MasterChef: Ο Δημήτρης Μπέλλος επέστρεψε και η Μαρία Μπέη ξέχασε τα λόγια της
Στο άκουσμα της άφιξής του πολλοί απόρησαν, ενώ άλλοι χαμογέλασαν φανερά αμήχανα
ΟΔημήτρης Μπέλλος επέστρεψε χθες βράδυ στις κουζίνες του MasterChef για να διεκδικήσει ξανά μία θέση στον μαγειρικό διαγωνισμό.
Πιο συγκεκριμένα στο χθεσινό Τεστ Δημιουργικότητας τρεις προσπάθειες που έγιναν δεν ικανοποίησαν καθόλου την κριτική επιτροπή.
Οι παίκτες που είχαν τις τρεις χειρότερες προσπάθειες ήταν η Μαρία Ματσούκαρου, ο Νικήτας Φιλιππάκης και η Γιώτα Λιοπετρίτη, οι οποίοι έπρεπε να ανταποκριθούν στην απαιτητική δοκιμασία της αποχώρησης.
Οι τρεις κριτές υποδέχθηκαν στην κουζίνα του MasterChef 2023την καλεσμένη chef, Νόη Ιωαννίδου, η οποία ετοίμασε ένα ιδιαίτερο και απαιτητικό πιάτο αντιγραφής για τους τρεις υποψήφιους.
Τη χειρότερη προσπάθεια είχε η Μαρία, η οποία έπρεπε να αντιμετωπίσει τον Δημήτρη Μπέλλο ο οποίος επέστρεψε για να διεκδικήσει την είσοδό του στο ριάλιτι μαγειρικής. Στο άκουσμα της άφιξής του πολλοί απόρησαν, ενώ άλλοι χαμογέλασαν φανερά αμήχανα.
Η σύντροφός του, Μαρία Μπέη, δεν πίστευε πως βρέθηκε κι ο ίδιος ξανά στο MasterChef και άρχισε να ουρλιάζει από την χαρά της: «Νομίζω ότι έχει μουδιάσει η αριστερή, η δεξιά μου μεριά. Έχω ξεχάσει και τα λόγια μου» Ο Κωνσταντίνος είπε: «Κοιτάω την Μπέη, κοιτώ και τον Ηλία που κοιτά ταπεινά και λέω εδώ πέρα θα γίνει μάχη».
«Dejavu το περίμενα. Το μόνο κομμάτι που με απασχολεί με αυτούς τους δύο, είναι να μην ξεκινήσουν πάλι τα ίδια γιατί θα μου σπάσουν τα παπ…α. Δεν με απασχολούν, αλλά έχω έρθει να μαγειρέψω όχι για τα μου είπες σου είπα. Δημήτρη αγάπη μου έλα πάρε με από εδώ» σχολίασε καυστικά ο Ηλίας Κιαζόλι.
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο