Ποιος είναι ο ιατροδικαστής του «IQ 160» Αριστοτέλης Μπολοβίνος που τρέλανε το Twitter
24.04.2023
07:46
Είναι το κεντρικό πρόσωπο στις καμπάνιες της Davidoff και του αρώματος Azzaro, έχει οργώσει τις πασαρέλες, τον ακολουθούμε στο Insta και ζηλεύουμε τα ταξίδια του στον κόσμο
Με ύψος 1,90, εντυπωσιακούς κοιλιακούς, σέξι χαμόγελο και μεσογειακή γοητεία, ο Αριστοτέλης Μπολοβίνος κέρδισε τις εντυπώσεις άμα τη εμφανίσει στη νέα τηλεοπτική σειρά του Star «ΙQ 160». Ομως, έχει ήδη μια μεγάλη καριέρα πίσω του, εκτός TV. Πριν από 15 χρόνια και ενώ ήταν φοιτητής στη Θεσσαλονίκη, ξεκίνησε με παρότρυνση των φίλων του τα πρώτα του βήματα στον χώρο της μόδας. Από την πρώτη δουλειά ξεχώρισε από το πλήθος και αμέσως υπέγραψε με το πρακτορείο Ace Models Athens. Ταξίδια στο εξωτερικό, τεράστια billboards και δεκάδες καμπάνιες αργότερα, ο Αριστοτέλης εκπλήρωσε το όνειρο μιας επιτυχημένης καριέρας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τι τον έκανε τόσο περιζήτητο; Ποιους θεωρεί σταθμούς στην πορεία του στο μόντελινγκ;
«Υπήρξα πολύ τυχερός κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού που ακόμα δεν έχει σταματήσει. Γνώρισα πολλές χώρες και ήμουν για αρκετά χρόνια με μια βαλίτσα στο χέρι. Αν πρέπει να ξεχωρίσω κάποιες συνεργασίες, θα βάλω τις παγκόσμιες καμπάνιες για την Davidoff, τον οίκο Azzaro, τα ρολόγια Hublot και τον οίκο Stefano Ricci. Αλλά και τα editorials για μεγάλα περιοδικά όπως το αγγλικό “The Rake”, το γερμανικό “GQ” και σίγουρα το σόου του Roberto Cavalli».
Αφού πλέον μπήκε και στο τηλεοπτικό παιχνίδι, αναρωτιέμαι αν θα συμμετείχε ποτέ στο «GNTM» ή κάποιο άλλο τηλεοπτικό πρόγραμμα που να αφορά τη μόδα. «Εννοείται, με χαρά! Πιστεύω ότι έχω πολλά να δώσω, ύστερα από τόσα χρόνια που δουλεύω σε αυτή τη βιομηχανία. Και μάλιστα πράγματα που ακόμα δεν έχουν παίξει σε καμία εκπομπή μέχρι τώρα. Είμαι έτοιμος να εξωτερικεύσω και να εκφράσω τηλεοπτικά όσα έχω αποκομίσει από τις εμπειρίες μου κι έχουν κατασταλάξει μέσα μου, αρκεί να είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση», λέει ενθουσιασμένος.
Ο πολυπράγμων Κερκυραίος καταπιάνεται και με το design. Είναι ο δημιουργός των ιδιαίτερων φωτιστικών «a piece of chic» που οι φαν του industrial στυλ έχουν ήδη λατρέψει. Πώς προέκυψε, αλήθεια, αυτή η ενασχόληση; «Τα φωτιστικά μου γεννήθηκαν μέσα από διάφορους πειραματισμούς με υλικά όπως το τσιμέντο, το σίδερο και το ξύλο. Με ένα minimal, βιομηχανικό ύφος και μεγάλη επιρροή την καταστροφή των Δίδυμων Πύργων το 2001 στην Αμερική δημιούργησα το φωτιστικό “Cemento” από τσιμέντο και σίδερο, με τη φιλοσοφία του περιφερειακού φωτισμού. Ο,τι σχεδιάζω είναι custom made και χαίρομαι που τα αγαπάει ο κόσμος».
Με την τηλεοπτική του παρουσία ο Αριστοτέλης προκάλεσε «αρρυθμίες στην καρδιά και φτερουγίσματα», όχι μόνο στη συμπρωταγωνίστριά του Σμαράγδα Καρύδη αλλά και σε πολλούς χρήστες του Twitter. Η πρώτη του εμφάνιση, στο τρίτο επεισόδιο της σειράς, έγινε viral, ξεσηκώνοντας τους χρήστες των social media αλλά και τα μηχανάκια της AGB. Πώς προέκυψε όμως αυτή η πρόταση; «Ολα οφείλονται στην ηθοποιό Αλεξάνδρα Ταβουλάρη. Είχαμε κάνει ένα δοκιμαστικό μαζί παλιότερα για μια σειρά στην οποία τελικά δεν είχα λάβει μέρος και η ίδια με έφερε σε επαφή με την παραγωγή της Barking Well και το casting. Θα την ευχαριστώ αιώνια για την ευκαιρία που μου έδωσε», απαντά.
Ο Αριστοτέλης έχει φοβερό χιούμορ και είναι ταπεινός, σε αντίθεση με τον τηλεοπτικό ρόλο του που τον θέλει σοβαρό και μετρημένο. Ταυτίζεται καθόλου με τον ρόλο του ιατροδικαστή Γιάννη Παπανίκα; «Και όμως, έχουμε πολλά κοινά. Ταυτίζομαι με την παρατήρηση, την ανάλυση και την εξαγωγή του συμπεράσματος μέσα από στοιχεία και τη λογική σκέψη που εφαρμόζει. Επίσης μου αρέσει το μαύρο χιούμορ, έστω κι αν με φέρνει σε αμηχανία. Λατρεύω τα βιβλία και το γεγονός ότι βιώνεις μοναδικά συναισθήματα μέσα από την ανάγνωση, παρακολουθώ φανατικά αστυνομικές σειρές, όπως το γαλλικό “HPI” και το “Σέρλοκ Χολμς” και φυσικά ακούω τα podcasts του Αρη Δημοκίδη “Αληθινά Εγκλήματα”», εξηγεί.
Αυτή η νέα τηλεοπτική παρέα του «IQ 160» έχει κερδίσει τις εντυπώσεις και φαίνεται πως κάνουν «καλό καμαρίνι»: «Αγαπώ τη Σμαράγδα Καρύδη και τον μοναδικό της τρόπο να σε λύνει στο σετ. Ακούω με κάθε λεπτομέρεια τις οδηγίες του Νίκου Κουρή, αλλά και τις όμορφες ιστορίες που πολύ περίτεχνα και γλαφυρά ξέρει να διηγείται. Ο Ηλίας Μουλάς έχει υπέροχο χιούμορ και είναι πάντα διαθέσιμος να μου δώσει εύστοχες συμβουλές για την υποκριτική, ενώ τη Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου την αισθάνομαι ήδη σαν τη μεγάλη μου αδελφή. Οσον αφορά τον σκηνοθέτη μας Πιέρρο Ανδρακάκο, λέω με βεβαιότητα πως είναι ίσως ο καλύτερος που έχω συνεργαστεί ποτέ. Ολοι τους με έχουν περιβάλει με σεβασμό και αγάπη. Kάθε μέρα μαζί τους στο σετ είναι μια εμπειρία που με κάνει καλύτερο», καταλήγει ο Αριστοτέλης, τον οποίο παρεμπιπτόντως γνωρίζω πολλά χρόνια αλλά πρώτη φορά βλέπω τόσο ευτυχισμένο. Πραγματικά λάμπει, κι όχι απλά επειδή είναι φωτεινός εκ φύσεως αλλά επειδή βρήκε το νέο επαγγελματικό πεπρωμένο του.
«Υπήρξα πολύ τυχερός κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού που ακόμα δεν έχει σταματήσει. Γνώρισα πολλές χώρες και ήμουν για αρκετά χρόνια με μια βαλίτσα στο χέρι. Αν πρέπει να ξεχωρίσω κάποιες συνεργασίες, θα βάλω τις παγκόσμιες καμπάνιες για την Davidoff, τον οίκο Azzaro, τα ρολόγια Hublot και τον οίκο Stefano Ricci. Αλλά και τα editorials για μεγάλα περιοδικά όπως το αγγλικό “The Rake”, το γερμανικό “GQ” και σίγουρα το σόου του Roberto Cavalli».
Αφού πλέον μπήκε και στο τηλεοπτικό παιχνίδι, αναρωτιέμαι αν θα συμμετείχε ποτέ στο «GNTM» ή κάποιο άλλο τηλεοπτικό πρόγραμμα που να αφορά τη μόδα. «Εννοείται, με χαρά! Πιστεύω ότι έχω πολλά να δώσω, ύστερα από τόσα χρόνια που δουλεύω σε αυτή τη βιομηχανία. Και μάλιστα πράγματα που ακόμα δεν έχουν παίξει σε καμία εκπομπή μέχρι τώρα. Είμαι έτοιμος να εξωτερικεύσω και να εκφράσω τηλεοπτικά όσα έχω αποκομίσει από τις εμπειρίες μου κι έχουν κατασταλάξει μέσα μου, αρκεί να είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση», λέει ενθουσιασμένος.
Ο πολυπράγμων Κερκυραίος καταπιάνεται και με το design. Είναι ο δημιουργός των ιδιαίτερων φωτιστικών «a piece of chic» που οι φαν του industrial στυλ έχουν ήδη λατρέψει. Πώς προέκυψε, αλήθεια, αυτή η ενασχόληση; «Τα φωτιστικά μου γεννήθηκαν μέσα από διάφορους πειραματισμούς με υλικά όπως το τσιμέντο, το σίδερο και το ξύλο. Με ένα minimal, βιομηχανικό ύφος και μεγάλη επιρροή την καταστροφή των Δίδυμων Πύργων το 2001 στην Αμερική δημιούργησα το φωτιστικό “Cemento” από τσιμέντο και σίδερο, με τη φιλοσοφία του περιφερειακού φωτισμού. Ο,τι σχεδιάζω είναι custom made και χαίρομαι που τα αγαπάει ο κόσμος».
Με την τηλεοπτική του παρουσία ο Αριστοτέλης προκάλεσε «αρρυθμίες στην καρδιά και φτερουγίσματα», όχι μόνο στη συμπρωταγωνίστριά του Σμαράγδα Καρύδη αλλά και σε πολλούς χρήστες του Twitter. Η πρώτη του εμφάνιση, στο τρίτο επεισόδιο της σειράς, έγινε viral, ξεσηκώνοντας τους χρήστες των social media αλλά και τα μηχανάκια της AGB. Πώς προέκυψε όμως αυτή η πρόταση; «Ολα οφείλονται στην ηθοποιό Αλεξάνδρα Ταβουλάρη. Είχαμε κάνει ένα δοκιμαστικό μαζί παλιότερα για μια σειρά στην οποία τελικά δεν είχα λάβει μέρος και η ίδια με έφερε σε επαφή με την παραγωγή της Barking Well και το casting. Θα την ευχαριστώ αιώνια για την ευκαιρία που μου έδωσε», απαντά.
Ο Αριστοτέλης έχει φοβερό χιούμορ και είναι ταπεινός, σε αντίθεση με τον τηλεοπτικό ρόλο του που τον θέλει σοβαρό και μετρημένο. Ταυτίζεται καθόλου με τον ρόλο του ιατροδικαστή Γιάννη Παπανίκα; «Και όμως, έχουμε πολλά κοινά. Ταυτίζομαι με την παρατήρηση, την ανάλυση και την εξαγωγή του συμπεράσματος μέσα από στοιχεία και τη λογική σκέψη που εφαρμόζει. Επίσης μου αρέσει το μαύρο χιούμορ, έστω κι αν με φέρνει σε αμηχανία. Λατρεύω τα βιβλία και το γεγονός ότι βιώνεις μοναδικά συναισθήματα μέσα από την ανάγνωση, παρακολουθώ φανατικά αστυνομικές σειρές, όπως το γαλλικό “HPI” και το “Σέρλοκ Χολμς” και φυσικά ακούω τα podcasts του Αρη Δημοκίδη “Αληθινά Εγκλήματα”», εξηγεί.
Αυτή η νέα τηλεοπτική παρέα του «IQ 160» έχει κερδίσει τις εντυπώσεις και φαίνεται πως κάνουν «καλό καμαρίνι»: «Αγαπώ τη Σμαράγδα Καρύδη και τον μοναδικό της τρόπο να σε λύνει στο σετ. Ακούω με κάθε λεπτομέρεια τις οδηγίες του Νίκου Κουρή, αλλά και τις όμορφες ιστορίες που πολύ περίτεχνα και γλαφυρά ξέρει να διηγείται. Ο Ηλίας Μουλάς έχει υπέροχο χιούμορ και είναι πάντα διαθέσιμος να μου δώσει εύστοχες συμβουλές για την υποκριτική, ενώ τη Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου την αισθάνομαι ήδη σαν τη μεγάλη μου αδελφή. Οσον αφορά τον σκηνοθέτη μας Πιέρρο Ανδρακάκο, λέω με βεβαιότητα πως είναι ίσως ο καλύτερος που έχω συνεργαστεί ποτέ. Ολοι τους με έχουν περιβάλει με σεβασμό και αγάπη. Kάθε μέρα μαζί τους στο σετ είναι μια εμπειρία που με κάνει καλύτερο», καταλήγει ο Αριστοτέλης, τον οποίο παρεμπιπτόντως γνωρίζω πολλά χρόνια αλλά πρώτη φορά βλέπω τόσο ευτυχισμένο. Πραγματικά λάμπει, κι όχι απλά επειδή είναι φωτεινός εκ φύσεως αλλά επειδή βρήκε το νέο επαγγελματικό πεπρωμένο του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr