Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
MasterChef: Οι δύο ομάδες καλούνται να ετοιμάσουν ένα μενού πέντε πιάτων με συγκεκριμένο budget στη διάθεσή τους
MasterChef: Οι δύο ομάδες καλούνται να ετοιμάσουν ένα μενού πέντε πιάτων με συγκεκριμένο budget στη διάθεσή τους
Απόψε στις 21:00, στο Star - Δείτε το τρέιλερ
Η Μαρία Λαζαρίδου επικράτησε απέναντι στη Μαρίνα Ντεμολλάι, στην πρώτη μονομαχία μεταξύ «εισβολέων» και κατάφερε να διατηρήσει τη θέση της στο MasterChef 2023.
Η Μαρία Μπέη, αντίστοιχα, κατάφερε να επιστρέψει δυναμικά στο MasterChef και ως νικήτρια του Τεστ Δημιουργικότητας έχει στη διάθεση της τα πλεονεκτήματα αυτής της Ομαδικής Δοκιμασίας. Πόσο στρατηγικά θα λειτουργήσει και ποιες θα είναι οι κινήσεις της; Άραγε, θα μπουν οι παλιές αντιπαλότητες στην άκρη, όταν κοινός στόχος είναι η νίκη;
Αυτή η Ομαδική Δοκιμασία, όμως, διαφέρει από όλες τις προηγούμενες! Οι διαγωνιζόμενοι βρίσκονται στο κατάστημα «The Mart», όπου τους υποδέχεται η κα Κλεοπάτρα Κυραλέου, Υπεύθυνη Ανάπτυξης Πελατών. Αυτή τη φορά, τις προσπάθειες των δύο ομάδων δεν θα κρίνουν οι τρεις chef κριτές, Πάνος Ιωαννίδης, Σωτήρης Κοντιζάς και Λεωνίδας Κουτσόπουλος, αλλά οι καλεσμένοι τους! 60 εργαζόμενοι και στελέχη της εταιρείας «The Mart» θα δοκιμάσουν και θα ψηφίσουν ποιο μενού τους άρεσε περισσότερο!
Οι δύο ομάδες καλούνται να ετοιμάσουν ένα μενού πέντε πιάτων, αποτελούμενο από σαλάτα, ορεκτικό, ψάρι, κρέας και γλυκό, έχοντας στη διάθεση τους συγκεκριμένο budget. Για να μπορέσουν οι αρχηγοί να αυξήσουν τον προϋπολογισμό των ομάδων τους θα πρέπει να απαντήσουν σωστά στο παιχνίδι γνώσεων, που έχουν ετοιμάσει οι τρεις κριτές.
Ο ρόλος κάθε αρχηγού και υπαρχηγού, σε αυτή τη δοκιμασία, είναι ζωτικής σημασίας, αφού εκείνοι καλούνται να αποφασίσουν το μενού και να διαχειριστούν το budget τους, ώστε να προμηθευτούν τα προϊόντα, με τα οποία θα μαγειρέψει η ομάδα τους.
Η δοκιμασία αποδεικνύεται αρκετά δύσκολη και απαιτητική για τις δύο ομάδες και τα λάθη στην οικονομική διαχείριση και στις επιλογές των αρχηγών μπορεί να στοιχίσουν, τελικά, «ακριβά».
Ποια ομάδα θα καταφέρει να ικανοποιήσει περισσότερο τους καλεσμένους και να κερδίσει τις περισσότερες θετικές ψήφους;
Παραγωγός: Νίκος Χριστοφόρου
Head of Productions: Σάββας Βέλλας
Executive Producer: Βασίλης Γεωργιάδης
Σκηνοθεσία: Κώστας Τριπύλας
Οργάνωση Παραγωγής: Χρήστος Γκόγκας
Creative Producer: Θανάσης Μητρέλιας
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιώργος Μιχελής
Εκτέλεση παραγωγής: Green Pixel Productions
Ειδήσεις σήμερα:
Θρίλερ με νεκρό βρέφος στη Λάρισα - Στη ΜΕΘ η μάνα του, ισχυρίζεται ότι δεν ήξερε ότι ήταν έγκυος
«Διόρθωσαν» με μπλάνκο την ώρα αναχώρησης των δύο σταθμαρχών το μοιραίο βράδυ!
Νέο Ψυχικό: Πατέρας κλείδωσε το 7χρονο παιδί του στο σπίτι και εξαφανίστηκε
Η Μαρία Μπέη, αντίστοιχα, κατάφερε να επιστρέψει δυναμικά στο MasterChef και ως νικήτρια του Τεστ Δημιουργικότητας έχει στη διάθεση της τα πλεονεκτήματα αυτής της Ομαδικής Δοκιμασίας. Πόσο στρατηγικά θα λειτουργήσει και ποιες θα είναι οι κινήσεις της; Άραγε, θα μπουν οι παλιές αντιπαλότητες στην άκρη, όταν κοινός στόχος είναι η νίκη;
Αυτή η Ομαδική Δοκιμασία, όμως, διαφέρει από όλες τις προηγούμενες! Οι διαγωνιζόμενοι βρίσκονται στο κατάστημα «The Mart», όπου τους υποδέχεται η κα Κλεοπάτρα Κυραλέου, Υπεύθυνη Ανάπτυξης Πελατών. Αυτή τη φορά, τις προσπάθειες των δύο ομάδων δεν θα κρίνουν οι τρεις chef κριτές, Πάνος Ιωαννίδης, Σωτήρης Κοντιζάς και Λεωνίδας Κουτσόπουλος, αλλά οι καλεσμένοι τους! 60 εργαζόμενοι και στελέχη της εταιρείας «The Mart» θα δοκιμάσουν και θα ψηφίσουν ποιο μενού τους άρεσε περισσότερο!
Οι δύο ομάδες καλούνται να ετοιμάσουν ένα μενού πέντε πιάτων, αποτελούμενο από σαλάτα, ορεκτικό, ψάρι, κρέας και γλυκό, έχοντας στη διάθεση τους συγκεκριμένο budget. Για να μπορέσουν οι αρχηγοί να αυξήσουν τον προϋπολογισμό των ομάδων τους θα πρέπει να απαντήσουν σωστά στο παιχνίδι γνώσεων, που έχουν ετοιμάσει οι τρεις κριτές.
Ο ρόλος κάθε αρχηγού και υπαρχηγού, σε αυτή τη δοκιμασία, είναι ζωτικής σημασίας, αφού εκείνοι καλούνται να αποφασίσουν το μενού και να διαχειριστούν το budget τους, ώστε να προμηθευτούν τα προϊόντα, με τα οποία θα μαγειρέψει η ομάδα τους.
Η δοκιμασία αποδεικνύεται αρκετά δύσκολη και απαιτητική για τις δύο ομάδες και τα λάθη στην οικονομική διαχείριση και στις επιλογές των αρχηγών μπορεί να στοιχίσουν, τελικά, «ακριβά».
Ποια ομάδα θα καταφέρει να ικανοποιήσει περισσότερο τους καλεσμένους και να κερδίσει τις περισσότερες θετικές ψήφους;
Παραγωγός: Νίκος Χριστοφόρου
Head of Productions: Σάββας Βέλλας
Executive Producer: Βασίλης Γεωργιάδης
Σκηνοθεσία: Κώστας Τριπύλας
Οργάνωση Παραγωγής: Χρήστος Γκόγκας
Creative Producer: Θανάσης Μητρέλιας
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιώργος Μιχελής
Εκτέλεση παραγωγής: Green Pixel Productions
Ειδήσεις σήμερα:
Θρίλερ με νεκρό βρέφος στη Λάρισα - Στη ΜΕΘ η μάνα του, ισχυρίζεται ότι δεν ήξερε ότι ήταν έγκυος
«Διόρθωσαν» με μπλάνκο την ώρα αναχώρησης των δύο σταθμαρχών το μοιραίο βράδυ!
Νέο Ψυχικό: Πατέρας κλείδωσε το 7χρονο παιδί του στο σπίτι και εξαφανίστηκε
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα