Αν κάτι αξίζει, αποκλείεται να χαθεί. Μπορεί να αργήσει να λάμψει στα μάτια όλων, όμως θα έρθει η στιγμή του. Η σειρά του Open
«Ερωτας φυγάς» είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Μία σειρά, η οποία αργά αλλά σταθερά, σε ένα τηλεοπτικό περιβάλλον που δεν κάνει πρωταθλητισμό με μέσο όρο μονοψήφιο, καταφέρνει πολλά.
Και δεν είναι μόνο οι αριθμοί, οι οποίοι ομολογουμένως είναι εντυπωσιακοί. Ενδεικτικά, από τα μέσα Δεκεμβρίου και μετά η σειρά έχει σταθερά διψήφιο ποσοστό τηλεθέασης στο 18-54 (10,7%), ενώ από τον Οκτώβριο στο σύνολο του κοινού ανεβάζει συνέχεια τον δείκτη τηλεθέασης, σημειώνοντας την εβδομάδα 16-22 Ιανουαρίου μέσο όρο 15,2%. Αυτό αντιστοιχεί σε 492.000 τηλεθεατές μόνο για την live μετάδοσή του, ενώ μαζί με την μεταχρονολογημένη τηλεθέαση αγγίζει τους 506.000 τηλεθεατές. Είναι το ότι η σειρά διαθέτει, εκτός από καλό σενάριο, σκηνοθεσία και καστ, όλα εκείνα τα υλικά που κάνουν μία καθημερινή σειρά επιτυχημένη. Αρα, οι δικαιολογίες όσων απέτυχαν, μάλλον ακούγονται βερεσέ.
Το ίδιο ισχύει και για το «Στούντιο 4», στο οποίο η συνέντευξη της Τάνιας Τσανακλίδου έκανε διψήφια ποσοστά και δικαιολογημένα. Κάθε απάντηση της υπέροχης Τάνιας ένα απόφθεγμα ψυχής. Να, αυτά μας λείπουν.
Γιατί πήξαμε στην ματαιοδοξία του μισθού του ριάλιτι που, προκειμένου να μπει στην τσέπη, όλα επιτρέπονται. Ακόμη και το ότι κατακρεουργείται η ελληνική γλώσσα από παίκτες, οι οποίοι επιθυμούν να εξαργυρώσουν την συμμετοχή τους σε πολιτική καριέρα. Και δεν έμαθαν ακόμα πως είναι η έρμη η ψήφος και όχι ο ψήφος. Τουλάχιστον αυτό ας το μάθαιναν ή ας τους κάνει ιδιαίτερα ο Λιανός.
Εξαιρετική δουλειά στο «Μαύρο Ρόδο» εκτός των άλλων, κάνει ένας από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες της γενιάς του, ο Μιχάλης Ρουμπής. Πολύτιμος συνεργάτης με υψηλή αισθητική και δυνατό βιογραφικό. Το κομμάτι πίσω από την κάμερα είναι πολύ σημαντικό και από αυτό εξαρτάται και το μπροστά.
Πρεμιέρα απόψε στο Ertflix για μία σειρά με υψηλές προσδοκίες, «Το βραχιόλι της φωτιάς», βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο της Βεατρίκης Σαΐας-Μαγρίζου, με τη σκηνοθετική σφραγίδα του Γιώργου Γκικαπέππα και τους Νίκο Απειρανθίτη και Σοφία Σωτηρίου, να υπογράφουν. Και τα οχτώ (8) επεισόδια της σειράς, που καταγράφει το οδοιπορικό μιας οικογένειας Εβραίων, θα είναι διαθέσιμα στην ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ έως την Τρίτη 31 Ιανουαρίου. Από το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023, στις 22:00 και κάθε Σάββατο την ίδια ώρα, «Το βραχιόλι της φωτιάς» θα μεταδίδεται από την ΕΡΤ1 -με διπλό επεισόδιο την πρώτη εβδομάδα. Πρωταγωνιστούν οι Νίκος Ψαρράς, Ελισάβετ Μουτάφη, Χρήστος Λούλης, Σπύρος Σταμούλης, Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Μιχαήλ Ταμπακάκης, Νεφέλη Κουρή, Δημήτρης Αριανούτσος, ενώ την πρωτότυπη μουσική τίτλων τέλους υπογράφει ο Μίνως Μάτσας.
«Γελάμε, αλλά είναι να κλαις με το που έχει κατρακυλήσει ένα κομμάτι της δημοσιογραφίας σε αυτή την χώρα. Τα χάνεις και με την κατρακύλα και το θράσος. Είναι φοβερό… Τα ανεξάρτητα κανάλια...», τάδε έφη Αντώνης Κανάκης για Δημήτρη Οικονόμου στο επεισόδιο 624 της κόντρας τους. Κάπου φτάνει όμως.
Ωραία η συνέντευξη του Αντώνη Σρόιτερ στο «Ελεος». Ανθρώπινη, ειλικρινής και ενδιαφέρουσα.
Κάποτε παρουσιαστές και παρουσιάστριες έβγαιναν αγανακτισμένοι στις εκπομπές τους και καταδίκαζαν τηλεκριτικούς, οι οποίοι έγραφαν αρνητικές κριτικές για εκείνους και τις εκπομπές τους. Δεν έχουν φυσικά πλέον την ίδια ορμή για να καταδικάσουν συμπεριφορές συνεργατών τους και τα δικά τους λάθη. Στο απυρόβλητο.
Το «Cash or Trash» οδεύει για καθημερινό του χρόνου; Μακάρι να ισχύει. Εχει ενδιαφέρον και αισθητική.
Κουίζ και αποχαιρετισμός. Το «φλερτ» που κάποια στιγμή δηλώθηκε στον τηλεοπτικό αέρα, εξελίσσεται σε σχέση συνεργασίας με προοπτική. Ποιοι να είναι οι δύο άντρες; Σύντομα στις οθόνες μας...
Ειδήσεις σήμερα:
Σε γυναικείες φυλακές τρανς κρατούμενη που βίασε δύο κοπέλες πριν αλλάξει φύλο
Τα λένε στο Μιλάνο για το Qatargate Ιταλοί και Βέλγοι εισαγγελείς - Στο τραπέζι οι λογαριασμοί Παντσέρι και Τζόρτζι
Συνελήφθη ο δράστης της δολοφονίας του 47χρονου στην Καλαμάτα