Μαρία Κοζάκου για τον αποκλεισμό στη Eurovision: «Στο εξωτερικό ήταν πολύ θετικοί για την ελληνική προσπάθεια»
«Μας λυπεί το αποτέλεσμα, καθώς ελπίζαμε ότι θα έπαιρνε το χρυσό εισιτήριο για τον τελικό» είπε για τον Victor Vernicos
H Μαρία Κοζάκουέκανε δηλώσεις και αναφέρθηκε στη Eurovisionκαι τον αποκλεισμό της Ελλάδας από τον μεγάλο τελικό.
Η παρουσιάστρια του διαγωνισμού τραγουδιού μίλησε στην εκπομπή «Breakfast@Star» κι αρχικά, εξέφρασε τη λύπη της για τον αποκλεισμό του Victor Vernicos και του τραγουδιού «What They Say» από τον τελικό του Σαββάτου.
«Μας λυπεί το αποτέλεσμα, καθώς ελπίζαμε ότι θα έπαιρνε το χρυσό εισιτήριο για τον τελικό ο Βίκτωρας. Στο εξωτερικό ήταν πολύ θετικοί για την ελληνική προσπάθεια κι ελπίζαμε πως δεν θα επιβεβαιώνονταν τα στοιχήματα, στα οποία εγώ δεν δίνω και πολλή σημασία», είπε χαρακτηριστικά.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-csk3x7b1ete9)
Στη συνέχεια, ευχαρίστησε τους συντελεστές που πήραν μέρος σε αυτή την προσπάθεια και αναφέρθηκε στην ελληνική συμμετοχή και την παρουσίαση του τραγουδιού.
«Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστούμε όσους εργάστηκαν σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Εμείς είχαμε μια μινιμαλιστική, αφαιρετική προσέγγιση απέναντι στα πράγματα. Δεν είναι μόνο θέμα ελληνικής αποστολής, είναι θέμα όλης της Ελλάδας, χωρίς να αποτελεί εθνικό διακύβευμα το θέμα της Eurovision», σχολίασε.
Τέλος, ανέφερε για τον 16χρονο τραγουδιστή που εκπροσώπησε την Ελλάδα: «Ο Victor είναι 16 χρονών και χρειάζεται να συνεχίσει να ζει το όνειρό του. Έχει κατανοήσει ότι αυτό που έζησε δεν το ζουν πολλοί 16χρονοι. Είμαι χαρούμενη με το τραγούδι που στείλαμε και λυπάμαι που δεν θα είναι στον τελικό. Δεν παρακολουθώ πολύ τα social από επιλογή. Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι με τους εαυτούς μας για να μπορούμε να είμαστε γενναιόδωροι και καταδεκτικοί με τους άλλους».
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού στις 22/3, την Παγκόσμια Ημέρα Δασών στις 21/3, και την Ημέρα της Αρκούδας στις 23/3 φροντίζουμε για κάθε πολύτιμη σταγόνα νερού και διαφυλάσσουμε την αγνότητα του φυσικού περιβάλλοντος.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!