Το ίδιο σκέφτεται να κάνει και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ - «Έχει γίνει "της μόδας" στο Χόλιγουντ να έχεις τη δική σου μάρκα ποτού» αναφέρεται σε δημοσίευμα
Μετά από πολλές διακρίσεις στον χώρο της υποκριτικής, ο Νίκολας Κέιτζ αποφάσισε να επενδύσει σε έναν κλάδο, που δεν έχει σχέση με τον χώρο του θεάματος.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail, ο 59χρονος ηθοποιός φέρεται ότι θα λανσάρει τη δική του αλκοολούχα μάρκα, έχοντας κατοχυρώσει το όνομά του ως εμπορικό σήμα για ένα νέο μπέρμπον.
Την είδηση επιβεβαίωσε η Sun, επικαλούμενη πηγή από το περιβάλλον του Κέιτζ, που είπε: «Έχει γίνει "της μόδας" στο Χόλιγουντ να έχεις τη δική σου μάρκα ποτού. Μπορεί να είναι εξαιρετικά προσοδοφόρο.
Ο Νικ είναι λάτρης του ουίσκι και του μπέρμπον και επεκτείνεται σε αυτά. Έχει εξαιρετικό γούστο, οπότε αυτό θα είναι καλό πράγμα».
Ακολουθεί και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ
Την ίδια ώρα, τα ίδια δημοσιεύματα αναφέρουν ότι και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ θέλει να αφήσει το δικό του στίγμα στη βιομηχανία αλκοολούχων ποτών, λανσάροντας μια δική του μάρκα.
Ο πρώην ποδοσφαιριστής, φέρεται να ελπίζει ότι με τη νέα μάρκα θα δημιουργήσει αποστάγματα όπως τεκίλα και ουίσκι, παράλληλα με μπύρες.
Θα μπορούσε να είναι ο δρόμος για μια μεγάλη αμοιβή για τον αθλητή, καθώς ακολουθεί τα βήματα αστέρων όπως ο Ράιαν Ρείνολτς και Κάιλι Μινόνγκ.