Στεφανίας Γουλιώτη
Αποθεώθηκε η Στεφανία Γουλιώτη η οποία υποδύεται την Αλεξάνδρα, με τα γαλλικά της. Οι χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης δεν έχασαν την ευκαιρία, για να επαινέσουν την προφορά της και να αποθεώσουν τις υποκριτικές της ικανότητες. 

 

 


Το κουβάρι της δολοφονίας ξετυλίγεται
Όπως συμβαίνει προς το τέλος κάθε επεισοδίου του «Maestro», παρουσιάζεται ένα κομμάτι από τη συνέχεια της σκηνής με το πτώμα του Χαράλαμπου.

Η ταφή της Μαρίκας, του σκυλιού του Μιχάλη, που ενσαρκώνει ο Αντίνοος Αλμπάνης, τον οδηγεί σε μια μεγάλη αποκάλυψη. Ακούει δύο πυροβολισμούς, πλησιάζει στο σημείο και, τελικά, βλέπει όλο το έγκλημα που αναμένεται να εξιχνιαστεί στο επόμενο και τελευταίο επεισόδιο.

Δείτε το τρέιλερ του επόμενου επεισοδίου


Ειδήσεις σήμερα:

Βροχές σήμερα στα δυτικά και το ανατολικό Αιγαίο - Η πρόγνωση για το Σαββατοκύριακο

Οι τουρκόφρονες της μειονότητας που «πηγαινοέρχονται» στην Άγκυρα και η προκλητική λίστα Τσαβούσογλου

Η μοίρα «ξαναχτυπά» τη Σελίν Ντιόν - Οι μεγάλες τραγωδίες της ζωής της
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης