Νίκολας Κέιτζ: Ανέλαβε «άθλιους» κινηματογραφικούς ρόλους για να ξεπληρώσει το χρέος του

Νίκολας Κέιτζ: Ανέλαβε «άθλιους» κινηματογραφικούς ρόλους για να ξεπληρώσει το χρέος του

«Επένδυσα υπερβολικά σε ακίνητα, η δουλειά όμως ήταν η σωτηρία μου» πρόσθεσε ο ηθοποιός

Νίκολας Κέιτζ: Ανέλαβε «άθλιους» κινηματογραφικούς ρόλους για να ξεπληρώσει το χρέος του
Ο Νίκολας Κέιτζ ανοίχτηκε για μια σκοτεινή περίοδο της ζωής του, όταν ανέλαβε διάφορους ποιοτικά κακούς κινηματογραφικούς ρόλους.

Ο 59χρονος ηθοποιός μίλησε για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε στο παρελθόν, σε μια εκτενή συνέντευξη που έδωσε στην αμερικάνικη εκπομπή «60 Minutes». Στη συνέντευξη, προωθώντας τη νέα του ταινία «Renfield», παραδέχτηκε ότι οι οικονομικές του δυσχέρειες γεννήθηκαν από τα ακίνητα.

Όταν ρωτήθηκε για τα κάστρα που αγόρασε στην Αγγλία και τη Γερμανία, μια έπαυλη στη Νέα Ορλεάνη, ακόμη και ένα ιδιωτικό νησί, ο Κέιτζ παραδέχτηκε: «Είχα επενδύσει υπερβολικά σε ακίνητα. Δεν ήταν επειδή ξόδεψα 80 δολάρια για ένα χταπόδι».

«Η αγορά ακινήτων κατέρρευσε και δεν μπόρεσα να βγω εγκαίρως. Τους τα πλήρωσα όλα πίσω, αλλά ήταν περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια. Δεν κατέθεσα ποτέ αίτηση πτώχευσης», συμπλήρωσε ο ηθοποιός.

Δείτε τη συνέντευξη
Nicolas Cage: The 60 Minutes Interview

Αντί να καταθέσει αίτηση πτώχευσης, μετακόμισε στο Λας Βέγκας και άρχισε να εργάζεται ασταμάτητα, γυρίζοντας τρεις ή τέσσερις ταινίες τον χρόνο για να αποπληρώσει τα χρέη του.

Ο Κέιτζ πρόσθεσε ότι ήταν «σίγουρα μια σκοτεινή περίοδος», αν και παραδέχτηκε ότι «η δουλειά ήταν πάντα ο φύλακας άγγελός μου». «Δεν παύει να ήταν δουλειά», είπε, ενώ αναφέρθηκε στη συνέντευξη ότι αναλάμβανε δεκάδες ρόλους που δεν ήταν και τόσο υψηλού κύρους μόνο και μόνο για να πληρώνεται.

«Ακόμα κι αν η ταινία αποδειχθεί άθλια, ξέρουν ότι δεν προσποιούμαι, ότι νοιάζομαι, κάθε φορά», επέμεινε ο διάσημος ηθοποιός.

«Αλλά υπάρχουν και εκείνοι οι άνθρωποι που πιθανώς σκέφτονται ότι η μόνη καλή υποκριτική που μπορώ να κάνω είναι η υποκριτική που επέλεξα να κάνω εκ προθέσεως, η οποία είναι εξωφρενικά θεατρική και υπερβολική», συνέχισε ο Κέιτζ. «Αλλά δεν πρόκειται να το πετύχεις αυτό κάθε φορά», παραδέχτηκε ο ηθοποιός.
Νίκολας Κέιτζ: Ανέλαβε «άθλιους» κινηματογραφικούς ρόλους για να ξεπληρώσει το χρέος του
Κλείσιμο
Επίσης, ρωτήθηκε για την προσέγγιση που ακολουθεί στην υποκριτική, που λέγεται «Cage rage», μια υπερβολή προσέγγιση, που παίρνει στοιχεία από το method-acting και που έχει γίνει meme στο Ίντερνετ. «Μερικές φορές το πετυχαίνεις και μερικές φορές όχι», σχολίασε ο ηθοποιός.

«Λοιπόν, όχι κάθε φορά. Υπάρχουν φορές που έχω ένα όραμα και το κάνω (το πάω)», μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι ο βραβευμένος από τους κριτικούς ρόλος του στο «Pig» του 2021.

«Όταν έπαιξα τον Ρομπ στο Pig, ένιωσα ότι μπήκα στο δωμάτιο. Ένιωσα ότι ήμουν πιο κοντά στον εαυτό μου από ό,τι ίσως είχα βρεθεί ποτέ πριν, σε κινηματογραφική ερμηνεία», παραδέχτηκε ο Κέιτζ.

Όταν του ζητήθηκε να διευκρινίσει, είπε: «Ότι δεν υποκρινόμουν. Ένιωσα ότι έκανα ακριβώς αυτό που με ενδιαφέρει». Πρόσθεσε ότι το «Pig» είναι, «ίσως η καλύτερη ταινία μου», δηλώνοντας μάλιστα ότι θα την έβαζε δίπλα στον οσκαρικό του ρόλο στο «Leaving Las Vegas».
Νίκολας Κέιτζ: Ανέλαβε «άθλιους» κινηματογραφικούς ρόλους για να ξεπληρώσει το χρέος του

Ο Κέιτζ μίλησε επίσης για τον πιο πρόσφατο ρόλο του, τον εμβληματικό δράκουλα στο «Renfield», που βγήκε στις αίθουσες στις αρχές του μήνα.

«Ο Δράκουλας είναι τρομακτικός γιατί είναι μια κληρονομιά. Ο Δράκουλας είναι ένας χαρακτήρας που έχει γίνει καλά πολλές φορές. Είναι επίσης ένας χαρακτήρας που έχει γίνει κακά πολλές φορές», δήλωσε ο Κέιτζ.

Πρόσθεσε ότι η ερμηνεία του Κρίστοφερ Λι στην ταινία «Δράκουλας» του 1958 είναι αυτή στην οποία κοιτάζει περισσότερο, προσθέτοντας: «Κάνει τον Δράκουλα τρομακτικό».

Φωτογραφίες: Shutterstock
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης