Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
«Τα καλύτερά μας χρόνια»: Ο Ρέντφορντ φορούσε διπλό σπασουάρ στις ερωτικές σκηνές με την Στρέιζαντ!
«Τα καλύτερά μας χρόνια»: Ο Ρέντφορντ φορούσε διπλό σπασουάρ στις ερωτικές σκηνές με την Στρέιζαντ!
«Ο θρύλος του Χόλιγουντ ήταν απρόθυμος να συνεργαστεί μαζί της» σύμφωνα με νέο βιβλίο
Σαν... ξερολούκουμο έβλεπε η Μπάρμπρα Στρέιζαντ τον γοητευτικό συμπρωταγωνιστή της Ρόμπερντ Ρέντφορντ στην ταινία «Τhe Way We Were», γεγονός που τον ανάγκαζε στις ερωτικές σκηνές να βάζει δύο σφιχτά εσώρουχα -σαν σπασουάρ- για να προστατευτεί από τις ορέξεις της διάσημης σταρ.
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail», επικαλούμενη το βιβλίο του κριτικού θεάτρου Ρόμπερτ Χόφλερ, το οποίο μόλις κυκλοφόρησε (24 Ιανουαρίου), ο ξανθός ηθοποιός δεν είχε σε εκτίμηση την Στρέιζαντ καθώς δεν την θεωρούσε σοβαρή ηθοποιό.
Όπως γράφει στις σελίδες του βιβλίου ο Χόφλερ, η Στρέιζαντ ερεθιζόταν όταν έβλεπε τον συμπρωταγωνιστή της, για αυτό και ο Ρέντφορντ έπαιρνε τις προφυλάξεις του στις ερωτικές σκηνές της ταινίας.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα, αρχικά ο Αμερικανός πρωταγωνιστής όχι μόνο δεν ήθελε να συνεργαστεί με τη Στρέιζαντ αλλά δεν ήθελε και να τραγουδήσει στη διάρκεια της ταινίας. Εκείνη, βέβαια, είχε γοητευτεί από τον Ρέντφορντ και προτιμούσε να φοράει μπικίνι όταν γύριζαν τις ερωτικές σκηνές.
«Ο θρύλος του Χόλιγουντ, σήμερα 86 ετών, ήταν απρόθυμος να συνεργαστεί με τον 80χρονη σήμερα Στρέιζαντ και μάλιστα φορούσε δύο ''σπασουάρ'' προτού πέσει στο κρεβάτι μαζί της», αναφέρει ο κριτικός θεάτρου Χόφλερ.
Στις σελίδες του βιβλίου του, υπό τον τίτλο:«The Way They Were: How Epic Battles and Bruised Egos Bought a Classic Hollywood Love Story στην οθόνη» που κυκλοφόρησε στις 24 Ιανουαρίου, αποκαλύπτει και την ένταση μεταξύ των δύο σταρ του Χόλιγουντ.
Μετά την ρομαντική ταινία του 1973, η Στρέιζαντ ήταν υποψήφια για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου.
Την πρώτη φορά που οι δύο ηθοποιοί έκαναν σεξ, η Μπάρμπρα έπρεπε να «ανάψει» τον Ρέντφορντ ο οποίος είχε αφεθεί στα χέρια του Μορφέα έχοντας καταναλώσει άφθονο αλκοόλ. Η Στρέιζαντ δεν μπορούσε να τιθασεύει τις ορμές της βλέποντας τη φυσική ομορφιά του Ρέντφορντ και ήθελε απεγνωσμένα να τον ξελογιάσει.
Όμως, σύμφωνα με τον συγγραφέα, ο Αμερικανός ηθοποιός δεν ήθελε να έχει σχέση με μια γυναίκα που δεν θεωρεί «σοβαρή ηθοποιό» και πάνω από όλα, προσπαθούσε να «προστατεύσει τον εαυτό του» καθώς ήταν ένας ευτυχισμένος παντρεμένος και πατέρας τεσσάρων παιδιών.
Τα γυρίσματα της ταινίας «Τα Καλύτερά μας Χρόνια» έγιναν από τον Αύγουστο έως τον Νοέμβρίο του 1972, όταν ο Ρέντφορντ ήταν 36 ετών και η Στρέιζαντ 30.
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail», επικαλούμενη το βιβλίο του κριτικού θεάτρου Ρόμπερτ Χόφλερ, το οποίο μόλις κυκλοφόρησε (24 Ιανουαρίου), ο ξανθός ηθοποιός δεν είχε σε εκτίμηση την Στρέιζαντ καθώς δεν την θεωρούσε σοβαρή ηθοποιό.
Όπως γράφει στις σελίδες του βιβλίου ο Χόφλερ, η Στρέιζαντ ερεθιζόταν όταν έβλεπε τον συμπρωταγωνιστή της, για αυτό και ο Ρέντφορντ έπαιρνε τις προφυλάξεις του στις ερωτικές σκηνές της ταινίας.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα, αρχικά ο Αμερικανός πρωταγωνιστής όχι μόνο δεν ήθελε να συνεργαστεί με τη Στρέιζαντ αλλά δεν ήθελε και να τραγουδήσει στη διάρκεια της ταινίας. Εκείνη, βέβαια, είχε γοητευτεί από τον Ρέντφορντ και προτιμούσε να φοράει μπικίνι όταν γύριζαν τις ερωτικές σκηνές.
«Ο θρύλος του Χόλιγουντ, σήμερα 86 ετών, ήταν απρόθυμος να συνεργαστεί με τον 80χρονη σήμερα Στρέιζαντ και μάλιστα φορούσε δύο ''σπασουάρ'' προτού πέσει στο κρεβάτι μαζί της», αναφέρει ο κριτικός θεάτρου Χόφλερ.
Στις σελίδες του βιβλίου του, υπό τον τίτλο:«The Way They Were: How Epic Battles and Bruised Egos Bought a Classic Hollywood Love Story στην οθόνη» που κυκλοφόρησε στις 24 Ιανουαρίου, αποκαλύπτει και την ένταση μεταξύ των δύο σταρ του Χόλιγουντ.
Μετά την ρομαντική ταινία του 1973, η Στρέιζαντ ήταν υποψήφια για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου.
Την πρώτη φορά που οι δύο ηθοποιοί έκαναν σεξ, η Μπάρμπρα έπρεπε να «ανάψει» τον Ρέντφορντ ο οποίος είχε αφεθεί στα χέρια του Μορφέα έχοντας καταναλώσει άφθονο αλκοόλ. Η Στρέιζαντ δεν μπορούσε να τιθασεύει τις ορμές της βλέποντας τη φυσική ομορφιά του Ρέντφορντ και ήθελε απεγνωσμένα να τον ξελογιάσει.
Όμως, σύμφωνα με τον συγγραφέα, ο Αμερικανός ηθοποιός δεν ήθελε να έχει σχέση με μια γυναίκα που δεν θεωρεί «σοβαρή ηθοποιό» και πάνω από όλα, προσπαθούσε να «προστατεύσει τον εαυτό του» καθώς ήταν ένας ευτυχισμένος παντρεμένος και πατέρας τεσσάρων παιδιών.
Τα γυρίσματα της ταινίας «Τα Καλύτερά μας Χρόνια» έγιναν από τον Αύγουστο έως τον Νοέμβρίο του 1972, όταν ο Ρέντφορντ ήταν 36 ετών και η Στρέιζαντ 30.
Στο βιβλίο αποκαλύπτεται επίσης ότι, κατά τη διάρκεια της δεύτερης σεξουαλικής τους σκηνής, ο Ρέντφορντ αρνήθηκε να πει τη φράση: «Αυτή τη φορά ήταν καλύτερα», επειδή πίστευε ότι το τηλεοπτικό κοινό θα νόμιζε ότι πράγματι είχε ερωτική σχέση με την συμπρωταγωνίστριά του.
Όπως λέει ο Χόφλερ στον ιστότοπο «TheWrap», «ο Ρέντφορντ δεν ήταν ποτέ κακός στο κρεβάτι», οπότε ούτε ο χαρακτήρας του θα μπορούσε να είναι.
Για τις ανάγκες της ταινίας, το ζευγάρι, παρά τις διαφορές του, παντρεύτηκε και μετακόμισε στην Καλιφόρνια για να κυνηγήσει το όνειρο του πρωταγωνιστή Ρέντφορντ να γίνει σεναριογράφος μέχρι να βγουν εκ νέου στην επιφάνεια οι παλιές τους εντάσεις.
Η ταινία κέρδισε δύο Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένου του Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού για το «The Way We Were», που τραγούδησε ο Στρέιζαντ, το οποίο εκτοξεύτηκε επίσης στο «Νο1» στο «Billboard Hot 100».
Όπως αναφέρεται στο βιβλίο, αρχικά ο Ρέντφορντ δεν ενδιαφερόταν καν για το σενάριο και είπε στον σκηνοθέτη Σίντνει Πόλακ ότι ο χαρακτήρας που θα υποδυόταν, δεν του άρεσε. Επί οκτώ μήνες , ο Πόλακ προσπαθούσε να τον πείσει να πει το «ναι» για την ταινία με τον ίδιο να υποστηρίζει χαρακτηριστικά: «Οκτώ μήνες τον ''ξυλοκοπούσα μέχρι θανάτου'' για να τον πείσω να συμφωνήσει».
«Ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσει ήταν η απροθυμία του να συνεργαστεί με την Στρέιζαντ», υποστηρίζει ο κριτικός θεάτρου.
Ο Ρέντφορντ δεν πίστευε ότι η Στρέιζαντ ήταν «σοβαρή ηθοποιός» γιατί «δεν είχε δοκιμαστεί ποτέ» και όπως έλεγε, οι προηγούμενες ταινίες της ήταν μιούζικαλ και πιο ελαφριές.
Επιπλέον, είχε φέρει αντίρρηση για το παρελθόν της ως τραγουδίστρια, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν πρόκειται να τραγουδήσει, σωστά; Δεν θέλω να τραγουδήσει στη μέση της ταινίας».
Οι τηλεοπτικοί φαν της ταινίας, «Τα καλύτερά μας χρόνια», γνωρίζουν ότι Ρέντφορντ και Στρέιζαντ δεν καταλήγουν να είναι μαζί. Το βιβλίο αναφέρει επίσης ότι, ο σκηνοθέτης Σίντνεϊ Πόλακ, που απεβίωσε το 2008, είχε πει στο παρελθόν: «Η Μπάρμπρα δεν είχε δουλέψει ποτέ με έναν πραγματικά δυνατό πρωταγωνιστή».
«Έχει την τάση να κυριαρχεί σε μια εικόνα, μόνο και μόνο από το μέγεθος του ταλέντου της. Είναι δύσκολο για έναν συμπρωταγωνιστή να μείνει στο ίδιο ''γήπεδο'' μαζί της», είχε δηλώσει ο Πόλακ. Ωστόσο, πίστευε ότι ο Ρέντφορντ ήταν σε θέση να διαχειριστεί τη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό.
«Στην υποκριτική, πρέπει να αισθάνεσαι ότι βλέπεις την κορυφή του παγόβουνου», σχολιάζει ο Πόλακ, στο βιβλίο του Χόφλερ.
Υπενθυμίζεται ότι, πριν ένα χρόνο, η Μπάρμπαρα Στρέιζαντ είχε μιλήσει στην εφημερίδα «Guardian» για την καριέρα της και τους διάσημους ρόλους της, λέγοντας- μεταξύ άλλων- ότι εξακολουθεί να εκνευρίζεται με όσους προφέρουν λάθος το όνομά της.
Συγκεκριμένα εξήγησε πως ο σωστός τρόπος για να προφέρει κανείς το επώνυμό της είναι «Strei-sand» και όχι «Strei-zand». «Είναι πολύ αστείο που εξακολουθούν να μην μπορούν να προφέρουν σωστά το όνομά μου», είπε. «Ακόμα και σήμερα, έπρεπε να διορθώσω τη νέα μου βοηθό», πρόσθεσε.
Ειδήσεις σήμερα:
Stern: «Εμπρηστής ο Ερντογάν - Αδίστακτος εντός κι εκτός Τουρκίας για να μείνει στην εξουσία»
Κακοκαιρία: Νέα σύσκεψη στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης - Κρίσιμες οι επόμενες ώρες
Κώστας Κωστόπουλος: Ελεύθερος υπό όρους ο πρώην σκηνοθέτης του «Σασμού» για τον βιασμό Έλενας Αθανασοπούλου
Όπως λέει ο Χόφλερ στον ιστότοπο «TheWrap», «ο Ρέντφορντ δεν ήταν ποτέ κακός στο κρεβάτι», οπότε ούτε ο χαρακτήρας του θα μπορούσε να είναι.
Για τις ανάγκες της ταινίας, το ζευγάρι, παρά τις διαφορές του, παντρεύτηκε και μετακόμισε στην Καλιφόρνια για να κυνηγήσει το όνειρο του πρωταγωνιστή Ρέντφορντ να γίνει σεναριογράφος μέχρι να βγουν εκ νέου στην επιφάνεια οι παλιές τους εντάσεις.
Η ταινία κέρδισε δύο Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένου του Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού για το «The Way We Were», που τραγούδησε ο Στρέιζαντ, το οποίο εκτοξεύτηκε επίσης στο «Νο1» στο «Billboard Hot 100».
Όπως αναφέρεται στο βιβλίο, αρχικά ο Ρέντφορντ δεν ενδιαφερόταν καν για το σενάριο και είπε στον σκηνοθέτη Σίντνει Πόλακ ότι ο χαρακτήρας που θα υποδυόταν, δεν του άρεσε. Επί οκτώ μήνες , ο Πόλακ προσπαθούσε να τον πείσει να πει το «ναι» για την ταινία με τον ίδιο να υποστηρίζει χαρακτηριστικά: «Οκτώ μήνες τον ''ξυλοκοπούσα μέχρι θανάτου'' για να τον πείσω να συμφωνήσει».
«Ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσει ήταν η απροθυμία του να συνεργαστεί με την Στρέιζαντ», υποστηρίζει ο κριτικός θεάτρου.
Ο Ρέντφορντ δεν πίστευε ότι η Στρέιζαντ ήταν «σοβαρή ηθοποιός» γιατί «δεν είχε δοκιμαστεί ποτέ» και όπως έλεγε, οι προηγούμενες ταινίες της ήταν μιούζικαλ και πιο ελαφριές.
Επιπλέον, είχε φέρει αντίρρηση για το παρελθόν της ως τραγουδίστρια, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν πρόκειται να τραγουδήσει, σωστά; Δεν θέλω να τραγουδήσει στη μέση της ταινίας».
Οι τηλεοπτικοί φαν της ταινίας, «Τα καλύτερά μας χρόνια», γνωρίζουν ότι Ρέντφορντ και Στρέιζαντ δεν καταλήγουν να είναι μαζί. Το βιβλίο αναφέρει επίσης ότι, ο σκηνοθέτης Σίντνεϊ Πόλακ, που απεβίωσε το 2008, είχε πει στο παρελθόν: «Η Μπάρμπρα δεν είχε δουλέψει ποτέ με έναν πραγματικά δυνατό πρωταγωνιστή».
«Έχει την τάση να κυριαρχεί σε μια εικόνα, μόνο και μόνο από το μέγεθος του ταλέντου της. Είναι δύσκολο για έναν συμπρωταγωνιστή να μείνει στο ίδιο ''γήπεδο'' μαζί της», είχε δηλώσει ο Πόλακ. Ωστόσο, πίστευε ότι ο Ρέντφορντ ήταν σε θέση να διαχειριστεί τη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό.
«Στην υποκριτική, πρέπει να αισθάνεσαι ότι βλέπεις την κορυφή του παγόβουνου», σχολιάζει ο Πόλακ, στο βιβλίο του Χόφλερ.
Υπενθυμίζεται ότι, πριν ένα χρόνο, η Μπάρμπαρα Στρέιζαντ είχε μιλήσει στην εφημερίδα «Guardian» για την καριέρα της και τους διάσημους ρόλους της, λέγοντας- μεταξύ άλλων- ότι εξακολουθεί να εκνευρίζεται με όσους προφέρουν λάθος το όνομά της.
Συγκεκριμένα εξήγησε πως ο σωστός τρόπος για να προφέρει κανείς το επώνυμό της είναι «Strei-sand» και όχι «Strei-zand». «Είναι πολύ αστείο που εξακολουθούν να μην μπορούν να προφέρουν σωστά το όνομά μου», είπε. «Ακόμα και σήμερα, έπρεπε να διορθώσω τη νέα μου βοηθό», πρόσθεσε.
Ειδήσεις σήμερα:
Stern: «Εμπρηστής ο Ερντογάν - Αδίστακτος εντός κι εκτός Τουρκίας για να μείνει στην εξουσία»
Κακοκαιρία: Νέα σύσκεψη στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης - Κρίσιμες οι επόμενες ώρες
Κώστας Κωστόπουλος: Ελεύθερος υπό όρους ο πρώην σκηνοθέτης του «Σασμού» για τον βιασμό Έλενας Αθανασοπούλου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα